En dat betekend dat 1 op de 5 clubs uit de UEFA Cup Nederlands is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nu alle 5 nog de groepsfase overleven, PSV 3e in CL en we hebben er 6 bij de laatste 32
Ja, zag het net. Wordt ook lastig voor ze, alhoewel 1-0 genoeg is...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
En Benfica verloor met 3-2 bij Napoli.
20% kans om de cup dus te winnenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En dat betekend dat 1 op de 5 clubs uit de UEFA Cup Nederlands is.
![]()
![]()
Dit is toch ook geen twente topic?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef WeebI het volgende:
Ajax - Borac heeft een eigen topic hoor
5 clubs van de 40 is nu niet bepaald 20%, maar 12,5%.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:57 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
20% kans om de cup dus te winnen
Nee, maar dit ging over de overige wedstrijdenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen twente topic?
grote kans dus op een leuk tripje naar duitslandquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
Ook vijf ploegen van de oosterburen in de uefa cup.
Nee, dat is er niet nadat WeebI het topic voor de overige topics op slot heeft gedaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen twente topic?
Dortmund kan ook nog erbij...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
Dortmund gaat het niet reddenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
En dat kunnen er nog zes worden ook. Hopelijk niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet nadat WeebI het topic voor de overige topics op slot heeft gedaan
mijn godquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:57 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
20% kans om de cup dus te winnen
Hij heeft wel gelijk.quote:
Dus blijft de teller op 5 hangen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dortmund gaat het niet redden
Natuurlijk heeft ie geen gelijk, want 5/40 is geen 20%quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Is toch alleen maar mooi? Ik hoop alleen dat wij tot aan de finale geen Nederlandse teams loten.
Het heeft nog een half uur om een doelpunt te maken, nog best een kans dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dortmund gaat het niet redden
Boeiend, kans op winst uefa cup kan je sowieso niet in percentages uitdrukkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ie geen gelijk, want 5/40 is geen 20%
Als je het zo berekend niet nee, maar ik doe gewoon 40/5 omdat we dan meer kans hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
nee maar hun hadden het er over 6 clubs uit 32.... dan heeft ie wel gelijk. De fout die hun maken is dat ze de 8 champions league gangers niet hebben meegerekend...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Uhm die had ik wel meegerekend...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee maar hun hadden het er over 6 clubs uit 32.... dan heeft ie wel gelijk. De fout die hun maken is dat ze de 8 champions league gangers niet hebben meegerekend...
basta!
Daar ben ik het wel mee eens.quote:
Hij speelt weldegelijk hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee, of hij wel op de bank zit weet ik niet...
Volgens valenciacf.es speelt hij en volgens voetbal.nl speelt hij nietquote:
Renan (Bra); Miguel (Por), Iván Helguera, Asier del Horno, Pablo; David Albelda, Manuel Fernandes (Por), Vicente, Raúl Albiol; Fernando Morientes, Miguel Anguloquote:
Nou en wie wil jij liever geloven dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens valenciacf.es speelt hij en volgens voetbal.nl speelt hij niet
uhmmmmquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nou en wie wil jij liever geloven dan?
Inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
NOS heeft de kijker weer leuk vervreemd van voetbal door de minst boeiende wedstrijd uit te zenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |