quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die speelt volgend seizoen bij ons
ala Arsenal. Wijnaldum neemt de rol van Fabregas en Walcott op zichquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Suijk het volgende:
Kom net thuis, nette stand zo. Spelen ze ook goed?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon over de hill. Een dip kan niet een jaar duren.
Wat heb jij gesnoven manquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ala Arsenal. Wijnaldum neemt de rol van Fabregas en Walcott op zich
Clattenburg had hem niet gegeven.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
vorig seizoen de tweede seizoenshelft werd hij in het begin gewoon kut bediend en daarna heeft hij de rest van het seizoen niet meer gespeeld en nu is hij ook pas net weer terug.
Huntelaar had er trouwens ook niet veel gemaakt in het Feyenoord van vorig seizoen
Nee bij 7quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef sirmike het volgende:
worrd tijd dat we een nieuwe topic openen, bij 13 paginas komt er een auto-slotje op!
Doet Barbera Barend haar benen open dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef sirmike het volgende:
nu krijgen we vast een open pot!
Nee, het team speelde totaalvoetbal op de OS.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
En tijdens het OS werd ie ook zo kut bediend inderdaad. Face it gast.
nou nee dan zie ik door het ourwoud de bomen niet meer..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Doet Barbera Barend haar benen open dan?
Dan kun je wachten tot je een ons weegt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, het team speelde totaalvoetbal op de OS.En hij had na 1 wedstrijd al een breuk in zijn voet.
Ik ga hem niet nu al afschrijven, dat doe ik pas als hij voldoende aanvoer krijgt.
jah als ze arnautovic al konden kopen moet berg ook wel lukkequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Kerol het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat kan Feyenoord ook echt betalen
Terechtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
waarom van basten in rust van feyenoord![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |