Jazeker, 3 dagen lang kaarsjes!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt de stroom uit; nog sfeervoller
3 dagen later nog geen stroom: goh, wat sfeervol
Ik heb geen idee, maar het laat wel een lading regen los nuquote:
wil je vechten? kom maar opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nanananananana, nananananananaa, I guess I just lost my husband, I don't know where he went. So I'm gonna drink my money, I'm not gonna pay his rent. I got a brand new attitude and I'm gonna wear it tonight. I wanna get in trouble, I wanna start a fight *zingt
maar goed dat je binnen zit dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het laat wel een lading regen los nu
het is wel een keer wat andersquote:
daar ging de lol ook wel van af in november 2005quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jazeker, 3 dagen lang kaarsjes!
Dat hoeft niet zo te zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar goed dat je binnen zit dus
dat klopt. maar anders had ze wel geschreeuwdquote:
En wie had haar gehoord, alleen en boven in een boom met draadloos internet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt. maar anders had ze wel geschreeuwd
Joah, maar moet zometeen wel naar buitenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar goed dat je binnen zit dus
De helft bestaat uit meelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar t klonk zo geinigWeet je wat ik echt mis hier (woon nu in zeeland)? BAKLEVER!
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is wel een keer wat anders
* rulerofdeath ontwijkt en daagt uitquote:
ik bedoel een schreeuw in de geest van:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En wie had haar gehoord, alleen en boven in een boom met draadloos internet?
edit: in een weiland he
quote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHH HET REGENT EN IK WORD NAT
* TheGirlNextDoor zwaait rond met een deegroller en gooit hem richting Wouter.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath ontwijkt en daagt uit
wat doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah, maar moet zometeen wel naar buiten
* rulerofdeath wordt geraakt en heeft mond op mond beademing nodigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor zwaait rond met een deegroller en gooit hem richting Wouter.
maakt niet uit, het blijft wel lekkerquote:
klopt, daar ga je minder snel langsheen dan die vettequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit blijft mooier:
[ afbeelding ]
* TheGirlNextDoor belt dat wijf van Wouter zijn fipo en die geeft je uiteindelijk mond op mond beademingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath wordt geraakt en heeft mond op mond beademing nodig
moet je ver fietsen/lopen?quote:
Indeeed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, daar ga je minder snel langsheen dan die vette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |