Ik wel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef Borizzz het volgende:
0-1 had ik niet verwacht
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We gaan vanavond gewoon kei hard winnen. Ik voel gewoon dat we vanavond binnen 10 minuten al op voorsprong staan
Slechte adem dus daar blijf je wel uit de buurt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe kan De Cler steeds zoveel ruimte hebben?
De Cler ziet die ruimtes. Beste linksback van de Eredivisie!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe kan De Cler steeds zoveel ruimte hebben?
Hij wilde de maat onderbroek checken van die Kalmar speler.quote:
Niet zo negatief he!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef -Willempie- het volgende:
Feyenoord heeft nog geen kans gehad.
Galavoorstelling inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo zie je maar weer he. Een egaal klein kunstgrasveldje en je ziet de voetbaltechnische kwaliteiten van Feyenoord naar boven komen. Lijkt net Arsenal!
We hadden al 3 "alleen op de keeper af" kansen moeten hebben. Tering grensquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef -Willempie- het volgende:
Feyenoord heeft nog geen kans gehad.
Gouden tijden herleven.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo zie je maar weer he. Een egaal klein kunstgrasveldje en je ziet de voetbaltechnische kwaliteiten van Feyenoord naar boven komen. Lijkt net Arsenal!
waarom ruudje brood dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef sirmike het volgende:
[..]
ik heb er een ziekte voor over als jij je ogen laat opmeten bij de opticien, of zit je met jaloersie te kijken hoe wij wel europees spelen en je nac flikkers niet?
ruudje brood ruudje brood ruudje brood lallaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |