Neh, in het begin, eerste paar weken: Reveille! Over drie minuten ochtendsport!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef skippy22 het volgende:
Ik ziet het al helemaal voor me
Dag 1
GODVERDOMME LUI KONIJN KOM UIT JE LEDIKANTJE GODVERDOMME ER UIT MISLUKELING UIT JE BED STUK VERDRIET JE BENT EEN SCHANDE VOOR HET HUPPELKORPS LOSER ALS JE NIET HEEL SNEL ER UIT GAAT SNIJ IK JE BUIDEL ER AF EN STUUR HEM OP NA JE MOEDER HOERENJONG UIT JE LEDIKANTJE HAAL DIE TREKVLEK LAKENS VAN JE LUIE KONT
alvast trustenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef Samzz het volgende:
Nu er een nieuw topic is, ga ik naar bed. Mijn rug doet pijn en ik moet m'n haar nog stijlen en een boek lezen.
trustenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga ook naar bed. 3-1 verliezen in Liverpool is niet erg slecht.
trustequote:
Ik zou waarschijnlijk terugschreeuwenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ze spontaan aanklagen als ze me zo zouden aanspreken
neuh, dat kennen we nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef Runx het volgende:
zo jullie gaan hard hier onnie met die post's ...
ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
is goed, hou ik je aanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga het morgen opzoeken, beloofd!
wat de boer nie ken dat fret die nie ,even op zijn iraanse twents gezegdquote:
hallo MMquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hier zijn jullie.![]()
* MinderMutsig valt weer eens binnen.
Ik zou het niet veel beter zeggen hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Runx het volgende:
[..]
wat de boer nie ken dat fret die nie ,even op zijn iraanse twents gezegd
MMquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Runx het volgende:
[..]
maarrem jij komt uit enschede?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Runx het volgende:
[..]
Dag!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef MinderMutsig het volgende:
trustequote:
import met kameel .... nee ik ben in iran geboren toen ik 7 was kwam ik hier . en nee ik heb geen accentquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarrem jij komt uit enschede?
geboren? import?
ik heb je bio gelezen. zowel indrukwekkend als grappig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:48 schreef Runx het volgende:
[..]
import met kameel .... nee ik ben in iran geboren toen ik 7 was kwam ik hier . en nee ik heb geen accent![]()
vraag maar aan Nath
dank u voor het lezen , dat was ook de bedoeling , volgens mij ben ik de eerste allochtoon die iets bereikt hebtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb je bio gelezen. zowel indrukwekkend als grappig.
Worden ze dan ook fysiek e.dquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Neh, in het begin, eerste paar weken: Reveille! Over drie minuten ochtendsport!
Zoals jij het typt, maar dan zoals een militair het zou zeggen:
LAF GERAAMTE, SCHOP JE LUIE KADAVER UIT DIE RUKBUNKER. ONTZETTENDE DROEFTOETER, IK HEB NOG NOOIT ZO'N SCHEDEL ALS JOU ZIEN RONDLOPEN. ONGELOVELIJKE PISVINGER, JE BENT EEN SCHANDE VOOR DE EENHEID. IK ZOU JE MET EEN BOOG HET HEK OVER MOETEN TRAPPEN. GA JE ME JE LUIE LICHAAM VAN DAT BED AF!
maar zo zal je het nooit meemaken
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
Trusten. :quote:
hoezo de eerste?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:57 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u voor het lezen , dat was ook de bedoeling , volgens mij ben ik de eerste allochtoon die iets bereikt hebt(met schrijven dan hé)
ze waren enorm grootquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:03 schreef Runx het volgende:
ik ga douchen en slapen.
en heb de pic op mijn profiel iets verkleind in hoeverre dat kon met tinypic website
muizen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Een van de grote mysteries des levens: ik heb mijn sokken iedere avond voor het slapen gaan in een waszak gestopt, die waszak is dichtgeknoopt en in de wasmachine gestopt, alle sokken zijn tegelijk gewassen en gedroogd en tóch ben ik drie sokken kwijt.
Waar blijven die sokken?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:10 schreef Runx het volgende:
misschien was dit de oorzaak wel ? http://www.nu.nl/news/176(...)_naar_ondergoed.html
als je verders weinig zooi maakt, dan gaan ze vanzelf daar aan knagenquote:
Nu durf ik niet meer naar bed.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je verders weinig zooi maakt, dan gaan ze vanzelf daar aan knagen
het is toch watquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer naar bed.
joowquote:
Trioquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is toch wat
ga je in mijn bed liggen
dat mag, maar wel een mvvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |