quote:
Dat deze dag nog eens mocht komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
De anti vlees mensen zijn net zo erg als anti rook nazi's.
Met alle respect, maar wil je die kinderhoertjes echt hun enige vorm van inkomen ontnemen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:37 schreef Maeghan het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Nou ja, op zich heb je wel een punt, want er zijn waarschijnlijk net zo veel anti-rokers als vegetariers/veganisten waar je helemaal geen last van hebt.
En verder vind ik 'of het wel zo erg is' gewoon een domme vraag eigenlijk. Alsof kinderprostitutie ook niet erg is omdat die kleine meisjes er wel aan gewend raken dat ze volgepompt worden door een gerimpelde zestiger en daarna onder de zweertjes zitten. Alsof iets minder erg wordt naarmate het langer duurt... Dat is toch geen houdbare stelling?
Neen hij eet vlees omdat het biologisch zo hoort.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:55 schreef ganzenherder het volgende:
TS is zeker zo iemand die vlees uit principe eet
Ik zou zeggen, kom maar met een bron waaruit blijkt dat dieren aan de situatie wennen.quote:
Ja die is makkelijk zeg, die beesten worden in een jaar tijd vol gepropt en afgemaakt.. Op zo een korte termijn kun je natuurlijk niet wennen. Maar anders zouden ze het heus wel doen hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom maar met een bron waaruit blijkt dat dieren aan de situatie wennen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:24 schreef Koenholio het volgende:
Waarom is dat een klacht? Was een goede opmerking.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:20 schreef santax het volgende:
[..]
Ja die is makkelijk zeg, die beesten worden in een jaar tijd vol gepropt en afgemaakt.. Op zo een korte termijn kun je natuurlijk niet wennen. Maar anders zouden ze het heus wel doen hoor
Bloedworstquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
De anti vlees mensen zijn net zo erg als anti rook nazi's.
Pardon? Die veganisten zijn toch allemaal vriendjes en vriendinnetjes van Volkert van der Graaf die op 6 mei 2014 weer buiten mag spelen? Hitman lees je mee???????quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:37 schreef Maeghan het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Nou ja, op zich heb je wel een punt, want er zijn waarschijnlijk net zo veel anti-rokers als vegetariers/veganisten waar je helemaal geen last van hebt.
Waarom is dit een klacht? Het was toch juist je bedoeling dat ze gechoqueerd zouden raken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:03 schreef Koewam het volgende:
Klacht: Partij van de dierenbitch ging bijna janken, zaal vol linkse hippies die gechoqueerd zijn![]()
En dat de mens biologisch gezien in staat is om vlees te verteren betekent natuurlijk ook dat hij dat móet doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen wij zijn gebouwt om vlees te eten.
SNIJTANDEN
Ahhahahhhahahaha!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:03 schreef Koewam het volgende:
[..] en ik lachen in m'n knuistje natuurlijk[..]
Zulke scherpe argumentatie altijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Maar goed.
SNIJTANDEN
Plus in vlees zitten belangrijke aminozuren die de neanderthaler hebben geholpen te ontwikkelen tot de primaten die wij deze dag zijn.
Het zijn niet alleen de snijtanden, maar ook het darmstelsel. Een koe heeft zeven magen omdat hij alleen maar planten eet, plantencellen zijn te sterk om in 1 darmstelsel verteerd te worden en het is bij ons korte darmstelsel op den duur soms schadelijk (!) (spastische darmen bijvoorbeeld) om alleen planten te eten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En dat de mens biologisch gezien in staat is om vlees te verteren betekent natuurlijk ook dat hij dat móet doen.De ironie: als het om roken gaat is iedereen voor 'vrije keuze', zelf bepalen wat je met je lichaam doet, maar vegetariërs zijn zogenaamd verkeerd omdat ze niet in hun lichaam stoppen wat de bedoeling is. Goeie hoofdletters trouwens, ze maken je verhaal een stuk overtuigender.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:16 schreef NielsTriple het volgende:
Dus in het kort: Je maakte een opmerking, welke volgens jou goed doordacht was, en bewust gemaakt.
Toch laat de titel van dit topic me denken dat het je wel dwars zat, mede omdat 'keert tegen zich tegen mij' niet positief is, je er toch wel van baalde, maar tijdens het typen van de de openingspost bedacht dat je er maar beter een leuk verhaaltje van kan maken (waarin je jezelf uiteraard niet als 'dom' of 'naïef' mag beschrijven).
Wees eens eerlijk, flapte het er per ongeluk uit? Voelde je schaamte, en probeer je het op een luchtige manier van je af te schrijven, zonder deze schaamte toe te geven? Misschien in de hoop dat je een of twee 'jij bent goed man!' reactie krijgt van de fok users?
Je mag het gewoon eerlijk zeggen hoor? Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar je titel botst een beetje met de rest van de openingspost.
Bewijs? Ik ken meer mensen die darmklachten hebben wanneer ze varkensvlees of zuivel eten, dan vegetariers met darmklachten. Overigens, spastische darmenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de snijtanden, maar ook het darmstelsel. Een koe heeft zeven magen omdat hij alleen maar planten eet, plantencellen zijn te sterk om in 1 darmstelsel verteerd te worden en het is bij ons korte darmstelsel op den duur soms schadelijk (!) (spastische darmen bijvoorbeeld) om alleen planten te eten.
Vlees eten vind ik gene vrije keuze, ons lichaam is hierop gebouwd.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:03 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Pardon? Die veganisten zijn toch allemaal vriendjes en vriendinnetjes van Volkert van der Graaf die op 6 mei 2014 weer buiten mag spelen? Hitman lees je mee???????
Leuk onderschrift bij je username.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:34 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, natuurlijk, alle veganisten plegen aanslagen.
We zijn heul geen familie van de neanderthalerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Maar goed.
SNIJTANDEN
Plus in vlees zitten belangrijke aminozuren die de neanderthaler hebben geholpen te ontwikkelen tot de primaten die wij deze dag zijn.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:39 schreef fiekster het volgende:
[..]
We zijn heul geen familie van de neanderthaler
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:47 schreef fiekster het volgende:
Daar zeg ik dan ook niks over. Ik hou van vlees!
Ja, dankje. Nog iets toe te voegen aan de discussie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Leuk onderschrift bij je username.
Ik dacht dat we daar steakmessen voor hadden, hét bewijs dat de mens niet gemaakt is om vlees te eten - anders had ie er geen hulpmiddelen bij nodig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vrouw met kennis!
true we zijn geen familie van de neanderthaler maar de rest van zijn verhaal klopt wel... we hebben snijtanden voor vlees
Laat ons lekker een statement maken joh, de wereld is kapitalistisch verneukt, zelfs de kapitalisten in Us vragen om communistische maatregelen( loonsnivilleringen)quote:Dus: biologisch vlees eten allemaal!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:06 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik dacht dat we daar steakmessen voor hadden, hét bewijs dat de mens niet gemaakt is om vlees te eten - anders had ie er geen hulpmiddelen bij nodig.
![]()
Ja ik dacht ik discussieer even mee op het gemiddelde niveau hier
Dat deze bazenopmerking door vrijwel iedereen genegeerd wordt!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Props voor deze held van een TS !
Thieme
Ik zou die Thieme het liefst eens anaal vernederen met een bifi worst XXL. Gemaakt van zielige, kort levende dieren.
berichten van die boskabouter worden sowieso genegeerdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat deze bazenopmerking door vrijwel iedereen genegeerd wordt!
TS, reageer hier eens op?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:23 schreef stevenmac26 het volgende:
TS liegt een beetje, ik was er ook die dag en de enige vraag die werd gesteld was : Hoe kan ik lid worden van de partij van de dieren?
Dus nou moet je niet ineens dapper gaan doen!
Gaat het dammen van zaterdagavond nog door in de Crea of heeft hubert ons niet ingeschreven??
vind jij. Lijkt niet altijd even gemakkelijk voor een aantal Fok!kers om hun mening te geven, is het wel? Jij víndt vegetariërs sneu, dat betekent niet dat ze sneu zíjn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:08 schreef BrtM het volgende:
@Sterremarit:
of je nou een links of rechts bent, vegetariërs zijn sowieso sneu
Oké oké, ik loop inderdaad te veel met de massa mee. In zekere zin heb ik zelfs nog wel respect voor vegetariërs, zeker omdat ze ergens voor staan (en dat principe ook volhouden). Ik zou er zelf niet aan moeten denken om vegetariër te worden, maar ieder zijn ding. Wat me het meest irriteert is het opdringerige gedrag van vegetariërs. Ik bepaal zelf wel hoe en waar mijn vlees vandaan komt en ik ben volwassen genoeg om daar zelf een keus in te maken. Ik heb geen zin in betuttelende toontjes zoals bij de reclames van het Voedingscentrum (zie ook andere topics). En ja, vaak zijn het (s)linkse hippies die vegetariërs zijn en die mensen verdienen mijn sympathie sowieso niet. Daarom is mijn beeld van vegetariërs snel gekleurd en bevooroordeeld. Enerzijds terecht, anderzijds ook niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:22 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
vind jij. Lijkt niet altijd even gemakkelijk voor een aantal Fok!kers om hun mening te geven, is het wel? Jij víndt vegetariërs sneu, dat betekent niet dat ze sneu zíjn.
En waarom zijn vegetariërs sneu volgens jou?
Ik vind veganisten wel een beetje sneu, omdat zij geen kaas eten en dus geen pizzaFruittisten vind ik helemaal sneu, maar dat terzijde =)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Vegatariers zijn het meest sneu, kansloze en triesteloze volk op deze aardkloot, op veganisten na.
Omg dude,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:31 schreef BrtM het volgende:
[..]
Oké oké, ik loop inderdaad te veel met de massa mee. In zekere zin heb ik zelfs nog wel respect voor vegetariërs, zeker omdat ze ergens voor staan (en dat principe ook volhouden). Ik zou er zelf niet aan moeten denken om vegetariër te worden, maar ieder zijn ding. Wat me het meest irriteert is het opdringerige gedrag van vegetariërs. Ik bepaal zelf wel hoe en waar mijn vlees vandaan komt en ik ben volwassen genoeg om daar zelf een keus in te maken. Ik heb geen zin in betuttelende toontjes zoals bij de reclames van het Voedingscentrum (zie ook andere topics). En ja, vaak zijn het (s)linkse hippies die vegetariërs zijn en die mensen verdienen mijn sympathie sowieso niet. Daarom is mijn beeld van vegetariërs snel gekleurd en bevooroordeeld. Enerzijds terecht, anderzijds ook niet.
Kortom: vegetariër oké, maar geen zielige verhalen aan mijn kop over gemartelde beesten
(en ja, ik heb me er in verdiept en ja, ik weet wat er speelt op een boerderij)
gezien jouw reactie sta jij dichter bij apen, dan wijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:32 schreef B.Honderd het volgende:
Kankerapen met hun dierenliefde. Opknopen en laten stikken in hun eigen schaamhaar.
Hmmm wild is lekkerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:16 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het altijd veel zieliger om een dier te eten die een prima 'vrij' leventje had voor hij afgemaakt werd, dan een dier te eten die gewoon vanaf zijn geboorte een KUTLEVEN had en vervolgens uit zijn lijden is verlost.
Ik heb wel mijn trekkercertificaat hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:29 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Omg dude,
Zeuren over reclamesdie ergens voor opkomen
En ja natuurlijk in elk dorp over de wereld staat precies zo'n boerderij als waar je gewerkt/gespeeld hebt![]()
En jij al helemaal onderaan de voedselketen. Taalprutser.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:38 schreef hardromacore het volgende:
[..]
gezien jouw reactie sta jij dichter bij apen, dan wij
Sorry dat terwijl ik in mijn gehaastheid een zichzelf makend unter-mensch wakker probeer te schudden een fout maakquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
En jij al helemaal onderaan de voedselketen. Taalprutser.
wat leuk dat jij het helemaal naar je zin hebt. doe eens wat bronnen/quotes bij je uitspraak, nu blijft het een scheet in een donkere kamer. .quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef Verbal het volgende:
de kortzichtigheid van de gemiddelde FOK!'er in dit topic
Heerlijk.
V.
Wat hebben we dan voor speciaals aan ons lichaam om frituur te eten?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vrouw met kennis!
true we zijn geen familie van de neanderthaler maar de rest van zijn verhaal klopt wel... we hebben snijtanden voor vlees
het gaat hier om voedsel en ons lichaam. de bereidingswijze heet vooruitgang. of dit nou gezond is of niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat hebben we dan voor speciaals aan ons lichaam om frituur te eten?
Je zegt dat we snijtanden hebben, en dús vlees moeten eten.
Wat moeten we hebben, om een reden te bedenken om in de olie gebakken aardappelen (alsof dat in het wild voorkomt) te eten?
Wromquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat leuk dat jij het helemaal naar je zin hebt. doe eens wat bronnen/quotes bij je uitspraak
...en dan ruik je hem nietquote:nu blijft het een scheet in een donkere kamer.
Maaltanden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat hebben we dan voor speciaals aan ons lichaam om frituur te eten?
Je zegt dat we snijtanden hebben, en dús vlees moeten eten.
Wat moeten we hebben, om een reden te bedenken om in de olie gebakken aardappelen (alsof dat in het wild voorkomt) te eten?
Omdat het op deze manier laf en onnatuurlijk is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:16 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik snap trouwens niet dat mensen geen vlees eten.
Biefstuk & Varkenshaas zijn baas.
noorsbloed ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen hij eet vlees omdat het biologisch zo hoort.
Snijtanden bestaan niet voor niets.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Maar goed.
SNIJTANDEN
Dus jij doet het om 110% gezond te zijn ? (volgens jouw redenering dat men vlees nodig heeft) neem ik aan dat je dus niet eens soft drugs (cola, koffie, tabak, snoep) inneemt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de snijtanden, maar ook het darmstelsel. Een koe heeft zeven magen omdat hij alleen maar planten eet, plantencellen zijn te sterk om in 1 darmstelsel verteerd te worden en het is bij ons korte darmstelsel op den duur soms schadelijk (!) (spastische darmen bijvoorbeeld) om alleen planten te eten.
ow jeej iemand eet niet hetzelfde wat jij eet en nu is hij slechtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Vegatariers zijn het meest sneu, kansloze en triesteloze volk op deze aardkloot, op veganisten na.
Wat mij overigens altijd erg gestoord heeft is dat licht verheven toontje van jouw soort vleeseters, waarom ik een groeneschotel zit te eten en waarom ik dan veganist ben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef Scorpie het volgende:
Wat mij overigens altijd erg gestoord heeft is dat licht verheven toontje van vegetariers. Alleen daarom zou ik ze al in elkaar willen stampen zodra ze weer beginnen over "waar dat stukje kip op jouw bord wel niet vandaan komt".
Opzouten kuthoer, ik ben aan het eten.
Vleeseters moeten principieel het dier met huid en al met de tanden en niet met de mes opeten zonder het te bakken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef raptorix het volgende:
Je moet aan ze vragen, of ze ook zo principieel zijn dat ze hun snijtanden laten trekken en vervangen door knobbelkiezen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:38 schreef Yildiz het volgende:
@ de 2 posts hierboven. Dank voor het artikel opzoeken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef hoplateef het volgende:
[..]
Vleeseters moeten principieel het dier met huid en al met de tanden en niet met de HETmes opeten zonder het te bakken.
de vriend van mijn zus is vegetariër. leuke vent hoor. en als hij komt eten maak ik speciaal iets zonder vlees voor hem. meestal een gekookte aardappel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef hoplateef het volgende:
[..]
Wat mij overigens altijd erg gestoord heeft is dat licht verheven toontje van jouw soort vleeseters, waarom ik een groeneschotel zit te eten en waarom ik dan veganist ben.
ahumquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:46 schreef Het_hupt het volgende:
het zijn net zombies, die lijkbleke gasten
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de vriend van mijn zus is vegetariër. leuke vent hoor. en als hij komt eten maak ik speciaal iets zonder vlees voor hem. meestal een gekookte aardappel.
Sorry? Kari van Mythbustersquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:46 schreef Het_hupt het volgende:
het zijn net zombies, die lijkbleke gasten
Jij weet dat, maar veel mensen niet. Mijn moeder dacht vroeger ook dat scharrelkippen buiten liepen en veel ruimte hadden. Je mag tegenwoordig al blij zijn als mensen weten dat een speklap niet in de fabriek gekweekt wordt, laat staan dat ze weten hoe het er aan toe gaat op een boerderij of in een slachthuis.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:31 schreef BrtM het volgende:
Kortom: vegetariër oké, maar geen zielige verhalen aan mijn kop over gemartelde beesten
(en ja, ik heb me er in verdiept en ja, ik weet wat er speelt op een boerderij)
Ik kan anders - na wat oefening - redelijk ruim leven van mijn salaris wat ver onder het gemiddelde ligt, dus ik gok dat het met de gemiddelde arbeider ook nog wel meevalt. Er wordt nog steeds ieder jaar meer geconsumeerd (zowel eten als goederen), de gemiddelde bestedingen met kerst gaan ieder jaar omhoog en mensen gaan meer en meer en steeds verder op vakantie. Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
het morele self proclaimed gelijk van vegetariërs is te vergelijken met linkse mensen. en ondertussen stinkende wonden maken is een feit.
toch koop ik ook mijn vlees al jaren bij groene slagers. niet vanwege het beest dat ik eet, maar vanwege het eten dat het beest heeft gehad. daar heb ik zo'n irritante en betuttelende schijtreclame van het voedingscentrum niet bij nodig. zeker niet in tijden waarbij ik zie dat de noeste arbeider nauwelijks meer kan rondkomen.
ik bij iemand op dit moment, die is het ookquote:
Ja, je moet natuurlijk wel een béétje gezond eten, en niet alleen maar verwachten door simpelweg geen vlees meer te eten dat het dan wel goed komt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik bij iemand op dit moment, die is het ook
lijkbleek type
Volgens haar vader komt door het missen van vlees, ik weet niet of dat zo is, maar hij zal z'n dochter wel beter kennen schat ik zo in
btw het maakt mij niets uit hoor als ze vlees eten, of niet
Mooi wit huidje! niks mis mee toch! of neem anders dan een negerinquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik bij iemand op dit moment, die is het ook
lijkbleek type
Volgens haar vader komt door het missen van vlees, ik weet niet of dat zo is, maar hij zal z'n dochter wel beter kennen schat ik zo in
btw het maakt mij niets uit hoor als ze vlees eten, of niet
En diezelfde Germanen zijn nu allemaal dood.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:31 schreef hoplateef het volgende:
[..]
noorsbloed ?
even een artikel voor je heidentje
Germanen waren vegetariërs
HAMBURG - Germanen aten vooral vegetarisch. Vlees was waarschijnlijk een luxe. Tot deze conclusie komt een Canadese wetenschapster na onderzoek van vijf ongeveer 2000 jaar oude veenlijken uit een Noord-Duits museum.
De antropologe Gill-Robinson stelde door haar analyse vast dat de prehistorische mensen in Noord-Duitsland „ongebruikelijk zelden” dierlijk proteïne tot zich namen. Ze nuttigden hoogstens af en toen een konijntje, meldde het Duitse weekblad Der Spiegel maandag. Maar zij versmaadden ook vis en ander voedsel uit zee, hoewel ze aan de kust leefden.
Gill-Robinson baarde onlangs al opzien door aan te tonen dat het beroemde Duitse veenlijk Meisje van Windeby in werkelijkheid een ongeveer 15-jarige jongen was.
Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/article36438521.ece
Lekker, maar bleek is ze wel.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:43 schreef DarkDream het volgende:
Tip voor de volgende keer: [ afbeelding ]
Aldus een vegetarier, jammerlijk gefaaldquote:Ik vind veganisten wel een beetje sneu, omdat zij geen kaas eten en dus geen pizzaFruittisten vind ik helemaal sneu, maar dat terzijde =)
Ik ook niet. Moet je nagaan, woon je samen met zo`n type als hoplateef, die het nodig vind om op elke reactie in dit topic een reactie geven. Ben benieuwd hoe ze in het echt is: valt ze dan ook mensen op straat lastig als ze een lekkere Whopper of Big Mac naar binnen werken?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou niet met een raw food veganiste kunnen samenwonen.
Geen directe afstammeling hoogstwaarschijnlijk, maar wel degelijk familie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:39 schreef fiekster het volgende:
[..]
We zijn heul geen familie van de neanderthaler
Wat kan het mij nou schelen of de darmen gemaakt zijn op vlees. Voor mijn part hadden we kaken als een leeuw en een aangeboren "VLEES = GOED"-tatoeage op ons voorhoofd. Dan nog steeds geldt:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dat van spastische darmen door vegetarisme is trouwens onzin. Dat zeg ik niet alleen als vegetariër, maar ook als medicus.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
dat de mens biologisch gezien in staat is om vlees te verteren betekent natuurlijk ook dat hij dat móet doen.![]()
en wat is uw discipline? wel is het zo dat aboriginals in australië, die zich voornamelijk met vegetatie voeden, een langere darm. maar dat is een eeuwenlange evolutie geweest.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat kan het mij nou schelen of de darmen gemaakt zijn op vlees. Voor mijn part hadden we kaken als een leeuw en een aangeboren "VLEES = GOED"-tatoeage op ons voorhoofd. Dan nog steeds geldt:
[..]
Dat van spastische darmen door vegetarisme is trouwens onzin. Dat zeg ik niet alleen als vegetariër, maar ook als medicus.
Die voedden zich niet zozeer voornamelijk met vegetatie, maar de dierlijke component van hun dieet bestond daarentegen wel uit dieren met relatief weinig vet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat is uw discipline? wel is het zo dat aboriginals in australië, die zich voornamelijk met vegetatie voeden, een langere darm. maar dat is een eeuwenlange evolutie geweest.
Neurologie, maar dat is eigenlijk niet van belang. Iedereen die geneeskunde heeft gestudeerd kan je vertellen dat vegetarisme niet tot darmziekten leidt.quote:
als neurologe weet jij misschien wel een antwoord op de vraag of het gebrek aan bepaalde stoffen in vlees ongezond kunenn zijn en zorgen voor extreme woedeaanvallen en het niet raadzaam is om kinderen vleesloos op te voedden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Neurologie, maar dat is eigenlijk niet van belang. Iedereen die geneeskunde heeft gestudeerd kan je vertellen dat vegetarisme niet tot darmziekten leidt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Moet je nagaan, woon je samen met zo`n type als hoplateef, die het nodig vind om op elke reactie in dit topic een reactie geven. Ben benieuwd hoe ze in het echt is: valt ze dan ook mensen op straat lastig als ze een lekkere Whopper of Big Mac naar binnen werken?
En doet ze dat ook met rokende mensen, drinkende mensen?
idd alsof je een vrouw bent.quote:
lolquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:16 schreef NielsTriple het volgende:
Dus in het kort: Je maakte een opmerking, welke volgens jou goed doordacht was, en bewust gemaakt.
Toch laat de titel van dit topic me denken dat het je wel dwars zat, mede omdat 'keert tegen zich tegen mij' niet positief is, je er toch wel van baalde, maar tijdens het typen van de de openingspost bedacht dat je er maar beter een leuk verhaaltje van kan maken (waarin je jezelf uiteraard niet als 'dom' of 'naïef' mag beschrijven).
Wees eens eerlijk, flapte het er per ongeluk uit? Voelde je schaamte, en probeer je het op een luchtige manier van je af te schrijven, zonder deze schaamte toe te geven? Misschien in de hoop dat je een of twee 'jij bent goed man!' reactie krijgt van de fok users?
Je mag het gewoon eerlijk zeggen hoor? Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar je titel botst een beetje met de rest van de openingspost.
Dolfijnen zijn niet de enige diersoort met zelfbewustzijn. Vele dieren herkennen zichzelf in een spiegel (= teken van zelfbewustzijn), w.o. mensapen, olifanten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Je had ze even moeten vragen over het zelfbewustzijn van dieren, en waarom dolfijnen de enige diersoort is die het heeft.
En jij dan, met je murken en "Germanen aten geen vlees"?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:27 schreef hoplateef het volgende:
schat, niet elke vegetarier/veganist is linksik ken veganisten die zo racistisch zijn dat Hitler er nog rooie oren van zou krijgen
gozer, neem die troll niet serieusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
En jij dan, met je murken en "Germanen aten geen vlees"?
En toen was mijn leeslust bedorven.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:03 schreef Koewam het volgende:
Tegenwoordig leef en studeer ik in Amsterdam.
Prima, maar die eet ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn niet de enige diersoort met zelfbewustzijn. Vele dieren herkennen zichzelf in een spiegel (= teken van zelfbewustzijn), w.o. mensapen, olifanten.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:11 schreef Xenu het volgende:
I eat human flesh, I think I am gonna try some TS
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:08 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon goede opmerking toch ?
Jij bent nu net zo sneu als al die vegetariërs die anderen hun keuze proberen op te dringen. Als ik ervoor kies om géén vlees te eten dan doe ik dat lekker niet en als jij wel dagelijks je stukje vlees op je bord wil: eet smakelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
veganisten en vegetariërs [ afbeelding ]
ik dring niks op, ik vind lui zoals jij alleen achterlijk qua eetgewoonten en aanverwant gedragquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:05 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Jij bent nu net zo sneu als al die vegetariërs die anderen hun keuze proberen op te dringen. Als ik ervoor kies om géén vlees te eten dan doe ik dat lekker niet en als jij wel dagelijks je stukje vlees op je bord wil: eet smakelijk.
Jij bent duidelijk achterlijk om andere redenen dan eetgewoontequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik dring niks op, ik vind lui zoals jij alleen achterlijk qua eetgewoonten en aanverwant gedrag
ga verder gerust je gang, houdt de prijzen van vlees lager, zolang je er maar geen anderen (kinderen bv) bij betrekt
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef hoplateef het volgende:
[..]
Wat mij overigens altijd erg gestoord heeft is dat licht verheven toontje van jouw soort vleeseters, waarom ik een groeneschotel zit te eten en waarom ik dan veganist ben.
Wanneer ben jij voor het laatst lastig gevallen door een vegetarier? En dan bedoel ik niet een discussie op een forum, want fora zijn er nu eenmaal om te discussieren, maar gewoon in het echt. Dus dat je zat te eten en dat er iemand naar je toe kwam om te vertellen hoe fout je bezig was?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]Het is altijd andersom hoor, jullie bemoeien je altijd met ons, anders zijn jullie ook niet zo 'speciaal' als jullie denken
de discussie ging over gebochelde ziekelijk-uitziende lui die veganistisch zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst lastig gevallen door een vegetarier?
quotedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Props voor deze held van een TS !
Thieme
Ik zou die Thieme het liefst eens anaal vernederen met een bifi worst XXL. Gemaakt van zielige, kort levende dieren.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst lastig gevallen door een vegetarier? En dan bedoel ik niet een discussie op een forum, want fora zijn er nu eenmaal om te discussieren, maar gewoon in het echt. Dus dat je zat te eten en dat er iemand naar je toe kwam om te vertellen hoe fout je bezig was?
Ik heb het zelf namelijk echt nog nooit meegemaakt.
Want planten nemen co2 op en koeien stoten co2 uit (net als alles wat ademt)..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Ik moest lachen om de OP.
Zo zielig voor de dieren. Terwijl het schijnt dat de productie van vleesvervangers als soja veul meer CO2 uitstoot.
Vegetariërs
aldus de ongefundeerde gedachtekrommingen van een zure veganist.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Kiegie het volgende:
[..]
![]()
Bespaar je de moeite.
Vlees eten maakt de hersens week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |