Ik dacht al dat het zoiets zou zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... klotenieuws gehad dus hier vanmorgen..kan m'n team gaan melden dat ze uit kunnen kijken naar ander werk.... het moge duidelijk zijn dat ik even geen zin meer had om op m'n werk te blijven zitten
Laten we zo zeggen dat de agressie er uit is![]()
Aan het topic nr te zien heb ik nogal wat gemist
pfff sgele da's niet niks neequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... klotenieuws gehad dus hier vanmorgen..kan m'n team gaan melden dat ze uit kunnen kijken naar ander werk.... het moge duidelijk zijn dat ik even geen zin meer had om op m'n werk te blijven zitten
later prettig weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
nu ga ik echt.. wou even een fipo doen
toedels en fijn weekend mensen!
Lekker dan en jij zelf?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
nu ga ik echt.. wou even een fipo doen
toedels en fijn weekend mensen!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben echt richting naar bed anders haal ik het vanavond weer eens niet
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga naar huisuitzieken vanavond en morgen weer fris naar school
Toedeloe allemaal fijn weekend![]()
zaterdags naar schoolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ben niet aan een specifiek project gebonden, dus ik hoef gelukkig niet weg...quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
Okey, shit zeg lijkt me echt lastig om dat werk te doen..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben niet aan een specifiek project gebonden, dus ik hoef gelukkig niet weg...
das wel klote om ze dat te gaan zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben niet aan een specifiek project gebonden, dus ik hoef gelukkig niet weg...
Dat mag want jij hebt al weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:40 schreef Logician het volgende:
Ik moet nodig opruimen hier... maar ben echt zooo vreselijk lui vandaag
Ja maar toch, total waste of day, zomaar een vrije dag past gewoon niet in mijn planning/ritmequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat mag want jij hebt al weekend
dat moet jij niet doen laat allochtonen dat doen , doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:40 schreef Logician het volgende:
Ik moet nodig opruimen hier... maar ben echt zooo vreselijk lui vandaag
Geen inspiratie en klanten komen opeens met problemen die ze woensdag ookal hadden kunnen melden..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:41 schreef Runx het volgende:
nou zou elke uur een bombay filmpje komen*hint*
of heb je niet zo veel inspiratie vandaag ?
Ja, ik moest er vandeweek al een paar het nieuws brengen..maar maandag de rest dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:39 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel klote om ze dat te gaan zeggen
Ik ben zelf ook half allochtoonquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:42 schreef Runx het volgende:
[..]
dat moet jij niet doen laat allochtonen dat doen , doe ik ook altijd
ja das kut , laat die klanten een filmpje makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Geen inspiratie en klanten komen opeens met problemen die ze woensdag ookal hadden kunnen melden..
Nu moet ik harder werken omdat andere mensen geen fuck doen heel jammer
Dat is waar..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, ik moest er vandeweek al een paar het nieuws brengen..maar maandag de rest dus![]()
Erg lullig als je 3 jaar geleden dit zootje ongeregeld hebt aangenomen, een leuk gezellig en hard werkend team van gemaakt hebt...en dan weer weg moet sturen..
Maarja.. zo is het..en niet anders
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww *knuv*quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, ik moest er vandeweek al een paar het nieuws brengen..maar maandag de rest dus![]()
Erg lullig als je 3 jaar geleden dit zootje ongeregeld hebt aangenomen, een leuk gezellig en hard werkend team van gemaakt hebt...en dan weer weg moet sturen..
En wat voor eenquote:
Hier Runx je zegt et zelfs.. jij moet een bombay TV makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:42 schreef Runx het volgende:
[..]
dat moet jij niet doen laat allochtonen dat doen , doe ik ook altijd
wil je mijn kamer opruimenquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
En wat voor een![]()
Oh ik bedoel...eeuhm..... ik ga even koffie halen
quote:
jah iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is een understatementquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat is waar..
Maar als nog het is wel lastig lijkt mij
idd halfbloedjes zijn lekker .... waarom ben ik dat weer niet gvd ,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
En wat voor een![]()
Oh ik bedoel...eeuhm..... ik ga even koffie halen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:44 schreef Runx het volgende:
[..]
wil je mijn kamer opruimen.... toch niet weer een afgang zoals gisteren
Ik ben ook een half bloedjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:45 schreef Runx het volgende:
[..]
idd halfbloedjes zijn lekker .... waarom ben ik dat weer niet gvd ,
Ja en dat is eigenljik nog niet zo'n ramp...Althans...daar hebben ze me voor aangenomen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jah iddzeker als je er zoveel tijd in heb gestoken
sorry voordat ik wat ga zeggen , ik zie met die fok silver lay-out niet meer wie een vrouw is en wie een man is dus ik zeg maar niks ...quote:
Je hebt toch geen bepaalde layout nodig om in iemands profiel te kijken? of zit ik hier nou weer met rechts te kijken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:48 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry voordat ik wat ga zeggen , ik zie met die fok silver lay-out niet meer wie een vrouw is en wie een man is dus ik zeg maar niks ...
Ik ben een jongetje dus doe maar nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:48 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry voordat ik wat ga zeggen , ik zie met die fok silver lay-out niet meer wie een vrouw is en wie een man is dus ik zeg maar niks ...
hebben ze al wel een idee dat het eraan zit te komen oid?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja en dat is eigenljik nog niet zo'n ramp...Althans...daar hebben ze me voor aangenomen.
Alleen wij hadden zo'n sfeer ploeg.. hard werken, maar de grootste lolEn als dat dan ineens vertrekt...vind ik dat vooral jammer
idd je kan gewoon op profiel klikken (ik gebruik ook silver, vind die bagger layout maar nietsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt toch geen bepaalde layout nodig om in iemands profiel te kijken? of zit ik hier nou weer met rechts te kijken?
Ik gebruik gewoon baggerlay-out vind wel prima..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:49 schreef Logician het volgende:
[..]
idd je kan gewoon op profiel klikken (ik gebruik ook silver, vind die bagger layout maar niets).
met de fok bagger lay-out zag je boven de ava of het een vrouw is of en man , snappie ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt toch geen bepaalde layout nodig om in iemands profiel te kijken? of zit ik hier nou weer met rechts te kijken?
dat wou ik ook net vragen..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
hebben ze al wel een idee dat het eraan zit te komen oid?
Mja... je zit met policies enzo.. Je kan niet zomaar dingen gaan roepen als het contract met een opdrachtgever nog niet is beeindigd.... en om die mensen nou met de pest in hun lijf het weekend in te sturen heb ik eigenlijk ook geen zin in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
hebben ze al wel een idee dat het eraan zit te komen oid?
Jah inderdaad.. je zit in lastig parketquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... je zit met policies enzo.. Je kan niet zomaar dingen gaan roepen als het contract met een opdrachtgever nog niet is beeindigd.... en om die mensen nou met de pest in hun lijf het weekend in te sturen heb ik eigenlijk ook geen zin in.
echt wel dr dolittle kon dat wel , heb het zelf gezienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:52 schreef Logician het volgende:
Er staan 2 schapen in de wei, zegt dat ene schaap tegen die ander: 'Koud hè?'
Zegt dat andere schaap 'Hou je bek, schapen kunnen niet praten.'
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:52 schreef Logician het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:52 schreef Logician het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Staat een koe in de wei... vliegt er een duif over...
die duif "roekoe!"
Die koe..."roeduif.."
mja tis beide niet fijn... dan maar slechte week.. in het weekend kan je toch niet soliciterenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... je zit met policies enzo.. Je kan niet zomaar dingen gaan roepen als het contract met een opdrachtgever nog niet is beeindigd.... en om die mensen nou met de pest in hun lijf het weekend in te sturen heb ik eigenlijk ook geen zin in.
edit: heb je nog geen antwoord natuurlijk![]()
Er zijn er vandeweek al een paar naar huis gestuurd, dat signaal is dus wel overgegaan op het team. Ze weten wel dat er iets niet helemaal lekker gaat. Ik kan het ze wel vertellen, maar ik ga niet iemands weekend de tyfus in trappen met zo'n bericht. Dan maar slecht je week beginnen.... klinkt misschien lomp...maar zo zie ik het
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:57 schreef Runx het volgende:
vandaag komt ali b op mijn stage plek opstreden , jammer genoeg kan die niet rappen
Ja .. Nee .. Ja.. maar ... hij is wel leuk en knuffelig enzowquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:57 schreef Runx het volgende:
vandaag komt ali b op mijn stage plek opstreden , jammer genoeg kan die niet rappen
Good thinking idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
mja tis beide niet fijn... dan maar slechte week.. in het weekend kan je toch niet soliciteren
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:59 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja .. Nee .. Ja.. maar ... hij is wel leuk en knuffelig enzow
stage is het , en nee was het maar waar bij de bijenkorf , kon ik mooi shoppen , nee hier komt hijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wtf waar werk jij.. bijenkorf!?
lol.. ik zou hem schoppen..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:01 schreef Runx het volgende:
[..]
stage is het , en nee was het maar waar bij de bijenkorf , kon ik mooi shoppen , nee hier komt hij
http://twentsewelle.nl/sidebaritem.aspx?Item=20
in een natuurmuseum , heb medelijden met mij , nog een allochtoon hier gaat niet goed
Juist, great minds think alikequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
mja tis beide niet fijn... dan maar slechte week.. in het weekend kan je toch niet soliciteren
gewoon vragen..."He van allochtoon tot allochtoon....wat vind je van m'n nieuwe patta's? aaaight!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:02 schreef Runx het volgende:
gelukkig ben ik weg als hij komtmisschien houd die wel van waterpijpen
Haha ik zou blijven om hem te schoppenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:02 schreef Runx het volgende:
gelukkig ben ik weg als hij komtmisschien houd die wel van waterpijpen
ik heb zo mijn heldere momentenquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb zo mijn heldere momenten![]()
blijkbaar op tijden waar het niet nodig is...(vrijdags of tussen 22:00 en 10:00
)
HAHAHAHHAHA!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef Logician het volgende:
Een heel arm jongetje wil graag een nieuwe fiets voor Sinterklaas maar zijn gescheiden moeder kan die niet betalen. Moeder stelt voor om een brief aan Sinterklaas te schrijven waarin hij desnoods om geld voor een nieuwe fiets kan vragen. Afijn zo gezegd zo gedaan en de brief is gepost aan 'Sinterklaas - Madrid - Spanje'. Bij de PTT komt deze brief binnen en iedereen slaat een ach en wee wat zielig en wat moeten we hier nu mee. Dus 1 PTT persoontje opent de brief en leest hardop voor: LIEVE SINTERKLAAS, Ik ben een jongetje van 8 jaar en ik wil heel graag een nieuwe fiets. Helaas zijn mijn ouders gescheiden en is mijn vader met de horizon vertrokken en krijgen wij geen alimentatie van hem (hehehehe) dus kan mijn moeder die niet betalen. Ik ben altijd heel lief, ik verzorg mijn zieke moeder en oma en pest nooit mijn zusje. Een nieuwe fiets kost maar 150 gulden. Alsjeblieft, Sinterklaas, wilt u mij helpen? Liefs, Jongetje Afijn, de PTT post afdeling is zo ontroerd dat ze een inzamelingsactie houden voor het jongetje om een nieuwe fiets te kunnen kopen. Ze halen 138 gulden op en sturen het geld precies op 5 december op naar het jongetje. Het jochie opent de envelop en treft een brief van Sinterklaas aan met het geld voor de nieuwe fiets. Jongetje blij maar toch een beetje teleurgesteld dat het niet precies 150 gulden is zodat hij zijn fiets nog niet kan kopen. Het jochie schrijft een brief terug aan Sinterklaas en doet 'm wederom op de post 'Sinterklaas - Madrid - Spanje' De volgende dag komt ie bij de PTT aan en alle PTT'ers gaan helemaal uit hun dak.."JONGENS een brief van het jongetje". 1 persoon opent de envelop en leest de brief hardop voor. LIEVE SINTERKLAAS, Hartelijk bedankt voor het geld voor mijn nieuwe fiets!! Heel lief van u maar ik kwam 12 gulden tekort dus ik kan nog mijn fiets niet kopen. Ik weet zeker dat u 150 gulden heeft gestuurd, dus die 12 gulden zullen de KLOOTZAKKEN BIJ DE PTT WEL GEJAT HEBBEN!!!!!!zucht
Great people act alike as wellquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb zo mijn heldere momenten![]()
blijkbaar op tijden waar het niet nodig is...(vrijdags of tussen 22:00 en 10:00
)
godverdomme m'n waterquote:-knip-zucht
whehehequote:
moet dan nou... ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef Logician het volgende:
Een heel arm jongetje wil graag een nieuwe fiets voor Sinterklaas maar zijn gescheiden moeder kan die niet betalen. Moeder stelt voor om een brief aan Sinterklaas te schrijven waarin hij desnoods om geld voor een nieuwe fiets kan vragen. Afijn zo gezegd zo gedaan en de brief is gepost aan 'Sinterklaas - Madrid - Spanje'. Bij de PTT komt deze brief binnen en iedereen slaat een ach en wee wat zielig en wat moeten we hier nu mee. Dus 1 PTT persoontje opent de brief en leest hardop voor: LIEVE SINTERKLAAS, Ik ben een jongetje van 8 jaar en ik wil heel graag een nieuwe fiets. Helaas zijn mijn ouders gescheiden en is mijn vader met de horizon vertrokken en krijgen wij geen alimentatie van hem (hehehehe) dus kan mijn moeder die niet betalen. Ik ben altijd heel lief, ik verzorg mijn zieke moeder en oma en pest nooit mijn zusje. Een nieuwe fiets kost maar 150 gulden. Alsjeblieft, Sinterklaas, wilt u mij helpen? Liefs, Jongetje Afijn, de PTT post afdeling is zo ontroerd dat ze een inzamelingsactie houden voor het jongetje om een nieuwe fiets te kunnen kopen. Ze halen 138 gulden op en sturen het geld precies op 5 december op naar het jongetje. Het jochie opent de envelop en treft een brief van Sinterklaas aan met het geld voor de nieuwe fiets. Jongetje blij maar toch een beetje teleurgesteld dat het niet precies 150 gulden is zodat hij zijn fiets nog niet kan kopen. Het jochie schrijft een brief terug aan Sinterklaas en doet 'm wederom op de post 'Sinterklaas - Madrid - Spanje' De volgende dag komt ie bij de PTT aan en alle PTT'ers gaan helemaal uit hun dak.."JONGENS een brief van het jongetje". 1 persoon opent de envelop en leest de brief hardop voor. LIEVE SINTERKLAAS, Hartelijk bedankt voor het geld voor mijn nieuwe fiets!! Heel lief van u maar ik kwam 12 gulden tekort dus ik kan nog mijn fiets niet kopen. Ik weet zeker dat u 150 gulden heeft gestuurd, dus die 12 gulden zullen de KLOOTZAKKEN BIJ DE PTT WEL GEJAT HEBBEN!!!!!!zucht
Thxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Hoi Sgele! succes op het werk man, behoorlijk kut!
Huilen op een vrijdag is ook zo wat hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Pfft luie allochtoonquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:13 schreef Runx het volgende:
over een kwartier wordt ik eindelijk vrij gelaten
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
Wie zitten hier nou daadwerkelijk nog echt op werk..?ik , echt ik zweer , walla bila ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Ik zou de WC als eerst doen.. Anders kan je straks alles weer opnieuw opruimen als je in je broek plastquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:14 schreef Logician het volgende:
Ik ga eens wat doen hier, opruimen, stofzuigen, afwassen, wassen, frettenkooi schoonmaken, wc.. zucht
das helemaal waarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Huilen op een vrijdag is ook zo wat he
schoonmaakende halfbloedjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:14 schreef Logician het volgende:
Ik ga eens wat doen hier, opruimen, stofzuigen, afwassen, wassen, frettenkooi schoonmaken, wc.. zucht
en ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Op dit moment dus alleen jij en ik?
quote:
Heuh Droxz!quote:
He wacht even...die is niet te editenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
ik ga zo smaaktabak halen voor om het water te pijpen
Dan had ik dus gelijk.. maar 3 mensen die nog echt op hun werk zitten..quote:
ik zei toch dat jij helderziend wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dan had ik dus gelijk.. maar 3 mensen die nog echt op hun werk zitten..
Waarvan er 1 over paar minuten naar huis gaat
* WhiteLightning moet dat ook maar s doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
ik ga zo smaaktabak halen voor om het water te pijpen
groene thee bedoel je tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning moet dat ook maar s doen.
heb dat ding al een paar jaar. alleen maar groen spul tot nu toe in gerookt
Yo BRABANSTE PIMP!quote:
* tripack pakt pan en slaat Runx voor zijn hoofdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
komt er nog een klapper voor dat ik weg ga ?
Gewoon zwak.. voel me echt kut nu hahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
Jawel hoor, net mezelf even een JD ingeschonkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Yo BRABANSTE PIMP!
Alles relaxt daar?
p.s hoi tegen iedereen natuurlijk.
Net deze gemaakt, das wel een klapper.... of niet soms?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net deze gemaakt, das wel een klapper.... of niet soms?![]()
[ afbeelding ]
thee kan je er ook van zetten ja. of cake van bakken, of een space snicker ofzo. wat je wiltquote:
[..]
[ afbeelding ]
JD?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel hoor, net mezelf even een JD ingeschonken
Hoeist daar?
[..]
[ afbeelding ]
ik zal wel binnenkort een filmpje plaatsenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thee kan je er ook van zetten ja. of cake van bakken, of een space snicker ofzo. wat je wilt
dit is hem trouwens
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Cheers!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
JD?
Ik een JW, muziekje aan, even lekker photosoepen....
Niet flauw...da's BAAS!quote:
JD = Jack Danielsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
JD?
Ik een JW, muziekje aan, even lekker photosoepen....
Proost hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
JD = Jack Daniels
JW = Johnny Walker!
Ik verveel me de pleuris op werk
zo beterquote:
Netjes hoor, daar kan aardig wat in zo te zien!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thee kan je er ook van zetten ja. of cake van bakken, of een space snicker ofzo. wat je wilt
dit is hem trouwens
[ afbeelding ]
quote:
quote:
* Dr.Droxz heft ook zijn glas, proost man, op de volgende!quote:
Jij ook he.. en tot maandagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
mensen het was mij een genoege met jullie op een topic te zitten , heb vandaag weer veel geleerd , het verschil tussen HET en DE, als ik in het weekend of vanavond even geen leven heb kom ik wel even kieken hiero . dank u voor jullie inzet en tot maandag
Fijn weekend jongen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
mensen het was mij een genoege met jullie op een topic te zitten , heb vandaag weer veel geleerd , het verschil tussen HET en DE, als ik in het weekend of vanavond even geen leven heb kom ik wel even kieken hiero . dank u voor jullie inzet en tot maandag
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz heft ook zijn glas, proost man, op de volgende!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Had je hier maar moeten komen werken...dan had je nu lekker thuis gezeten...![]()
oke..da's gewoon frustratie hoor mensen
de mazzel Runxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha als ik maandag mocht terug komen wel
en mocht blijven
JD is niet echt mijn ding, vind JW beter!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
JD = Jack Daniels
JW = Johnny Walker!
Ik verveel me de pleuris op werk
ik zal nooit vergeten , ik had een keer ongeveer 20 gram white widow in een cake gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Netjes hoor, daar kan aardig wat in zo te zien!
Cake heb ik 1 keer gedaan, had er alleen een beetje veel in gedaan.
Voelde een uur lang geen moer, maar in 1 keer... BOEM
Ik zit maar beetje gamekings te kijkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
JD is niet echt mijn ding, vind JW beter!
Maar ik zeg geen nee als iemand mij een JD'tje komt brengen hoor!
Ik verveel me niet, alleen komt er vanavond om een rot tijd wat op tv wat ik MOET zien
Fijn weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
Ik ga de hond even uitlaten en dan eens kijken wat er gegeten gaat worden
Menschen....fijn weekend!
Heel gay...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:42 schreef tripack het volgende:
mja denk dat de borrel weer es wordt overgeslagen
niet mijn keusquote:
Yeah 10 minutenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:46 schreef tripack het volgende:
[..]
niet mijn keus
hier dan ook nog maar 14 minutjes
afteltopicquote:
jah iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Omdat we de enige bikkels zijn hiero
naja tot nu danquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk zijn wij de 2 kneusjes die nog werken
Ik ben een gekke aap wat verwachtjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
[..]
naja tot nu danik ga opruimen
fijn weekend
doe geen gekke dingen
wist weer eens niet dat die een nieuwe cd haddenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:06 schreef debbie_19 het volgende:Avooonnnddd
Ik heb de nieuwe oasis cd![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wist weer eens niet dat die een nieuwe cd hadden
ik heb eigenlijk nooit echt de radio aan geloof ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
ik koop eigenlijk bijna nooit cd's maar ik heb echt alles van hun
bijna dan maar hijs tenminste weer als vanouds
Edit: nieuwe single wordt veel gedraaid op radio etc.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit echt de radio aan geloof ikben weer lekker op de hoogte he
hihi dank!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]geeft niks..doen wij het toch gewoon voor je
Gister hebben Logi en ik paar mooie liedjes geplaatst op GRTDOJWquote:
gister was ik er niet helemaal bij ha haquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gister hebben Logi en ik paar mooie liedjes geplaatst op GRTDOJW
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gister was ik er niet helemaal bij ha ha
alhoewel het vandaag ook echt snel allemaal is gegaan dan lees ik niet alles terug!
die is idd mooi!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik snap zou ik ook niet doen
![]()
Hier deze is voor jou..is niet nieuw maar wel mooi
Oooow brrrr ik heb het zoo koud..al de hele dag...quote:
daarom was ik ook lekker in bad gaan liggen vanmiddag!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oooow brrrr ik heb het zoo koud..al de hele dag...
haha neej er is niks grappigs aan..ga zo ook maar ff onder warme douche staan, maar eerst ff mijn cd afluisterenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom was ik ook lekker in bad gaan liggen vanmiddag!
maar koud hebben is niet leuk
en bevalt ie een beetje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
haha neej er is niks grappigs aan..ga zo ook maar ff onder warme douche staan, maar eerst ff mijn cd afluisteren
waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en bevalt ie een beetje?
ik ben aan het wachten dat ik op pad kan ha ha dus kan er ook ineens vandoor zijn
Je moeder, die moet eens gaan "werken"quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die moet eens gaan "werken"
Mensen met zo'n reactie moeten ze gewoon bannen toch?quote:
Hij is een hele vent hoor...hij heeft naar m'n User ID gekeken en vond me een kutnoobquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen met zo'n reactie moeten ze gewoon bannen toch?
Damn, nog tot half 12 wakker blijven, gaat wel een opgave worden zeg....
"Vent"?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij is een hele vent hoor...hij heeft naar m'n User ID gekeken en vond me een kutnoob
He dat probleem ken ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Vent"?
Het is zelf gewoon een fusking noob die niet kan lezen volgens mij
Maarja, ik denk dat ik even wat minder moet zuipen... anders ga ik het einde van deze avond niet halen denk ik
Bagger! Slotje!quote:
Gaat lukken man, als jij er ook maar een goede avond van maakt man!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
He dat probleem ken ik!
Fijne avond kerel! Ik ga zo douchen en dan al lekker op tijd de stad in denk
Dit topic is niet voor de bagger, iets meer als een smile zou niet verkeerd zijn toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Het is weekend. Nu mag ik best baggeren!
Hmmm waar ging het net allemaal over? Welke nOOB?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit topic is niet voor de bagger, iets meer als een smile zou niet verkeerd zijn toch?
Was toch niet die zelfde gast, of vergis ik me nou?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm waar ging het net allemaal over? Welke nOOB?
Ik was ff me spikey uit laten
Snap er nu geen reet meer vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was toch niet die zelfde gast, of vergis ik me nou?
* Dr.Droxz stopt met zuipen en gaat koffie zetten
Wij hadden het over Jimbo, niet over Olepquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Snap er nu geen reet meer vandoe mij ook een koffie
"Morgen"?quote:
Voor mij al een tijd hoor, was je zo laat thuis dan?quote:
Ik was naar de primafone om me te beklagen dat ze nog steeds me telefoon niet hebben (hebben ze maandag zeggen ze nu, ik wacht al 3 weken) en om me te beklagen dat ze niet telefonies berijkbaar zijn. Staat daar natuurlijk weer zo;n student-manager die alleen maar ja knikt maar niet luistert.... Dus nu maar online bestellenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor mij al een tijd hoor, was je zo laat thuis dan?
Lekker hoor, wat tegenslapen hier en daar in de familie, maar voor de rest wel ok.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef Moozzie het volgende:
Hoe gaat het met Dr.Droxz? Al plannen voor vanavond?
3 weken wachten op je telefoon zuigt trouwens ja!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik was naar de primafone om me te beklagen dat ze nog steeds me telefoon niet hebben (hebben ze maandag zeggen ze nu, ik wacht al 3 weken) en om me te beklagen dat ze niet telefonies berijkbaar zijn. Staat daar natuurlijk weer zo;n student-manager die alleen maar ja knikt maar niet luistert.... Dus nu maar online bestellenkomen ze hem teminste nog brengen
Neem een vriendquote:
Waarom ben je hier zo vaak dan, ga je vriend opzoeken dan!quote:
Echt wat een tering honden bij kpn. Ik moet even me agressie kwijt dus zet je schrapquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
3 weken wachten op je telefoon zuigt trouwens ja!
Die managers van tegenwoordig zijn zo van school geplukt en kunnen echt geen moer,
en laten afleveren is natuurlijk nog beter!
Ik woon al 4 jaar samen..mag ik ook ff tijd voor mezelf..zit lekker muziek te luisteren en beetje met me vriendin te bellen en me andere vriendin te msn'enquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom ben je hier zo vaak dan, ga je vriend opzoeken dan!
Vodafone vind ik wel goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt wat een tering honden bij kpn. Ik moet even me agressie kwijt dus zet je schrap
Voor info:
- Mijn abbo staat op me moeders naam want vroeger was ik nog geen 18
- Ik heb 3 weken geleden een telefoon besteld in een primafone winkel
- Een primafone winkel is niet telefonies berijkbaar en alleen open tijdens werkuren behalve op koopavond (hier vrijdag)
- Vorige week was ik bij de primafone en toen zeiden ze: 3 okt hebben we hem zeker weten
ik kwam dus vandaag bij de primafone: nee sorry meneer we hebben hem nog niet. Dus ik hi bellen over hoe en om mijn telefoon telefonies te verlengen. Hij kon dat niet want had een fout in zijn systeem en kon niet zien wat mijn korting op de telefoon zou zijn. Hij adviseerde mij me telefoon via internet te verlengen.
Dus ik naar huis scheuren, pc aan, naar hi.nl, inloggen, verlengen: zie ik dat me verleng korting niet weergegeven staat. Dus ik weer hi bellen, kan die knol me wel helpen. MAAR moet ze me mammie aan de lijn hebben wegens contract shit. Maar die is er niet gvd.
Ik denk dat ik maar ga opzeggen en een andere profider uit ga zoeken want ik heb het gehad met hi/kpn
Welke profiders zijn aan te raden?
Ik heb nog nooit problemen gehad bij KPNquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt wat een tering honden bij kpn. Ik moet even me agressie kwijt dus zet je schrap
Voor info:
- Mijn abbo staat op me moeders naam want vroeger was ik nog geen 18
- Ik heb 3 weken geleden een telefoon besteld in een primafone winkel
- Een primafone winkel is niet telefonies berijkbaar en alleen open tijdens werkuren behalve op koopavond (hier vrijdag)
- Vorige week was ik bij de primafone en toen zeiden ze: 3 okt hebben we hem zeker weten
ik kwam dus vandaag bij de primafone: nee sorry meneer we hebben hem nog niet. Dus ik hi bellen over hoe en om mijn telefoon telefonies te verlengen. Hij kon dat niet want had een fout in zijn systeem en kon niet zien wat mijn korting op de telefoon zou zijn. Hij adviseerde mij me telefoon via internet te verlengen.
Dus ik naar huis scheuren, pc aan, naar hi.nl, inloggen, verlengen: zie ik dat me verleng korting niet weergegeven staat. Dus ik weer hi bellen, kan die knol me wel helpen. MAAR moet ze me mammie aan de lijn hebben wegens contract shit. Maar die is er niet gvd.
Ik denk dat ik maar ga opzeggen en een andere profider uit ga zoeken want ik heb het gehad met hi/kpn
Welke profiders zijn aan te raden?
Crazyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou ik irriteer me mateloos aan hun.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad bij KPN
hahahhaa, zo kan je het ook zien jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik woon al 4 jaar samen..mag ik ook ff tijd voor mezelf..zit lekker muziek te luisteren en beetje met me vriendin te bellen en me andere vriendin te msn'enneuken komt later wel weer
Tja niet te snel oordelen hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahhaa, zo kan je het ook zien ja
Eer dat je hier zo vaak bent, geeft niet echt het idee dat je samen met je vriendje bent, maar heb het mis, kan gebeuren
Gelukkig zijn we pas 3 weken bezigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vodafone vind ik wel goed moet ik zeggen
Dat is wel een hoop gezeur, je kan soms beter overgaan om een leuke nieuwe abbo te krijgen.
Een telefoon winkel zonder telefoon btwquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me mateloos aan hun.
Alleen al dat ik helemaal naar die winkel moet omdat hun geen telefoon hebben. Wat is dat nou voor service? Ook als ik het hoofdkantoor bel kunnen ze me niet helpen want "ze kunnen niet in hun computers kijken"
Echt zeer bagger....
Daar ben ik goed inquote:
Ik snap die zin nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vodafone vind ik wel goed moet ik zeggen
Dat is wel een hoop gezeur, je kan soms beter overgaan om een leuke nieuwe abbo te krijgen.
Dont worry my feelings aren't hurtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in
Subtiel ben ik niet, nogal direct, kunnen veel mensen denk ik niet tegen
Gewoon door blijven klagen, heb ik toen ook bij UPC gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we pas 3 weken bezig
3 weken van de de 52 weken dat ik het abbo wil is 7% van de tijd. Krijg ik nu ook 7% korting omdat ik me telefoon 7% van de tijd niet gehad hebt omdat ik moest wachten op hun...?
Ik ben maar naar een andere provider gegaan omdat ik dan een leuker toestel kon krijgen,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik snap die zin niet
Moozzie is te dom
Tjah ik heb geen kosten gemaakt maar ik heb weken misgelopen. Zou ik dat korting kunnen krijgen op de aanschaf kosten van de telefoon en hoe doe ik dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon door blijven klagen, heb ik toen ook bij UPC gedaan.
Uiteindelijk al mijn kosten terug gehad
Ik wil de htc touch pro en zover ik weet is kpn de eenigste met die telefoonquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben maar naar een andere provider gegaan omdat ik dan een leuker toestel kon krijgen,
met lagere kosten (abbo)
Als je kan aantonen dat het zo is, maak je natuurlijk wel een kansquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah ik heb geen kosten gemaakt maar ik heb weken misgelopen. Zou ik dat korting kunnen krijgen op de aanschaf kosten van de telefoon en hoe doe ik dan?
En stel het lukt niet dan wil ik dus opzeggen maar ik ben nu al voorbij me 3 maanden van te voren termijn. Dus hoe gaat dat dan? Kan ik gewoon hun traagheid de schuld geven en dus zonder verplichte verlengen overstappen naar een ander?
ja heb het zwart op witquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je kan aantonen dat het zo is, maak je natuurlijk wel een kans
Ben niet zo moeilijk, als mensen maar relaxt doen en geen bullshit dingen posten hier hoor je mij niet hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dont worry my feelings aren't hurtwij weten namelijk wel beter
als je echt naar een andere provider zou willen kan je toch aantonen dat het niet aan jou ligt?quote:
Waarom zou ik bullshit plaatsen? Ik lok ook niks uitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet zo moeilijk, als mensen maar relaxt doen en geen bullshit dingen posten hier hoor je mij niet hoor
Die LL ging b.v echte ver, probeer me niet uit te lokken hahah
Ben totaal niet tevreden met de servicequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als je echt naar een andere provider zou willen kan je toch aantonen dat het niet aan jou ligt?
Alleen in het begin veel berichten met alleen b.v smile dingen, of alleen 1 bericht met 1 smile... daar kan niemand op reageren, en het zou zonde zijn om deze reeks dood te laten bloeden ofzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom zou ik bullshit plaatsen? Ik lok ook niks uitmaar ook ik heb een mening.
Net als jij
Niet over LL btw want daar was ik niet bij, maar ik zag wel wat voor taal ze eruit gooide en dat was geen grapjeik dacht dat ze wel aardig was, maar zo zie je maar weer...mensen op het internet ken je nooit echt
(behalve dan als je ze in het echt kent
) wat een gelul
Nouwja zeg, dat doet ie normaal nooitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:38 schreef debbie_19 het volgende:
Whehe werd net een marokaan aangehouden bij wegmisbruikers ofzo...die taal die hij eruit gooitze komen wel snel agressief over dan hoor pff
Djeez, ik mis/vergeet het ALTIJD op vrijdag!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:38 schreef debbie_19 het volgende:
Whehe werd net een marokaan aangehouden bij wegmisbruikers ofzo...die taal die hij eruit gooitze komen wel snel agressief over dan hoor pff
Ja maar dan ben ik ook weer van mening dat het NORMAAL gezegd kan wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen in het begin veel berichten met alleen b.v smile dingen, of alleen 1 bericht met 1 smile... daar kan niemand op reageren, en het zou zonde zijn om deze reeks dood te laten bloeden ofzo
Bij LL had ik al gelijk zoiets van... jij hebt geen leven, vraagt om aandacht... daarvoor zit je hier verkeerd
Hehehe ja en zo meteen komt er een 1 of andere vent in een oldtimer volgens mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, ik mis/vergeet het ALTIJD op vrijdag!
Morgen maar even op youtube kijken, vind die serie echt geweldig! hahahaha
Zoals je zelf al aangeeft, mensen doen dat zo vaak dat het op een gegeven moment wel erg irritant begint te wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik ook weer van mening dat het NORMAAL gezegd kan wordenals je hier nieuw bent weet je niet dat dat grapje al 100x is gemaakt. Jullie of jij of weet ik veel reageerde wel een beetje belachelijk fel
but hey get over it denk ik dan weer over mezelf
Uiteraard mee eensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangeeft, mensen doen dat zo vaak dat het op een gegeven moment wel erg irritant begint te wordenDit blijft gewoon een relaxte reeks met verschillende mensen, maar er zou toch wel een bepaalde structuur in moeten blijven, anders blijft het "die reeks" niet meer toch?
Over dit programma had ik ook nog een vraagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, ik mis/vergeet het ALTIJD op vrijdag!
Morgen maar even op youtube kijken, vind die serie echt geweldig! hahahaha
wie had er ook alweer geen leven?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over dit programma had ik ook nog een vraag
Stel ik bega een actie wat ze heel spectaculair vinden dus zeer graag willen uitzenden. 100 kilometer te hard ofzo scheuren als een gek blabla ik zeg maar wat.
Dus ik word aangehouden en moet met die gozert praten blabla. Wat zou er dan gebeuren als ik de heule tijd alleen maar reclame maak over bv coca cola. zouden ze het dan nog uitzenden (omdat me overtreding zeer heftig is) en zouden ze al me coca cola reklame vervangen door piepjes?
Maar dan wel dus echt in elke zin reclame maken he. Tjah ik ging naar de supermarkt coca cola halen. En als hij dan vraagt te kappen zeggen dat als je gewoon coca cola drinkt je niet zo snel boos wordt blabla (hij mag je tohc niks doen, praten over coca cola is niet ilegaal)
Zulke dingen houden me echt wakker
Wie is LL?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wie had er ook alweer geen leven?LL of Moozzie
Niemand laat maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie is LL?
Ik sta gewoon bij veel dingen stil
Ik en Lyn zijn gewoon.... zorgdragers voor dit topic denk ik, en juist daarom gaat het al lang zo goed denk ikquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en Lyn zijn gewoon.... zorgdragers voor dit topic denk ik, en juist daarom gaat het al lang zo goed denk ik
Ben blij dat er steeds meer andere mensen langskomen, en "we" er een leuke reeks van kunnen maken toch?
Uiteraard mee eens. Alleen jammer dat er af en toe van die rare mensen langskomenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en Lyn zijn gewoon.... zorgdragers voor dit topic denk ik, en juist daarom gaat het al lang zo goed denk ik
Ben blij dat er steeds meer andere mensen langskomen, en "we" er een leuke reeks van kunnen maken toch?
Moet ik je hier nou serieus een antwoorden op geven?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over dit programma had ik ook nog een vraag
Stel ik bega een actie wat ze heel spectaculair vinden dus zeer graag willen uitzenden. 100 kilometer te hard ofzo scheuren als een gek blabla ik zeg maar wat.
Dus ik word aangehouden en moet met die gozert praten blabla. Wat zou er dan gebeuren als ik de heule tijd alleen maar reclame maak over bv coca cola. zouden ze het dan nog uitzenden (omdat me overtreding zeer heftig is) en zouden ze al me coca cola reklame vervangen door piepjes?
Maar dan wel dus echt in elke zin reclame maken he. Tjah ik ging naar de supermarkt coca cola halen. En als hij dan vraagt te kappen zeggen dat als je gewoon coca cola drinkt je niet zo snel boos wordt blabla (hij mag je tohc niks doen, praten over coca cola is niet ilegaal)
Zulke dingen houden me echt wakker
Ja van die mensen die wakker liggen van reclame maken terwijl je wordt aangehouden en op tv komt bij webmisbruikers..rare luiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Uiteraard mee eens. Alleen jammer dat er af en toe van die rare mensen langskomen
Tjah ik zou het doen, wil wel weten wat er gebeurtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik je hier nou serieus een antwoorden op geven?![]()
Het is WEEKEND man, doe eens relaxt, pak een borrel of een joint ofzo!
nah, ze is nu aan het eten in de stad en gaat daarna nog de kroeg in. ik ben redelijk afgebrand van deze week. Dus zonder verassingen wordt het dit weekend niet elkaar zienquote:
tjah, afgebrand van het werkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crazyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles relaxt daar?
Nee het ging mij er juist om om niet op tv te komen. Of als je toch op tv komt maak er dan iets grappigs van ipv dan ja/nee/amen/gevloek gedoequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja van die mensen die wakker liggen van reclame maken terwijl je wordt aangehouden en op tv komt bij webmisbruikers..rare lui
Dudequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee het ging mij er juist om om niet op tv te komen. Of als je toch op tv komt maak er dan iets grappigs van ipv dan ja/nee/amen/gevloek gedoe
Tuurlijk, had soms wat te doen vandaag en ben er niet echt veel geweest volgens mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik zei toch al dat ik het met je eens ben
je hoeft je verder niet te verdedigen ofzo
Edit: we hebben het nu toch naar het zin? Ik vandaag iets minder maar dat lag niet aan jullie
Als ik eerlijk mag zijn heb jij ook zo je "trekjes"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Uiteraard mee eens. Alleen jammer dat er af en toe van die rare mensen langskomen
Neu ook niet eigenlijk...alleen heel ff met lyn. Maar das nu ook uit de wereld..toen al eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk, had soms wat te doen vandaag en ben er niet echt veel geweest volgens mij
Van jou heb ik geen "last" gehad, zag wel je dat wat problemen ofzo had met wat mensen....
Vertel, dat klinkt niet echt goed man?quote:
Tuurlijk mag je eelijk zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mag zijn heb jij ook zo je "trekjes"
Wel grappig te lezen wat jou allemaal kan bezig houden hahahah
quote:
Sommige mensen hebben een te korte lont, jij blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu ook niet eigenlijk...alleen heel ff met lyn. Maar das nu ook uit de wereld..toen al eigenlijk.
Ik heb een sarcasme en dat begrijpt niet altijd iedereen blijkbaarwaarschijnlijk net als dat niet iedereen
kan waarderen dat jij zo direct bent. Maar nu kennen ze me wat beter en begrijpen dat ik niet altijd alles meen..of eigenlijk dat ik het meeste niet meen...misschien omdat ik nu de goeie smiley's bij de goeie zin zet ofzogeen idee hahaha
De rest heeft me goed ontvangenen zoals vandaag kon ik niet alles waarderen en dat zeg ik dan ook, want ik wil niet reageren als een 1 of andere debiel die uit haar plaat gaat
en dat werd ook begrepen
Ik hoef echt geen aandacht..gewoon ouwehoeren..dat vind ik leuk
Edit: jij had het over vandaag en ik had het over het begin toen ik hier kwamzal wel de koorts zijn ik lul langs je heen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een te korte lont, jij blijkbaar niet.
Gewoon even doorzetten, laat merken dat het niet altijd zo is enzo, dan komt het wel goed
Mensen houden er gewoon vaak geen rekening mee dat het een iets vastere groep is die hier komt toch?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je eelijk zijngraag zelfs
Ik kan wel serieus zijn maar dat is ook zo saai he. En voorderest kan ik mezelf heul goed begin houden
ja dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2-0 AZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben altijd eerlijk en direct, daar kunnen veel mensen juist niet tegen
De een alleen wat meer dan de anderquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef debbie_19 het volgende:
Iedereen zal zo wel zijn irritante trekjes hebben en houden denk ik of niet?
Ik heb het niet over jou hoor, meer over het "algemeen" net als mijn vorige bericht... rustig maar hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik heb je vanaaf al 80 x gelijk gegeven geloof ik
moet ik nog meer doorstaan?
* debbie houdt wijs haar mondquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De een alleen wat meer dan de ander
sommige mensen zijn wat directer dan de anders, sommige mensen kunnen subtiel zijn en de andere weer nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De een alleen wat meer dan de ander
jah ik lees weer eens niet goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou hoor, meer over het "algemeen" net als mijn vorige bericht... rustig maar hoor
Anders had ik je naam er wel bijgezet.
Ohw dat kan ik juist wel warderenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2-0 AZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben altijd eerlijk en direct, daar kunnen veel mensen juist niet tegen
Ik vind je een irritant kut kind en je moet oprottenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dat kan ik juist wel warderen
Ik heb liever dat je zegt je me een irritant kut kind vind en dat ik moet oprotten dan dat je zogenaamd poes lief doet en dat ik er later achterkom dat je de boel naait
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sommige mensen zijn wat directer dan de anders, sommige mensen kunnen subtiel zijn en de andere weer niet
Dat was bvb een subtiele hintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |