Alle Roemenen uitgeschakeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:29 schreef Mr-Sander het volgende:
Schitterend, alle 5 door. Hoe goed doen de Roemenen/Portugezen en Schotten het? Die stonden toch in de buurt van ons op de UEFA-Coëfficiënten lijst?
Uit portugal gaan er dus ook niet veel doorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
Alle Roemenen uitgeschakeld.
Portugezen hebben Braga door en Vitória Setúbal uitgeschakeld. Benfica, Marítimo en Vitória Giumaraes moeten scoren in hun wedstrijden tegen respectievelijk Napoli, Valencia en Portsmouth.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
Dortmund.
92' 0-2 en dus verlenging.
En in puole zitten toch 5 teams en gaan de eerste 3 door toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:36 schreef Reya het volgende:
Ik heb naar de coefficienten gekeken, en voorlopig ziet het er zo uit voor de volgende ronde:
Ajax en Heerenveen in pot II, Feyenoord in pot III en FC Twente en NEC in pot V. Mochten Benfica, Deperotivo en Udinese alledrie worden uitgeschakeld, dan gaat Feyenoord naar pot II.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En in puole zitten toch 5 teams en gaan de eerste 3 door toch?
Hertha doet mee via fairplay inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Rucebo het volgende:
Hebben die Duitsers een plek extra trouwens via Fair Play-prijs ofzo. Want 6 ploegen kan normaal toch niet of wel?
lijkt mij van nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
Kunnen Nederlandse ploegen bij elkaar in de groep komen?
Nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
0-1quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je kunt het wel, Weeb
Valencia nog 0-0
Nee, ploegen uit eigen land kun je in de Uefa Cup pas bij de laatste zestien treffen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
Vrij weinig. Maduro heeft 'm ook niets misdaan, maar die wordt nu ook alleen nog maar misbruikt in plaats van gebruikt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef WeebI het volgende:
Eerste tegentreffer voor Guaita. Wat heeft Hildebrand ooit gedaan om zo genaaid te worden door Unai?
Is dat oud Arsenal Reyes?quote:
Ja, maar als Valencia er dan uitvliegt kan dat me ook gestolen wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef cultheld het volgende:
Prachtige avond voor het Nederlandse voetbal.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar als Valencia er dan uitvliegt kan dat me ook gestolen worden
Ja, daarom juistquote:
Tenzij Maduro speelt zie ik dat niet gebeuren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar als Valencia er dan uitvliegt kan dat me ook gestolen worden
Maduro speelt, als verdedigerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tenzij Maduro speelt zie ik dat niet gebeuren.
Bizar was dat de scheidsrechter op drie meter afstand stond toen Thomert natrapte, en doodleuk geel trok. Maar goed, na een van die overtredingen werd er wel gescoord, dat maakt veel goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:07 schreef Irrem het volgende:
Die spelers van rennesLekker even natrappen en je schouder even in iemand's gezicht planten
VInd ik altijd grappig die potten. Ze snappen niet dat wanneer clubs met hoge ranking met elkaar in 1 pot komen ze hun ranking simpeler hoog kunnen houden dan kleinere clubs ranking kunnen inwinnen. Gevolg: verhouding wordt steeds schever.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:21 schreef Heero87 het volgende:
Dit zijn de voorlopige lotingspotten voor dinsdag:
AC Milan Ita 119.934
Sevilla Esp 102.837
-Valencia Esp 83.837
etc.
In de eerste ronde van de UEFA Cup kun je je daar wellicht nog achter verschuilen, maar de groepsfase is al dermate selectief dat een hoge ranking zeker geen automatisch toegangsbewijs is voor de volgende ronde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:28 schreef Moody het volgende:
[..]
VInd ik altijd grappig die potten. Ze snappen niet dat wanneer clubs met hoge ranking met elkaar in 1 pot komen ze hun ranking simpeler hoog kunnen houden dan kleinere clubs ranking kunnen inwinnen. Gevolg: verhouding wordt steeds schever.
als dat het eerste is wat in je opkomt...tjaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Irrem het volgende:
Dus Feyenoord en Nancy in een groep is ook mogelijk
geen supporters mee danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:33 schreef djstoffel het volgende:
[..]
als dat het eerste is wat in je opkomt...tja
zie alweer een jarenlange schorsing aankomen
Lijkt allemaal redelijk onder controle nu.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:44 schreef Saviola het volgende:
Komt Valencia nog in de problemen of hebben ze het onder controle?
toch wel allemaal zeer sterke ploegen, mag je hopen dat er 2 nederlandse clubs doorgaan....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:21 schreef Heero87 het volgende:
Dit zijn de voorlopige lotingspotten voor dinsdag:
AC Milan Ita 119.934
Sevilla Esp 102.837
-Valencia Esp 83.837
-Benfica Por 77.176
Schalke 04 *** Ger 67.078
CSKA Moscow Rus 59.437
Tottenham Hotspur Eng 55.996
Hamburger SV Ger 52.078
VfB Stuttgart @ Ger 52.078
Ajax Ned 51.610
Olympiakos Piraeus *** Gre 51.525
-Deportivo La Coruña @ Esp 46.837
Club Brugge Bel 41.810
Spartak Moscow *** Rus 40.437
Paris Saint-Germain Fra 37.380
Heerenveen Ned 35.610
Rosenborg BK @ Nor 35.400
-Udinese Ita 34.934
Feyenoord Ned 33.610
Sporting Braga @ Por 33.176
Slavia Praha *** Cze 31.496
Manchester City * Eng 30.996
Galatasaray *** Tur 30.469
Sampdoria Ita 28.934
Hertha BSC * Ger 27.078
Partizan Belgrade *** Srb 25.527
AS Nancy Lorraine Fra 25.380
-Portsmouth FC Eng 24.996
Aston Villa @ Eng 24.996
Racing Santander Esp 24.837
FC København * Den 23.748
Dinamo Zagreb *** Cro 17.836
AS Saint-Étienne Fra 17.380
VfL Wolfsburg Ger 16.078
Standard Liège *** Bel 14.810
FC Twente Enschede *** Ned 14.610
NEC Nijmegen Ned 12.610
Metalist Kharkiv Ukr 10.932
Lech Poznan * Pol 6.973
MSK Zilina * Svk 4.070
Ook in de UEFA Cup loop je tegenwoordig niet meer zomaar tegen FC Hutsekut uit Georgië op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:06 schreef ASroma het volgende:
[..]
toch wel allemaal zeer sterke ploegen, mag je hopen dat er 2 nederlandse clubs doorgaan....
Inderdaad, enkel de teams uit de eerste en vijfde pot hebben echt een voor- of nadeel. Pot 2, 3 en 4 vind ik vrij gelijkwaardig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef Reya het volgende:
[..]
In de eerste ronde van de UEFA Cup kun je je daar wellicht nog achter verschuilen, maar de groepsfase is al dermate selectief dat een hoge ranking zeker geen automatisch toegangsbewijs is voor de volgende ronde.
Vraag niet hoe, maar inderdaad ja...!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:40 schreef fanneke het volgende:
Kom net terug van een concert en zie dat alle Nederlandse clubs door zijn.
Geweldig nieuws.
Ja, dat is wel netjesquote:
Alleen nog een kwestie van de clubs op de juiste plek zetten, loten hoeft idd niet meer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:15 schreef pfaf het volgende:
Wordt ook wel weer een gekunstelde loting trouwens, met zoveel teams die elkaar niet mogen loten...
Vind UEFA een stuk boeiender zelfs, simpelweg omdat het niet ieder jaar gedomineerd wordt door precies dezelfde poenclubs met uiteindelijk Liverpool - Milan als finale. Echt, die shit is zo voorspelbaar geworden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:33 schreef pfaf het volgende:
Worden in ieder geval 4 mooie wedstrijden voor iedere club. Ik vind de UEFA Cup erg tof geworden de laatste jaren. Minstens zo leuk als de CL, met ieder jaar dezelfde clubs en dezelfde wedstrijden.
Dat gaat niet gebeuren. Elke poule heeft 5 teams en geen 4quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:46 schreef Barca het volgende:
Gezien onderstaande verdeling hoop ik op:
Valencia, Ajax, Sporting Braga en Aston Villa
Schalke 04, Heerenveen, Rosenborg en Portsmouth
HSV, Club Brugge, Slavia Praag en Twente
Benfica, VFB Stuttgart, Feijenoord en Partizan Belgrado
Tottenham Hotspur, Paris St. Germain, Kopenhagen en Twente
Pot 1: AC Milan (Ita), Sevilla (Spa), Valencia (Spa), Benfica (Por), Schalke 04 (Dui), CSKA Moskou (Rus), Tottenham Hotspur (Eng) en Hamburger SV (Dui)
Pot 2: VfB Stuttgart (Dui), Ajax, Olympiakos Piraeus (Gri), Deportivo la Coruna (Spa), Club Brugge (Bel), Spartak Moskou (Rus), Paris St. Germain (Fra) en sc Heerenveen
Pot 3: Rosenborg (Noo), Udinese (Ita), Feyenoord, Sporting Braga (Por), Slavia Praag (Tsj), Manchester City (Eng), Galatasaray (Tur) en Sampdoria (Ita)
Pot 4: Hertha BSC (Dui), Partizan Belgrado (Ser), Nancy (Fra), Portsmouth (Eng), Aston Villa (Eng), Racing Santander (Spa), FC Kopenhagen (Den) en Dinamo Zagreb (Kro)
Pot 5: Saint Etienne (Fra), VfL Wolfsburg (Dui), Standard Luik (Bel), FC Twente, NEC, Metalist Kharkiv (Oek), Lech Poznan (Pol) en MSK Zilina (Slo)
Helaas kan Twente er niet tegen lotenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk een Nederlandse club voor Standard.
Inderdaad, veel meer verrassingen enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vind UEFA een stuk boeiender zelfs, simpelweg omdat het niet ieder jaar gedomineerd wordt door precies dezelfde poenclubs met uiteindelijk Liverpool - Milan als finale. Echt, die shit is zo voorspelbaar geworden...
Redelijke resultaten in 2004/2005 UEFA-cup en CL voorrondes:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef Vidacz het volgende:
Hoe de fuck komt Club Brugge in pot 2?
Clubs uit dezelfde landen mogen niet tegen elkaar uitkomen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:54 schreef Terreros85 het volgende:
Mogen meerdere Nederlandse/Spaanse/Russische clubs in één poule?
Moet je als Ajax zijnde tegen NEC thuisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:19 schreef WeebI het volgende:
[..]
Clubs uit dezelfde landen mogen niet tegen elkaar uitkomen.
Of je zou als Feyenoord maar tegen Schalke, Stuttgart, Hertha en Wolfsburg moeten spelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet je als Ajax zijnde tegen NEC thuis(Niets ten nadele van NEC natuurlijk)
Een poule met Tottenham,Ajax,Galatasaray,Partizan en Standard lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop op twee aansprekende tegenstanders voor de thuiswedstrijden, want anders ga ik twijfelen om wel of niet te gaan. Tegen Borac was het namelijk drie keer niks qua drukte, etc.
Kan ik mooi nog een aantal uit-wedstrijden meepikkenquote:Schalke 04
Club Brugge
Manchester City
Kopenhagen
FC Twente
Nee zowieso 2 thuis en 2 uit en dat wordt met loting bepaald aan de hand van je plaats in de poule.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:56 schreef Moody het volgende:
Deze loting graag:
[..]
Kan ik mooi nog een aantal uit-wedstrijden meepikken
Als we de potindeling mogen geloven heeft Twente toch al geen kans om door te gaan....
Ik heb de UEFA Cup nooit zo gevolgd, maar hoe worden de uit -en thuiswedstrijden verdeeld wanneer je in een poule van 5 zit en 4 wedstrijden speelt? Sowieso 2 uit en 2 thuis of wordt er geloot en kun je 4 uitwedstrijden krijgen als je pech hebt?
1quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:12 schreef Fiskus het volgende:
ff uit nieuwsgierigheid: in welke pot zou AZ terechtkomen?
quote:16 AZ Alkmaar Ned 27.9600 13.5025 18.7105 7.6500 0.9350 68.758
Whehehe, ja was gewoon een slechte TVPquote:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=7372795quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar niet de uitzending ofzo?
Allemaal degradatie kandidatenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:32 schreef Kopbal het volgende:
Doe maar:
Tottenham Hotspur
Club Brugge
FC København
VfL Wolfsburg
Gewoon Milan thuis, altijd mooiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:32 schreef Kopbal het volgende:
Doe maar:
Tottenham Hotspur
Club Brugge
FC København
VfL Wolfsburg
Uefa.comquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:29 schreef firecow het volgende:
is het ook via een stream te volgen ?? Zit hier op t werk en heb geen eurosport in de buurt
Ik ook, is het alleen op Eurosport te volgen?quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.uefa.com/live/(...)9.gs/draw_basic.html
Is dat nog niet bekend dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Liefst nog geen uitwedstrijd in de eerste speelronde, verder weinig wensen.
Ik wil in November geen uitwedstrijd. Verder nog heel veel wensen, maar ik zie het vanzelf welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Liefst nog geen uitwedstrijd in de eerste speelronde, verder weinig wensen.
Geen idee. Meestal komen we de eerste ronde niet door.quote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen idee. Meestal komen we de eerste ronde niet door.
23 oktober kan ik geen vrij meer krijgen. Rest van de dagen geen probleem, denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil in November geen uitwedstrijd. Verder nog heel veel wensen, maar ik zie het vanzelf wel
Ik begin 1 november bij mijn nieuwe baan, dus ga dan de eerste maand niet meteen vrije dagen opnemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
23 oktober kan ik geen vrij meer krijgen. Rest van de dagen geen probleem, denk ik.
Word je 12 dan ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:56 schreef Jasza het volgende:
22e ben ik jarig, zullen me ouders niet zo leuk vinden gok ik.
Hehe, bij Standard is het al min of meer bekend, dus neem aan bij andere clubs ook:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef M0NTANA het volgende:
Geen idee. Meestal komen we de eerste ronde niet door.
quote:Verschuivingen in matchdagen poules zijn mogelijk omdat de UEFA geen wedstrijden in Scandinavie of Rusland wil laten spelen in december. Twee ploegen uit één en hetzelfde land gaat ook niet, dan treden er verschuivingen op in de andere gelote groepen maar blijft het wedstrijdschema aangehouden.
Donderdag 23/10 THUIS tegen een van volgende teams uit pot 1:
AC Milan, Sevilla, Valencia, Benfica, Schalke 04, CSKA Moskou, Tottenham Hotspur, Hamburg SV.
Donderdag 06/11 UIT tegen een van volgende teams uit pot 2:
VFB Stuttgart, Ajax Amsterdam, Olympiakos Piraeus, Deportiva La Coruna, Club Brugge, Spartak Moskou, Paris Saint Germain, Heerenveen.
Donderdag 27/11 THUIS tegen een van volgende teams uit pot 3:
Rosenborg, Udinese, Feyenoord Rotterdam, Sporting Braga, Slavia Praag, Manchester City, Galatasaray Istanbul.
Woensdag of donderdag 03-04/12 UIT tegen een van volgende teams uit pot 4:
Hertha Berlijn, Partizan Belgrado, AS Nancy, Portsmouth FC, Aston Villa, Racing Santander, FC Kopenhagen.
Moet dan veranderd zijn. Want twee jaar geleden, werd op het laatste moment het hele schema nog omgegooit. Wij hadden al bijna naar Barcelona geboekt, bleek dat we ineens thuis tegen Espanyol moestenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hehe, bij Standard is het al min of meer bekend, dus neem aan bij andere clubs ook:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:03 schreef Silenus het volgende:
Hehe, die topteams, daar horen wij ook bij, je weet toch. Nu maar hopen dat niemand de uitslag van eergisteren aan die gasten heeft verteld.
Preciesquote:
Heerenveen is ineens de topfavorietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:03 schreef Silenus het volgende:
Hehe, die topteams, daar horen wij ook bij, je weet toch. Nu maar hopen dat niemand de uitslag van eergisteren aan die gasten heeft verteld.
Als jullie standard thuis loten kunnen er vast wel een paar kaartjes geregeld worden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het wel interessant want die mannen zeggen.
Ja hoor, gaan we voor de wedstrijd even een biertje drinkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als jullie standard thuis loten kunnen er vast wel een paar kaartjes geregeld worden?![]()
PM maar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als jullie standard thuis loten kunnen er vast wel een paar kaartjes geregeld worden?![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:08 schreef Terreros85 het volgende:
Op de site van de Uefa staat ook een livestream
Nee iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 40 keer posten hè?
Dat zal me een zootje worden, Standard thuisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zal geen vrije vervoer worden neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat zal me een zootje worden, Standard thuis
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:14 schreef Terreros85 het volgende:
AC Milan voor SC Heerenveen![]()
Ze kijken al bezorgd bij AC Milan
Spartak moest naar Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |