Was die loop gister dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:54 schreef Posdnous het volgende:
Gisteren nog iemand anders die 3 kwartier gedaan heeft van de Waalbrug naar K.K. plein?
Gelukkig niet zeg. Heb er ook wel eens in gestaan, maar gisteren niet. Moest werken dus had om 6.00u 's ochtends vrij baan, en 's middags naar huis ook (was mooi voor de spitsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:54 schreef Posdnous het volgende:
Gisteren nog iemand anders die 3 kwartier gedaan heeft van de Waalbrug naar K.K. plein?
fear fm, hardstyle. www.fearfm.nl en dan luister ik vaak de Harder Streamquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welk radiostation had CP 't laatst over?
Keek hier over het park uit en kon nog geen 50 meter verder zienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja niet normaalik probeerde het aan Piet te laten zien maar kwam niet echt duidelijk over
Maar ik kijk zeg maar uit op een plat dak, en door de wind werd dat gewoon opgeblazen als 1 natte wolkniet normaal
quote zodat houniet alsnog de tt aan kan passenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
![]()
* heeft medelijden met Mikkie en heeft spijt van 't onzien van Yashi
Kano-tijd?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
t stroomde net letterlijk in een klein riviertje hier het pand voorbij, ging er hard aan toeblij dat ik niet hoefde te lopen op dat moment of op de fiets zat
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, je hebt die operatie toch door laten gaan.
quote:
Dat kind is 15 fgs.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:03 schreef Houniet het volgende:
Its yoiuuoue and meee toghghettererr![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
k had er geen mee maar zou zomaar kunnenquote:
De volgende keer als in België t kanoën kut gaat omdat t te laag water is kom ik wel langs.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k had er geen mee maar zou zomaar kunnen
das niet slim om dan 10 meter achter je voorganger te rijden op de snelwegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens nog een auto langs de snelweg die er af geblazen was![]()
Tering bende, overal takken en flinke plassen water, ik reed 10 meter achter mijn voorganger, dat was de enige die ik nog zag
Zit ik meer uit de regenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das niet slim om dan 10 meter achter je voorganger te rijden op de snelweg
hoe was je buitenland reis? en met welk doel eigelijk ?quote:
Het is dat ik nog moet rijden vanavond, anders wist ik 't wel...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
ja mikkie we kunnen hier wel allemaal fotos gaan plaatsen waar je zin in hebt maar zonder actie zal er niet veel gebeuren
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:00 schreef Mikkie het volgende:
Het is dat ik nog moet rijden vanavond, anders wist ik 't wel...
quote:
Geniaal eigenlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo heb ik door die 90's collection ineens kweet niet hoeveel nederlandstalige bagger erop staan
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:24 schreef Nielez het volgende:
[..]
Daar stond een stand van op t i-feest tijdens de intro.
Met Sla nog paar van die dingetjes gepakt.
Lekker
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
nee 94 heb ik nooit afgedownloadik heb 92 93 94 niet
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:24 schreef LastRequest het volgende:
* LastRequest geeft zichzelf een schouderklopje.
Zusje belde dat ze langs de snackbar ging, wat ik wilde hebben.. maar ik zei dat ik niks hoefde
Ik denk dat we het er over eens zijn dat het geheid gezonder is dan bijna een halve kilo M&M's.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb de hele week al trek in ongezond eten. Dus doe deze week nog even lekker ongezond en vanaf volgende week ga ik me aan mijn voornemens houden und so
Of nou ja een kipcordonbleu met witte bonen in tomatensaus is niet zo heel ongezond
Hmm, dat dan nog net welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat we het er over eens zijn dat het geheid gezonder is dan bijna een halve kilo M&M's.
Tsjechie was briljant, het was gewoon een vakantie. Ben picca's aan het uppen, dus dan kan ik straks showcasenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe was je buitenland reis? en met welk doel eigelijk ?
Omdat ze op t pleintje bij t cultuurcafe stonden en daar geen hond kwam waarschijnlijk.quote:
Nee I know, had ook niet anders verwacht, maar toch hoop ik altijd op winstquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is niet verrassend of zo, Liverpool is beter dan Athletico en daar verloren ze thuis al dik van.
Nou ik denk ik zo, sinds ik die minor doe en aan de biochemie kant zie zie ik in dat er wel veel miskleunen rondlopenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef J-heronimus het volgende:
Ja het is al een jaar aan gang, na zo'n zomervakantie verwacht je dat die mensen die er niks van kunnen van de opleiding afgetrapt zijn.
Deze course is trouwens echt chaotisch, niks aanwezig op het lab en allemaal onsympathieke docenten. Straks maar even aan de groente, dan klaart me woede altijd weer weg.
Watquote:
Klopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ennieeesee tegen dynamo boekarest enzo?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:08 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Klopt.
Dynamo aanhangers lopen in grote groepen (40 a 80 man) te jagen op kleine groepjes NEC supporters. Geen hooligans maar gewone supporters die naar een uitwedstrijd van hun club gaan. Messen en stalen buizen zijn van de partij en meegereisde Nederlandse agenten zijn al aangevallen door dat tuig.
Op dit moment zijn alle supporters veilig in hun hotels en is de rust weergekeerd. Hopelijk keert iedereen heelhuids terug.
Ter ere van da vinci dag?quote:
Als ze dat nu ook doen, kan die man spletten. Snel opruimen, klaar, brug open.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister nog een bericht dat een groep mensen een springer had aangemoedigd te springen, succesvol.
Nee, ik meen het in dit geval. Ik heb zo'n schurfthekel aan dat soort aandachttrekkers. Bovenop een brug staan en dan maar roepen 'boehoe ik ben zo zielig'. Sodeflikker lekker een eind op zeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie wil er hier nou aandacht met z'n grote mond?
Inderdaad. Als je echt zelfmoord wil plegen ga je niet bovenop een brug staan mekkeren als een schaap voor het grote offerfeest!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, ik meen het in dit geval. Ik heb zo'n schurfthekel aan dat soort aandachttrekkers. Bovenop een brug staan en dan maar roepen 'boehoe ik ben zo zielig'. Sodeflikker lekker een eind op zeg.
Als ze 't uitleggen krijg je dus de "spring dan" roepersquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:25 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik had zondag bijna 2,5 uur vertraging omdat iemand IN de trein had geprobeerd zelfmoord te plegen.. helaas werd er verder ook gewoon niks uitgelegd, alleen dat we daarom stil stonden en vanaf het volgende station niet meer verder gingen
Prima toch? Ben je er geheid sneller vanaf dan die 2,5 uur.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ze 't uitleggen krijg je dus de "spring dan" roepers.
Was gisteravond al bekend inderdaad, enorm zonde. M'n zwager zou eigenlijk ook gaan, maar volgens mij is dat niet door gegaan. Die zal nu stiekem wel een beetje blij zijn...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
UEFA Cup: jacht op NEC-supporters
Hoezoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, dat precies jij dit allemaal zegt.
Fijn zo'n springer met dieptevrees!quote:
Er zijn genoeg manieren om te straffen zonder dat iemand de pijp uit gaatquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt er iig op neer dat die iedereen-het-altijd-naar-de-zin-maak-mentaliteit ook niet altijd de beste is
Ja, mn de machinisten schijnen er niet echt vrolijk van te worden, waardoor die treinen nog meer vertraging hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef Mikkie het volgende:
In plaats van dat al die lui zich gewoon door hun kop schieten of de eigen strot doorsnijden...dan vallen ze er tenminste geen anderen mee lastig.
Ik ben ook wel voor strenger straffen, dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sorry hoor, maar wat voor een strafje zou die man nu krijgen? dat maakt echt de economische schade niet goed heur
Hehe, was dat nou zo moeilijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mensen aanmoedigen om te springen gaat ook wel zeh fur!
Klopt, my badquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee, ik zei dat ik het eens was over de uitspraak van het andere mensen niet lastigvallen, heb nergens gezegd dat ik het eens was met dat aanmoedigen.. Toch?
En denk eens aan de trauma's en psychische consulten voor die mensen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, mn de machinisten schijnen er niet echt vrolijk van te worden, waardoor die treinen nog meer vertraging hebben
En wat denk je dat een maandje of drie isoleer kost? Ik zou beginnen met tellen bij een paar honderd euro per dag. Dat komt nog eens boven op alle maatschappelijke schade die al geleden wordt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor strenger straffen, dat zeg ik ook niet. Gooi 'm maar een maand of 3 in een isoleercel (ook een hot item), maar laten springen is echt not done
.
Dat is dan ook wel zo'n goedkoop non-argument dat ik het de moeite niet waard vind om er op in te gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
En om dan die wilders opmerking te plaatsen als we gewoon simpel over iets denken vind ik ook een beetje apart.
"Spring maar, je kost anders toch maar geld."quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef Mikkie het volgende:
En wat denk je dat een maandje of drie isoleer kost? Ik zou beginnen met tellen bij een paar honderd euro per dag. Dat komt nog eens boven op alle maatschappelijke schade die al geleden wordt.
Moet je nagaan wat het oplevert. Springen -> opruimploeg à ¤ 1.000,- en klaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"Spring maar, je kost anders toch maar geld."
Hier ben ik het wel mee eens Piet, al is het wat plastisch uitgedrukt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef Mikkie het volgende:
In plaats van dat al die lui zich gewoon door hun kop schieten of de eigen strot doorsnijden...dan vallen ze er tenminste geen anderen mee lastig.
Maar als iedereen op deze manier aandacht gaat vragen, is het eind zoek.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens Piet, al is het wat plastisch uitgedrukt.
Als mensen echt zelfmoord willen plegen prima, maar voor treinen enz vind ik zo achterlijk.. los van de vertraging ed die anderen oplopen, doe je ook de machinist een trauma cadeau.
Dit is overigens wel een andere situatie vind ik, de beste man wilde aandacht en een oplossing voor z'n probleem, niet zo zeer gewoon springen dat ie tegengehouden werd oid.
Ook prima. Maar als ze dat dan even allemaal tegelijk doen en allemaal tegelijk springen (head-first, welteverstaan), dan kan de opruimploeg in één keer doorwerken en houden we ineens enorm veel geld over doordat we minder uitkeringen hoeven te betalenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarja als ze hem dan nu wel asiel aanbieden gaan alle asielzoekers op de brug staan
Precies! Dan geef je die man ook nog het idee dat 'ie iets goeds doetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Spring, dan heb je tenminste nog een maatschappelijke voorbeeldfunctie."
En het sarcasme dat er in doorklinkt helpt ook niet echt. Hij zegt net zelf van alles over populisme, maar zelf doet hij het net zo goed. Met pakkende one-liners de rest proberen mee te krijgen, zonder zelf inhoudelijk te reageren. Een zeer succesvolle tactiek in de lagere kringen van de bevolking, hoogopgeleiden zul je er echter over het algemeen niet mee weten te paaien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, jij laat nu alles wat mikkie zegt wel errug zwart wit overkomen
"Mama, hij begon!" *met vingertje wijst*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, ik ben op ieder argument zo'n beetje ingegaan. Moraal van 't verhaal, het is gewoon not done om iemand de dood in te jagen. Waarom niet? Tsja, goeie vraag. Moreel verwerpelijk net als de doodstraf. Dat dat geen argument is snap ik ook wel en daarom sta ik ook relatief zwak in de discussie.
Maar populisme, sarcasme & oneliners, jij begon.
En jij gaat ermee verderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:08 schreef Mikkie het volgende:
"Mama, hij begon!" *met vingertje wijst*
Man, dit was zo'n inkoppertje, je liep 'm bijkans zelf het doel inquote:
Neu, why?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mik met het verkeerde been uit bed gestapt?
Heftig? Dit noemen ze een discussie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat je zo heftig op Piet reageert
Ja, ik vind dit een volkomen normale discussiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij heftig hoort per definitie ook schelden?
Dit zijn de krenten uit de pap toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit een volkomen normale discussie. Heftig is in mijn interpretatie negatief
.
Virusmeldingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm, pc wil winamp ineens niet meer openenmijn muziek wat doe je.
Dat is onderdeel van de discussie. Normaal gesproken heb je non-verbaal gedrag waarmee je heel veel kan doen, nu kan het nagenoeg alleen verbaal dus moet je dat een beetje aansterkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat weet ik heus wel hoor. het ging mij ook niet om de argumenten an sich maar de drama er omheen.
Ik kende dat nummer helemaal niet. Dit wordt Swarma3quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah vandaar dat ie me twee keer gebeld had
Een discussie voeren en druk maken zijn 2 aparte dingenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef LastRequest het volgende:
Mensen dat jullie je daar zo druk om maken
quote:
Vanmorgen rond een uur of 0800, op het station. Perron 3/4 jwtquote:
Ik had het niet over jou en Mikkie, ik had het over Yasha en swarma die er alles aan deden om iets te kunnen zien oid.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een discussie voeren en druk maken zijn 2 aparte dingen.
Ik ook!quote:
quote:Wat op internet staat[/b]
Asielzoeker zorgt voor enorme files bij Nijmegen
donderdag 2 oktober 2008 13:40
De wegen vanuit het noorden richting Nijmegen staan donderdag helemaal vast, omdat een asielzoeker 's ochtends op de Waalbrug bij die stad klom. Hij dreigde van de brug te springen, waarna de politie de rijbanen naar de stad afsloot.
De Waalbrug in Nijmegen De Waalbrug in Nijmegen
Bekijk de video van RTL Nieuws
Asielzoeker dreigt van Waalbrug te springen
Volgens de politie was de asielzoeker, afkomstig uit Iran, bang dat hij het land wordt uitgezet.
Praten
De asielzoeker dreigde van de brug te springen als staatssecretaris Nebahat Albayrak (PvdA) van Justitie niet met hem komt praten.
Twee onderhandelaars van de politie in een hoogwerker van de brandweer probeerden de illegaal naar beneden te praten. Ook een arrestatieteam stond klaar om de man te dwingen naar beneden te komen.
Geen reisdocumenten
Gisteren kwam Albayrak met een plan om illegalen die geen reisdocumenten hebben, toch uit te zetten naar hun land van herkomst. Of de actie van de asielzoeker voortkomt uit frustratie over dit plan, is niet helemaal duidelijk.
De files aan de noordkant van Nijmegen strekken zich uit tot voorbij Arnhem. Het verkeer op de A12 (Utrecht-Arnhem), de A15 (Valburg-Nijmegen), de A50 (Apeldoorn-Den Bosch) en het Velperbroekcircuit staan stil als gevolg van de actie van de asielzoeker.
Omleiding
Op de A325 (Arnhem - Nijmegen) is een omleiding ingesteld.
Update 12.00 uur: De onderhandelaars van de politie zijn er niet in geslaagd de illegaal naar beneden te praten. Zijn vrouw is nu ingeschakeld om met hem te praten.
Update 13.40 uur: De man staat weer veilig op de grond. Na uren op een hoogte van vijftien meter te hebben gezeten, gaf hij rond 13.30 uur zijn positie op. De Iraniër had handschoenen aan en een muts op, maar is mogelijk toch onderkoeld geraakt. Het verkeer in Nijmegen is nog steeds een grote chaos. Niet alleen werd de brug urenlang afgesloten voor auto's, ook fietsers en voetgangers moesten omrijden via een andere brug.
Nijmegen in de Publiciteit![]()
Maat van me issssser nuquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Manu82 het volgende:
Voor mensen die NEC leuk vinden; nu op tv gelderland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |