fable 2 wordt echt geweldig =D , ik heb zelfs de LE ge-preorderd een paar maand terugquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:10 schreef emokid het volgende:
Vorige week geprobeerd Fable II te pre orderen, keeg ik errors. Toen had ik me al bedacht en besloten de game te laten liggen. Zie ik dat ik hem alsnog besteld heb, tenminste.. ik heb een mail gekregen met ordernummer en alles. Ik neem aan dat die dus alsnog wordt opgestuurd?
Dan maar Fable II, zal wel niet zo slecht worden.
voor het eerst dat ik dat hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
Die LE is toch nie zo bijzonder meer? waren wat dingen uit geschrapt vanwege leverings problemen?
volgens mij is er niks veranderd dit staat er nog steeds bijquote:Zoals een uitgebreid boek met kleurrijke artwork, een bonus-dvd met making of-materiaal, een gedetailleerd Hobbe-beeldje en extra spelcontent. Het pakket wordt gecomplimenteerd door een Xbox Live trail card die de gebruiker één maand toegang biedt tot Xbox Live en daarmee de wonderlijke online wereld die Fable 2 rijk is.
Ik speel hem op Easy en dan waan je je echt een brute Sith gastquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:55 schreef KneusTeun het volgende:
TFU is best een goeie game, is wel een beetje veel van hetzelfde.
En ik begon meteen op normal,wat goed te doen was op een paar stukjes na.
Bij dat paado level zit een stukje wat best ff kut was,close combat is soms vrij lastig.
Nog een nadeel is dat als je omringd bent door gespuis je er soms niet eens wegkomt?!?!? dan staat die sith daar een beetje uit z'n neus te pulken terwijl ik alle knoppen indruk.
De omgevingen zijn wel geweldig! en het is een vermakelijke game. jammer dat er nie een co-op inzit ofzo.
Laten we dat maar hopen ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar die twee games, zelfs al kraken een hoop mensen ze af
Hopelijk morgen TFU proberen
Ugh, goed om te weten! Dus toch maar de gewoone versie voor mij dan. Als ik maar mijn crossdressing assasin mag spelen die in zijn princes-jurkje oude dames van hun centjes beroofd ben ik blij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
Fret not for the game will still be coming out in NA and Asia on October 21 and Europe on October 24, but the pricing has been dropped from $80 to $70. Why? Because they’re ditching the premium box, five printed fate cards, and Hobbe figure. You will still get the following:
- Fable II game disc
- Bonus DVD with new ‘Making-of’ Feature
- Bonus in-game content (requires Xbox LIVE®)
‘The Hall of the Dead’ Dungeon
‘The Wreckager’ Legendary Cutlass Weapon
Spartan armor and energy sword![]()
Bummer.
Bron: crunchgear
gayquote:
Is gratis.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Ugh, goed om te weten! Dus toch maar de gewoone versie voor mij dan. Als ik maar mijn crossdressing assasin mag spelen die in zijn princes-jurkje oude dames van hun centjes beroofd ben ik blij.Hehe.
Oh trouwens, weet iemand of dat co-op gedoe (als het dan straks er ook is) betaald moet worden? Ik weet niet precies hoe het werkt, moet je een basis account hebben voor xboxlive? Of hoef je voor basis dingen (dus geen MMO) geen gold account (of wat dan ook) te hebben? Sorry, ben nog een 360 newb, maar ik will alles in een keer goed kopen zodat ik straks alles kan doen met mijn consoltje. ^_^
Ik ben volgens mij echt de enige ter wereld die er na een uurtje spelen mee gestopt is omdat hij hem saai vondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef santax het volgende:
Holy shit, net bioshock gekregen... Effe kwartiertje gedaan (helemaal in het begin nog).... pfff denk dat ik toch maar wat meer wc-papier ga inslaan
Nouja ik heb geen idee hoe ie over een uur is... maar nu, met de koptelefoon op, scaryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij echt de enige ter wereld die er na een uurtje spelen mee gestopt is omdat hij hem saai vond
Mensen die wakker liggen van 7 euro.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms is binnen van Gamehubs![]()
Mensen die 7 euro betalen om hem 3 dagen eerder te spelen
Ja dan kan je net zo goed je games hier in de winkel kopenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mensen die wakker liggen van 7 euro.
kon het niet laten![]()
Ach waarom niet, met zijn 3-en kopen, betaal je 2,33 voor ups per spel zelf, alsnog relaxte prijs.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja dan kan je net zo goed je games hier in de winkel kopen![]()
kon het niet laten
Als je meerdere spellen tegelijk koopt wordt het inderdaad wel aantrekkelijker. Maar ik hou het toch maar gewoon bij normale verzending.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach waarom niet, met zijn 3-en kopen, betaal je 2,33 voor ups per spel zelf, alsnog relaxte prijs.
je moet hem echt nog een keer spelen , ik hou niet van shooters maar bioschock is echt geweldigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben gekomen tot zo'n dokter, vlak daarna ben ik gestopt.
Hopelijk nooit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Hoelang gaat het nog duren tot de liteon ook te flashen is denken jullie?
Wil wel graag zo'n superpack ding halen
Gewoon proberen, lukt wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Dead or Alive 4 binnen gekregen ? Die kun je toch uit elke willekeurige budgetbak trekken ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef santax het volgende:
Hehe, ik had Dead or Alive 4 ook binnen gekregen vandaag en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben tot nu toe. Onvoorstelbaar veel moves en de training mode vind ik wel toppie. Hoewel ik meteen ge-asswopped werd door een Japanse chick met dikke (wiebelende) polygoontieten
Als je HIER had besteld, had je em binnen 1 minuut in je mail gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Weet iemand hoelang het normaal duurt voordat Gamehubs je een XBL code mailt ?
Heb met CC betaald vanochtend.
Piet piraat, ga games kopen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Die moet je zelf halen , en hij moet volgens mij zonder harde schijf opgestuurd worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:38 schreef VoreG het volgende:
Ik heb zojuist mijn xbox aangemeld voor de reparatie, maar ik heb nu een mail gehad met zo'n pakketzegel. Moet ik deze zelf op een doos plakken of word er een doos naar mij toegezonden?
Staat als het goed is allemaal in je mail. Je moet contact opnemen met UPS voor een ophaalopdracht. Tevens zelf voor een doos zorgen en daar je print van je email (verzendzegel + barcode) op plakken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:38 schreef VoreG het volgende:
Ik heb zojuist mijn xbox aangemeld voor de reparatie, maar ik heb nu een mail gehad met zo'n pakketzegel. Moet ik deze zelf op een doos plakken of word er een doos naar mij toegezonden?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:42 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Die moet je zelf halen , en hij moet volgens mij zonder harde schijf opgestuurd worden.
Dus ik moet zelf zo'n doos kopen bij het postkantoor en daarna met UPS bellen dat ze de doos komen ophalen? Er staat namelijk nul info in die e-mail. Alleen een leuk plaatje die ik op die doos moet plakken..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Staat als het goed is allemaal in je mail. Je moet contact opnemen met UPS voor een ophaalopdracht. Tevens zelf voor een doos zorgen en daar je print van je email (verzendzegel + barcode) op plakken.
In doos doen (wel ff wat beveiliging eromheen) label op de doos en ups bellen om m op te laten halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Dus ik moet zelf zo'n doos kopen bij het postkantoor en daarna met UPS bellen dat ze de doos komen ophalen? Er staat namelijk nul info in die e-mail. Alleen een leuk plaatje die ik op die doos moet plakken..
Daar zie ik er toch maar vanaf. Buiten de niet noemenswaardige extra's is de cover echt een verschrikking.quote:
mediamarkt?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand die een winkel in Arnhem weet te zitten waar ze nieuwe Xbox spellen voor een scherpe prijs verkopen? Ik wil Fifa namelijk gaan halen.
Vette gamequote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:40 schreef Reintji het volgende:
Nou, dan heeft u nu de keuze uit piloot Edwinusss, Kepler (doet ook no aan AC6?) en Reintji!
Zeker vet, alleen ik snap niet hoe ik vliegtuigen moet kopen!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vette game
Ik moet alleen de laatste twee missies nog, maar eigenlijk wil ik de game wel eens met iemand co-op'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |