Thxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Hoi Sgele! succes op het werk man, behoorlijk kut!
Huilen op een vrijdag is ook zo wat hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Pfft luie allochtoonquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:13 schreef Runx het volgende:
over een kwartier wordt ik eindelijk vrij gelaten
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
Wie zitten hier nou daadwerkelijk nog echt op werk..?ik , echt ik zweer , walla bila ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Ik zou de WC als eerst doen.. Anders kan je straks alles weer opnieuw opruimen als je in je broek plastquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:14 schreef Logician het volgende:
Ik ga eens wat doen hier, opruimen, stofzuigen, afwassen, wassen, frettenkooi schoonmaken, wc.. zucht
das helemaal waarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Huilen op een vrijdag is ook zo wat he
schoonmaakende halfbloedjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:14 schreef Logician het volgende:
Ik ga eens wat doen hier, opruimen, stofzuigen, afwassen, wassen, frettenkooi schoonmaken, wc.. zucht
en ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Op dit moment dus alleen jij en ik?
quote:
Heuh Droxz!quote:
He wacht even...die is niet te editenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
ik ga zo smaaktabak halen voor om het water te pijpen
Dan had ik dus gelijk.. maar 3 mensen die nog echt op hun werk zitten..quote:
ik zei toch dat jij helderziend wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dan had ik dus gelijk.. maar 3 mensen die nog echt op hun werk zitten..
Waarvan er 1 over paar minuten naar huis gaat
* WhiteLightning moet dat ook maar s doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
ik ga zo smaaktabak halen voor om het water te pijpen
groene thee bedoel je tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning moet dat ook maar s doen.
heb dat ding al een paar jaar. alleen maar groen spul tot nu toe in gerookt
Yo BRABANSTE PIMP!quote:
* tripack pakt pan en slaat Runx voor zijn hoofdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
komt er nog een klapper voor dat ik weg ga ?
Gewoon zwak.. voel me echt kut nu hahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
Jawel hoor, net mezelf even een JD ingeschonkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Yo BRABANSTE PIMP!
Alles relaxt daar?
p.s hoi tegen iedereen natuurlijk.
Net deze gemaakt, das wel een klapper.... of niet soms?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |