quote:
Dat deze dag nog eens mocht komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
De anti vlees mensen zijn net zo erg als anti rook nazi's.
Met alle respect, maar wil je die kinderhoertjes echt hun enige vorm van inkomen ontnemen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:37 schreef Maeghan het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Nou ja, op zich heb je wel een punt, want er zijn waarschijnlijk net zo veel anti-rokers als vegetariers/veganisten waar je helemaal geen last van hebt.
En verder vind ik 'of het wel zo erg is' gewoon een domme vraag eigenlijk. Alsof kinderprostitutie ook niet erg is omdat die kleine meisjes er wel aan gewend raken dat ze volgepompt worden door een gerimpelde zestiger en daarna onder de zweertjes zitten. Alsof iets minder erg wordt naarmate het langer duurt... Dat is toch geen houdbare stelling?
Neen hij eet vlees omdat het biologisch zo hoort.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:55 schreef ganzenherder het volgende:
TS is zeker zo iemand die vlees uit principe eet
Ik zou zeggen, kom maar met een bron waaruit blijkt dat dieren aan de situatie wennen.quote:
Ja die is makkelijk zeg, die beesten worden in een jaar tijd vol gepropt en afgemaakt.. Op zo een korte termijn kun je natuurlijk niet wennen. Maar anders zouden ze het heus wel doen hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom maar met een bron waaruit blijkt dat dieren aan de situatie wennen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:24 schreef Koenholio het volgende:
Waarom is dat een klacht? Was een goede opmerking.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:20 schreef santax het volgende:
[..]
Ja die is makkelijk zeg, die beesten worden in een jaar tijd vol gepropt en afgemaakt.. Op zo een korte termijn kun je natuurlijk niet wennen. Maar anders zouden ze het heus wel doen hoor
Bloedworstquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
De anti vlees mensen zijn net zo erg als anti rook nazi's.
Pardon? Die veganisten zijn toch allemaal vriendjes en vriendinnetjes van Volkert van der Graaf die op 6 mei 2014 weer buiten mag spelen? Hitman lees je mee???????quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:37 schreef Maeghan het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Nou ja, op zich heb je wel een punt, want er zijn waarschijnlijk net zo veel anti-rokers als vegetariers/veganisten waar je helemaal geen last van hebt.
Waarom is dit een klacht? Het was toch juist je bedoeling dat ze gechoqueerd zouden raken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:03 schreef Koewam het volgende:
Klacht: Partij van de dierenbitch ging bijna janken, zaal vol linkse hippies die gechoqueerd zijn![]()
En dat de mens biologisch gezien in staat is om vlees te verteren betekent natuurlijk ook dat hij dat móet doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen wij zijn gebouwt om vlees te eten.
SNIJTANDEN
Ahhahahhhahahaha!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:03 schreef Koewam het volgende:
[..] en ik lachen in m'n knuistje natuurlijk[..]
Zulke scherpe argumentatie altijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Maar goed.
Mensen wij zijn gebouwt om vlees te eten.
SNIJTANDEN
Plus in vlees zitten belangrijke aminozuren die de neanderthaler hebben geholpen te ontwikkelen tot de primaten die wij deze dag zijn.
Het zijn niet alleen de snijtanden, maar ook het darmstelsel. Een koe heeft zeven magen omdat hij alleen maar planten eet, plantencellen zijn te sterk om in 1 darmstelsel verteerd te worden en het is bij ons korte darmstelsel op den duur soms schadelijk (!) (spastische darmen bijvoorbeeld) om alleen planten te eten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En dat de mens biologisch gezien in staat is om vlees te verteren betekent natuurlijk ook dat hij dat móet doen.De ironie: als het om roken gaat is iedereen voor 'vrije keuze', zelf bepalen wat je met je lichaam doet, maar vegetariërs zijn zogenaamd verkeerd omdat ze niet in hun lichaam stoppen wat de bedoeling is. Goeie hoofdletters trouwens, ze maken je verhaal een stuk overtuigender.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:16 schreef NielsTriple het volgende:
Dus in het kort: Je maakte een opmerking, welke volgens jou goed doordacht was, en bewust gemaakt.
Toch laat de titel van dit topic me denken dat het je wel dwars zat, mede omdat 'keert tegen zich tegen mij' niet positief is, je er toch wel van baalde, maar tijdens het typen van de de openingspost bedacht dat je er maar beter een leuk verhaaltje van kan maken (waarin je jezelf uiteraard niet als 'dom' of 'naïef' mag beschrijven).
Wees eens eerlijk, flapte het er per ongeluk uit? Voelde je schaamte, en probeer je het op een luchtige manier van je af te schrijven, zonder deze schaamte toe te geven? Misschien in de hoop dat je een of twee 'jij bent goed man!' reactie krijgt van de fok users?
Je mag het gewoon eerlijk zeggen hoor? Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar je titel botst een beetje met de rest van de openingspost.
Bewijs? Ik ken meer mensen die darmklachten hebben wanneer ze varkensvlees of zuivel eten, dan vegetariers met darmklachten. Overigens, spastische darmenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de snijtanden, maar ook het darmstelsel. Een koe heeft zeven magen omdat hij alleen maar planten eet, plantencellen zijn te sterk om in 1 darmstelsel verteerd te worden en het is bij ons korte darmstelsel op den duur soms schadelijk (!) (spastische darmen bijvoorbeeld) om alleen planten te eten.
Vlees eten vind ik gene vrije keuze, ons lichaam is hierop gebouwd.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:03 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Pardon? Die veganisten zijn toch allemaal vriendjes en vriendinnetjes van Volkert van der Graaf die op 6 mei 2014 weer buiten mag spelen? Hitman lees je mee???????
Leuk onderschrift bij je username.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:34 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, natuurlijk, alle veganisten plegen aanslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |