wat zijn jullie een gemeen stelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen hadden we nog wat gemeen...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naakt in een doorzichtig regenpak terwijl het met bakken uit de hemel komt vallen (mental image). Rawr
Of je laten brengenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan wordt het ziek worden of natte kleren krijgen
Yeah!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen hadden we nog wat gemeen...
dat had ik nou ook net in mijn hoofdquote:
ik wil de foto's wel maken als jij zo gaat staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
hee bassiequote:
Ik word nog liever doornat en ziek dan dat ik zo'n lelijk regengeval aan moet...quote:
en dan heb je natuurlijk een bushalte zonder hokje en wordt je nog zeiknatquote:
Ik had er een besteld met tomatensaus, parmaham, pesto, mozzarella en verse tomaten maar ik kreeg er een met tomatensaus, gorgonzola, parmaham, uien en pepers.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geef m maar hier![]()
wat voor pizza hej besteld?
je mag ook wel een kwartier eerder beginnen met weggaan. voordat je zo'n kutding aanhebtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word nog liever doornat en ziek dan dat ik zo'n lelijk regengeval aan moet...
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil de foto's wel maken als jij zo gaat staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga wel gave foto's maken als ik mijn basgitaar heb
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
dat ken ik nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had er een besteld met tomatensaus, parmaham, pesto, mozzarella en verse tomaten maar ik kreeg er een met tomatensaus, gorgonzola, parmaham, uien en pepers.![]()
Hij was wel lekker maar niet wat ik besteld had. Als ik een pittige pizza met gorgonzola wilde dan had ik dat wel besteld.![]()
Maar goed, het was een experiment omdat we hier nog nooit besteld hadden en nu weten we dus dat we dat ook niet nog eens hoeven doen.
Jepquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat had ik nou ook net in mijn hoofd
en dat gaat zeker gebeuren?
topquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal naakt en dan alleen die gitaar voor je? Want dat is heeeeetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep![]()
Het scheelt als je een broertje hebt die altijd krijgt wat ie wil, en toevallig ook moet zwemmen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal naakt en dan alleen die gitaar voor je? Want dat is heeeeet
Ja, zoiets. Of alleen een stropdas met basgitaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal naakt en dan alleen die gitaar voor je? Want dat is heeeeet
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij krijgt dat niet voor mekaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |