quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:51 schreef WeebI het volgende:
Roemenië is toch het land dat Nederland het meeste dwars zit op de coëfficientielijst. En die zien alle UEFA Cup-deelnemers afvallen vandaag.
Mooie dubbelslag van NEC danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:51 schreef WeebI het volgende:
Roemenië is toch het land dat Nederland het meeste dwars zit op de coëfficientielijst. En die zien alle UEFA Cup-deelnemers afvallen vandaag.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Alle vijf de eredivisie teams door in de UEFA Cup
Geweldig, niet verwacht ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Hertog_Martin het volgende:Alle vijf de eredivisie teams door in de UEFA Cup
Is inderdaad goed nieuws.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:51 schreef WeebI het volgende:
"Het Nederlandse voetbal is dood"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Hertog_Martin het volgende:Alle vijf de eredivisie teams door in de UEFA Cup
Inderdaad. En van de overige Portugese clubs gaat Braga sowieso door, en moeten de anderen allen een achterstand wegwerken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Herenveen ook van een portugees team winnen.
Ik zie Maritimo niet doorgaan tegen Valencia na de 1-0 uitwinst van Valencia.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad. En van de overige Portugese clubs gaat Braga sowieso door, en moeten de anderen allen een achterstand wegwerken.
Twente-Valencia lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Longmen het volgende:
Geweldig 5 ploegen door.
NEC-AC Milan leuk affiche
Maritimo vliegt er ook uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad. En van de overige Portugese clubs gaat Braga sowieso door, en moeten de anderen allen een achterstand wegwerken.
En Benfica verloor met 3-2 bij Napoli.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:55 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik zie Maritimo niet doorgaan tegen Valencia na de 1-0 uitwinst van Valencia.
Verder nog Guimareas, die uit met 2-0 van Portsmouth verloren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |