Dit kun je niet menen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef Monidique het volgende:
Eén opmerking over Amerika: daar gaat het wel (of meer) over de grondwet, over burgerrechten, over de verhoudingen tussen overheden en tussen burgers. Daar krijg je, als mijn minieme kennis over het Amerikaanse leven enigszins klopt, op school aardig wat meer te leren over dergelijke zaken dan hier.
Gebruik Firefox eikel...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:43 schreef Monolith het volgende:
Voor de liefhebbers is hier Maarten van Rossem in Pauw & Witteman gisteravond terug te kijken:
[url=http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1383&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=2f5064258a]http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1383&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=2f5064258a[/url]
(Fok pakt de link niet vanwege de haakjes in de url, dus even copy-pasten)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Gebruik Firefox eikel...
http://player.omroep.nl/?aflID=7985211.
Nicequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:51 schreef pberends het volgende:
Zo, hoe vinden jullie de vernieuwde OP?
Trouwens, als iemand een nieuwe topic in de reeks opent, zet aub iig de websites erbij.
Stond bij de McCain website als intro...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nice(vooral dat laatste plaatje
)
Geen van beide. Vannacht natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is het vanavond of morgen dat debat?
Kut, natuurlijk, als je een mooie plaatje hebt gemaakt, en het vervangen wordt door saaie en flauwe foto's.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:51 schreef pberends het volgende:
Zo, hoe vinden jullie de vernieuwde OP?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kut, natuurlijk, als je een mooie plaatje hebt gemaakt, en het vervangen wordt door saaie en flauwe foto's.
Ik ben communistisch.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waardeer het initiatief!
Ik maak iig een OP.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kut, natuurlijk, als je een mooie plaatje hebt gemaakt, en het vervangen wordt door saaie en flauwe foto's.
Dat doe ik, lul.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Gebruik Firefox eikel...
Maarten van Rossum weer:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Gebruik Firefox eikel...
En ze heeft een 'pro' Obama boek geschreven en ze heeft afgelopen maandag haar enkel gebroken dus ze zal haar voet omhoog houden tijdens het debat.quote:
Beter dan een gebroken middelvingerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En ze heeft een 'pro' Obama boek geschreven en ze heeft afgelopen maandag haar enkel gebroken dus ze zal haar voet omhoog houden tijdens het debat.
Toch nog een vuiltje mocht Palin compleet falen. 'Schuld van de pro-Obama negerin"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En ze heeft een 'pro' Obama boek geschreven en ze heeft afgelopen maandag haar enkel gebroken dus ze zal haar voet omhoog houden tijdens het debat.
Die namen zitten in een textbestandje?quote:
Niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ben benieuwd hoe groot de afgang van Palin wordt.
Niet in de zin van dat ze het goed gaat doen, niet in de zin van beroerder dan haar huidige imago kan ze het toch niet doen, niet in de zin dat het simpelweg smijten met ingestudeerde zinnetjes wordt of nog iets anders?quote:
Ongetwijfeld ook, maar dit is gewoon een photshop, hoor,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die namen zitten in een textbestandje?
http://www.rasmussenrepor(...)ential_tracking_pollquote:The Rasmussen Reports daily Presidential Tracking Poll for Thursday shows Barack Obama attracting 51% of the vote while John McCain earns 44%. This seven-point advantage is the largest yet enjoyed by Obama during Election 2008 and is consistent with the stable lead he has enjoyed over the past week. For each of the past seven days, Obama has been at 50% or 51% and McCain has been at 44% or 45% (see trends).
Bidenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik ben zojuist fan van deze gast geworden
Afgezien van dat laatste puntje zie ik het probleem niet zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:02 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb het dus toch niet zo op Biden moet ik zeggen. Hij is echt vaal dronken, ik kan totaal niet tegen arrogante mensen (misschien omdat ik er zelf een ben), grote bek, en hij is ontzettend links.
Als hij van alcohol houdt moet hij het zelf weten, maar hij is nuchter iig superscherp en heeft een hoge intelligentie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:02 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb het dus toch niet zo op Biden moet ik zeggen. Hij is echt vaal dronken, ik kan totaal niet tegen arrogante mensen (misschien omdat ik er zelf een ben), grote bek, en hij is ontzettend links.
Ze komt goed uit de verf heb ik het idee. Ik denk dat het Palin gebash ook averechts kan werken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet in de zin van dat ze het goed gaat doen, niet in de zin van beroerder dan haar huidige imago kan ze het toch niet doen, niet in de zin dat het simpelweg smijten met ingestudeerde zinnetjes wordt of nog iets anders?
Dat eerste betwijfel ik, maar dat hoor ik morgen wel. Op de conventie deed ze het nog aardig, omdat ze zich daar kon beperken tot standaardzinnetjes uitspugen, maar dat wordt in een debat toch lastiger.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze komt goed uit de verf heb ik het idee. Ik denk dat het Palin gebash ook averechts kan werken.
Hoorde je hem laatst bij die speech in Detroit vlak na het debat? Daar was ie echt niet nuchter...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Als hij van alcohol houdt moet hij het zelf weten, maar hij is nuchter iig superscherp en heeft een hoge intelligentie.
Je moet wel zeggen dat hij grotendeels gelijk heeft of niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef Wheelgunner het volgende:
PBerends heeft weer iemand ontdekt hoor
Als atheist en intellectualist kan ik me wel goed vinden in Mahers grapjes, maar politiek heb ik volgens mij niet zoveel met hem gemeen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moet wel zeggen dat hij grotendeels gelijk heeft of niet?
Iemand die intellectuelen verzameld ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef Argento het volgende:
intellectualist?
Als in iemand die veel waarde hecht aan intellectualisme, iemand die neerkijkt op domme mensen dusquote:
Da's je eigen tekortkoming.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Als in iemand die veel waarde hecht aan intellectualisme, iemand die neerkijkt op domme mensen dus
Ik heb ermee leren levenquote:
Dommer dan de meeste academici. Ok ik generaliseer wat, maar mijn punt is duidelijk neem ik aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:00 schreef ImmovableMind het volgende:
Ja want bouwvakkers en schoolverlaters zijn altijd dom![]()
Je zit zelf ook een beetje op Palin niveau...........?
Minder prachtig?:quote:
Sarah Palin gaat samen met John McCain de verkiezingen winnen en dat is een zege voor de ganze wereldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Monidique het volgende:
Maar ik denk niet dat iets nog haar imago kan redden. Sarah Failin'. Geraaskal. Haar base zal zeggen: Oh, inderdaad, God is goed enliberals! Haar tegenstanders: domme koe. Iedereen ertussen zal, denk ik, echt niet in meerderheid gaan denken: zo he, wat een goede kandidaat, ik stem voor McCain! Haar interviews blijven haar achtervolgen, haar leugens, en dan zijn er nog steeds vijf weken te gaan. Vijf weken waarin Sarah Palin het moet zien uit te houden! Dan kun je één redelijk debat hebben gedaan, maar dat gaat niet veel helpen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Sarah Palin gaat samen met John McCain de verkiezingen winnen en dat is een zege voor de ganze wereld
Dude learn to live with it
Heeft Frankrijk de beste poverty rate? Beter dan landen als Nederland, Zweden etc? Geloof er niks van.quote:
hij heeft gewoon gelijk idd, heb dat anti franse van de VS of het anti VS van de fransen ook nooit zo gesnaptquote:
denk het ook niet verder weet ik niet wat hun healthcare sytem is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heeft Frankrijk de beste poverty rate? Beter dan landen als Nederland, Zweden etc? Geloof er niks van.
Lijkt mij ook niet, maar iig stuk beter dan de VS waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk idd, heb dat anti franse van de VS of het anti VS van de fransen ook nooit zo gesnapt
Die Biden is een grote idioot , een aanval op de Iraanse nucleare instalatie's zal het regime van Pakistan om doen laten vallen. dat zij hij in het primary debatquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:02 schreef Wheelgunner het volgende:
"Zij" hij dat, joh? "Zij" hij ook niet dat Iran's ongeveer 2.6 kilogram verrijkt uranium niet veel uitmaakte tegenover de honderden kilogrammen die Pakistan ter beschikking heeft (inclusief raketten om ze af te kunnen leveren)?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:08 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
Die Biden is een grote idioot , een aanval op de Iraanse nucleare instalatie's zal het regime van Pakistan om doen laten vallen. dat zij hij in het primary debatmet een Obama/Biden aan de macht is de weg vrij voor Iran om nukes te maken.
Volgens mij begrijp je zijn punt niet helemaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:08 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
Die Biden is een grote idioot , een aanval op de Iraanse nucleare instalatie's zal het regime van Pakistan om doen laten vallen. dat zij hij in het primary debatmet een Obama/Biden aan de macht is de weg vrij voor Iran om nukes te maken.
Als je er niets aan doet dan zal Iran ook over die hoeveelheid beschikken die Pakistan nu heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
"Zij" hij dat, joh? "Zij" hij ook niet dat Iran's ongeveer 2.6 kilogram verrijkt uranium niet veel uitmaakte tegenover de honderden kilogrammen die Pakistan ter beschikking heeft (inclusief raketten om ze af te kunnen leveren)?
Niet snugger? Jij zegt dat je een grotere expert bent dan Joe Biden op het gebied van buitenlands beleidquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:30 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
Als je er niets aan doet dan zal Iran ook over die hoeveelheid beschikken die Pakistan nu heeft.
Zoiezo het regime van Pakistan vergelijken met het regime in Iran is al niet erg snugger.
Sowieso.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:30 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
Zoiezo het regime van Pakistan vergelijken met het regime in Iran is al niet erg snugger.
ja ze gaan de rampzalige acht jaar van bush voortzettenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Sarah Palin gaat samen met John McCain de verkiezingen winnen en dat is een zege voor de ganze wereld
Dude learn to live with it
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef henkway het volgende:
ja ze gaan de rampzalige acht jaar van bush voortzetten
quote:Then, my guest Paul Begala says a McCain presidency will be four more years of President Bush. Wrong, it could be eight years!
- Stehpen Colbert
quote:
quote:Gallup Daily: Obama Leads McCain by 5 Points
Obama has led McCain by significant margin for last six days
op dit punt wel jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet snugger? Jij zegt dat je een grotere expert bent dan Joe Biden op het gebied van buitenlands beleid?
Zinnig, niets meer.quote:Russert: Senator Biden, would you pledge to the American people that Iran would not build a nuclear bomb on your watch?
Biden: I would pledge to keep us safe. If you told me, Tim -- and this is not -- this is complicated stuff; we talk about this in isolation. The fact of the matter is, the Iranians may get 2.6 kilograms of highly-enriched uranium.
But the Pakistanis have hundreds -- thousands of kilograms of highly-enriched uranium. If by attacking Iran to stop them from getting 2.6 kilograms of highly-enriched uranium, the government in Pakistan falls, who has missiles already deployed with nuclear weapons on them that can already reach Israel, already reach India, then that's a bad bargain.
Biden: Presidents make wise decisions informed not by a vacuum in which they operate, by the situation they find themselves in the world.
I will do all in my power to stop Iran from getting a nuclear weapon, but I will never take my eye off the ball. What is the greatest threat to the United States of America: 2.6 kilograms of highly enriched uranium in Tehran or an out-of-control Pakistan? It's not close.
Ik vermoed van wel. Mar ok op Nederland enden ze het toch uit, voor die drie liefhebbers?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar kan ik het volgen? CNN ?
Zijn alle anti-Democraten hier op FOK! niet zo nozel, of ligt het aan mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je zijn punt niet helemaal.
Ik vindt dat zoiets doms Pakistan er bij te betrekken terwijl dit over Iran gaat alsof Iran het bij 2.6 kilogram enriched uranium laat. wat een sukkel die Biden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Russert: Senator Biden, would you pledge to the American people that Iran would not build a nuclear bomb on your watch?
Biden: I would pledge to keep us safe. If you told me, Tim -- and this is not -- this is complicated stuff; we talk about this in isolation. The fact of the matter is, the Iranians may get 2.6 kilograms of highly-enriched uranium.
But the Pakistanis have hundreds -- thousands of kilograms of highly-enriched uranium. If by attacking Iran to stop them from getting 2.6 kilograms of highly-enriched uranium, the government in Pakistan falls, who has missiles already deployed with nuclear weapons on them that can already reach Israel, already reach India, then that's a bad bargain.
Biden: Presidents make wise decisions informed not by a vacuum in which they operate, by the situation they find themselves in the world.
I will do all in my power to stop Iran from getting a nuclear weapon, but I will never take my eye off the ball. What is the greatest threat to the United States of America: 2.6 kilograms of highly enriched uranium in Tehran or an out-of-control Pakistan? It's not close.
-----------------------------
Zinnig, niets meer.
Je snapt er zelf niks van. Het enige wat Biden zegt is dat het onzinnig is om zóveel aandacht aan Iran te geven, terwijl Pakistan op het randje staat om net zo gevaarlijk te worden als Iran én ook nog eens vele malen meer uranium heeft. Dat is niet dom, dat is verstandig beleid voeren en de aandacht vestigen waar dat nodig is. Iran is amper gevaarlijk voor de wereld en dat jij daar zo met open ogen intrapt zegt genoeg over jouw vermogen om door de media heen te prikken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
Ik vindt dat zoiets doms Pakistan er bij te betrekken terwijl dit over Iran gaat alsof Iran het bij 2.6 kilogram enriched uranium laat. wat een sukkel die Biden.
dank je voor het plaatsen van die text Mondique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |