Als Feyenoord-supporter vind ik het gruwelijk smerig om NAC te zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:50 schreef Stofje het volgende:
Als NAC-supporter vind ik het overigens gruwelijk smerig om Feyenoord in gele shirts te zien![]()
.
Ach heb je toch nog een beetje het idee dat je NAC een Europese uitwedstrijd ziet spelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:50 schreef Stofje het volgende:
Als NAC-supporter vind ik het overigens gruwelijk smerig om Feyenoord in gele shirts te zien![]()
.
ben jij kleurenblindquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:50 schreef Stofje het volgende:
.
Maar NAC-spelers zijn per definitie goud natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Koop een bril nieuwe tv. Het zijn goude shirts
Van Persie is eigenlijk de enige wereldspeler die we in Nederland hebben. Wijnaldum wordt zijn opvolger.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Wilskracht het volgende:
Nu maar hopen dat de rellen van vandaag Feyenoord geen schorsing opleveren
Laten we ons even beperken tot matig voetbal in plaats van matig intelligentie uitspraken...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Persie is eigenlijk de enige wereldspeler die we in Nederland hebben. Wijnaldum wordt zijn opvolger.
Sneijder, Van der Vaart, Robben zijn pure middelmaat inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Persie is eigenlijk de enige wereldspeler die we in Nederland hebben.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Persie is eigenlijk de enige wereldspeler die we in Nederland hebben. Wijnaldum wordt zijn opvolger.
Bij vlagen weer heerlijke opmerkingen in dit topicquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Klasse actie van Van Dijk.
Dit zien de scouts op de tribune graag.
viel mij ook al opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:56 schreef TC03 het volgende:
Ligt het aan mij of is het veld relatief klein?
Ligt aan de camera...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:56 schreef TC03 het volgende:
Ligt het aan mij of is het veld relatief klein?
Subtop. Geen wereldklasse.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sneijder, Van der Vaart, Robben zijn pure middelmaat inderdaad.![]()
DK
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |