Was die loop gister dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:54 schreef Posdnous het volgende:
Gisteren nog iemand anders die 3 kwartier gedaan heeft van de Waalbrug naar K.K. plein?
Gelukkig niet zeg. Heb er ook wel eens in gestaan, maar gisteren niet. Moest werken dus had om 6.00u 's ochtends vrij baan, en 's middags naar huis ook (was mooi voor de spitsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:54 schreef Posdnous het volgende:
Gisteren nog iemand anders die 3 kwartier gedaan heeft van de Waalbrug naar K.K. plein?
fear fm, hardstyle. www.fearfm.nl en dan luister ik vaak de Harder Streamquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welk radiostation had CP 't laatst over?
Keek hier over het park uit en kon nog geen 50 meter verder zienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja niet normaalik probeerde het aan Piet te laten zien maar kwam niet echt duidelijk over
Maar ik kijk zeg maar uit op een plat dak, en door de wind werd dat gewoon opgeblazen als 1 natte wolkniet normaal
quote zodat houniet alsnog de tt aan kan passenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
![]()
* heeft medelijden met Mikkie en heeft spijt van 't onzien van Yashi
Kano-tijd?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
t stroomde net letterlijk in een klein riviertje hier het pand voorbij, ging er hard aan toeblij dat ik niet hoefde te lopen op dat moment of op de fiets zat
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, je hebt die operatie toch door laten gaan.
quote:
Dat kind is 15 fgs.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:03 schreef Houniet het volgende:
Its yoiuuoue and meee toghghettererr![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
k had er geen mee maar zou zomaar kunnenquote:
De volgende keer als in België t kanoën kut gaat omdat t te laag water is kom ik wel langs.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k had er geen mee maar zou zomaar kunnen
das niet slim om dan 10 meter achter je voorganger te rijden op de snelwegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens nog een auto langs de snelweg die er af geblazen was![]()
Tering bende, overal takken en flinke plassen water, ik reed 10 meter achter mijn voorganger, dat was de enige die ik nog zag
Zit ik meer uit de regenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das niet slim om dan 10 meter achter je voorganger te rijden op de snelweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |