Ik vind Skip wel lief somsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef Oldenzaal het volgende:
Is er ook nog iemand die Skip wel leuk / lief / aardig vindt?![]()
(stiekem verwacht ik nou dat er zo een kloon van Skippy hier komt en heel uitbundig JAAA gaat roepen![]()
)
Ik ga het vanavond eens overleggen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Skip wel lief soms
Ga je naar Mooi Wark in Oldenzaal?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond eens overleggen!![]()
Na de voetbaltraining, in de kantine, onder het genot van een biertje en een harde worst!
Je komt niet uit Twente?quote:
mijn kat op de ava vertelde mij dat die skippy aardig vindquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef Oldenzaal het volgende:
Is er ook nog iemand die Skip wel leuk / lief / aardig vindt?![]()
(stiekem verwacht ik nou dat er zo een kloon van Skippy hier komt en heel uitbundig JAAA gaat roepen![]()
)
Jawel, maar t klonk zo geinigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je komt niet uit Twente?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik dus! In de kantine! Met bier en die grappige dingenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie gaat er trouwens nog naar FC Twente - Stade Rennais kijken?
Oh ja dat miste ik ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar t klonk zo geinigWeet je wat ik echt mis hier (woon nu in zeeland)? BAKLEVER!
![]()
Heb ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Het stomme is; leverworst of gewoon lever vind ik dus heel erg vies.
bakleverquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar t klonk zo geinigWeet je wat ik echt mis hier (woon nu in zeeland)? BAKLEVER!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |