quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wist weer eens niet dat die een nieuwe cd hadden
ik heb eigenlijk nooit echt de radio aan geloof ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
ik koop eigenlijk bijna nooit cd's maar ik heb echt alles van hun
bijna dan maar hijs tenminste weer als vanouds
Edit: nieuwe single wordt veel gedraaid op radio etc.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit echt de radio aan geloof ikben weer lekker op de hoogte he
hihi dank!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]geeft niks..doen wij het toch gewoon voor je
Gister hebben Logi en ik paar mooie liedjes geplaatst op GRTDOJWquote:
gister was ik er niet helemaal bij ha haquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gister hebben Logi en ik paar mooie liedjes geplaatst op GRTDOJW
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gister was ik er niet helemaal bij ha ha
alhoewel het vandaag ook echt snel allemaal is gegaan dan lees ik niet alles terug!
die is idd mooi!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik snap zou ik ook niet doen
![]()
Hier deze is voor jou..is niet nieuw maar wel mooi
Oooow brrrr ik heb het zoo koud..al de hele dag...quote:
daarom was ik ook lekker in bad gaan liggen vanmiddag!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oooow brrrr ik heb het zoo koud..al de hele dag...
haha neej er is niks grappigs aan..ga zo ook maar ff onder warme douche staan, maar eerst ff mijn cd afluisterenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom was ik ook lekker in bad gaan liggen vanmiddag!
maar koud hebben is niet leuk
en bevalt ie een beetje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
haha neej er is niks grappigs aan..ga zo ook maar ff onder warme douche staan, maar eerst ff mijn cd afluisteren
waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en bevalt ie een beetje?
ik ben aan het wachten dat ik op pad kan ha ha dus kan er ook ineens vandoor zijn
Je moeder, die moet eens gaan "werken"quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die moet eens gaan "werken"
Mensen met zo'n reactie moeten ze gewoon bannen toch?quote:
Hij is een hele vent hoor...hij heeft naar m'n User ID gekeken en vond me een kutnoobquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen met zo'n reactie moeten ze gewoon bannen toch?
Damn, nog tot half 12 wakker blijven, gaat wel een opgave worden zeg....
"Vent"?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij is een hele vent hoor...hij heeft naar m'n User ID gekeken en vond me een kutnoob
He dat probleem ken ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Vent"?
Het is zelf gewoon een fusking noob die niet kan lezen volgens mij
Maarja, ik denk dat ik even wat minder moet zuipen... anders ga ik het einde van deze avond niet halen denk ik
Bagger! Slotje!quote:
Gaat lukken man, als jij er ook maar een goede avond van maakt man!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
He dat probleem ken ik!
Fijne avond kerel! Ik ga zo douchen en dan al lekker op tijd de stad in denk
Dit topic is niet voor de bagger, iets meer als een smile zou niet verkeerd zijn toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Het is weekend. Nu mag ik best baggeren!
Hmmm waar ging het net allemaal over? Welke nOOB?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit topic is niet voor de bagger, iets meer als een smile zou niet verkeerd zijn toch?
Was toch niet die zelfde gast, of vergis ik me nou?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm waar ging het net allemaal over? Welke nOOB?
Ik was ff me spikey uit laten
Snap er nu geen reet meer vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was toch niet die zelfde gast, of vergis ik me nou?
* Dr.Droxz stopt met zuipen en gaat koffie zetten
Wij hadden het over Jimbo, niet over Olepquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Snap er nu geen reet meer vandoe mij ook een koffie
"Morgen"?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |