quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef hoplateef het volgende:
[..]
Wat mij overigens altijd erg gestoord heeft is dat licht verheven toontje van jouw soort vleeseters, waarom ik een groeneschotel zit te eten en waarom ik dan veganist ben.
Opzouten kuthoer, ik ben aan het eten.
Wanneer ben jij voor het laatst lastig gevallen door een vegetarier? En dan bedoel ik niet een discussie op een forum, want fora zijn er nu eenmaal om te discussieren, maar gewoon in het echt. Dus dat je zat te eten en dat er iemand naar je toe kwam om te vertellen hoe fout je bezig was?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]Het is altijd andersom hoor, jullie bemoeien je altijd met ons, anders zijn jullie ook niet zo 'speciaal' als jullie denken
de discussie ging over gebochelde ziekelijk-uitziende lui die veganistisch zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst lastig gevallen door een vegetarier?
quotedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Props voor deze held van een TS !
Thieme
Ik zou die Thieme het liefst eens anaal vernederen met een bifi worst XXL. Gemaakt van zielige, kort levende dieren.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst lastig gevallen door een vegetarier? En dan bedoel ik niet een discussie op een forum, want fora zijn er nu eenmaal om te discussieren, maar gewoon in het echt. Dus dat je zat te eten en dat er iemand naar je toe kwam om te vertellen hoe fout je bezig was?
Ik heb het zelf namelijk echt nog nooit meegemaakt.
Want planten nemen co2 op en koeien stoten co2 uit (net als alles wat ademt)..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Ik moest lachen om de OP.
Zo zielig voor de dieren. Terwijl het schijnt dat de productie van vleesvervangers als soja veul meer CO2 uitstoot.
Vegetariėrs
aldus de ongefundeerde gedachtekrommingen van een zure veganist.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Kiegie het volgende:
[..]
![]()
Bespaar je de moeite.
Vlees eten maakt de hersens week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |