gayquote:
Is gratis.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Ugh, goed om te weten! Dus toch maar de gewoone versie voor mij dan. Als ik maar mijn crossdressing assasin mag spelen die in zijn princes-jurkje oude dames van hun centjes beroofd ben ik blij.Hehe.
Oh trouwens, weet iemand of dat co-op gedoe (als het dan straks er ook is) betaald moet worden? Ik weet niet precies hoe het werkt, moet je een basis account hebben voor xboxlive? Of hoef je voor basis dingen (dus geen MMO) geen gold account (of wat dan ook) te hebben? Sorry, ben nog een 360 newb, maar ik will alles in een keer goed kopen zodat ik straks alles kan doen met mijn consoltje. ^_^
Ik ben volgens mij echt de enige ter wereld die er na een uurtje spelen mee gestopt is omdat hij hem saai vondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef santax het volgende:
Holy shit, net bioshock gekregen... Effe kwartiertje gedaan (helemaal in het begin nog).... pfff denk dat ik toch maar wat meer wc-papier ga inslaan
Nouja ik heb geen idee hoe ie over een uur is... maar nu, met de koptelefoon op, scaryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij echt de enige ter wereld die er na een uurtje spelen mee gestopt is omdat hij hem saai vond
Mensen die wakker liggen van 7 euro.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms is binnen van Gamehubs![]()
Mensen die 7 euro betalen om hem 3 dagen eerder te spelen
Ja dan kan je net zo goed je games hier in de winkel kopenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mensen die wakker liggen van 7 euro.
kon het niet laten![]()
Ach waarom niet, met zijn 3-en kopen, betaal je 2,33 voor ups per spel zelf, alsnog relaxte prijs.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja dan kan je net zo goed je games hier in de winkel kopen![]()
kon het niet laten
Als je meerdere spellen tegelijk koopt wordt het inderdaad wel aantrekkelijker. Maar ik hou het toch maar gewoon bij normale verzending.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach waarom niet, met zijn 3-en kopen, betaal je 2,33 voor ups per spel zelf, alsnog relaxte prijs.
je moet hem echt nog een keer spelen , ik hou niet van shooters maar bioschock is echt geweldigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben gekomen tot zo'n dokter, vlak daarna ben ik gestopt.
Hopelijk nooit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Hoelang gaat het nog duren tot de liteon ook te flashen is denken jullie?
Wil wel graag zo'n superpack ding halen
Gewoon proberen, lukt wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Hoelang gaat het nog duren tot de liteon ook te flashen is denken jullie?
Wil wel graag zo'n superpack ding halen
Dead or Alive 4 binnen gekregen ? Die kun je toch uit elke willekeurige budgetbak trekken ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef santax het volgende:
Hehe, ik had Dead or Alive 4 ook binnen gekregen vandaag en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben tot nu toe. Onvoorstelbaar veel moves en de training mode vind ik wel toppie. Hoewel ik meteen ge-asswopped werd door een Japanse chick met dikke (wiebelende) polygoontieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |