abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62040676
Tegenwoordig leef en studeer ik in Amsterdam.
Zoals een intellectuele student dat beaamt ga ik wel eens naar de Crea. Dat is een cultureel centrum gesubsidieerd door de Universiteit en Hogeschool van Amsterdam.

Vandaag werd en een debat gehouden over "de exhobitante exploitatie van dieren". Ik wist het eigenlijk niet maar iemand had me meegevraagd. Marianne Thieme zou komen maar die had het te druk

Eerst werd er een film getoond waarin 75 minuten lang dogma's werden vertoond, zoals de gigantische uitstoot van broeikasgassen van landbouwdieren en hoe erg ze wel niet mishandeld werden.

Kritisch als ik ben stelde ik vragen aan de debaters die na die film aan de tafel zaten. Ik zal maar niet zeggen wat de afgevaardigde van de Partij van de Dieren voor drogredenen poneerde en wat voor irritatie ze bij mij opwekte

Tussendoor werd gevraagd wie er allemaal vegetarier waren. Dit bleek ruim 75% te zijn . Ik ben een sadist dus ik begon gelijk te broeden op een vraag die alle idealisten in het harnas zou jagen. Ik bedoel het niet persoonlijk, maar zo'n debat moet wel een leuk avondje uit worden he.

Ik stelde de vraag: "Met alle respect hoor, dit kan enigszins provocerend overkomen" (heel de zaal draaide z'n nek opeens naar mij ), "maar IS het wel zo erg voor die dieren? Ze raken er immers aan gewend, en dood gaan ze binnen 1 seconde na een stroomstoot". Heel de zaal "aaaaaaaaahw oeeeeeeeee" en ik lachen in m'n knuistje natuurlijk Partij van de dierenbitch ging bijna janken.

Klacht: Partij van de dierenbitch ging bijna janken, zaal vol linkse hippies die gechoqueerd zijn

Daarna even lekker bitterballen gegeten ! PUH
pi_62040729
Gewoon goede opmerking toch ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 01:11:23 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_62040785
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
"Koe"wam

Maare, je weet toch dat er met veganisten en non-vlees eters niet te praten is ?
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
pi_62040787
Vleesch is lekker.
pi_62040813
Dus in het kort: Je maakte een opmerking, welke volgens jou goed doordacht was, en bewust gemaakt.
Toch laat de titel van dit topic me denken dat het je wel dwars zat, mede omdat 'keert tegen zich tegen mij' niet positief is, je er toch wel van baalde, maar tijdens het typen van de de openingspost bedacht dat je er maar beter een leuk verhaaltje van kan maken (waarin je jezelf uiteraard niet als 'dom' of 'naïef' mag beschrijven).

Wees eens eerlijk, flapte het er per ongeluk uit? Voelde je schaamte, en probeer je het op een luchtige manier van je af te schrijven, zonder deze schaamte toe te geven? Misschien in de hoop dat je een of twee 'jij bent goed man!' reactie krijgt van de fok users?
Je mag het gewoon eerlijk zeggen hoor? Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar je titel botst een beetje met de rest van de openingspost.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  woensdag 1 oktober 2008 @ 01:16:46 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62040823
Ik vind het altijd veel zieliger om een dier te eten die een prima 'vrij' leventje had voor hij afgemaakt werd, dan een dier te eten die gewoon vanaf zijn geboorte een KUTLEVEN had en vervolgens uit zijn lijden is verlost.
pi_62040824
Ik snap trouwens niet dat mensen geen vlees eten.

Biefstuk & Varkenshaas zijn baas.
pi_62040849
De anti vlees mensen zijn net zo erg als anti rook nazi's.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 01:30:55 #11
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_62040963
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat deze dag nog eens mocht komen.
Maar ik ben het met je eens.
pi_62040980
Hulde!

Je hebt ons omnivoren goed verdedigd!
pi_62041003
Overdrijven is ook een vak. Nou ja, op zich heb je wel een punt, want er zijn waarschijnlijk net zo veel anti-rokers als vegetariers/veganisten waar je helemaal geen last van hebt.

En verder vind ik 'of het wel zo erg is' gewoon een domme vraag eigenlijk. Alsof kinderprostitutie ook niet erg is omdat die kleine meisjes er wel aan gewend raken dat ze volgepompt worden door een gerimpelde zestiger en daarna onder de zweertjes zitten. Alsof iets minder erg wordt naarmate het langer duurt... Dat is toch geen houdbare stelling?
Sanity is (not) statistical
pi_62041033
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:37 schreef Maeghan het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Nou ja, op zich heb je wel een punt, want er zijn waarschijnlijk net zo veel anti-rokers als vegetariers/veganisten waar je helemaal geen last van hebt.

En verder vind ik 'of het wel zo erg is' gewoon een domme vraag eigenlijk. Alsof kinderprostitutie ook niet erg is omdat die kleine meisjes er wel aan gewend raken dat ze volgepompt worden door een gerimpelde zestiger en daarna onder de zweertjes zitten. Alsof iets minder erg wordt naarmate het langer duurt... Dat is toch geen houdbare stelling?
Met alle respect, maar wil je die kinderhoertjes echt hun enige vorm van inkomen ontnemen?
Ze gaan dood hoor als ze geen eten kunnen kopen... Het zijn wat dat betreft net echte mensen.
pi_62041045
quote:
Alsof iets minder erg wordt naarmate het langer duurt.
Op den duur went het wel.
pi_62041117
TS is zeker zo iemand die vlees uit principe eet
Patat Friet
  woensdag 1 oktober 2008 @ 01:57:24 #17
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_62041128
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:55 schreef ganzenherder het volgende:
TS is zeker zo iemand die vlees uit principe eet
Neen hij eet vlees omdat het biologisch zo hoort.
Snijtanden bestaan niet voor niets.
pi_62041254
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:45 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Op den duur went het wel.
Ik zou zeggen, kom maar met een bron waaruit blijkt dat dieren aan de situatie wennen.
pi_62041271
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:16 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kom maar met een bron waaruit blijkt dat dieren aan de situatie wennen.
Ja die is makkelijk zeg, die beesten worden in een jaar tijd vol gepropt en afgemaakt.. Op zo een korte termijn kun je natuurlijk niet wennen. Maar anders zouden ze het heus wel doen hoor
pi_62041281
TS liegt een beetje, ik was er ook die dag en de enige vraag die werd gesteld was : Hoe kan ik lid worden van de partij van de dieren?

Dus nou moet je niet ineens dapper gaan doen!

Gaat het dammen van zaterdagavond nog door in de Crea of heeft hubert ons niet ingeschreven??
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 1 oktober 2008 @ 02:24:44 #21
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62041288
Waarom is dat een klacht? Was een goede opmerking.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_62041291
Topickiller
  woensdag 1 oktober 2008 @ 02:26:26 #23
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_62041292
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:24 schreef Koenholio het volgende:
Waarom is dat een klacht? Was een goede opmerking.

Maar goed.

Mensen wij zijn gebouwt om vlees te eten.
SNIJTANDEN

Plus in vlees zitten belangrijke aminozuren die de neanderthaler hebben geholpen te ontwikkelen tot de primaten die wij deze dag zijn.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 02:30:05 #24
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_62041307
Mensen die niet tegen het slachten van dieren kunnen. Allemaal kleine Hitlertjes. Janken om een dood schaap, maar zonder emotie je buurman de gaskamer in schoppen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_62041314
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:20 schreef santax het volgende:

[..]

Ja die is makkelijk zeg, die beesten worden in een jaar tijd vol gepropt en afgemaakt.. Op zo een korte termijn kun je natuurlijk niet wennen. Maar anders zouden ze het heus wel doen hoor
  woensdag 1 oktober 2008 @ 02:31:32 #26
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62041315
Nou stoer man, je hebt een zaaltje labiele kattenvrouwtjes aan het huilen gemaakt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 06:38:52 #27
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62041997
TS roeleert in de linkse scene
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_62042018
Vlees
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 06:59:08 #29
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_62042037
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 06:52 schreef Strolie75 het volgende:
Vlees
Vleeslul?
Asjemenou
  woensdag 1 oktober 2008 @ 07:09:56 #30
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_62042092
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 06:59 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Vleeslul?
Bloedworst
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_62042598
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat dus.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62043198
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:37 schreef Maeghan het volgende:
Pardon? Die veganisten zijn toch allemaal vriendjes en vriendinnetjes van Volkert van der Graaf die op 6 mei 2014 weer buiten mag spelen? Hitman lees je mee???????
pi_62043229
Foei toch Koewam. Stoute jongen!
pi_62043328
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:03 schreef Koewam het volgende:

Klacht: Partij van de dierenbitch ging bijna janken, zaal vol linkse hippies die gechoqueerd zijn
Waarom is dit een klacht? Het was toch juist je bedoeling dat ze gechoqueerd zouden raken? Kudos voor het correct spellen van gechoqueerd, overigens.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:

SNIJTANDEN
En dat de mens biologisch gezien in staat is om vlees te verteren betekent natuurlijk ook dat hij dat móet doen. De ironie: als het om roken gaat is iedereen voor 'vrije keuze', zelf bepalen wat je met je lichaam doet, maar vegetariërs zijn zogenaamd verkeerd omdat ze niet in hun lichaam stoppen wat de bedoeling is. Goeie hoofdletters trouwens, ze maken je verhaal een stuk overtuigender.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:14:12 #35
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_62043358
quote:
[..] en ik lachen in m'n knuistje natuurlijk [..]
Ahhahahhhahahaha! Ik moest hier om lachen
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:16:26 #36
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_62043396
quote:

[..]

Maar goed.

SNIJTANDEN

Plus in vlees zitten belangrijke aminozuren die de neanderthaler hebben geholpen te ontwikkelen tot de primaten die wij deze dag zijn.
Zulke scherpe argumentatie altijd. Leg dan eens uit waarom men frituur zou moeten eten? Men heeft ogen aan de voorkant om zo de afstand tot de frietkot in te schatten ofzo?

Daarnaast heeft het lichaam niet per see vlees nodig, mensen waren vroeger volgens mij meer van het, -spannend!- nootjes eten
pi_62045822
Ik hou niet eens van vlees, ik eet het uit principe
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:16:13 #38
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62045889
Intellectueel topic, goede zaak.
pi_62046037
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

En dat de mens biologisch gezien in staat is om vlees te verteren betekent natuurlijk ook dat hij dat móet doen. De ironie: als het om roken gaat is iedereen voor 'vrije keuze', zelf bepalen wat je met je lichaam doet, maar vegetariërs zijn zogenaamd verkeerd omdat ze niet in hun lichaam stoppen wat de bedoeling is. Goeie hoofdletters trouwens, ze maken je verhaal een stuk overtuigender.
Het zijn niet alleen de snijtanden, maar ook het darmstelsel. Een koe heeft zeven magen omdat hij alleen maar planten eet, plantencellen zijn te sterk om in 1 darmstelsel verteerd te worden en het is bij ons korte darmstelsel op den duur soms schadelijk (!) (spastische darmen bijvoorbeeld) om alleen planten te eten.

Vlees eten vind ik gene vrije keuze, ons lichaam is hierop gebouwd.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:29:15 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62046163
ts. het getuigt niet van al te veel intelligentie om 'beaamt' ipv 'betaamt' te typen. je hebt nu nog de kans deze kapitale blunder te herstellen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62046376

Props voor deze held van een TS !

Thieme

Ik zou die Thieme het liefst eens anaal vernederen met een bifi worst XXL. Gemaakt van zielige, kort levende dieren.
U MAD?
pi_62046559
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:16 schreef NielsTriple het volgende:
Dus in het kort: Je maakte een opmerking, welke volgens jou goed doordacht was, en bewust gemaakt.
Toch laat de titel van dit topic me denken dat het je wel dwars zat, mede omdat 'keert tegen zich tegen mij' niet positief is, je er toch wel van baalde, maar tijdens het typen van de de openingspost bedacht dat je er maar beter een leuk verhaaltje van kan maken (waarin je jezelf uiteraard niet als 'dom' of 'naïef' mag beschrijven).

Wees eens eerlijk, flapte het er per ongeluk uit? Voelde je schaamte, en probeer je het op een luchtige manier van je af te schrijven, zonder deze schaamte toe te geven? Misschien in de hoop dat je een of twee 'jij bent goed man!' reactie krijgt van de fok users?
Je mag het gewoon eerlijk zeggen hoor? Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar je titel botst een beetje met de rest van de openingspost.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:49:29 #43
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_62046636
Diep respect voor de TS.
Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:53:17 #44
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62046722
TS op welke rekening kan ik mijn geld storten voor deze geweldige actie!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62047045
TS vedient een standbeeld!!!!!!!!!!!!1

Dood aan al dat linkse tuig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!11!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111
*verwijderd door Admin*
pi_62047173
'Mensen' die vegetarier zijn.

Alhoewel, 'mensen' kan ik het eigenlijk niet noemen. Paria's of uitschot zijn betere namen.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62047551
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:23 schreef Koewam het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen de snijtanden, maar ook het darmstelsel. Een koe heeft zeven magen omdat hij alleen maar planten eet, plantencellen zijn te sterk om in 1 darmstelsel verteerd te worden en het is bij ons korte darmstelsel op den duur soms schadelijk (!) (spastische darmen bijvoorbeeld) om alleen planten te eten.

Bewijs? Ik ken meer mensen die darmklachten hebben wanneer ze varkensvlees of zuivel eten, dan vegetariers met darmklachten. Overigens, spastische darmen Ten eerste noemen ze dat tegenwoordig gewoon prikkelbare darm syndroom (omdat niet bij iedereen de darmen extra hevig samentrekken), ten tweede kun je dat ook krijgen als je vlees eet en ten slotte is PDS niet zozeer een teken van schade aan je darmen als wel gewoon een overgevoeligheidsreactie op (combinaties van) voedsel (in combinatie met stress), die eerder wordt geweten aan het eten van vezelarm en bewerkt voedsel dan aan het eten van te weinig vlees. Sterker nog, mensen met darmklachten wordt juist aangeraden om hun vezels vooral uit groente te halen, omdat deze vezels makkelijker te verteren zijn dan die uit bijvoorbeeld brood.
pi_62047584
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:03 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Pardon? Die veganisten zijn toch allemaal vriendjes en vriendinnetjes van Volkert van der Graaf die op 6 mei 2014 weer buiten mag spelen? Hitman lees je mee???????

Oh ja, natuurlijk, alle veganisten plegen aanslagen.
pi_62047616
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:34 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Oh ja, natuurlijk, alle veganisten plegen aanslagen.
Leuk onderschrift bij je username.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:39:56 #51
147240 fiekster
Worlddomination
pi_62047701
quote:

[..]

Maar goed.

SNIJTANDEN

We zijn heul geen familie van de neanderthaler
"If only more people knew!"
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:43:21 #52
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62047771
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:39 schreef fiekster het volgende:

[..]

vrouw met kennis! true we zijn geen familie van de neanderthaler maar de rest van zijn verhaal klopt wel... we hebben snijtanden voor vlees
stay frosty
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:47:27 #53
147240 fiekster
Worlddomination
pi_62047861
Daar zeg ik dan ook niks over. Ik hou van vlees!
"If only more people knew!"
pi_62047905
VLEES ETEN VOOR HET GOEDE DOEL!

Vegetariers moeten niet stoppen met vlees eten, ze moeten juist biologisch vlees eten. Hierdoor stimuleer je de biologische vleesindustrie. Als genoeg mensen dit doen, kan die biologische vleesindustrie een serieuze tegenstander worden voor bijvoorbeeld kistkalveren, legbatterijkippen enz.

Dus: vlees eten allemaal!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:52:01 #55
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62047930
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:47 schreef fiekster het volgende:
Daar zeg ik dan ook niks over. Ik hou van vlees!
stay frosty
pi_62047941
Sowieso: linksmensen

Maar mensen zijn omnivoren, de zogenaamde alleseters. Dit houdt zoveel in dat we zowel plantaardig als dierlijk voedsel naar binnen kunnen werken. Dat van die snijtanden is geen argument, iedereen weet dat de tandenfee de snijtanden van kleine kindertjes bijvijlt tot ze mooi scherp zijn zodat ze vlees kunnen gaan vreten
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62048033
quote:
heel verhaal
je bent zeker veganist?
pi_62048112
EN plastic. we eten ook plastic omdat dat kan!!!
pi_62048169
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Leuk onderschrift bij je username.
Ja, dankje. Nog iets toe te voegen aan de discussie?
pi_62048198
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

vrouw met kennis! true we zijn geen familie van de neanderthaler maar de rest van zijn verhaal klopt wel... we hebben snijtanden voor vlees
Ik dacht dat we daar steakmessen voor hadden, hét bewijs dat de mens niet gemaakt is om vlees te eten - anders had ie er geen hulpmiddelen bij nodig.

Ja ik dacht ik discussieer even mee op het gemiddelde niveau hier
pi_62048694
quote:
Dus: biologisch vlees eten allemaal!
Laat ons lekker een statement maken joh, de wereld is kapitalistisch verneukt, zelfs de kapitalisten in Us vragen om communistische maatregelen( loonsnivilleringen)

Val me niet aan, ik heb er niet voor gestudeerd,over een 5 a 10tal jaren zal ik een perfecte studie na al jullie persoonlijk opsturen

en niet te missen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:34:34 #62
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62048772
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:06 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik dacht dat we daar steakmessen voor hadden, hét bewijs dat de mens niet gemaakt is om vlees te eten - anders had ie er geen hulpmiddelen bij nodig.

Ja ik dacht ik discussieer even mee op het gemiddelde niveau hier
stay frosty
pi_62049023
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:

Thieme

Ik zou die Thieme het liefst eens anaal vernederen met een bifi worst XXL. Gemaakt van zielige, kort levende dieren.
Dat deze bazenopmerking door vrijwel iedereen genegeerd wordt!
pi_62049126
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:46 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dat deze bazenopmerking door vrijwel iedereen genegeerd wordt!
berichten van die boskabouter worden sowieso genegeerd
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:52:02 #65
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_62049165
TS

!
pi_62049307
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 02:23 schreef stevenmac26 het volgende:
TS liegt een beetje, ik was er ook die dag en de enige vraag die werd gesteld was : Hoe kan ik lid worden van de partij van de dieren?

Dus nou moet je niet ineens dapper gaan doen!

Gaat het dammen van zaterdagavond nog door in de Crea of heeft hubert ons niet ingeschreven??
TS, reageer hier eens op?
pi_62049424
Ik ben een grotendeels rechtse vegetariër die vlees ontzettend lekker vindt en het toch niet eet (I. know... geweten enzo... )

Niet iedere vegetariër is een linkse hippie die iedereen wil overtuigen van zijn/haar gelijk en voortdurend het niet-eten van vlees propageert. 't Is ieders keuze voor zich, als jij vlees wilt eten, prima. Mij hoor je niet. Respecteer dan ook mijn keuze om het niet te doen.

*verder eens is met Maeghan in dit topic*
pi_62049532
@Sterremarit:
of je nou een links of rechts bent, vegetariërs zijn sowieso sneu
Een gat is niets met iets er omheen
pi_62049670
ah lekker mensen veroordelen op persoonlijke keuzes waar je geen last van hebt
underground forever baby
pi_62049875
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:08 schreef BrtM het volgende:
@Sterremarit:
of je nou een links of rechts bent, vegetariërs zijn sowieso sneu
vind jij. Lijkt niet altijd even gemakkelijk voor een aantal Fok!kers om hun mening te geven, is het wel? Jij víndt vegetariërs sneu, dat betekent niet dat ze sneu zíjn.

En waarom zijn vegetariërs sneu volgens jou?

Ik vind veganisten wel een beetje sneu, omdat zij geen kaas eten en dus geen pizza Fruittisten vind ik helemaal sneu, maar dat terzijde =)
pi_62049996
Vegatariers zijn het meest sneu, kansloze en triesteloze volk op deze aardkloot, op veganisten na.
pi_62050188
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:22 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

vind jij. Lijkt niet altijd even gemakkelijk voor een aantal Fok!kers om hun mening te geven, is het wel? Jij víndt vegetariërs sneu, dat betekent niet dat ze sneu zíjn.

En waarom zijn vegetariërs sneu volgens jou?

Ik vind veganisten wel een beetje sneu, omdat zij geen kaas eten en dus geen pizza Fruittisten vind ik helemaal sneu, maar dat terzijde =)
Oké oké, ik loop inderdaad te veel met de massa mee. In zekere zin heb ik zelfs nog wel respect voor vegetariërs, zeker omdat ze ergens voor staan (en dat principe ook volhouden). Ik zou er zelf niet aan moeten denken om vegetariër te worden, maar ieder zijn ding. Wat me het meest irriteert is het opdringerige gedrag van vegetariërs. Ik bepaal zelf wel hoe en waar mijn vlees vandaan komt en ik ben volwassen genoeg om daar zelf een keus in te maken. Ik heb geen zin in betuttelende toontjes zoals bij de reclames van het Voedingscentrum (zie ook andere topics). En ja, vaak zijn het (s)linkse hippies die vegetariërs zijn en die mensen verdienen mijn sympathie sowieso niet. Daarom is mijn beeld van vegetariërs snel gekleurd en bevooroordeeld. Enerzijds terecht, anderzijds ook niet.
Kortom: vegetariër oké, maar geen zielige verhalen aan mijn kop over gemartelde beesten

(en ja, ik heb me er in verdiept en ja, ik weet wat er speelt op een boerderij )
pi_62050381
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Vegatariers zijn het meest sneu, kansloze en triesteloze volk op deze aardkloot, op veganisten na.

veganistische moslims zou overigens het toppunt zijn
underground forever baby
pi_62051810
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:31 schreef BrtM het volgende:

[..]

Oké oké, ik loop inderdaad te veel met de massa mee. In zekere zin heb ik zelfs nog wel respect voor vegetariërs, zeker omdat ze ergens voor staan (en dat principe ook volhouden). Ik zou er zelf niet aan moeten denken om vegetariër te worden, maar ieder zijn ding. Wat me het meest irriteert is het opdringerige gedrag van vegetariërs. Ik bepaal zelf wel hoe en waar mijn vlees vandaan komt en ik ben volwassen genoeg om daar zelf een keus in te maken. Ik heb geen zin in betuttelende toontjes zoals bij de reclames van het Voedingscentrum (zie ook andere topics). En ja, vaak zijn het (s)linkse hippies die vegetariërs zijn en die mensen verdienen mijn sympathie sowieso niet. Daarom is mijn beeld van vegetariërs snel gekleurd en bevooroordeeld. Enerzijds terecht, anderzijds ook niet.
Kortom: vegetariër oké, maar geen zielige verhalen aan mijn kop over gemartelde beesten

(en ja, ik heb me er in verdiept en ja, ik weet wat er speelt op een boerderij )
Omg dude,
Zeuren over reclames die ergens voor opkomen

En ja natuurlijk in elk dorp over de wereld staat precies zo'n boerderij als waar je gewerkt/gespeeld hebt
pi_62051917
Kankerapen met hun dierenliefde. Opknopen en laten stikken in hun eigen schaamhaar.
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_62052051
vegetariers
pi_62052098
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:32 schreef B.Honderd het volgende:
Kankerapen met hun dierenliefde. Opknopen en laten stikken in hun eigen schaamhaar.
gezien jouw reactie sta jij dichter bij apen, dan wij
pi_62052249
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:16 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het altijd veel zieliger om een dier te eten die een prima 'vrij' leventje had voor hij afgemaakt werd, dan een dier te eten die gewoon vanaf zijn geboorte een KUTLEVEN had en vervolgens uit zijn lijden is verlost.
Hmmm wild is lekker
pi_62052300
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:29 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Omg dude,
Zeuren over reclames die ergens voor opkomen

En ja natuurlijk in elk dorp over de wereld staat precies zo'n boerderij als waar je gewerkt/gespeeld hebt
Ik heb wel mijn trekkercertificaat hoor
pi_62052316
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:38 schreef hardromacore het volgende:

[..]

gezien jouw reactie sta jij dichter bij apen, dan wij
En jij al helemaal onderaan de voedselketen. Taalprutser.
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_62052456
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef B.Honderd het volgende:

[..]

En jij al helemaal onderaan de voedselketen. Taalprutser.
Sorry dat terwijl ik in mijn gehaastheid een zichzelf makend unter-mensch wakker probeer te schudden een fout maak
pi_62052626
Wat mij overigens altijd erg gestoord heeft is dat licht verheven toontje van vegetariers. Alleen daarom zou ik ze al in elkaar willen stampen zodra ze weer beginnen over "waar dat stukje kip op jouw bord wel niet vandaan komt".

Opzouten kuthoer, ik ben aan het eten.
pi_62053125
Je moet aan ze vragen, of ze ook zo principieel zijn dat ze hun snijtanden laten trekken en vervangen door knobbelkiezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:35:52 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053763
het morele self proclaimed gelijk van vegetariërs is te vergelijken met linkse mensen. en ondertussen stinkende wonden maken is een feit.

toch koop ik ook mijn vlees al jaren bij groene slagers. niet vanwege het beest dat ik eet, maar vanwege het eten dat het beest heeft gehad. daar heb ik zo'n irritante en betuttelende schijtreclame van het voedingscentrum niet bij nodig. zeker niet in tijden waarbij ik zie dat de noeste arbeider nauwelijks meer kan rondkomen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:38:38 #85
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_62053839
Hilarische OP... en zo waargebeurd ook

Verder is de kortzichtigheid van de gemiddelde FOK!'er in dit topic weer schrijnend

Heerlijk.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:17:19 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054944
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef Verbal het volgende:
de kortzichtigheid van de gemiddelde FOK!'er in dit topic

Heerlijk.

V.
wat leuk dat jij het helemaal naar je zin hebt. doe eens wat bronnen/quotes bij je uitspraak, nu blijft het een scheet in een donkere kamer. .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:42:53 #87
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_62057107
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Wat hebben we dan voor speciaals aan ons lichaam om frituur te eten?

Je zegt dat we snijtanden hebben, en dús vlees moeten eten.
Wat moeten we hebben, om een reden te bedenken om in de olie gebakken aardappelen (alsof dat in het wild voorkomt) te eten?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:43:30 #88
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_62057123
Tip voor de volgende keer:
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:44:01 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62057135
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wat moeten we hebben, om een reden te bedenken om in de olie gebakken aardappelen (alsof dat in het wild voorkomt) te eten?
het gaat hier om voedsel en ons lichaam. de bereidingswijze heet vooruitgang. of dit nou gezond is of niet.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:32:26 #90
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_62058290
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat leuk dat jij het helemaal naar je zin hebt. doe eens wat bronnen/quotes bij je uitspraak
Wrom
quote:
nu blijft het een scheet in een donkere kamer.
...en dan ruik je hem niet

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62058735
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Maaltanden.
pi_62061675
schat, niet elke vegetarier/veganist is links ik ken veganisten die zo racistisch zijn dat Hitler er nog rooie oren van zou krijgen
pi_62061709
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:16 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik snap trouwens niet dat mensen geen vlees eten.

Biefstuk & Varkenshaas zijn baas.
Omdat het op deze manier laf en onnatuurlijk is.
pi_62061795
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Neen hij eet vlees omdat het biologisch zo hoort.
Snijtanden bestaan niet voor niets.
noorsbloed ?

even een artikel voor je heidentje

Germanen waren vegetariërs

HAMBURG - Germanen aten vooral vegetarisch. Vlees was waarschijnlijk een luxe. Tot deze conclusie komt een Canadese wetenschapster na onderzoek van vijf ongeveer 2000 jaar oude veenlijken uit een Noord-Duits museum.

De antropologe Gill-Robinson stelde door haar analyse vast dat de prehistorische mensen in Noord-Duitsland „ongebruikelijk zelden” dierlijk proteïne tot zich namen. Ze nuttigden hoogstens af en toen een konijntje, meldde het Duitse weekblad Der Spiegel maandag. Maar zij versmaadden ook vis en ander voedsel uit zee, hoewel ze aan de kust leefden.

Gill-Robinson baarde onlangs al opzien door aan te tonen dat het beroemde Duitse veenlijk Meisje van Windeby in werkelijkheid een ongeveer 15-jarige jongen was.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/article36438521.ece
pi_62061833
quote:

[..]

Maar goed.

SNIJTANDEN

De Neanderthaler is geen directe directe voorouder van de moderne mens.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:38:38 #96
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_62062014
@ de 2 posts hierboven. Dank voor het artikel opzoeken.
pi_62062058
TS

Vlees
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62062084
quote:

[..]

Dus jij doet het om 110% gezond te zijn ? (volgens jouw redenering dat men vlees nodig heeft) neem ik aan dat je dus niet eens soft drugs (cola, koffie, tabak, snoep) inneemt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:46:10 #99
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62062224
het zijn net zombies, die lijkbleke gasten
pi_62062397
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:26 schreef Scorpie het volgende:
ow jeej iemand eet niet hetzelfde wat jij eet en nu is hij slecht
pi_62062460
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef Scorpie het volgende:
Wat mij overigens altijd erg gestoord heeft is dat licht verheven toontje van vegetariers. Alleen daarom zou ik ze al in elkaar willen stampen zodra ze weer beginnen over "waar dat stukje kip op jouw bord wel niet vandaan komt".

Wat mij overigens altijd erg gestoord heeft is dat licht verheven toontje van jouw soort vleeseters, waarom ik een groeneschotel zit te eten en waarom ik dan veganist ben.

pi_62062515
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef raptorix het volgende:
Je moet aan ze vragen, of ze ook zo principieel zijn dat ze hun snijtanden laten trekken en vervangen door knobbelkiezen.
Vleeseters moeten principieel het dier met huid en al met de tanden en niet met de mes opeten zonder het te bakken.
pi_62062589
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:38 schreef Yildiz het volgende:
@ de 2 posts hierboven. Dank voor het artikel opzoeken.
pi_62062652
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef hoplateef het volgende:

[..]

Vleeseters moeten principieel het dier met huid en al met de tanden en niet met de HETmes opeten zonder het te bakken.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:06:28 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62062928
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef hoplateef het volgende:

[..]

Wat mij overigens altijd erg gestoord heeft is dat licht verheven toontje van jouw soort vleeseters, waarom ik een groeneschotel zit te eten en waarom ik dan veganist ben.

de vriend van mijn zus is vegetariër. leuke vent hoor. en als hij komt eten maak ik speciaal iets zonder vlees voor hem. meestal een gekookte aardappel.
pi_62062966
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:46 schreef Het_hupt het volgende:
ahum

Bekende vegetariers:

Brigitte Bardot

Kim Basinger

Dirk Benedict , A Team (Face)

Kate Bush

John Cleese (Monty Python)

Penélope Cruz

Leonardo da Vinci

Vincent Van Gogh

etc etc
pi_62063011
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de vriend van mijn zus is vegetariër. leuke vent hoor. en als hij komt eten maak ik speciaal iets zonder vlees voor hem. meestal een gekookte aardappel.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:28:22 #108
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_62063722
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:46 schreef Het_hupt het volgende:
Sorry? Kari van Mythbusters
pi_62063742
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:31 schreef BrtM het volgende:

Jij weet dat, maar veel mensen niet. Mijn moeder dacht vroeger ook dat scharrelkippen buiten liepen en veel ruimte hadden. Je mag tegenwoordig al blij zijn als mensen weten dat een speklap niet in de fabriek gekweekt wordt, laat staan dat ze weten hoe het er aan toe gaat op een boerderij of in een slachthuis.

Niet dat ik dat een excuus vind om te pas en te onpas mensen lastig te gaan vallen met verhalen over onverdoofd castreren en plofkippen, maar enige voorlichting vind ik wel gewenst. Want jij kan wel die keuze maken over wat je wil, maar veel mensen maken die keuze niet omdat ze niet weten hoe het eraan toe gaat.

Overigens heeft dat niet eens zo veel te maken met al dan neit vegetarier zijn, want als niet-vegetarier kun je ook tegen bijv. bioindustrie zijn.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
het morele self proclaimed gelijk van vegetariërs is te vergelijken met linkse mensen. en ondertussen stinkende wonden maken is een feit.

toch koop ik ook mijn vlees al jaren bij groene slagers. niet vanwege het beest dat ik eet, maar vanwege het eten dat het beest heeft gehad. daar heb ik zo'n irritante en betuttelende schijtreclame van het voedingscentrum niet bij nodig. zeker niet in tijden waarbij ik zie dat de noeste arbeider nauwelijks meer kan rondkomen.
Ik kan anders - na wat oefening - redelijk ruim leven van mijn salaris wat ver onder het gemiddelde ligt, dus ik gok dat het met de gemiddelde arbeider ook nog wel meevalt. Er wordt nog steeds ieder jaar meer geconsumeerd (zowel eten als goederen), de gemiddelde bestedingen met kerst gaan ieder jaar omhoog en mensen gaan meer en meer en steeds verder op vakantie. Overdrijven is ook een vak.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:34:31 #110
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62063960
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:28 schreef Yildiz het volgende:

[..]

ik bij iemand op dit moment, die is het ook
lijkbleek type
Volgens haar vader komt door het missen van vlees, ik weet niet of dat zo is, maar hij zal z'n dochter wel beter kennen schat ik zo in

btw het maakt mij niets uit hoor als ze vlees eten, of niet
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:37:32 #111
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_62064067
koewam is een kutkneus.

next.
From feudal serf to spender.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:40:36 #113
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_62064165
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

lijkbleek type
Volgens haar vader komt door het missen van vlees, ik weet niet of dat zo is, maar hij zal z'n dochter wel beter kennen schat ik zo in

Ja, je moet natuurlijk wel een béétje gezond eten, en niet alleen maar verwachten door simpelweg geen vlees meer te eten dat het dan wel goed komt.
pi_62064304
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

lijkbleek type

Mooi wit huidje! niks mis mee toch! of neem anders dan een negerin
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:14:49 #115
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_62065148
VLEES HEERST!
The more debt, the better
pi_62066020
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:31 schreef hoplateef het volgende:

[..]

noorsbloed ?

even een artikel voor je heidentje

Germanen waren vegetariërs

HAMBURG - Germanen aten vooral vegetarisch. Vlees was waarschijnlijk een luxe. Tot deze conclusie komt een Canadese wetenschapster na onderzoek van vijf ongeveer 2000 jaar oude veenlijken uit een Noord-Duits museum.

De antropologe Gill-Robinson stelde door haar analyse vast dat de prehistorische mensen in Noord-Duitsland „ongebruikelijk zelden” dierlijk proteïne tot zich namen. Ze nuttigden hoogstens af en toen een konijntje, meldde het Duitse weekblad Der Spiegel maandag. Maar zij versmaadden ook vis en ander voedsel uit zee, hoewel ze aan de kust leefden.

Gill-Robinson baarde onlangs al opzien door aan te tonen dat het beroemde Duitse veenlijk Meisje van Windeby in werkelijkheid een ongeveer 15-jarige jongen was.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/article36438521.ece
En diezelfde Germanen zijn nu allemaal dood.
Ik bedoel maar.
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
pi_62066110
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:28 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Lekker, maar bleek is ze wel.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62067898
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:47 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Lekker, maar bleek is ze wel.
Val jij dan meer op negerts ?
pi_62067956
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:43 schreef DarkDream het volgende:
Tip voor de volgende keer: [ afbeelding ]
pi_62070832
quote:
Aldus een vegetarier, jammerlijk gefaald
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:13:33 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62071846
ik zou niet met een raw food veganiste kunnen samenwonen.
pi_62072017
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou niet met een raw food veganiste kunnen samenwonen.
Ik ook niet. Moet je nagaan, woon je samen met zo`n type als hoplateef, die het nodig vind om op elke reactie in dit topic een reactie geven. Ben benieuwd hoe ze in het echt is: valt ze dan ook mensen op straat lastig als ze een lekkere Whopper of Big Mac naar binnen werken?

En doet ze dat ook met rokende mensen, drinkende mensen?
pi_62072127
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:39 schreef fiekster het volgende:

[..]

Geen directe afstammeling hoogstwaarschijnlijk, maar wel degelijk familie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62076575
quote:

[..]

Wat kan het mij nou schelen of de darmen gemaakt zijn op vlees. Voor mijn part hadden we kaken als een leeuw en een aangeboren "VLEES = GOED"-tatoeage op ons voorhoofd. Dan nog steeds geldt:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

dat de mens biologisch gezien in staat is om vlees te verteren betekent natuurlijk ook dat hij dat móet doen.
Dat van spastische darmen door vegetarisme is trouwens onzin. Dat zeg ik niet alleen als vegetariër, maar ook als medicus.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:16:57 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62076742
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Wat kan het mij nou schelen of de darmen gemaakt zijn op vlees. Voor mijn part hadden we kaken als een leeuw en een aangeboren "VLEES = GOED"-tatoeage op ons voorhoofd. Dan nog steeds geldt:
[..]

Dat van spastische darmen door vegetarisme is trouwens onzin. Dat zeg ik niet alleen als vegetariër, maar ook als medicus.
en wat is uw discipline? wel is het zo dat aboriginals in australië, die zich voornamelijk met vegetatie voeden, een langere darm. maar dat is een eeuwenlange evolutie geweest.
pi_62076977
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en wat is uw discipline? wel is het zo dat aboriginals in australië, die zich voornamelijk met vegetatie voeden, een langere darm. maar dat is een eeuwenlange evolutie geweest.
Die voedden zich niet zozeer voornamelijk met vegetatie, maar de dierlijke component van hun dieet bestond daarentegen wel uit dieren met relatief weinig vet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62077026
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en wat is uw discipline?
Neurologie, maar dat is eigenlijk niet van belang. Iedereen die geneeskunde heeft gestudeerd kan je vertellen dat vegetarisme niet tot darmziekten leidt.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:47:35 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62077613
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Neurologie, maar dat is eigenlijk niet van belang. Iedereen die geneeskunde heeft gestudeerd kan je vertellen dat vegetarisme niet tot darmziekten leidt.
als neurologe weet jij misschien wel een antwoord op de vraag of het gebrek aan bepaalde stoffen in vlees ongezond kunenn zijn en zorgen voor extreme woedeaanvallen en het niet raadzaam is om kinderen vleesloos op te voedden.

en hou je wel van friese nagelkaas?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:51:56 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62077708
Ik las 'zaad'..
pi_62090536
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ook niet. Moet je nagaan, woon je samen met zo`n type als hoplateef, die het nodig vind om op elke reactie in dit topic een reactie geven. Ben benieuwd hoe ze in het echt is: valt ze dan ook mensen op straat lastig als ze een lekkere Whopper of Big Mac naar binnen werken?

En doet ze dat ook met rokende mensen, drinkende mensen?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:19:10 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62091522
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef hoplateef het volgende:

[..]

idd alsof je een vrouw bent.
pi_62091603
quote:

lol
pi_62091737
Je had ze even moeten vragen over het zelfbewustzijn van dieren, en waarom dolfijnen de enige diersoort is die het heeft.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62091790
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Je had ze even moeten vragen over het zelfbewustzijn van dieren, en waarom dolfijnen de enige diersoort is die het heeft.
Dolfijnen zijn niet de enige diersoort met zelfbewustzijn. Vele dieren herkennen zichzelf in een spiegel (= teken van zelfbewustzijn), w.o. mensapen, olifanten.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:40:26 #135
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62092391
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:27 schreef hoplateef het volgende:
schat, niet elke vegetarier/veganist is links ik ken veganisten die zo racistisch zijn dat Hitler er nog rooie oren van zou krijgen
En jij dan, met je murken en "Germanen aten geen vlees"?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:45:42 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62092572
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

En jij dan, met je murken en "Germanen aten geen vlees"?
gozer, neem die troll niet serieus
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:20:42 #137
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_62093929
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
gozer
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_62094045
Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan.

Stelletje achterlijke vegetarische linkse geitenwollesokkendragende shagrokende langhaarhebbende kuthippies
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:34:21 #139
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62094383
quote:
Tegenwoordig leef en studeer ik in Amsterdam.
En toen was mijn leeslust bedorven.
pi_62094538
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dolfijnen zijn niet de enige diersoort met zelfbewustzijn. Vele dieren herkennen zichzelf in een spiegel (= teken van zelfbewustzijn), w.o. mensapen, olifanten.
Prima, maar die eet ik niet.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:11:38 #141
229031 Xenu
Galactic Ruler
pi_62095384
I eat human flesh, I think I am gonna try some TS
Be my friend: http://xenu.hyves.nl
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:20:26 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62095587
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:11 schreef Xenu het volgende:
I eat human flesh, I think I am gonna try some TS

muts.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:24:47 #143
229031 Xenu
Galactic Ruler
pi_62095662
Damnit, you are stalking me. I do not take kindly to stalkers!
Be my friend: http://xenu.hyves.nl
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:27:08 #144
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_62095707
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:08 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon goede opmerking toch ?

veganisten en vegetariërs
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 01:05:45 #145
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_62096203
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:27 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

veganisten en vegetariërs [ afbeelding ]
Jij bent nu net zo sneu als al die vegetariërs die anderen hun keuze proberen op te dringen. Als ik ervoor kies om géén vlees te eten dan doe ik dat lekker niet en als jij wel dagelijks je stukje vlees op je bord wil: eet smakelijk.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_62096681
iedereen die zich fanatiek tegen vegetarisme verzet is meestal een hamburgervretende neckbeard autist
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 08:14:46 #147
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_62098639
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 01:05 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Jij bent nu net zo sneu als al die vegetariërs die anderen hun keuze proberen op te dringen. Als ik ervoor kies om géén vlees te eten dan doe ik dat lekker niet en als jij wel dagelijks je stukje vlees op je bord wil: eet smakelijk.
ik dring niks op, ik vind lui zoals jij alleen achterlijk qua eetgewoonten en aanverwant gedrag

ga verder gerust je gang , houdt de prijzen van vlees lager, zolang je er maar geen anderen (kinderen bv) bij betrekt
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 08:48:19 #148
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_62098965
Hier op de afdeling zit ook een vegetaniste. Lijkt wel een skelet, vel over been. Ingezakte wangen en een bleke huid. Houdt zichzelf in leven met supplementen.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:29:44 #149
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_62100648
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:14 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik dring niks op, ik vind lui zoals jij alleen achterlijk qua eetgewoonten en aanverwant gedrag

ga verder gerust je gang , houdt de prijzen van vlees lager, zolang je er maar geen anderen (kinderen bv) bij betrekt
Jij bent duidelijk achterlijk om andere redenen dan eetgewoonte
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  Moderator vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:02:47 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_62101370
Werden die bitterballen na het debat geserveerd? Dat is dan wel weer ironisch.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:05:50 #151
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62101418
quote:
TS' OP
Da's wel gruwelijk gast, ik had er graag bij willen zijn
pi_62101754
Ik moest lachen om de OP.

Zo zielig voor de dieren. Terwijl het schijnt dat de productie van vleesvervangers als soja veul meer CO2 uitstoot.

Vegetariërs
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:25:10 #153
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62101820
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef hoplateef het volgende:

[..]

Het is altijd andersom hoor, jullie bemoeien je altijd met ons, anders zijn jullie ook niet zo 'speciaal' als jullie denken
pi_62102643
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:25 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Het is altijd andersom hoor, jullie bemoeien je altijd met ons, anders zijn jullie ook niet zo 'speciaal' als jullie denken
Wanneer ben jij voor het laatst lastig gevallen door een vegetarier? En dan bedoel ik niet een discussie op een forum, want fora zijn er nu eenmaal om te discussieren, maar gewoon in het echt. Dus dat je zat te eten en dat er iemand naar je toe kwam om te vertellen hoe fout je bezig was?

Ik heb het zelf namelijk echt nog nooit meegemaakt.
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:51:49 #155
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_62729029
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Wanneer ben jij voor het laatst lastig gevallen door een vegetarier?
de discussie ging over gebochelde ziekelijk-uitziende lui die veganistisch zijn.
pi_62729377
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:

Thieme

quoted
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:07:36 #157
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_62729613
Tja, het leven is wreed, maar het is eten en gegeten worden.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:39:14 #158
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62730850
tja, wie roept er dan ook wanneer de schaal met gehaktballetjes voorbij komt
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:51:27 #159
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_62731282
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Wanneer ben jij voor het laatst lastig gevallen door een vegetarier? En dan bedoel ik niet een discussie op een forum, want fora zijn er nu eenmaal om te discussieren, maar gewoon in het echt. Dus dat je zat te eten en dat er iemand naar je toe kwam om te vertellen hoe fout je bezig was?

Ik heb het zelf namelijk echt nog nooit meegemaakt.

Bespaar je de moeite.
Vlees eten maakt de hersens week.
Dat verandert alles
pi_62732259
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Ik moest lachen om de OP.

Zo zielig voor de dieren. Terwijl het schijnt dat de productie van vleesvervangers als soja veul meer CO2 uitstoot.

Vegetariërs
Want planten nemen co2 op en koeien stoten co2 uit (net als alles wat ademt)..

ergens klopt er iets niet
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:34:11 #161
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_62739129
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite.
Vlees eten maakt de hersens week.
aldus de ongefundeerde gedachtekrommingen van een zure veganist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')