abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:07:28 #51
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62078085
Henrik Larsson is dicht bij een rentree op de Nederlandse velden.
Volgens het Eindhovens Dagblad tekent de Zweedse aanvaller binnenkort een contract bij PSV.
De landskampioen uit Eindhoven wil Larsson vanaf november, als de Zweedse competitie afloopt, voor een halfjaar vastleggen. De club van Huub Stevens onderzoekt of Larsson al vóór 1 januari - wanneer de transfermarkt weer wordt geopend - kan worden aangetrokken. Zo niet, dan voegt Larsson zich in de winterstop bij de selectie van PSV.

Larsson is nu actief bij Helsingborg IF, de club uit zijn geboortland. Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV de 37-jarige spits na het Zweedse seizoen. Larsson moet in Eindhoven voor goals zorgen. Na de zege van 5-1 op FC Utrecht stokt de productie. Larsson is al anderhalf decennium een goaltjesdief. Hij scoorde dinsdagavond nog tegen Malmo FF.

Larsson stond tussen 1993 en 1997 onder contract bij Feyenoord. Via Celtic en FC Barcelona kwam hij in 2006 bij Helsingborgs terecht.

Ik mag hopen dat dit een Broodje AD.nl Aap is anders mag Bosz zich eens diep achter zijn oren krabben.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_62078127
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Zweedse politie meld dat ze nog meer rellen verwachten.

Het zal allemaal wel weer aardig opgeklopt zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62078165
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:07 schreef CabinFever het volgende:
Henrik Larsson is dicht bij een rentree op de Nederlandse velden.
Volgens het Eindhovens Dagblad tekent de Zweedse aanvaller binnenkort een contract bij PSV.
De landskampioen uit Eindhoven wil Larsson vanaf november, als de Zweedse competitie afloopt, voor een halfjaar vastleggen. De club van Huub Stevens onderzoekt of Larsson al vóór 1 januari - wanneer de transfermarkt weer wordt geopend - kan worden aangetrokken. Zo niet, dan voegt Larsson zich in de winterstop bij de selectie van PSV.

Larsson is nu actief bij Helsingborg IF, de club uit zijn geboortland. Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV de 37-jarige spits na het Zweedse seizoen. Larsson moet in Eindhoven voor goals zorgen. Na de zege van 5-1 op FC Utrecht stokt de productie. Larsson is al anderhalf decennium een goaltjesdief. Hij scoorde dinsdagavond nog tegen Malmo FF.

Larsson stond tussen 1993 en 1997 onder contract bij Feyenoord. Via Celtic en FC Barcelona kwam hij in 2006 bij Helsingborgs terecht.

Ik mag hopen dat dit een Broodje AD.nl Aap is anders mag Bosz zich eens diep achter zijn oren krabben.
Wat moet Feyenoord met nog een speler in de dertig op het eind van z'n carierre? Ik verwacht geen wonderen meer van hem hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62079394
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Zweedse politie meld dat ze nog meer rellen verwachten.
Godverdomme fantastisch. Denken die gasten dat ze op deze manier Feyenoord al voor de wedstrijd uit het toernooi kunnen knikkeren?
pi_62079732
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Godverdomme fantastisch. Denken die gasten dat ze op deze manier Feyenoord al voor de wedstrijd uit het toernooi kunnen knikkeren?
Sinds wanneer mag je jezelf niet verdedigen als je wordt aangevallen ?
Lijkt me behoorlijk sterk dat dit Feyenoord word kwalijk genomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Calciumdude op 02-10-2008 16:22:49 ]
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:34:18 #56
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62080286
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat moet Feyenoord met nog een speler in de dertig op het eind van z'n carierre? Ik verwacht geen wonderen meer van hem hoor.
Alex F. haalde hem zeker voor de grap in de winterstop naar Man United maar ja een voorhoede met een totale leeftijd van over de 120 is inderdaad ook teveel van het goede.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:18:07 #57
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62081467
Feyenoord: Van Dijk; Greene, Bahia, Hofland, De Cler; Wijnaldum, Fer, Bruins, Van Bronckhorst, Biseswar; Makaay.

Bank: Lamprou, Tiendalli, Erasmus, Wattamaleo, Janota en El Ahmadi.

Vermoedelijke opstelling. Hopelijk hebben we erg veel voordeel van het kunstgras, anders zie ik het heel somber in. En kan dat geweldige gouden shirt na 1x al weer opgeborgen worden.
pi_62081579
Ik zit al klaar voor de volgende verlies partij
pi_62081667
Live bij de NOS: Feyenoord en Ajax. Ik wil niet lullig doen, maar in deze ronde had ik meer interesse in Twente, Heerenveen (beide thuis, daarom sowieso leuk om te zien) en NEC (uit bij een grote club, 1-0 voorsprong). Jammer . Kijken of ik m.n. Twente alsnog online kan zien .
pi_62081787
Het moet wel goedkomen, zolang Feyenoord maar niet de ballen hoog voor het doel gooit. Dat is gewoon vragen om problemen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62081804
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef Stofje het volgende:
Live bij de NOS: Feyenoord en Ajax. Ik wil niet lullig doen, maar in deze ronde had ik meer interesse in Twente, Heerenveen (beide thuis, daarom sowieso leuk om te zien) en NEC (uit bij een grote club, 1-0 voorsprong). Jammer . Kijken of ik m.n. Twente alsnog online kan zien .
Feyenoord en Ajax hebben gemiddeld gewoon de meeste kijkers en daarom zijn die rechten opgekocht.
Lijkt me een logische reden.
pi_62081814
Ik zie Kalmar zometeen nog wel winnen
pi_62081935
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Feyenoord en Ajax hebben gemiddeld gewoon de meeste kijkers en daarom zijn die rechten opgekocht.
Lijkt me een logische reden.
Oh, ik ben ook niet verbaasd hoor, ik snap de redenatie uiteraard wel. Maar toch heb ik vanavond meer interesse in Twente, Heerenveen en NEC .
pi_62082045
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:33 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zie Kalmar zometeen nog wel winnen
Leuke dag voor jou dus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:53:53 #65
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_62082216
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Sinds wanneer mag je jezelf niet verdedigen als je wordt aangevallen ?
Lijkt me behoorlijk sterk dat dit Feyenoord word kwalijk genomen.
Je weet het maar nooit met de UEFA....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_62082428
Kom op Kalmar, goed voor de toto
pi_62082927
Nou, ben benieuwd.

Leuk stadionnetje
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62082967
kunstgras
pi_62082991
Goed om het Feyenoord publiek zo luid te horen
WIJ GAAN WINNEN!

Heb er zin in
pi_62083005
Nou, het gaat losbarsten hoor.
pi_62083010
lekker begin
pi_62083018
Gelijk gevaar
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62083024
HET LIED VAN FEYENOORD!!!
pi_62083033
Kom op! Pak die Zweden bij de strot!
pi_62083047
G GOG GOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')