abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62057851

tegen

Donderdag 2 oktober, 18:30 op Nederland 3

Wedstrijdverslag van de vorige wedstrijd, met dank aan FOK! Sport
quote:
Feyenoord heeft zojuist de heenwedstrijd in de eerste ronde van de UEFA Cup tegen Kalmar FF met 0-1 verloren. In de Kuip werd de enige treffer gescoord door Elm.

De Zweedse club, die in eigen land als een aanvallend ingestelde ploeg bekend staat, speelde in de Kuip, dat maar voor eenderde was gevuld, verstoppertje. Feyenoord speelde in de eerste helft traag en te slordig, waardoor er weinig te genieten viel. De Rotterdammers kwamen niet verder dan een schot van De Cler voorlangs en een kopbal van De Guzman die ruim naast ging. Kalmar wist in de counter zelfs geen enkel schot op doel te produceren.

In de tweede helft was er wel wat te genieten voor de toeschouwers. Inglesten dook driemaal op voor de neus van Timmer, maar in alle gevallen redde de doelman van Feyenoord. Feyenoord leefde even op met Wijnaldum, De Guzman en Hofland die bijna succes hadden, maar het was Kalmar dat in de 72e minuut scoorde. Viktor Elm wist uit een indraaiende vrije trap de 1-0 te maken.

Feyenoord probeerde in de resterende tijd nog van alles maar echt gevaarlijk waren ze niet. Ook invallers Makaay en Biseswar konden niet voor aanvallende impulsen zorgen.
Het stadion

FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62058159
Er is toch nog geen topic over?
pi_62058208
Waarom heeft Kalmar een onderbroek als logo?

tvp
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62058214
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er is toch nog geen topic over?
Jawel, deze
[UEFA CUP] Kalmar FF-Feyenoord
pi_62058355
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jawel, deze
[UEFA CUP] Kalmar FF-Feyenoord
Had dat dan gezegd
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 oktober 2008 @ 19:41:14 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62058540
quote:
Ook Timmer haakt af bij gekwetst Feyenoord

Het toch al zo geteisterde Feyenoord heeft opnieuw een teleurstelling te verwerken gekregen. Doelman Henk Timmer zal niet meegaan naar Zweden om het daar in de UEFA Cup op te nemen tegen Kalmar FF.

De sluitpost ondervindt nog teveel hinder aan een liesblessure en een bloeduitstorting op zijn bovenbeen. Timmer liep de blessure op tijdens de met 3-1 verloren wedstrijd tegen FC Groningen.

Trainer Gertjan Verbeek heeft de zeventienjarige Kostas Lamprou aan de selectie toegevoegd als vervanger van de geblesseerde doelman. Rob van Dijk zal donderdag de plaats onder de lat innemen.

Eerder op de dag werd ook al bekend dat Jon Dahl Tomasson niet mee naar Zweden zal gaan. De aanvaller, die ook tegen FC Groningen niet ongeschonden uit de strijd kwam, heeft last van een knieblessure.

Naast het gemis van de twee steunpilaren moet Feyenoord het ook nog zonder acht belangrijke krachten doen. Donderdag zullen de Rotterdammers in Zweden het 1-0 verlies van twee weken geleden goed moeten maken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_62058554
Het waren 180 mooie minuten
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62058585
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Had dat dan gezegd
Klik eens op dat topic.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:47:46 #9
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_62058714
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klik eens op dat topic.
pi_62058813
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klik eens op dat topic.
Dat had ik heus wel gezien, anders had ik deze wel op slot gedaan
pi_62058823
Kut mods baggeren het topic vol..
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:51:22 #12
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_62060524
-edit
pi_62062271
Word een zware wedstrijd
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2008 @ 02:53:32 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_62067885
Iets zegt me dat Feijenoord gaat winnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 2 oktober 2008 @ 03:08:10 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_62067909
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:29 schreef _Mike_ het volgende:

Waarom heeft Kalmar een onderbroek als logo?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_62067923
Hoop dat ze het overleven in de hel van Kalmar
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2008 @ 03:40:56 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_62067950
Het is wel de Zweedse koploper

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62070603
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 03:40 schreef tong80 het volgende:
Het is wel de Zweedse koploper

Moet normaal gesproken geen probleem zijn voor een Nederlandse subtopper, of zijn we zo diep gezonken?

19 Norway 3.500 5.400 2.000 5.400 1.700 18.000 2/ 5
20 Austria 7.625 3.250 1.500 3.200 2.250 17.825 2/ 4
21 Israel 3.625 1.500 6.000 2.375 1.750 15.250 1/ 4
22 Serbia 4.250 3.250 2.125 2.625 2.500 14.750 2/ 4
23 Sweden 3.000 2.666 1.125 5.400 2.500 14.691 1/ 4
24 Cyprus 1.333 3.000 1.750 2.666 5.333 14.082 3/ 3

donderdag 2 oktober 2008 @ 10:57:13 #19
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62071516
Ik ga duimen voor Kalmar.
pi_62071564
Feyenoord is kansloos. Kalmar is in vorm, liggen op kampioenskoers en voetballen op dit moment gewoon stukken makkelijker dan Feyenoord. 3-1 of 4-1 zou ik niet van opkijken.

Viktor Elm
pi_62071687
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven
Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, ole
pi_62071691
Mwah denkt dat Feyenoord best een kans heeft hoor. Als ze de beuk erin gooien zoals tegen ajax dan geef ik ze een goede kans. Kalmar speelt ook niet echt thuis dus opzich zou het best kunnen.

Maarja voor hetzelfde geld gaan ze er dik af kan er geen pijl op trekken dat laatste tijd.....
AFC Ajax
pi_62071717
We gaan vanavond gewoon kei hard winnen. Ik voel gewoon dat we vanavond binnen 10 minuten al op voorsprong staan
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:19:27 #24
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62071971
Ik heb er weinig tot geen vertrouwen in.
pi_62072109
quote:
--------------------van Dijk------------------
Greene----Bahia-----Hofland-----de Cler
----------------Fer------Gio----------------
Guzman--------WIjnaldum----Biseswar
-------------------Makaay------------------
Als Verbeek ze met de goede instelling het veld in kan sturen komt het goed. We hebben ook nog eens spelers zoals Gio, Makaay en de Guzman die ze bij Kalmar echt niet in het elftal hebben lopen.
pi_62072204
quote:
Feyenoord fans overvallen in Göteborg

Zo'n 20 Feyenoord supporters zijn gisteravond in een cafe in het Zweedse Göteborg overvallen door een veel grotere groep aanhangers van IFK Göteborg, zo meldt Radio Rijnmond zojuist. Er ontstonden flinke onlusten waarbij de Zweedse politie meedere waarschuwingsschoten loste. Verdere bijzonderheden ontbreken vooralsnog.
pi_62072309
Hoe lang is Landzaat nog uitgeschakeld eigenlijk?
pi_62072589
4 weken hoorde ik op het Sportjournaal.
That's all folks!
pi_62074008
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als Verbeek ze met de goede instelling het veld in kan sturen komt het goed. We hebben ook nog eens spelers zoals Gio, Makaay en de Guzman die ze bij Kalmar echt niet in het elftal hebben lopen.
Ja, maar wij hebben Greene op het veld staan en die geeft elke wedstrijd die hij speelt een doelpunt weg
pi_62074678
Jammer voor Feyenoord, maar dit zie ik ze niet redden...
pi_62074852
Bn benieuwd.. Gaat een spannende wedstrijd worden.
Zou mooi zijn als Feyenoord het haalt, maar ik vrees het ergste.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62074920
Ik hoop heel erg dat Feyenoord het haalt, net als alle andere Nederlandse clubs vanavond hopelijk doorgaan. Voor Feyenoord zie ik het echter het somberste in.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 2 oktober 2008 @ 13:20:04 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_62075001
Tientallen Feyenoordaanhangers zijn gisteravond in de Zweedse stad Göteborg slaags geraakt met aanhangers van de lokale club IFK. De naar schatting dertig Nederlanders werden volgens de lokale krant Göteborgs-Posten aangevallen door vijftig IFK-aanhangers.

De politie had de grootste moeite om de vechtende partijen uit elkaar te halen. Agenten zagen zich genoodzaakt waarschuwingsschoten te lossen. In totaal 22 personen zijn aangehouden. Drie van hen worden vermoedelijk aangeklaagd voor openbare geweldpleging, het voorbereiden van grove mishandeling en geweld tegen agenten. Of het daarbij gaat om Nederlanders, is niet nog bekend.

Ohoh..........
Feyenoordfans raken slaags in Göteborg
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_62075004
Als Verbeek ze net zo gemotiveerd krijgt als tegen Ajax, als er flink wat supporters zijn die zich laten horen en als Greene geen fout maakt dan zie ik het nog wel gebeuren ook.

Feyenoord kon altijd wel wat extra's geven in zulke wedstrijden. Hoop dat die cupfighter-spirit een beetje boven komt drijven vanavond.
pi_62075182
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef Netsplitter het volgende:
Tientallen Feyenoordaanhangers zijn gisteravond in de Zweedse stad Göteborg slaags geraakt met aanhangers van de lokale club IFK. De naar schatting dertig Nederlanders werden volgens de lokale krant Göteborgs-Posten aangevallen door vijftig IFK-aanhangers.

De politie had de grootste moeite om de vechtende partijen uit elkaar te halen. Agenten zagen zich genoodzaakt waarschuwingsschoten te lossen. In totaal 22 personen zijn aangehouden. Drie van hen worden vermoedelijk aangeklaagd voor openbare geweldpleging, het voorbereiden van grove mishandeling en geweld tegen agenten. Of het daarbij gaat om Nederlanders, is niet nog bekend.

Ohoh..........
.
pi_62075294
quote:

Ohoh..........
Zolang ze niets in het stadion flikken is er niets aan de hand.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 2 oktober 2008 @ 13:31:41 #37
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_62075415
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zolang ze niets in het stadion flikken is er niets aan de hand.
Oh?
Kan me iets anders herinneren vorig jaar geloof ik....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_62075504
quote:

Ohoh..........
Als ze maar niet de schuld bij de Feyenoord supporters gaan leggen, dan is Feyenoord namelijk goed de sigaar. Maar goed, staat duidelijk dat ze zijn aangevallen. Bovendien overdrijven kranten vaak enorm bij dit soort incidenten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62075540
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Oh?
Kan me iets anders herinneren vorig jaar geloof ik....
Help me eens herinneren..... Over welke club hebben we het?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 2 oktober 2008 @ 13:38:09 #40
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_62075628
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Help me eens herinneren..... Over welke club hebben we het?
2 jaar geleden dan, ook goed.
[upd] Feyenoord-supporters rellen in Nancy
pi_62075715
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Toen hadden ze in het stadion traangas nodig

Goede vergelijking man

pi_62075763
quote:

[..]

Zijn we toen uitgesloten door de rellen buiten het stadion? Ik dacht dat we uitgesloten waren door de rellen in het stadion.
pi_62075778
quote:

[..]

Klopt, maar toen zijn de ongeregeldheden ook in het stadion verder gegaan, de wedstrijd is toen zelfs nog even gestaakt vanwege het gebruik van traangas in het stadion door de Franse politie.

Daar viel de Uefa volgens mij nog het meeste over, maar daarnaast was het natuurlijk ook al een optelsom van ongeregeldheden (in Duitsland met name) in voorgaande jaren.

In Zweden lijkt nu niet zoveel aan de hand, maar ik stoor me wel aan de tendentieuze berichtgeving in de media, althans ik ben al een aantal sensationele koppen boven berichten tegengekomen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62076320
Misschien kom je zo dan nog weg met een reguliere 3-0 nederlaag.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:07:59 #45
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_62076490
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als ze maar niet de schuld bij de Feyenoord supporters gaan leggen, dan is Feyenoord namelijk goed de sigaar. Maar goed, staat duidelijk dat ze zijn aangevallen. Bovendien overdrijven kranten vaak enorm bij dit soort incidenten.
Feyenoord supporters hebben geen voorbeeldige reputatie bij de UEFA en dit zal waarschijnlijk wel consequenties hebben voor Feyenoord.

echt zonde.
pi_62076795
Feyenoord en NEC aanhangers slaags in buitenland

Tientallen Feyenoordaanhangers zijn woensdagavond in de Zweedse stad Göteborg slaags geraakt met aanhangers van de lokale club IFK. De naar schatting dertig Nederlanders werden volgens de lokale krant Göteborgs-Posten aangevallen door vijftig IFK-aanhangers.

De politie had de grootste moeite om de vechtende partijen uit elkaar te halen. Agenten zagen zich genoodzaakt waarschuwingsschoten te lossen.

In totaal 22 personen zijn aangehouden. Drie van hen worden vermoedelijk aangeklaagd voor openbare geweldpleging, het voorbereiden van grove mishandeling en geweld tegen agenten. Of het daarbij gaat om Nederlanders, is nog niet bekend.

Boras
De Feyenoorders zijn in Zweden voor de wedstrijd tegen Kalmar FF. De return in de eerste ronde van de UEFA Cup wordt echter niet gespeeld in Göteborg, maar in het 150 kilometer oostelijker gelegen Boras.

De daargelegen Boras Arena ligt bovendien op maar liefst 280 kilometer afstand van Kalmar. De reden dat er naar dit stadion wordt uitgeweken is dat de thuishaven van Kalmar zelf, niet aan de eisen voldoet.

Nancy
Twee jaar geleden werd Feyenoord al uit de UEFA Cup gezet nadat supporters betrokken waren bij rellen in het Franse Nancy. Ook kreeg de club een flinke boete.

Ook in Boekarest is het op verschillende plaatsen uit de hand gelopen. Supporters van NEC, dat daar uitkomt tegen het plaatselijke Dinamo, werden aangevallen door mannen met bivakmutsen. Eén fan van de Nijmegenaren zou daarbij gewond zijn geraakt en ook de Nederlandse politie en de supportersbegeleiding hebben moeten vluchten voor de relschoppers.

Veilig
De meeste supporters zijn nu weer veilig in hun hotel. Het is ze echter afgeraden om nog de stad in te gaan. Op de eigen clubsite laat NEC weten dat de veiligheidsmaatregelen aangescherpt zijn en er alles aan gedaan wordt om de veiligheid van de supporters te waarborgen

Thuiswedstrijd
In de thuiswedstrijd tegen Dinamo was er ook al sprake van rellen met supporters van de bezoekers. Fans van de Roemenen gooiden in de slotfase van het duel vuurwerk en stoeltjes naar de NEC-supporters. Die reageerden door wat vuurwerk terug te gooien. De Nijmegenaren werden naar aaleiding van de rellen gestraft met een boete van 5000 euro.

Bron: Nusport.nl
pi_62077325
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:47 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ja, maar wij hebben Greene op het veld staan en die geeft elke wedstrijd die hij speelt een doelpunt weg
Ach, 1-2 is ook genoeg
pi_62077578
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ach, 1-2 is ook genoeg
Je wilt niet weten hoe graag ik Feyenoord zie winnen, en ik vraag nu m'n vriendin over watskeburt in Gothenburg. Ze woont er en volgens mij heeft ze er nog helemaal niks over gehoord :p
pi_62077835
De Zweedse politie meld dat ze nog meer rellen verwachten.
pi_62078030
de supporters hebben der wel redelijk vertrouwen in geloof ik...

http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=892559
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:07:28 #51
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62078085
Henrik Larsson is dicht bij een rentree op de Nederlandse velden.
Volgens het Eindhovens Dagblad tekent de Zweedse aanvaller binnenkort een contract bij PSV.
De landskampioen uit Eindhoven wil Larsson vanaf november, als de Zweedse competitie afloopt, voor een halfjaar vastleggen. De club van Huub Stevens onderzoekt of Larsson al vóór 1 januari - wanneer de transfermarkt weer wordt geopend - kan worden aangetrokken. Zo niet, dan voegt Larsson zich in de winterstop bij de selectie van PSV.

Larsson is nu actief bij Helsingborg IF, de club uit zijn geboortland. Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV de 37-jarige spits na het Zweedse seizoen. Larsson moet in Eindhoven voor goals zorgen. Na de zege van 5-1 op FC Utrecht stokt de productie. Larsson is al anderhalf decennium een goaltjesdief. Hij scoorde dinsdagavond nog tegen Malmo FF.

Larsson stond tussen 1993 en 1997 onder contract bij Feyenoord. Via Celtic en FC Barcelona kwam hij in 2006 bij Helsingborgs terecht.

Ik mag hopen dat dit een Broodje AD.nl Aap is anders mag Bosz zich eens diep achter zijn oren krabben.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_62078127
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Het zal allemaal wel weer aardig opgeklopt zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62078165
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:07 schreef CabinFever het volgende:
Henrik Larsson is dicht bij een rentree op de Nederlandse velden.
Volgens het Eindhovens Dagblad tekent de Zweedse aanvaller binnenkort een contract bij PSV.
De landskampioen uit Eindhoven wil Larsson vanaf november, als de Zweedse competitie afloopt, voor een halfjaar vastleggen. De club van Huub Stevens onderzoekt of Larsson al vóór 1 januari - wanneer de transfermarkt weer wordt geopend - kan worden aangetrokken. Zo niet, dan voegt Larsson zich in de winterstop bij de selectie van PSV.

Larsson is nu actief bij Helsingborg IF, de club uit zijn geboortland. Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV de 37-jarige spits na het Zweedse seizoen. Larsson moet in Eindhoven voor goals zorgen. Na de zege van 5-1 op FC Utrecht stokt de productie. Larsson is al anderhalf decennium een goaltjesdief. Hij scoorde dinsdagavond nog tegen Malmo FF.

Larsson stond tussen 1993 en 1997 onder contract bij Feyenoord. Via Celtic en FC Barcelona kwam hij in 2006 bij Helsingborgs terecht.

Ik mag hopen dat dit een Broodje AD.nl Aap is anders mag Bosz zich eens diep achter zijn oren krabben.
Wat moet Feyenoord met nog een speler in de dertig op het eind van z'n carierre? Ik verwacht geen wonderen meer van hem hoor.
pi_62079394
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godverdomme fantastisch. Denken die gasten dat ze op deze manier Feyenoord al voor de wedstrijd uit het toernooi kunnen knikkeren?
pi_62079732
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Godverdomme fantastisch. Denken die gasten dat ze op deze manier Feyenoord al voor de wedstrijd uit het toernooi kunnen knikkeren?
Sinds wanneer mag je jezelf niet verdedigen als je wordt aangevallen ?
Lijkt me behoorlijk sterk dat dit Feyenoord word kwalijk genomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Calciumdude op 02-10-2008 16:22:49 ]
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:34:18 #56
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62080286
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat moet Feyenoord met nog een speler in de dertig op het eind van z'n carierre? Ik verwacht geen wonderen meer van hem hoor.
Alex F. haalde hem zeker voor de grap in de winterstop naar Man United maar ja een voorhoede met een totale leeftijd van over de 120 is inderdaad ook teveel van het goede.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:18:07 #57
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62081467
Feyenoord: Van Dijk; Greene, Bahia, Hofland, De Cler; Wijnaldum, Fer, Bruins, Van Bronckhorst, Biseswar; Makaay.

Bank: Lamprou, Tiendalli, Erasmus, Wattamaleo, Janota en El Ahmadi.

Vermoedelijke opstelling. Hopelijk hebben we erg veel voordeel van het kunstgras, anders zie ik het heel somber in. En kan dat geweldige gouden shirt na 1x al weer opgeborgen worden.
pi_62081579
Ik zit al klaar voor de volgende verlies partij
pi_62081667
Live bij de NOS: Feyenoord en Ajax. Ik wil niet lullig doen, maar in deze ronde had ik meer interesse in Twente, Heerenveen (beide thuis, daarom sowieso leuk om te zien) en NEC (uit bij een grote club, 1-0 voorsprong). Jammer . Kijken of ik m.n. Twente alsnog online kan zien .
pi_62081787
Het moet wel goedkomen, zolang Feyenoord maar niet de ballen hoog voor het doel gooit. Dat is gewoon vragen om problemen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62081804
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef Stofje het volgende:
Live bij de NOS: Feyenoord en Ajax. Ik wil niet lullig doen, maar in deze ronde had ik meer interesse in Twente, Heerenveen (beide thuis, daarom sowieso leuk om te zien) en NEC (uit bij een grote club, 1-0 voorsprong). Jammer . Kijken of ik m.n. Twente alsnog online kan zien .
Feyenoord en Ajax hebben gemiddeld gewoon de meeste kijkers en daarom zijn die rechten opgekocht.
Lijkt me een logische reden.
pi_62081814
Ik zie Kalmar zometeen nog wel winnen
pi_62081935
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Feyenoord en Ajax hebben gemiddeld gewoon de meeste kijkers en daarom zijn die rechten opgekocht.
Lijkt me een logische reden.
Oh, ik ben ook niet verbaasd hoor, ik snap de redenatie uiteraard wel. Maar toch heb ik vanavond meer interesse in Twente, Heerenveen en NEC .
pi_62082045
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:33 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zie Kalmar zometeen nog wel winnen
Leuke dag voor jou dus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:53:53 #65
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_62082216
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Sinds wanneer mag je jezelf niet verdedigen als je wordt aangevallen ?
Lijkt me behoorlijk sterk dat dit Feyenoord word kwalijk genomen.
Je weet het maar nooit met de UEFA....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_62082428
Kom op Kalmar, goed voor de toto
pi_62082927
Nou, ben benieuwd.

Leuk stadionnetje
pi_62082967
kunstgras
pi_62082991
Goed om het Feyenoord publiek zo luid te horen
WIJ GAAN WINNEN!

Heb er zin in
pi_62083005
Nou, het gaat losbarsten hoor.
pi_62083010
lekker begin
pi_62083018
Gelijk gevaar
pi_62083024
HET LIED VAN FEYENOORD!!!
pi_62083033
Kom op! Pak die Zweden bij de strot!
pi_62083047
G GOG GOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
pi_62083053
Wat DK zegt, dit mag niet het UEFA-Cup einde zijn.
That's all folks!
pi_62083063
DE STEM VAN DE WARE KAMPIOEN!
pi_62083094
GREENE GREENE LAAT JE BALLUH DEZE WEDSTRIJD EENS ZIEN!
pi_62083100
Haal je zo de 2e helft wel?
That's all folks!
pi_62083118
HET LIED VAN FEYENOORD!!! HAND IN HAND
pi_62083145
Tering grens. Was gewoon een lijn!
pi_62083160
Bisi!!!!
pi_62083161
Wat een regen
pi_62083168
Even rustig aan kerel.
That's all folks!
pi_62083176
Luigi maak die panna dan!
pi_62083207
Wat een angstig gedoe van Bruins, hup gooi die flair die je ooit had er toch in.
That's all folks!
pi_62083223
Greene
pi_62083241
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Greene
Ik zie Greene straks wel de winnende maken
pi_62083264
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zie Greene straks wel de winnende maken
Voor kalmar jah
pi_62083278
Wat een idioot die grens
pi_62083283
Dat was echt geen buitenspel van Makaay zojuist.
pi_62083286
Hoe speelt fey?
pi_62083294
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:41 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe speelt fey?
pi_62083297
Wel een leuk ploegje dat Kalmar. Ze spelen een stuk aanvallender dan in Rotterdam.
4-3-3 spelen ze nu.
pi_62083307
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat was echt geen buitenspel van Makaay zojuist.
Had al 0-2 kunnen zijn
pi_62083319
Wehe die Kalmar supporters die "boe" roepen
pi_62083321
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:42 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Niet goed neem ik aan?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:44:11 #98
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62083346
Bruins
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_62083355
Wisselen die Bruins
pi_62083356
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Had al 0-2 kunnen zijn

It Never Hurts To Help!
pi_62083361
Bruins
pi_62083373
Wel veel miscommunicatie aan de kant van Feyenoord, dat moet toch scherper en geconcentreerder bij zo'n belangrijke wedstrijd.
pi_62083385
0,0 kans
pi_62083387
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:44 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Makaay elke kans een goal
pi_62083406
Anders geeft Fer hem ff af
pi_62083407
Doe eens een schot ofzo
pi_62083419
Als Feyenoord een betere eindpass heeft dan hoeft het echt niet te verliezen.
It Never Hurts To Help!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:47:20 #108
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_62083432
GOOOOOOOAL! EN WAT VOOR EEN
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_62083433
WIJNALDUM!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_62083434
pi_62083436
pi_62083437
Wat een blunder hahahahahahahahh KNEUS KEEPER
pi_62083438
Wijnaldum
pi_62083442
pi_62083444
lol geluk moet je hebben he.

ach ze vliegen er toch alsnog wel uit
pi_62083446
Wat een topper word dat!!!!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:47:33 #117
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62083447
WIJNALDUM!!!

Wat een held!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_62083448
Heerlijke goal hoor
pi_62083451
Netjes wijnaldum!

Nu doordrukken!
pi_62083452
Wijnaldum, wat doe je?
It Never Hurts To Help!
pi_62083457
Wat een fout ahhahahaha
pi_62083458
Wat een keeper.

pi_62083462
WIJNALDUM SCHOT VAN 40 meter!!!! HELD
pi_62083463
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Doe eens een schot ofzo
Wijnaldum heeft een oortje in ofzow waar jij dan dingen influistert?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:48:08 #125
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62083465
mooie actie van Wijnaldum hoor
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
  Moderator donderdag 2 oktober 2008 @ 18:48:08 #126
42184 crew  DaMart
pi_62083466
Wijnaldum
pi_62083468
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Doe eens een schot ofzo
Die wijnaldum luistert goed zeg
pi_62083470
Kerel wat een grens..... 3x buitenspel kan nooit!
pi_62083473
Prettig!
That's all folks!
pi_62083481
Wel goed voor de wedstrijd
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:48:44 #131
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62083484
Enige Feyenoorder met echt puur talent!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_62083492
WIIJNALDUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM wel een grote fout van die keeper, maar ook goed geschoten:D
pi_62083499
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef venomsnake het volgende:
Wel goed voor de wedstrijd
Ik vond de wedstrijd niet echt onaardig hoor
pi_62083501
!!!!!!!!!
pi_62083503
Mooi, na PSV gister hoop ik echt dat de overige teams wat eerherstel kunnen doen voor NL voetbal
pi_62083507
het was ook ewl een harde poeiert hoor!
pi_62083509
Kom op Feyenoord, dit moet natuurlijk met gemak te winnen zijn . Mooi, volgens mij zijn er best veel Rotterdammers aanwezig.
pi_62083514
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef Kriegel het volgende:
Enige Feyenoorder met echt puur talent!
Word beter als van Persie
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:50:03 #139
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62083520
Hoppa!

Ik zat te kijken maar merkte niet dat er gescoord werd, echt vaag. Was even buiten bewustzijn ofzo.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62083521
Hoor dat legioen!
Staat Peter van Vossen voor het uitvak de boel op te jutten ofzo?
pi_62083527
Wel veel passjes die net iets te kort zijn iedere keer.
pi_62083534
Mooi lied, alleen jammer dat ze het zo verneukt zingen.

Maarja is ook lastig.
pi_62083537
Als NAC-supporter vind ik het overigens gruwelijk smerig om Feyenoord in gele shirts te zien .
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:50:56 #144
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_62083541
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef DaMart het volgende:
Wijnaldum
Feyenoord!!! * Barça
pi_62083547
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoor dat legioen!
Staat Peter van Vossen voor het uitvak de boel op te jutten ofzo?
.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:51:11 #146
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62083548
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:50 schreef Stofje het volgende:
Als NAC-supporter vind ik het overigens gruwelijk smerig om Feyenoord in gele shirts te zien .
goud
pi_62083554
Prima overgekeken door Rob
pi_62083555
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik vond de wedstrijd niet echt onaardig hoor
Das waar

Alleen nu moeten die Zweden ook scoren, misschien nog aanvallender voetbal van beide kanten.
pi_62083556
quote:

[..]

dat is natuurlijk grote onzin.
pi_62083557
quote:
Koop een bril. Het zijn goude shirts
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:51:46 #151
53267 TC03
pi_62083563
quote:
Als Feyenoord-supporter vind ik het gruwelijk smerig om NAC te zien.
pi_62083567
quote:
Ach heb je toch nog een beetje het idee dat je NAC een Europese uitwedstrijd ziet spelen.
pi_62083568
quote:
ben jij kleurenblind
dit is goud

edit: --> niet gaan schelden hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Vaduz- op 02-10-2008 19:06:11 ]
pi_62083573
Speelt feyenoord thuis ofzo?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:52:38 #155
53267 TC03
pi_62083583
Feyenoord schiet zó vaak uit de tweede en derde lijn, maar de schoten lijken even vaak nergens op.

Dat vind ik jammer.
pi_62083586
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Koop een bril nieuwe tv. Het zijn goude shirts
Maar NAC-spelers zijn per definitie goud natuurlijk .

.
pi_62083589
quote:

[..]

pi_62083596
Nu maar hopen dat de rellen van vandaag Feyenoord geen schorsing opleveren
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_62083597
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:51 schreef koemleit het volgende:

[..]

dat is natuurlijk grote onzin.
Van Persie is eigenlijk de enige wereldspeler die we in Nederland hebben. Wijnaldum wordt zijn opvolger.
pi_62083608
Die scheids fluit wel erg pietluttig
pi_62083613
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Wilskracht het volgende:
Nu maar hopen dat de rellen van vandaag Feyenoord geen schorsing opleveren
pi_62083618
edit, doe normaal!

[ Bericht 96% gewijzigd door -Vaduz- op 02-10-2008 19:06:57 ]
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:53:58 #163
53267 TC03
pi_62083622
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Van Persie is eigenlijk de enige wereldspeler die we in Nederland hebben. Wijnaldum wordt zijn opvolger.
Laten we ons even beperken tot matig voetbal in plaats van matig intelligentie uitspraken...
pi_62083625
O jee, Biseswar hinkt
pi_62083632
Die schoten van de Cler
pi_62083633
quote:

[..]

Van Persie is eigenlijk de enige wereldspeler die we in Nederland hebben.
Sneijder, Van der Vaart, Robben zijn pure middelmaat inderdaad.

DK
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:54:24 #167
53267 TC03
pi_62083634
De Cler, leer schieten man.
pi_62083635
Vier reuzen, elk een Goliath.
pi_62083638
edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door -Vaduz- op 02-10-2008 19:07:18 ]
pi_62083640
De Cler met z'n afstandsschoten de hele tijd. Kansloos.
pi_62083641
quote:

[..]

Bruins moet beter.
It Never Hurts To Help!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:54:56 #172
53267 TC03
pi_62083649
Van Dijk.
pi_62083654
van Dijk met een heerlijke reflex
pi_62083655
Bijna een Timmertje.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:55:30 #175
53267 TC03
pi_62083656
Timmer had die speler omver gebeukt.
pi_62083657
Van Dijk deed een Timmertje.
pi_62083659
Van Dijk is duidelijk collega van Timmer .
pi_62083670
Van Dijk komt in ieder geval beter uit dan timmer, hij raakt tenminste de bal!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_62083672
Echt een talentje die van Dijk
pi_62083674
Klasse actie van Van Dijk.

Dit zien de scouts op de tribune graag.
pi_62083676
Weer zo'n schitterende redding
pi_62083679
Valt ook niet mee voor van Dijk om zo'n stuk te lopen
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_62083685
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Klasse actie van Van Dijk.

Dit zien de scouts op de tribune graag.
Bij vlagen weer heerlijke opmerkingen in dit topic .
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:56:38 #184
53267 TC03
pi_62083689
Ligt het aan mij of is het veld relatief klein?
pi_62083701
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:56 schreef TC03 het volgende:
viel mij ook al op
pi_62083713
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:56 schreef TC03 het volgende:
Ligt aan de camera...
pi_62083717
edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door -Vaduz- op 02-10-2008 19:07:54 ]
pi_62083743
Scheids
pi_62083744
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Sneijder, Van der Vaart, Robben zijn pure middelmaat inderdaad.

DK
Subtop. Geen wereldklasse.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:58:59 #190
53267 TC03
pi_62083749
edit.

Reageer gewoon niet.

[ Bericht 90% gewijzigd door -Vaduz- op 02-10-2008 19:08:25 ]
pi_62083756
Scheids
pi_62083758
edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door -Vaduz- op 02-10-2008 19:09:12 ]
pi_62083761
edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door -Vaduz- op 02-10-2008 19:10:16 ]
pi_62083766
edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door -Vaduz- op 02-10-2008 19:09:28 ]
pi_62083768
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

!
pi_62083773
Die Rasmus Elm is ook wel een aardige speler.. Is dat de broer van Victor?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:00:33 #197
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62083788
Wat een zeikwijf die scheids.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_62083790
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

pi_62083793
3 broers Elm ibij Kalmar
I found myself alone,
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:00:45 #200
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_62083795
Ja
pi_62083809
vanmiddag 11 feyenoorders opgepakt.
dat word geen europees voetbal:)
pi_62083811
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:00 schreef LeNeHe het volgende:
3 broers Elm ibij Kalmar
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:01:23 #203
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_62083814
0-1 had ik niet verwacht
kloep kloep
pi_62083819
Hou die bal eens in de ploeg
pi_62083825
COME ON FEYENOORD! VOETBALLEN
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:02:13 #206
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_62083834
Hoe kan De Cler steeds zoveel ruimte hebben?
pi_62083855
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef Borizzz het volgende:
0-1 had ik niet verwacht
Ik wel!
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We gaan vanavond gewoon kei hard winnen. Ik voel gewoon dat we vanavond binnen 10 minuten al op voorsprong staan
pi_62083871
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef Omnifacer het volgende:
Slechte adem dus daar blijf je wel uit de buurt.
pi_62083873
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef Omnifacer het volgende:
De Cler ziet die ruimtes. Beste linksback van de Eredivisie!
pi_62083901
BOEEEE
pi_62083917
Wat wilde Cler doen dan
pi_62083918
o.O die keeper is slecht
pi_62083935
Feyenoord heeft nog geen kans gehad.
It Never Hurts To Help!
pi_62083946
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat wilde Cler doen dan
Hij wilde de maat onderbroek checken van die Kalmar speler.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:06:25 #215
53267 TC03
pi_62083948
Die gouden shirts staan wel bad-ass.
pi_62083949
Zo zie je maar weer he. Een egaal klein kunstgrasveldje en je ziet de voetbaltechnische kwaliteiten van Feyenoord naar boven komen. Lijkt net Arsenal!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:06:55 #217
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_62083967
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef -Willempie- het volgende:
Niet zo negatief he!
kloep kloep
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:06:59 #218
53267 TC03
pi_62083970
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo zie je maar weer he. Een egaal klein kunstgrasveldje en je ziet de voetbaltechnische kwaliteiten van Feyenoord naar boven komen. Lijkt net Arsenal!
Galavoorstelling inderdaad.
pi_62083978
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef -Willempie- het volgende:
We hadden al 3 "alleen op de keeper af" kansen moeten hebben. Tering grens
pi_62083983
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gouden tijden herleven.
pi_62083984
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef sirmike het volgende:

[..]

ik heb er een ziekte voor over als jij je ogen laat opmeten bij de opticien, of zit je met jaloersie te kijken hoe wij wel europees spelen en je nac flikkers niet?
ruudje brood ruudje brood ruudje brood lallaa
waarom ruudje brood dan?
pi_62084010
zo te zien is Puma ook de kledingsponsor van kalmar.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:08:22 #223
53267 TC03
pi_62084024
Bruins deed iets goeds. Hij komt er wel.
pi_62084025
Bruins doe die aka danG!
pi_62084058
HET LIED VAN FEYENOORD!!!!!
pi_62084067
Hey ze luisteren
pi_62084070
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HET LIED VAN FEYENOORD!!!!!
daar komt ie weer hoor.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:10:06 #228
53267 TC03
pi_62084076
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey ze luisteren
Ik dacht dat jouw TV voorliep.
pi_62084079
Wat een rot scheids zeg
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:10:10 #230
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_62084080
Feyenoord is de baas in Kalmar.
pi_62084083
feyenoord voor? foutje scorebord?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:10:31 #232
53267 TC03
pi_62084093
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ja, is 0-2.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:10:48 #233
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62084107
Tijd om het voor rust te beslissen.
2000 light years from home
pi_62084119
!!!!!!
I found myself alone,
pi_62084121
Makaay
pi_62084122
Makaay scoren dan
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:11:04 #237
53267 TC03
pi_62084123
MAKAAY, VERKOPEN IN DE WINTER.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:11:04 #238
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62084124
Makaay
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:11:06 #239
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62084126
JEZUS MAKAAY
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_62084127
hahahhaha Roylator Makaay
pi_62084129
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
Nee foutje van de keeper.

Makaay.
pi_62084130
omg Makaay
pi_62084131
kut Makaay
pi_62084152
Makaay zon bal moet erin stiftje ofzo
pi_62084153
Wat een kans zeg!
It Never Hurts To Help!
pi_62084167
dit wordt een goal ...
pi_62084172
Hoe speelt feyenoord? Kansen?
pi_62084182
Makaay heeft het ook nog niet dit jaar.
pi_62084187
fey speelt oke, kalmar is gewoon niet goed
pi_62084194
tijd voor Janota
pi_62084201
Berg had hem gemaakt
pi_62084205
Ik zie het alweer, dit worden strafschoppen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62084212
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Makaay heeft het ook nog niet dit jaar.
Vorig jaar ook al niet.
pi_62084220
Was ook wel een lastige kans. Maar dat snelle handelen lukt wel als je in vorm bent.
That's all folks!
pi_62084233
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Makaay scoren dan
heee huntelaar
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:13:54 #257
53267 TC03
pi_62084237
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Vorig jaar ook al niet.
Eerste seizoenshelft prima, daarna niet.
pi_62084251
Cler is zo slecht
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62084252
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

heee huntelaar
pi_62084297
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:14 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

whehe, van je faal gisteren, iemand vertelde dat de beste speler van PSV een ajacied was waarop jij antwoorde: Huntelaar?
pi_62084309
feyenoord is een baas
pi_62084318
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Eerste seizoenshelft prima, daarna niet.
Die jongen is gewoon over de hill. Een dip kan niet een jaar duren.
pi_62084326
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

whehe, van je faal gisteren, iemand vertelde dat de beste speler van PSV een ajacied was waarop jij antwoorde: Huntelaar?
Jah beste speler van ajax een psver?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:16:15 #264
53267 TC03
pi_62084328
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Klopt.
pi_62084336
Redelijk goede eerste helft.
pi_62084338
'Oei, daar was Feyenoord dichtbij de 2-0'
pi_62084348
Lekkere eerste helft, in de tweede helft afmaken!
I found myself alone,
pi_62084349
Nou we staan voor wie had dat verwacht
pi_62084351
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef venomsnake het volgende:
Berg had hem gemaakt
Die speelt volgend seizoen bij ons
pi_62084355
quote:

[..]

Zulke types moet je niet te snel afschrijven.
That's all folks!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:16:52 #271
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_62084356
Kennen die gasten maar 1 liedje ofzo? Jezus zeg, het lijkt wel een grammofoonplaat die blijft hangen!
pi_62084375
*zapt naar omroep gelderland
pi_62084380
hofland toch..
pi_62084381
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef Omnifacer het volgende:
Kennen die gasten maar 1 liedje ofzo? Jezus zeg, het lijkt wel een grammofoonplaat die blijft hangen!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:17:49 #275
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62084389
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef Omnifacer het volgende:
Bij RBC hangt doorgaans een betere sfeer inderdaad.

FEYENOORD
pi_62084392
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die speelt volgend seizoen bij ons
En dat kan Feyenoord ook echt betalen
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62084421
Die bol.com reclame geniaal
pi_62084428
Kom net thuis, nette stand zo. Spelen ze ook goed?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62084454
feyenoord speelt 10x beter dan 2 weken geleden.
Kalmar speelt daarintegen barslecht en heeft nog niet echt een kans gehad.
Wij maken het spel en verdienen op basis van de 1ste helft de winst.
Nu nog 1 helft.
pi_62084463
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Suijk het volgende:
Kom net thuis, nette stand zo. Spelen ze ook goed?
ala Arsenal. Wijnaldum neemt de rol van Fabregas en Walcott op zich
pi_62084465
quote:

[..]

vorig seizoen de tweede seizoenshelft werd hij in het begin gewoon kut bediend en daarna heeft hij de rest van het seizoen niet meer gespeeld en nu is hij ook pas net weer terug.

Huntelaar had er trouwens ook niet veel gemaakt in het Feyenoord van vorig seizoen
pi_62084472

donderdag 2 oktober 2008 @ 19:20:14 #283
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62084488
Ik heb er trouwens al iets meer vertrouwen in. Al zie ik die lui nog wel 1-1 maken.
pi_62084507
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

ala Arsenal. Wijnaldum neemt de rol van Fabregas en Walcott op zich
Wat heb jij gesnoven man
pi_62084540
nu krijgen we vast een open pot!
pi_62084551
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

Clattenburg had hem niet gegeven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62084566
wordt tijd dat van Marwijk hem gaat selecteren
pi_62084580
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

vorig seizoen de tweede seizoenshelft werd hij in het begin gewoon kut bediend en daarna heeft hij de rest van het seizoen niet meer gespeeld en nu is hij ook pas net weer terug.

Huntelaar had er trouwens ook niet veel gemaakt in het Feyenoord van vorig seizoen

En tijdens het OS werd ie ook zo kut bediend inderdaad. Face it gast.
pi_62084595
worrd tijd dat we een nieuwe topic openen, bij 13 paginas komt er een auto-slotje op!
pi_62084610
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
Die bol.com reclame geniaal

pi_62084623
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef sirmike het volgende:
worrd tijd dat we een nieuwe topic openen, bij 13 paginas komt er een auto-slotje op!
Nee bij 7
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:23:42 #292
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62084625
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef sirmike het volgende:
nu krijgen we vast een open pot!
Doet Barbera Barend haar benen open dan?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:24:12 #293
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62084637
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En tijdens het OS werd ie ook zo kut bediend inderdaad. Face it gast.
Nee, het team speelde totaalvoetbal op de OS. En hij had na 1 wedstrijd al een breuk in zijn voet.

Ik ga hem niet nu al afschrijven, dat doe ik pas als hij voldoende aanvoer krijgt.
pi_62084644
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Doet Barbera Barend haar benen open dan?
nou nee dan zie ik door het ourwoud de bomen niet meer..
pi_62084680
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Nee, het team speelde totaalvoetbal op de OS. En hij had na 1 wedstrijd al een breuk in zijn voet.

Ik ga hem niet nu al afschrijven, dat doe ik pas als hij voldoende aanvoer krijgt.
Dan kun je wachten tot je een ons weegt.
pi_62084688
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Kerol het volgende:

[..]

En dat kan Feyenoord ook echt betalen
jah als ze arnautovic al konden kopen moet berg ook wel lukke
pi_62084696
waarom van basten in rust van feyenoord
pi_62084710
studio neus
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62084713
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Terecht
pi_62084737
Waarom ajax uitzenden terwijl ze al door zijn
pi_62084742
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ze moeten aan hun quota Ajax-minuten voldoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')