quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Zweedse politie meld dat ze nog meer rellen verwachten.
Wat moet Feyenoord met nog een speler in de dertig op het eind van z'n carierre? Ik verwacht geen wonderen meer van hem hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:07 schreef CabinFever het volgende:
Henrik Larsson is dicht bij een rentree op de Nederlandse velden.
Volgens het Eindhovens Dagblad tekent de Zweedse aanvaller binnenkort een contract bij PSV.
De landskampioen uit Eindhoven wil Larsson vanaf november, als de Zweedse competitie afloopt, voor een halfjaar vastleggen. De club van Huub Stevens onderzoekt of Larsson al vóór 1 januari - wanneer de transfermarkt weer wordt geopend - kan worden aangetrokken. Zo niet, dan voegt Larsson zich in de winterstop bij de selectie van PSV.
Larsson is nu actief bij Helsingborg IF, de club uit zijn geboortland. Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV de 37-jarige spits na het Zweedse seizoen. Larsson moet in Eindhoven voor goals zorgen. Na de zege van 5-1 op FC Utrecht stokt de productie. Larsson is al anderhalf decennium een goaltjesdief. Hij scoorde dinsdagavond nog tegen Malmo FF.
Larsson stond tussen 1993 en 1997 onder contract bij Feyenoord. Via Celtic en FC Barcelona kwam hij in 2006 bij Helsingborgs terecht.
Ik mag hopen dat dit een Broodje AD.nl Aap is anders mag Bosz zich eens diep achter zijn oren krabben.![]()
Godverdomme fantastisch. Denken die gasten dat ze op deze manier Feyenoord al voor de wedstrijd uit het toernooi kunnen knikkeren?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Zweedse politie meld dat ze nog meer rellen verwachten.
Sinds wanneer mag je jezelf niet verdedigen als je wordt aangevallen ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Godverdomme fantastisch. Denken die gasten dat ze op deze manier Feyenoord al voor de wedstrijd uit het toernooi kunnen knikkeren?
Alex F. haalde hem zeker voor de grap in de winterstop naar Man Unitedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat moet Feyenoord met nog een speler in de dertig op het eind van z'n carierre? Ik verwacht geen wonderen meer van hem hoor.
Feyenoord en Ajax hebben gemiddeld gewoon de meeste kijkers en daarom zijn die rechten opgekocht.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef Stofje het volgende:
Live bij de NOS: Feyenoord en Ajax. Ik wil niet lullig doen, maar in deze ronde had ik meer interesse in Twente, Heerenveen (beide thuis, daarom sowieso leuk om te zien) en NEC (uit bij een grote club, 1-0 voorsprong). Jammer. Kijken of ik m.n. Twente alsnog online kan zien
.
Oh, ik ben ook niet verbaasd hoor, ik snap de redenatie uiteraard wel. Maar toch heb ik vanavond meer interesse in Twente, Heerenveen en NECquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax hebben gemiddeld gewoon de meeste kijkers en daarom zijn die rechten opgekocht.
Lijkt me een logische reden.
Leuke dag voor jou dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:33 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zie Kalmar zometeen nog wel winnen
Je weet het maar nooit met de UEFA....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je jezelf niet verdedigen als je wordt aangevallen ?
Lijkt me behoorlijk sterk dat dit Feyenoord word kwalijk genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |