Ja shit zeg, een zwarte dag was dat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:13 schreef maartena het volgende:
Het spelletje.... stond op "game over" toen we later die avond weer eens boven gingen kijken.
'90 en '92: in de kroegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het beschamende verlies van het Nederlands Elftal?
Donderdag toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:31 schreef Yi-Long het volgende:
Was op een zondagavond toch? Gewoon thuis in mijn pyama denk ik.
Volgens mij ook zondag, staat me bij dat studio sport werd onderbroken voor extra nieuwsuitzendingquote:
Klopt, daarvoor was al een extra nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij ook zondag, staat me bij dat studio sport werd onderbroken voor extra nieuwsuitzending
4-7-1998quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:40 schreef Svensational het volgende:
Andere grote gebeurtenissen waarvan je het nog wel weet?
En terecht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:05 schreef Freeflyer het volgende:
Ten tijde van de Bijlmerramp was mijn radio programma net afgelopen en werd ik afgelost door een collega die daar een hele lompe opmerking over maakte wat hem een schorsing van 2 weken opleverde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |