Ik was naar de primafone om me te beklagen dat ze nog steeds me telefoon niet hebben (hebben ze maandag zeggen ze nu, ik wacht al 3 weken) en om me te beklagen dat ze niet telefonies berijkbaar zijn. Staat daar natuurlijk weer zo;n student-manager die alleen maar ja knikt maar niet luistert.... Dus nu maar online bestellenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor mij al een tijd hoor, was je zo laat thuis dan?
Lekker hoor, wat tegenslapen hier en daar in de familie, maar voor de rest wel ok.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef Moozzie het volgende:
Hoe gaat het met Dr.Droxz? Al plannen voor vanavond?
3 weken wachten op je telefoon zuigt trouwens ja!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik was naar de primafone om me te beklagen dat ze nog steeds me telefoon niet hebben (hebben ze maandag zeggen ze nu, ik wacht al 3 weken) en om me te beklagen dat ze niet telefonies berijkbaar zijn. Staat daar natuurlijk weer zo;n student-manager die alleen maar ja knikt maar niet luistert.... Dus nu maar online bestellenkomen ze hem teminste nog brengen
Neem een vriendquote:
Waarom ben je hier zo vaak dan, ga je vriend opzoeken dan!quote:
Echt wat een tering honden bij kpn. Ik moet even me agressie kwijt dus zet je schrapquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
3 weken wachten op je telefoon zuigt trouwens ja!
Die managers van tegenwoordig zijn zo van school geplukt en kunnen echt geen moer,
en laten afleveren is natuurlijk nog beter!
Ik woon al 4 jaar samen..mag ik ook ff tijd voor mezelf..zit lekker muziek te luisteren en beetje met me vriendin te bellen en me andere vriendin te msn'enquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom ben je hier zo vaak dan, ga je vriend opzoeken dan!
Vodafone vind ik wel goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt wat een tering honden bij kpn. Ik moet even me agressie kwijt dus zet je schrap
Voor info:
- Mijn abbo staat op me moeders naam want vroeger was ik nog geen 18
- Ik heb 3 weken geleden een telefoon besteld in een primafone winkel
- Een primafone winkel is niet telefonies berijkbaar en alleen open tijdens werkuren behalve op koopavond (hier vrijdag)
- Vorige week was ik bij de primafone en toen zeiden ze: 3 okt hebben we hem zeker weten
ik kwam dus vandaag bij de primafone: nee sorry meneer we hebben hem nog niet. Dus ik hi bellen over hoe en om mijn telefoon telefonies te verlengen. Hij kon dat niet want had een fout in zijn systeem en kon niet zien wat mijn korting op de telefoon zou zijn. Hij adviseerde mij me telefoon via internet te verlengen.
Dus ik naar huis scheuren, pc aan, naar hi.nl, inloggen, verlengen: zie ik dat me verleng korting niet weergegeven staat. Dus ik weer hi bellen, kan die knol me wel helpen. MAAR moet ze me mammie aan de lijn hebben wegens contract shit. Maar die is er niet gvd.
Ik denk dat ik maar ga opzeggen en een andere profider uit ga zoeken want ik heb het gehad met hi/kpn
Welke profiders zijn aan te raden?
Ik heb nog nooit problemen gehad bij KPNquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt wat een tering honden bij kpn. Ik moet even me agressie kwijt dus zet je schrap
Voor info:
- Mijn abbo staat op me moeders naam want vroeger was ik nog geen 18
- Ik heb 3 weken geleden een telefoon besteld in een primafone winkel
- Een primafone winkel is niet telefonies berijkbaar en alleen open tijdens werkuren behalve op koopavond (hier vrijdag)
- Vorige week was ik bij de primafone en toen zeiden ze: 3 okt hebben we hem zeker weten
ik kwam dus vandaag bij de primafone: nee sorry meneer we hebben hem nog niet. Dus ik hi bellen over hoe en om mijn telefoon telefonies te verlengen. Hij kon dat niet want had een fout in zijn systeem en kon niet zien wat mijn korting op de telefoon zou zijn. Hij adviseerde mij me telefoon via internet te verlengen.
Dus ik naar huis scheuren, pc aan, naar hi.nl, inloggen, verlengen: zie ik dat me verleng korting niet weergegeven staat. Dus ik weer hi bellen, kan die knol me wel helpen. MAAR moet ze me mammie aan de lijn hebben wegens contract shit. Maar die is er niet gvd.
Ik denk dat ik maar ga opzeggen en een andere profider uit ga zoeken want ik heb het gehad met hi/kpn
Welke profiders zijn aan te raden?
Crazyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou ik irriteer me mateloos aan hun.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad bij KPN
hahahhaa, zo kan je het ook zien jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik woon al 4 jaar samen..mag ik ook ff tijd voor mezelf..zit lekker muziek te luisteren en beetje met me vriendin te bellen en me andere vriendin te msn'enneuken komt later wel weer
Tja niet te snel oordelen hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahhaa, zo kan je het ook zien ja
Eer dat je hier zo vaak bent, geeft niet echt het idee dat je samen met je vriendje bent, maar heb het mis, kan gebeuren
Gelukkig zijn we pas 3 weken bezigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vodafone vind ik wel goed moet ik zeggen
Dat is wel een hoop gezeur, je kan soms beter overgaan om een leuke nieuwe abbo te krijgen.
Een telefoon winkel zonder telefoon btwquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me mateloos aan hun.
Alleen al dat ik helemaal naar die winkel moet omdat hun geen telefoon hebben. Wat is dat nou voor service? Ook als ik het hoofdkantoor bel kunnen ze me niet helpen want "ze kunnen niet in hun computers kijken"
Echt zeer bagger....
Daar ben ik goed inquote:
Ik snap die zin nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vodafone vind ik wel goed moet ik zeggen
Dat is wel een hoop gezeur, je kan soms beter overgaan om een leuke nieuwe abbo te krijgen.
Dont worry my feelings aren't hurtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in
Subtiel ben ik niet, nogal direct, kunnen veel mensen denk ik niet tegen
Gewoon door blijven klagen, heb ik toen ook bij UPC gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we pas 3 weken bezig
3 weken van de de 52 weken dat ik het abbo wil is 7% van de tijd. Krijg ik nu ook 7% korting omdat ik me telefoon 7% van de tijd niet gehad hebt omdat ik moest wachten op hun...?
Ik ben maar naar een andere provider gegaan omdat ik dan een leuker toestel kon krijgen,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik snap die zin niet
Moozzie is te dom
Tjah ik heb geen kosten gemaakt maar ik heb weken misgelopen. Zou ik dat korting kunnen krijgen op de aanschaf kosten van de telefoon en hoe doe ik dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon door blijven klagen, heb ik toen ook bij UPC gedaan.
Uiteindelijk al mijn kosten terug gehad
Ik wil de htc touch pro en zover ik weet is kpn de eenigste met die telefoonquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben maar naar een andere provider gegaan omdat ik dan een leuker toestel kon krijgen,
met lagere kosten (abbo)
Als je kan aantonen dat het zo is, maak je natuurlijk wel een kansquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah ik heb geen kosten gemaakt maar ik heb weken misgelopen. Zou ik dat korting kunnen krijgen op de aanschaf kosten van de telefoon en hoe doe ik dan?
En stel het lukt niet dan wil ik dus opzeggen maar ik ben nu al voorbij me 3 maanden van te voren termijn. Dus hoe gaat dat dan? Kan ik gewoon hun traagheid de schuld geven en dus zonder verplichte verlengen overstappen naar een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |