Inderdaad, enkel de teams uit de eerste en vijfde pot hebben echt een voor- of nadeel. Pot 2, 3 en 4 vind ik vrij gelijkwaardig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef Reya het volgende:
[..]
In de eerste ronde van de UEFA Cup kun je je daar wellicht nog achter verschuilen, maar de groepsfase is al dermate selectief dat een hoge ranking zeker geen automatisch toegangsbewijs is voor de volgende ronde.
Vraag niet hoe, maar inderdaad ja...!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:40 schreef fanneke het volgende:
Kom net terug van een concert en zie dat alle Nederlandse clubs door zijn.
Geweldig nieuws.
Ja, dat is wel netjesquote:
Alleen nog een kwestie van de clubs op de juiste plek zetten, loten hoeft idd niet meer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:15 schreef pfaf het volgende:
Wordt ook wel weer een gekunstelde loting trouwens, met zoveel teams die elkaar niet mogen loten...
Vind UEFA een stuk boeiender zelfs, simpelweg omdat het niet ieder jaar gedomineerd wordt door precies dezelfde poenclubs met uiteindelijk Liverpool - Milan als finale. Echt, die shit is zo voorspelbaar geworden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:33 schreef pfaf het volgende:
Worden in ieder geval 4 mooie wedstrijden voor iedere club. Ik vind de UEFA Cup erg tof geworden de laatste jaren. Minstens zo leuk als de CL, met ieder jaar dezelfde clubs en dezelfde wedstrijden.
Dat gaat niet gebeuren. Elke poule heeft 5 teams en geen 4quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:46 schreef Barca het volgende:
Gezien onderstaande verdeling hoop ik op:
Valencia, Ajax, Sporting Braga en Aston Villa
Schalke 04, Heerenveen, Rosenborg en Portsmouth
HSV, Club Brugge, Slavia Praag en Twente
Benfica, VFB Stuttgart, Feijenoord en Partizan Belgrado
Tottenham Hotspur, Paris St. Germain, Kopenhagen en Twente
Pot 1: AC Milan (Ita), Sevilla (Spa), Valencia (Spa), Benfica (Por), Schalke 04 (Dui), CSKA Moskou (Rus), Tottenham Hotspur (Eng) en Hamburger SV (Dui)
Pot 2: VfB Stuttgart (Dui), Ajax, Olympiakos Piraeus (Gri), Deportivo la Coruna (Spa), Club Brugge (Bel), Spartak Moskou (Rus), Paris St. Germain (Fra) en sc Heerenveen
Pot 3: Rosenborg (Noo), Udinese (Ita), Feyenoord, Sporting Braga (Por), Slavia Praag (Tsj), Manchester City (Eng), Galatasaray (Tur) en Sampdoria (Ita)
Pot 4: Hertha BSC (Dui), Partizan Belgrado (Ser), Nancy (Fra), Portsmouth (Eng), Aston Villa (Eng), Racing Santander (Spa), FC Kopenhagen (Den) en Dinamo Zagreb (Kro)
Pot 5: Saint Etienne (Fra), VfL Wolfsburg (Dui), Standard Luik (Bel), FC Twente, NEC, Metalist Kharkiv (Oek), Lech Poznan (Pol) en MSK Zilina (Slo)
Helaas kan Twente er niet tegen lotenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk een Nederlandse club voor Standard.
Inderdaad, veel meer verrassingen enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vind UEFA een stuk boeiender zelfs, simpelweg omdat het niet ieder jaar gedomineerd wordt door precies dezelfde poenclubs met uiteindelijk Liverpool - Milan als finale. Echt, die shit is zo voorspelbaar geworden...
Redelijke resultaten in 2004/2005 UEFA-cup en CL voorrondes:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef Vidacz het volgende:
Hoe de fuck komt Club Brugge in pot 2?
Clubs uit dezelfde landen mogen niet tegen elkaar uitkomen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:54 schreef Terreros85 het volgende:
Mogen meerdere Nederlandse/Spaanse/Russische clubs in één poule?
Moet je als Ajax zijnde tegen NEC thuisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:19 schreef WeebI het volgende:
[..]
Clubs uit dezelfde landen mogen niet tegen elkaar uitkomen.
Of je zou als Feyenoord maar tegen Schalke, Stuttgart, Hertha en Wolfsburg moeten spelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet je als Ajax zijnde tegen NEC thuis(Niets ten nadele van NEC natuurlijk)
Een poule met Tottenham,Ajax,Galatasaray,Partizan en Standard lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop op twee aansprekende tegenstanders voor de thuiswedstrijden, want anders ga ik twijfelen om wel of niet te gaan. Tegen Borac was het namelijk drie keer niks qua drukte, etc.
Kan ik mooi nog een aantal uit-wedstrijden meepikkenquote:Schalke 04
Club Brugge
Manchester City
Kopenhagen
FC Twente
Nee zowieso 2 thuis en 2 uit en dat wordt met loting bepaald aan de hand van je plaats in de poule.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:56 schreef Moody het volgende:
Deze loting graag:
[..]
Kan ik mooi nog een aantal uit-wedstrijden meepikken
Als we de potindeling mogen geloven heeft Twente toch al geen kans om door te gaan....
Ik heb de UEFA Cup nooit zo gevolgd, maar hoe worden de uit -en thuiswedstrijden verdeeld wanneer je in een poule van 5 zit en 4 wedstrijden speelt? Sowieso 2 uit en 2 thuis of wordt er geloot en kun je 4 uitwedstrijden krijgen als je pech hebt?
1quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:12 schreef Fiskus het volgende:
ff uit nieuwsgierigheid: in welke pot zou AZ terechtkomen?
quote:16 AZ Alkmaar Ned 27.9600 13.5025 18.7105 7.6500 0.9350 68.758
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |