katsquote:
Dat is veel te ver weg.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is toch wat
ga je in mijn bed liggen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef Runx het volgende:
zo ben weer een schone en fris ruikende allochtoon (voor even dan )net onder de douche vandaan en duik ook meteen me bed in
ik weet van niks. ik ben onschuldigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:45 schreef Oldenzaal het volgende:
Goddomme wat gaan jullie hard!!!!!!!!
trustenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is veel te ver weg.![]()
Ik leg mijn 'waakhonden' wel aan het voeteneind.![]()
Slaap lekker.
trustenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef Runx het volgende:
zo ben weer een schone en fris ruikende allochtoon (voor even dan )net onder de douche vandaan en duik ook meteen me bed in
hoezo dat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:07 schreef skippy22 het volgende:
Nou dat wordt morgen weer een leuke dag
trustenquote:
jij ook skip.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:14 schreef skippy22 het volgende:
Handjes boven de lakens rulerofgothic
wel een eco-post onie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
trusten
ik vind het klote hier
telkens als ik tijd heb/wakker ben gaat iedereen naar bed
en op woensdag en donderdag moet ik werken dus kan ik overdag niet posten
Drink dan gewoon uit de machine!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:46 schreef Runx het volgende:
gvd zit ik op stage , wil ik koffie gaan halen blijkt dat alle kopjes in de vaatwasser zitten te draaien , moek weer 20 min wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |