hallo Nathaliequote:
Neehquote:
omdat het lijkt op een combinatie van loat goan en good goanquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef skippy22 het volgende:
Ik ziet het al helemaal voor me
Dag 1
GODVERDOMME LUIE KONIJN KANGOEROE KOM UIT JE LEDIKANTJE GODVERDOMME ER UIT MISLUKELING UIT JE BED STUK VERDRIET JE BENT EEN SCHANDE VOOR HET HUPPELKORPS LOSER ALS JE NIET HEEL SNEL ER UIT GAAT SNIJ IK JE BUIDEL ER AF EN STUUR HEM OP NA JE MOEDER HOERENJONG UIT JE LEDIKANTJE HAAL DIE TREKVLEK LAKENS VAN JE LUIE KONT
Zou heel goed kunnen dat het Good goan was, maar volgens mij eindigde die Good zowiezo op een t op mijn broertjes t-shirt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat het lijkt op een combinatie van loat goan en good goan
dus het vorige is gewoon onmeunig volgespammedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef Samzz het volgende:
Nu er een nieuw topic is, ga ik naar bed. Mijn rug doet pijn en ik moet m'n haar nog stijlen en een boek lezen.
dat zou misschien kunnen. ik weet ook niet precies hoe ik alles moet schrijvenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat het Good goan was, maar volgens mij eindigde die Good zowiezo op een t op mijn broertjes t-shirt.
Ik zal het morgen eens nakijken. Maar ik ben ook veelste moe om goed na te denken.
Klopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus het vorige is gewoon onmeunig volgespammed
Trustn!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef Samzz het volgende:
Nu er een nieuw topic is, ga ik naar bed. Mijn rug doet pijn en ik moet m'n haar nog stijlen en een boek lezen.
Heb je t tegen mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Lijkt best welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die praat geen twents... bij lange na niet.
Je gaat weerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je t tegen mij?JaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeren zijn tof.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef Runx het volgende:
mijn stage is fakking relax hoef niks te doen....en er zijn allemaal boeren die daar werken
Ik ga het morgen opzoeken, beloofd!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou misschien kunnen. ik weet ook niet precies hoe ik alles moet schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |