Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Wat zijn tukkers?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving kúnnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er een Twents woordenboek?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:breda
de polietsie van breda is op zeuk noar de eigenaar van bienoa 100.000 euro. 't bedrag zat in toet'n dee veurbieganger woensdagoamd vond langs weg in 't ulvenhoutsebos bieje breda. de eerlijke vinder hef 't gèèld ofgeleverd bieje de polietsie in breda. de polietsie stelt onderzeuk in, omdat zij 't nich onwaarschijnlijk acht dat 't gèèld te maak'n hef met criminele activiteit. zij hef de euro's veilig votdoan in kloes. aske de polietsie de eigenaar van 't gèèld binnen joar nich hef vonn, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.
In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland.
Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaald voetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen is momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion verhoogd van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras.
De huidige trainer is Gert Heerkes. Hij volgde interimtrainer Hendrie Krüzen op. Krüzen was tijdelijk trainer na het ontslag van Ruud Brood.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is een Nederlandse voetbalvereniging uit Enschede die sinds de oprichting in 1965 betaald voetbal speelt. De club ontstond uit een fusie tussen Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Op het seizoen 1983/84 na speelde FC Twente altijd in de Eredivisie. Het eerste elftal wordt momenteel getraind door oud-speler Fred Rutten en zijn assistent Erik ten Hag.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. Een thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in.
De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het huidige stadion. De grootste overwinning ooit is 8-0, een uitslag die behaald werd tegen De Graafschap op 14 september 1975 en tegen FC Utrecht op 23 april 1977. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 104 nationale en 19 Europese doelpunten. In het seizoen 1971/72 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is een record voor de Nederlandse Eredivisie.
FC Twente speelt zijn thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Dit stadion werd op 10 mei 1998 geopend en bood aanvankelijk plaats aan 13.500 toeschouwers. Later is dit teruggebracht naar 13.250. Met ingang van het voetbalseizoen 2008/2009 is het stadion uitgebreid met een gedeeltelijke tweede ring waardoor de capaciteit wordt vergroot naar 24.353 bezoekers. De naam zal na de uitbreiding "Grolsch Veste" luiden, een verwijzing naar vestingstad Groenlo waar de fabriek van sponsor Grolsch zijn oorsprong heeft.[1] De eerste officiële wedstrijd die in het huidige stadion werd gespeeld was op 10 mei 1998 tegen PSV, een competitiewedstrijd die in 3-0 voor de Tukkers eindigde.
Tot 1998 werd gespeeld in het Diekmanstadion, wat voor 1965 de thuisbasis was van Sportclub Enschede.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente; in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente-fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 legde, de op dat moment nog niet officiële supportersvereniging, Vak-P de fundamenten voor de Ultras cultuur in Nederland.
Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio. Ook vlak over de grens in Duitsland is er een officieel erkende Twente-fanclub. In 2007 kwam daar ook een Australische supportersvereniging bij onder de naam "Tukkeroos". Enkele Twente supporters hebben sinds de jaren 90 een vriendschapsband met aanhangers van het Duitse Schalke 04.
Twente won twee maal de KNVB-beker, in 1977 na een finale tegen PEC Zwolle en in 2001 na winst tegen PSV. In 1975, 1979 en 2004 verloor Twente de bekerfinale. Het beste competitieresultaat is een tweede plaats in 1974, eenzelfde klassering als voorganger Sportclub Enschede in 1958 behaalde. Zeven keer legden de Tukkers beslag op de derde plek in de eindrangschikking van de Eredivisie. In seizoen 1983/84 haalde FC Twente een tweede plaats in de eerste divisie en promotie naar de Eredivisie, nadat het het jaar daarvoor was gedegradeerd. Als bekerwinnaar mocht Twente in 2001 spelen om de Johan Cruijff-schaal. De wedstrijd tegen PSV ging echter met 3-2 verloren.
FC Twente speelde éénmaal een Europese finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M'gladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld. In 1973 werd de halve finale van de UEFA Cup gehaald en in 1978 de halve finale van de Europacup II.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cupwinnaars, na winst over twee wedstrijden tegen Kalmar FF uit Zweden. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint, waarmee het toegang verwierf tot de tweede kwalificatieronde voor de UEFA Cup van dat jaar. Hierin werd het echter uitgeschakeld door FC Levadia uit Estland.
wees maar niet bang, de meesten helpen ze je zo vanaf, je verandert in het eerste half jaar dat je ouders met verbazing zullen toegeven hoe anders je bent. Op een goeie manier danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:18 schreef skippy22 het volgende:
Leger is echt niks voor mij Even een lijstje
Platvoeten
Alcoholist
Ben lui
Nonchalant
Ongedisciplineerd
Nerd
Sloom
Vind het allemaal wel best
Maak nooit wat af
Ben na 100 meter rennen al moe
etc etc
Voor mij niet. Want als het me breekt moet ik huilen en dat doe ik niet in het openbaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:22 schreef skippy22 het volgende:
Mischien is zown bootcamp wel iets voor mij
Weet ik niet precies, maar dat staat achterop een shirtje van twente van mijn broertje.quote:
Dat zal best jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
wees maar niet bang, de meesten helpen ze je zo vanaf, je verandert in het eerste half jaar dat je ouders met verbazing zullen toegeven hoe anders je bent. Op een goeie manier dan
Oh, dan is het misschien toch wel iets voor mijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
wees maar niet bang, de meesten helpen ze je zo vanaf, je verandert in het eerste half jaar dat je ouders met verbazing zullen toegeven hoe anders je bent. Op een goeie manier dan
Goat goan? Moet t niet zijn Good goan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar dat staat achterop een shirtje van twente van mijn broertje.
Volgens mij niet. Maar zou zomaar kunnen hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goat goan? Moet t niet zijn Good goan?
Iemand die ik ken komt volgensmij uit Oldebroek...quote:
zeker weten?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar dat staat achterop een shirtje van twente van mijn broertje.
En toen ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand die ik ken komt volgensmij uit Oldebroek...
Wees welkomquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dan is het misschien toch wel iets voor mij
Da's Loat goan...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef Fems het volgende:
Das toch iets van: laat gaan?
Ik vertrek naar mijn bedje! terusten
dan wordt het Loat goanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef Fems het volgende:
Das toch iets van: laat gaan?
Ik vertrek naar mijn bedje! terusten
Die praat geen twents... bij lange na niet.quote:
hallo Nathaliequote:
Neehquote:
omdat het lijkt op een combinatie van loat goan en good goanquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef skippy22 het volgende:
Ik ziet het al helemaal voor me
Dag 1
GODVERDOMME LUIE KONIJN KANGOEROE KOM UIT JE LEDIKANTJE GODVERDOMME ER UIT MISLUKELING UIT JE BED STUK VERDRIET JE BENT EEN SCHANDE VOOR HET HUPPELKORPS LOSER ALS JE NIET HEEL SNEL ER UIT GAAT SNIJ IK JE BUIDEL ER AF EN STUUR HEM OP NA JE MOEDER HOERENJONG UIT JE LEDIKANTJE HAAL DIE TREKVLEK LAKENS VAN JE LUIE KONT
Zou heel goed kunnen dat het Good goan was, maar volgens mij eindigde die Good zowiezo op een t op mijn broertjes t-shirt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat het lijkt op een combinatie van loat goan en good goan
dus het vorige is gewoon onmeunig volgespammedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef Samzz het volgende:
Nu er een nieuw topic is, ga ik naar bed. Mijn rug doet pijn en ik moet m'n haar nog stijlen en een boek lezen.
dat zou misschien kunnen. ik weet ook niet precies hoe ik alles moet schrijvenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat het Good goan was, maar volgens mij eindigde die Good zowiezo op een t op mijn broertjes t-shirt.
Ik zal het morgen eens nakijken. Maar ik ben ook veelste moe om goed na te denken.
Klopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus het vorige is gewoon onmeunig volgespammed
Trustn!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef Samzz het volgende:
Nu er een nieuw topic is, ga ik naar bed. Mijn rug doet pijn en ik moet m'n haar nog stijlen en een boek lezen.
Heb je t tegen mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Lijkt best welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die praat geen twents... bij lange na niet.
Je gaat weerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je t tegen mij?JaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeren zijn tof.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef Runx het volgende:
mijn stage is fakking relax hoef niks te doen....en er zijn allemaal boeren die daar werken
Ik ga het morgen opzoeken, beloofd!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou misschien kunnen. ik weet ook niet precies hoe ik alles moet schrijven
Neh, in het begin, eerste paar weken: Reveille! Over drie minuten ochtendsport!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef skippy22 het volgende:
Ik ziet het al helemaal voor me
Dag 1
GODVERDOMME LUI KONIJN KOM UIT JE LEDIKANTJE GODVERDOMME ER UIT MISLUKELING UIT JE BED STUK VERDRIET JE BENT EEN SCHANDE VOOR HET HUPPELKORPS LOSER ALS JE NIET HEEL SNEL ER UIT GAAT SNIJ IK JE BUIDEL ER AF EN STUUR HEM OP NA JE MOEDER HOERENJONG UIT JE LEDIKANTJE HAAL DIE TREKVLEK LAKENS VAN JE LUIE KONT
alvast trustenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef Samzz het volgende:
trustenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga ook naar bed. 3-1 verliezen in Liverpool is niet erg slecht.
trustequote:
Ik zou waarschijnlijk terugschreeuwenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ze spontaan aanklagen als ze me zo zouden aanspreken
neuh, dat kennen we nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef Runx het volgende:
zo jullie gaan hard hier onnie met die post's ...
ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
is goed, hou ik je aanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga het morgen opzoeken, beloofd!
wat de boer nie ken dat fret die nie ,even op zijn iraanse twents gezegdquote:
hallo MMquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hier zijn jullie.![]()
* MinderMutsig valt weer eens binnen.
Ik zou het niet veel beter zeggen hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Runx het volgende:
[..]
wat de boer nie ken dat fret die nie ,even op zijn iraanse twents gezegd
MMquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Runx het volgende:
[..]
maarrem jij komt uit enschede?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Runx het volgende:
[..]
Dag!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef MinderMutsig het volgende:
trustequote:
import met kameel .... nee ik ben in iran geboren toen ik 7 was kwam ik hier . en nee ik heb geen accentquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarrem jij komt uit enschede?
geboren? import?
ik heb je bio gelezen. zowel indrukwekkend als grappig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:48 schreef Runx het volgende:
[..]
import met kameel .... nee ik ben in iran geboren toen ik 7 was kwam ik hier . en nee ik heb geen accent![]()
vraag maar aan Nath
dank u voor het lezen , dat was ook de bedoeling , volgens mij ben ik de eerste allochtoon die iets bereikt hebtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb je bio gelezen. zowel indrukwekkend als grappig.
Worden ze dan ook fysiek e.dquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Neh, in het begin, eerste paar weken: Reveille! Over drie minuten ochtendsport!
Zoals jij het typt, maar dan zoals een militair het zou zeggen:
LAF GERAAMTE, SCHOP JE LUIE KADAVER UIT DIE RUKBUNKER. ONTZETTENDE DROEFTOETER, IK HEB NOG NOOIT ZO'N SCHEDEL ALS JOU ZIEN RONDLOPEN. ONGELOVELIJKE PISVINGER, JE BENT EEN SCHANDE VOOR DE EENHEID. IK ZOU JE MET EEN BOOG HET HEK OVER MOETEN TRAPPEN. GA JE ME JE LUIE LICHAAM VAN DAT BED AF!
maar zo zal je het nooit meemaken
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
Trusten. :quote:
hoezo de eerste?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:57 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u voor het lezen , dat was ook de bedoeling , volgens mij ben ik de eerste allochtoon die iets bereikt hebt(met schrijven dan hé)
ze waren enorm grootquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:03 schreef Runx het volgende:
ik ga douchen en slapen.
en heb de pic op mijn profiel iets verkleind in hoeverre dat kon met tinypic website
muizen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Een van de grote mysteries des levens: ik heb mijn sokken iedere avond voor het slapen gaan in een waszak gestopt, die waszak is dichtgeknoopt en in de wasmachine gestopt, alle sokken zijn tegelijk gewassen en gedroogd en tóch ben ik drie sokken kwijt.
Waar blijven die sokken?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:10 schreef Runx het volgende:
misschien was dit de oorzaak wel ? http://www.nu.nl/news/176(...)_naar_ondergoed.html
als je verders weinig zooi maakt, dan gaan ze vanzelf daar aan knagenquote:
Nu durf ik niet meer naar bed.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je verders weinig zooi maakt, dan gaan ze vanzelf daar aan knagen
het is toch watquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer naar bed.
joowquote:
Trioquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is toch wat
ga je in mijn bed liggen
dat mag, maar wel een mvvquote:
katsquote:
Dat is veel te ver weg.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is toch wat
ga je in mijn bed liggen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef Runx het volgende:
zo ben weer een schone en fris ruikende allochtoon (voor even dan )net onder de douche vandaan en duik ook meteen me bed in
ik weet van niks. ik ben onschuldigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:45 schreef Oldenzaal het volgende:
Goddomme wat gaan jullie hard!!!!!!!!
trustenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is veel te ver weg.![]()
Ik leg mijn 'waakhonden' wel aan het voeteneind.![]()
Slaap lekker.
trustenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef Runx het volgende:
zo ben weer een schone en fris ruikende allochtoon (voor even dan )net onder de douche vandaan en duik ook meteen me bed in
hoezo dat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:07 schreef skippy22 het volgende:
Nou dat wordt morgen weer een leuke dag
trustenquote:
jij ook skip.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:14 schreef skippy22 het volgende:
Handjes boven de lakens rulerofgothic
wel een eco-post onie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
trusten
ik vind het klote hier
telkens als ik tijd heb/wakker ben gaat iedereen naar bed
en op woensdag en donderdag moet ik werken dus kan ik overdag niet posten
Drink dan gewoon uit de machine!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:46 schreef Runx het volgende:
gvd zit ik op stage , wil ik koffie gaan halen blijkt dat alle kopjes in de vaatwasser zitten te draaien , moek weer 20 min wachten
nee das te heetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Drink dan gewoon uit de machine!!!
Melken doe ik vanavond pas!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:11 schreef Runx het volgende:
waar zijn de tukkers gebleven ? koeien aan het melken ?brommers kieken ?
Ik niet, vanavond pas.. Als je een vast schema hebt, kun je zelf bepalen op welk tijdstip je ze melkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:51 schreef Samzz het volgende:
De meeste boeren melken toch echt 's ochtends hoor
HEEL GOED!!!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik dacht dat melken twee keer per dag moest.
Amaaaai heb jij een boerderij???quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Er loopt trouwens sinds kort een poesje rond op de boerderij!!![]()
Nee skippy, niet zo'n poesje
Ik helaas nietquote:
Aaaah super ja!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik helaas niet![]()
Mijn ex woont op een boerderij!![]()
En daar help ik weleens mee, vind ik echt heel leuk om te doen!!
Waarom niet!?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah super ja!
Familie van mij hebben ook een boerderij. Helaas kom ik daar nooit
Lol yeah sure...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef Runx het volgende:
ik ben net terug van mij pauze van anderhalf uur , moest de koeien melken
Ik dacht al dat ik iets stoms zei maar dat valt weer mee dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
HEEL GOED!!!!!!![]()
Ik dacht al, als Tukkers dat niet eens meer weten!
Ik vind Skip wel lief somsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef Oldenzaal het volgende:
Is er ook nog iemand die Skip wel leuk / lief / aardig vindt?![]()
(stiekem verwacht ik nou dat er zo een kloon van Skippy hier komt en heel uitbundig JAAA gaat roepen![]()
)
Ik ga het vanavond eens overleggen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Skip wel lief soms
Ga je naar Mooi Wark in Oldenzaal?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond eens overleggen!![]()
Na de voetbaltraining, in de kantine, onder het genot van een biertje en een harde worst!
Je komt niet uit Twente?quote:
mijn kat op de ava vertelde mij dat die skippy aardig vindquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef Oldenzaal het volgende:
Is er ook nog iemand die Skip wel leuk / lief / aardig vindt?![]()
(stiekem verwacht ik nou dat er zo een kloon van Skippy hier komt en heel uitbundig JAAA gaat roepen![]()
)
Jawel, maar t klonk zo geinigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je komt niet uit Twente?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik dus! In de kantine! Met bier en die grappige dingenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie gaat er trouwens nog naar FC Twente - Stade Rennais kijken?
Oh ja dat miste ik ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar t klonk zo geinigWeet je wat ik echt mis hier (woon nu in zeeland)? BAKLEVER!
![]()
Heb ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Het stomme is; leverworst of gewoon lever vind ik dus heel erg vies.
bakleverquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar t klonk zo geinigWeet je wat ik echt mis hier (woon nu in zeeland)? BAKLEVER!
![]()
Nathaliequote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi Wouterr!![]()
Eet smakelijk
19 dagen wat?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn basgitaar ophalen
laat je het ook nog door iemand aanpakken bij de voordeur?quote:
horenquote:
quote:
ophalenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, heb dat nooit opgenomen.
Er is alleen een film van van een optredentje dat ik deed op mijn oude school. Maar dat filmpje is ook op school.
Nee, op mijn 14e heb ik mijn gitaar kapotgeslagen uit enorme frustratie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ophalen
maar je hebt nu geen gitaar?
Jah.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat je het ook nog door iemand aanpakken bij de voordeur?
Haha, jij belt ook iemand op om de deur voor je open te doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jah.![]()
Ik ben echt zoooooooooo ongeschikt.![]()
Basgitaar is tof! Mr.MM speelt ook basgitaar.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, op mijn 14e heb ik mijn gitaar kapotgeslagen uit enorme frustratie.
Sindsdien nooit meer gespeeld en ook geen gitaar gehad.
okeequote:Nu wil ik het weer proberen, maar met een basgitaar.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jah.![]()
Ik ben echt zoooooooooo ongeschikt.![]()
quote:Basgitaar is tof! Mr.MM speelt ook basgitaar.
waar heb je dat ding vandaan dan? 2e hands?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, jij belt ook iemand op om de deur voor je open te doen?
Ja, ik kan niet wachten tot ik m op kan halen
Ja, achja. Ik merk dat ik het weer nodig hebquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
okee
ik kan geen gitaar spelen. geen tijd ervoor
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar heb je dat ding vandaan dan? 2e hands?
deze niet kapot houwen hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Marktplaats..
[ afbeelding ]
het is je drugs?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, achja. Ik merk dat ik het weer nodig heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
Hij zit naast me. Zelfs ik vind bellen dan te ver gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, jij belt ook iemand op om de deur voor je open te doen?
Nee, is niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
deze niet kapot houwen he
anders mag je m wel aan mij geven
Ja, dan kost bellen meer moeitequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij zit naast me. Zelfs ik vind bellen dan te ver gaan.
dan wil je van je oude gewoonte afquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vervang mijn oude gewoonte, laten we het daar op houden
zou wel tof zijn als er meer lui bij zouden zittenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij zit naast me. Zelfs ik vind bellen dan te ver gaan.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
fipo
[ afbeelding ]OMG. Nu durf ik mijn pizza niet op te eten uit angst ook zo te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
het begint al aardig donker te worden jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jezus wat is het donker en bewolkt buiten
Ja, en maar al te graagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan wil je van je oude gewoonte af
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
fipo
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geef m maar hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OMG. Nu durf ik mijn pizza niet op te eten uit angst ook zo te worden.
Ik bedoel niet donker als in dat het avond word. Maar donker als in donkere wolkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het begint al aardig donker te worden ja
quote:
hier in de hoeve (nog) geen last vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik bedoel niet donker als in dat het avond word. Maar donker als in donkere wolken
ist geen vet cool wijf?quote:
Echt fucking dreigende wolkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier in de hoeve (nog) geen last van
valt de stroom uit; nog sfeervollerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Duistere shit buiten jaSfeervol
uit welke richting?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt fucking dreigende wolken
Jazeker, 3 dagen lang kaarsjes!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt de stroom uit; nog sfeervoller
3 dagen later nog geen stroom: goh, wat sfeervol
Ik heb geen idee, maar het laat wel een lading regen los nuquote:
wil je vechten? kom maar opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nanananananana, nananananananaa, I guess I just lost my husband, I don't know where he went. So I'm gonna drink my money, I'm not gonna pay his rent. I got a brand new attitude and I'm gonna wear it tonight. I wanna get in trouble, I wanna start a fight *zingt
maar goed dat je binnen zit dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het laat wel een lading regen los nu
het is wel een keer wat andersquote:
daar ging de lol ook wel van af in november 2005quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jazeker, 3 dagen lang kaarsjes!
Dat hoeft niet zo te zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar goed dat je binnen zit dus
dat klopt. maar anders had ze wel geschreeuwdquote:
En wie had haar gehoord, alleen en boven in een boom met draadloos internet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt. maar anders had ze wel geschreeuwd
Joah, maar moet zometeen wel naar buitenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar goed dat je binnen zit dus
De helft bestaat uit meelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is wel een keer wat anders
* rulerofdeath ontwijkt en daagt uitquote:
ik bedoel een schreeuw in de geest van:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En wie had haar gehoord, alleen en boven in een boom met draadloos internet?
edit: in een weiland he
quote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHH HET REGENT EN IK WORD NAT
* TheGirlNextDoor zwaait rond met een deegroller en gooit hem richting Wouter.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath ontwijkt en daagt uit
wat doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah, maar moet zometeen wel naar buiten
* rulerofdeath wordt geraakt en heeft mond op mond beademing nodigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor zwaait rond met een deegroller en gooit hem richting Wouter.
maakt niet uit, het blijft wel lekkerquote:
klopt, daar ga je minder snel langsheen dan die vettequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit blijft mooier:
[ afbeelding ]
* TheGirlNextDoor belt dat wijf van Wouter zijn fipo en die geeft je uiteindelijk mond op mond beademingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath wordt geraakt en heeft mond op mond beademing nodig
moet je ver fietsen/lopen?quote:
Indeeed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, daar ga je minder snel langsheen dan die vette
Maar dr is niemand in de buurtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoel een schreeuw in de geest van:
[..]
dat duurt te lang, jij bent de enige in de buurt die me kan reddenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor belt dat wijf van Wouter zijn fipo en die geeft je uiteindelijk mond op mond beademing
Nah, 5 minuutjes. Maar als het zo hard regent ben ik al zeiknat voor ik bij het zwembad ben.quote:
op het forum lieverdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dr is niemand in de buurt
scheelt, daar wordt je ook natquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, 5 minuutjes. Maar als het zo hard regent ben ik al zeiknat voor ik bij het zwembad ben.
Ze snapt niet dat jij wilt dat ze je zoentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat duurt te lang, jij bent de enige in de buurt die me kan redden
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat duurt te lang, jij bent de enige in de buurt die me kan redden
zou het?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze snapt niet dat jij wilt dat ze je zoent
Tuurlijk wel, hoe dom denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze snapt niet dat jij wilt dat ze je zoent
quote:
Maar mijn kleren worden in het zwembad niet nat. En buiten wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt, daar wordt je ook nat
en je kunt thuis je zwemkleren al aandoen
niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe dom denk je dat ik ben?
regenpakquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar mijn kleren worden in het zwembad niet nat. En buiten wel.
En als ik nu mijn zwemspul al aandoe, ben ik morgen ziek.
Omygod.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet.
jij bent toch een slimme lieve meid?
Mij zul je nooit van mijn langzalzeleven in een regenpak zienquote:
quote:
* rulerofdeath wist het wel maar hield zich van de dommequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omygod.
* TheGirlNextDoor slaat op haar voorhoofd.
Naakt in een doorzichtig regenpak terwijl het met bakken uit de hemel komt vallen (mental image). Rawrquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij zul je nooit van mijn langzalzeleven in een regenpak zien
ik vind jou wel liefquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naakt in een doorzichtig regenpak terwijl het met bakken uit de hemel komt vallen (mental image). Rawr
En toen hadden we nog wat gemeen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
tjah, dan wordt het ziek worden of natte kleren krijgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
wat zijn jullie een gemeen stelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen hadden we nog wat gemeen...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naakt in een doorzichtig regenpak terwijl het met bakken uit de hemel komt vallen (mental image). Rawr
Of je laten brengenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan wordt het ziek worden of natte kleren krijgen
Yeah!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen hadden we nog wat gemeen...
dat had ik nou ook net in mijn hoofdquote:
ik wil de foto's wel maken als jij zo gaat staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
hee bassiequote:
Ik word nog liever doornat en ziek dan dat ik zo'n lelijk regengeval aan moet...quote:
en dan heb je natuurlijk een bushalte zonder hokje en wordt je nog zeiknatquote:
Ik had er een besteld met tomatensaus, parmaham, pesto, mozzarella en verse tomaten maar ik kreeg er een met tomatensaus, gorgonzola, parmaham, uien en pepers.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geef m maar hier![]()
wat voor pizza hej besteld?
je mag ook wel een kwartier eerder beginnen met weggaan. voordat je zo'n kutding aanhebtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word nog liever doornat en ziek dan dat ik zo'n lelijk regengeval aan moet...
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil de foto's wel maken als jij zo gaat staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga wel gave foto's maken als ik mijn basgitaar heb
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
dat ken ik nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had er een besteld met tomatensaus, parmaham, pesto, mozzarella en verse tomaten maar ik kreeg er een met tomatensaus, gorgonzola, parmaham, uien en pepers.![]()
Hij was wel lekker maar niet wat ik besteld had. Als ik een pittige pizza met gorgonzola wilde dan had ik dat wel besteld.![]()
Maar goed, het was een experiment omdat we hier nog nooit besteld hadden en nu weten we dus dat we dat ook niet nog eens hoeven doen.
Jepquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat had ik nou ook net in mijn hoofd
en dat gaat zeker gebeuren?
topquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal naakt en dan alleen die gitaar voor je? Want dat is heeeeetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep![]()
Het scheelt als je een broertje hebt die altijd krijgt wat ie wil, en toevallig ook moet zwemmen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal naakt en dan alleen die gitaar voor je? Want dat is heeeeet
Ja, zoiets. Of alleen een stropdas met basgitaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal naakt en dan alleen die gitaar voor je? Want dat is heeeeet
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij krijgt dat niet voor mekaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |