Maar dr is niemand in de buurtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoel een schreeuw in de geest van:
[..]
dat duurt te lang, jij bent de enige in de buurt die me kan reddenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor belt dat wijf van Wouter zijn fipo en die geeft je uiteindelijk mond op mond beademing
Nah, 5 minuutjes. Maar als het zo hard regent ben ik al zeiknat voor ik bij het zwembad ben.quote:
op het forum lieverdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dr is niemand in de buurt
scheelt, daar wordt je ook natquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, 5 minuutjes. Maar als het zo hard regent ben ik al zeiknat voor ik bij het zwembad ben.
Ze snapt niet dat jij wilt dat ze je zoentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat duurt te lang, jij bent de enige in de buurt die me kan redden
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat duurt te lang, jij bent de enige in de buurt die me kan redden
zou het?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze snapt niet dat jij wilt dat ze je zoent
Tuurlijk wel, hoe dom denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze snapt niet dat jij wilt dat ze je zoent
quote:
Maar mijn kleren worden in het zwembad niet nat. En buiten wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt, daar wordt je ook nat
en je kunt thuis je zwemkleren al aandoen
niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe dom denk je dat ik ben?
regenpakquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar mijn kleren worden in het zwembad niet nat. En buiten wel.
En als ik nu mijn zwemspul al aandoe, ben ik morgen ziek.
Omygod.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet.
jij bent toch een slimme lieve meid?
Mij zul je nooit van mijn langzalzeleven in een regenpak zienquote:
quote:
* rulerofdeath wist het wel maar hield zich van de dommequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omygod.
* TheGirlNextDoor slaat op haar voorhoofd.
Naakt in een doorzichtig regenpak terwijl het met bakken uit de hemel komt vallen (mental image). Rawrquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij zul je nooit van mijn langzalzeleven in een regenpak zien
ik vind jou wel liefquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naakt in een doorzichtig regenpak terwijl het met bakken uit de hemel komt vallen (mental image). Rawr
En toen hadden we nog wat gemeen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
tjah, dan wordt het ziek worden of natte kleren krijgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |