Als je HIER had besteld, had je em binnen 1 minuut in je mail gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Weet iemand hoelang het normaal duurt voordat Gamehubs je een XBL code mailt ?
Heb met CC betaald vanochtend.
Piet piraat, ga games kopen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef Jesse_ het volgende:
Hoelang gaat het nog duren tot de liteon ook te flashen is denken jullie?
Wil wel graag zo'n superpack ding halen
Die moet je zelf halen , en hij moet volgens mij zonder harde schijf opgestuurd worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:38 schreef VoreG het volgende:
Ik heb zojuist mijn xbox aangemeld voor de reparatie, maar ik heb nu een mail gehad met zo'n pakketzegel. Moet ik deze zelf op een doos plakken of word er een doos naar mij toegezonden?
Staat als het goed is allemaal in je mail. Je moet contact opnemen met UPS voor een ophaalopdracht. Tevens zelf voor een doos zorgen en daar je print van je email (verzendzegel + barcode) op plakken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:38 schreef VoreG het volgende:
Ik heb zojuist mijn xbox aangemeld voor de reparatie, maar ik heb nu een mail gehad met zo'n pakketzegel. Moet ik deze zelf op een doos plakken of word er een doos naar mij toegezonden?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:42 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Die moet je zelf halen , en hij moet volgens mij zonder harde schijf opgestuurd worden.
Dus ik moet zelf zo'n doos kopen bij het postkantoor en daarna met UPS bellen dat ze de doos komen ophalen? Er staat namelijk nul info in die e-mail. Alleen een leuk plaatje die ik op die doos moet plakken..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Staat als het goed is allemaal in je mail. Je moet contact opnemen met UPS voor een ophaalopdracht. Tevens zelf voor een doos zorgen en daar je print van je email (verzendzegel + barcode) op plakken.
In doos doen (wel ff wat beveiliging eromheen) label op de doos en ups bellen om m op te laten halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Dus ik moet zelf zo'n doos kopen bij het postkantoor en daarna met UPS bellen dat ze de doos komen ophalen? Er staat namelijk nul info in die e-mail. Alleen een leuk plaatje die ik op die doos moet plakken..
Daar zie ik er toch maar vanaf. Buiten de niet noemenswaardige extra's is de cover echt een verschrikking.quote:
mediamarkt?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand die een winkel in Arnhem weet te zitten waar ze nieuwe Xbox spellen voor een scherpe prijs verkopen? Ik wil Fifa namelijk gaan halen.
Vette gamequote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:40 schreef Reintji het volgende:
Nou, dan heeft u nu de keuze uit piloot Edwinusss, Kepler (doet ook no aan AC6?) en Reintji!
Zeker vet, alleen ik snap niet hoe ik vliegtuigen moet kopen!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vette game
Ik moet alleen de laatste twee missies nog, maar eigenlijk wil ik de game wel eens met iemand co-op'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |