Whehehe, ja was gewoon een slechte TVPquote:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=7372795quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar niet de uitzending ofzo?
Allemaal degradatie kandidatenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:32 schreef Kopbal het volgende:
Doe maar:
Tottenham Hotspur
Club Brugge
FC Křbenhavn
VfL Wolfsburg
Gewoon Milan thuis, altijd mooiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:32 schreef Kopbal het volgende:
Doe maar:
Tottenham Hotspur
Club Brugge
FC Křbenhavn
VfL Wolfsburg
Uefa.comquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:29 schreef firecow het volgende:
is het ook via een stream te volgen ?? Zit hier op t werk en heb geen eurosport in de buurt
Ik ook, is het alleen op Eurosport te volgen?quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.uefa.com/live/(...)9.gs/draw_basic.html
Is dat nog niet bekend dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Liefst nog geen uitwedstrijd in de eerste speelronde, verder weinig wensen.
Ik wil in November geen uitwedstrijd. Verder nog heel veel wensen, maar ik zie het vanzelf welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Liefst nog geen uitwedstrijd in de eerste speelronde, verder weinig wensen.
Geen idee. Meestal komen we de eerste ronde niet door.quote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen idee. Meestal komen we de eerste ronde niet door.
23 oktober kan ik geen vrij meer krijgen. Rest van de dagen geen probleem, denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil in November geen uitwedstrijd. Verder nog heel veel wensen, maar ik zie het vanzelf wel
Ik begin 1 november bij mijn nieuwe baan, dus ga dan de eerste maand niet meteen vrije dagen opnemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
23 oktober kan ik geen vrij meer krijgen. Rest van de dagen geen probleem, denk ik.
Word je 12 dan ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:56 schreef Jasza het volgende:
22e ben ik jarig, zullen me ouders niet zo leuk vinden gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |