Het is echt naar weer. Kijk ik uit mijn raam, dan zie ik een troosteloze snelweg, vol troosteloze vrachtwagens en auto's.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
Ik moet met spoed naar de bakker maar het regent heel hard.
Oh jee, vocht achter je mascaraquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
Ik moet met spoed naar de bakker maar het regent heel hard.
Kom dan naar Delft. Er is nog één bed leeg...........om 13:15 moet men hier verplicht duttenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is echt naar weer. Kijk ik uit mijn raam, dan zie ik een troosteloze snelweg, vol troosteloze vrachtwagens en auto's.
Blegh. Ik wil een winterslaap houden. Tot mei.
mooie tijd was datquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik luister de jaarmix van 1991, toen was ik 6.
ik 17quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, niks. Ik wacht wel. Ondertussen lurk ik vrolijk door. Ik wil niet ziek worden!quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh jee, vocht achter je mascara![]()
ja, wat nu?
Ik nog niet helemaal {5}, is het leuk ??? Lekkere nummers of jakkkkkkkkkquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel herkenning, dat is altijd leukquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:02 schreef Mathara het volgende:
Ik nog niet helemaal {5}, is het leuk ??? Lekkere nummers of jakkkkkkkkk
Zie post onder jequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
"Fortis koploper op nerveus Damrak"... heb je je slag nog geslagen gisteren, Manu? Nee zeker hč?
Best snel, merkte ik vorige week. DVD's gekocht in V&A en mijn Fortisgeld stond de volgende avond al op de Postbankrekening van de verkoper.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
Hoe snel is geld van een normale rekening naar een postbank rekening?
Bij de ABN soms 4 dagen,......kan sneller tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
Even checken.... nee, géén goed jaar!quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft ook al 5% in de min gestaan hequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
"Fortis koploper op nerveus Damrak"... heb je je slag nog geslagen gisteren, Manu? Nee zeker hč?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, niks. Ik wacht wel. Ondertussen lurk ik vrolijk door. Ik wil niet ziek worden!
Gordon zit toch niet in de mix van Ben Liebrandquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:04 schreef Gert het volgende:
Wat was dat voor sentimenteel hoerejaar?
Niks mee te maken! Wie weet een goede broker?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft ook al 5% in de min gestaan he.
3 tot 4 werkdagenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
Doe normaal via postbankquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binck?
Het goede nieuws is dat het economisch toen héél goed ging. Dus ik stel me voor dat het dit jaar echt rétegoeie muziek komtquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Even checken.... nee, géén goed jaar!![]()
Bryan Adams (Everything I do) I do it for you: bijna DRIE MAANDEN op 1 in de top 40.
En de héle maand december: Górdon met "Kon ik maar even bij je zijn".
Wat was dat voor sentimenteel hoerejaar?
Kan ook, geen idee of je dan ook real time koersinfo, technische analyses, etc. krijgt.quote:
Sgl servise Broker, is wel goed toch?? Heeft mijn broer zaken mee gedaan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks mee te maken! Wie weet een goede broker?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan ook, geen idee of je dan ook real time koersinfo, technische analyses, etc. krijgt.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:09 schreef hierissieweer het volgende:
Nou ja goed, elke laatste 2 weken van de maand is het in elk geval op mijn bankrekening kredietcrisis...
Ik bid voor een wonderlijke genezing!quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh jee, vocht achter je mascara![]()
ja, wat nu?
Hierissieweer houdt dus een stuk maand over aan het einde van zijn geld.quote:
Die staat wel -6quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binck?
Daar staat Hierissieweer niet alleen in. Al zo oud, en nog steeds niet met geld om kunnen gaan. Ik schaam me diep. En dat gevoel verdrijf ik dan weer met een shop-attack.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef dieenebart het volgende:
Hierissieweer houdt dus een stuk maand over aan het einde van zijn geld.
Das gewoon copyright van Loesje enzo, heb zo'n mok in m'n kastquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je jezelf laat ombouwen tot een financiële instelling, dat je dan wél staatssteun krijgt. Vanaf vandaag ga ik dan ook door het leven als Bart Spring in 't Geld. Bijdrages zijn welkom.
*Meldt!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je jezelf laat ombouwen tot een financiële instelling, dat je dan wél staatssteun krijgt. Vanaf vandaag ga ik dan ook door het leven als Bart Spring in 't Geld. Bijdrages zijn welkom.
Weet je nog, vroeger? Toen ze mijn favoriete lipstick uit het assortiment hebben gekickt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar staat Hierissieweer niet alleen in. Al zo oud, en nog steeds niet met geld om kunnen gaan. Ik schaam me diep. En dat gevoel verdrijf ik dan weer met een shop-attack.
Duh. Had ik dat er serieus bij moeten zettenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das gewoon copyright van Loesje enzo, heb zo'n mok in m'n kast
[ afbeelding ]
LOL. Nog meer mensen die mee willen doen. We kunnen natuurlijk ook ons eigen monetair systeem bedenken. Hoef je nooit meer naar de bank.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
*Meldt!
Ik laat me namelijk ombouwen tot chinees: Gelt. [ afbeelding ]
Zo zie je maar weer; al het goeds komt uit Nijmegenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Duh. Had ik dat er serieus bij moeten zettenJij wilde gewoon je mok showen.
![]()
Mijn ouwe baas had op zijn kast hangen: 'Streef onbekommert naar het ideale' en 'Op het strand is iedereen directeur'. Volgens hem had hij aan de oprichting gestaan van Loesje, in Nijmegen, ergens in de jaren zeventig of tachtig. Ben er nooit achter gekomen of dat waar was, maar hij was er eigenzinnig genoeg voor.
Het verstrekken van zakgeld op wekelijkse basis gaat zich dus nu royaal terugbetalenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sambal bei?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
LOL. Nog meer mensen die mee willen doen. We kunnen natuurlijk ook ons eigen monetair systeem bedenken. Hoef je nooit meer naar de bank.
Ik begin met schelpjes. Wie biedt???
Drie wulken en een kokkelquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
LOL. Nog meer mensen die mee willen doen. We kunnen natuurlijk ook ons eigen monetair systeem bedenken. Hoef je nooit meer naar de bank.
Misschien forceer ik wel een doorbraakquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:43 schreef Dementor het volgende:
De dag dat debuurvrouw valt.
Ik moet er niet aan denken...
Ik dacht meer aan twee onder één wordt vrijstaande woning.quote:
De buurvrouw: Grip op de zaak.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
jazeker, debuurvrouw!
Ze lult Jochem en fatima de mero de melo zo onder tafel.quote:
Ik ga voor de zwitserse bankquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dát zekerquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze lult Jochem en fatima de mero de melo zo onder tafel.
Meld 2 zachte tomaten, is Mathara daar ook blij mee?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
Is het al bezoekuur?
Ik heb nog wel een bruine banaan en als iemand nog een appel heeft dan gaan we even op ziekenbezoek bij Mathara.
Nu ik er over nadenk, komt Juud eigenlijk uit LS regio?quote:
Godzijdank niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk, komt Juud eigenlijk uit LS regio?
Shit, had een appel, maar neem er net een hap uitquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
Is het al bezoekuur?
Ik heb nog wel een bruine banaan en als iemand nog een appel heeft dan gaan we even op ziekenbezoek bij Mathara.
Cool! Hier zit wel een aardige fotosoep in, toch? Iets van "Gratis Sperma" of "In één dag leren lezen".quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
Run on the buurvrouw..
[ afbeelding ]
Geeft niks. Alle beetjes helpen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Shit, had een appel, maar neem er net een hap uit
Bij mij hangtquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:37 schreef dieenebart het volgende:
Mijn ouwe baas had op zijn kast hangen: 'Streef onbekommert naar het ideale' en 'Op het strand is iedereen directeur'. Volgens hem had hij aan de oprichting gestaan van Loesje, in Nijmegen, ergens in de jaren zeventig of tachtig. Ben er nooit achter gekomen of dat waar was, maar hij was er eigenzinnig genoeg voor.
hij heeft een nieuw projectjequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Godzijdank niet.
Tenzij LS landelijke dekking heeft.
Maar Juud is out of his league.
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft een nieuw projectje
[ afbeelding ]
Holy cow! Amanda ziet er inderdáád slecht uit tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft een nieuw projectje
[ afbeelding ]
Alleen internetbankieren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
Daar wil je toch niet mee bankieren?
Volgens mij is deze foto het origineel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Cool! Hier zit wel een aardige fotosoep in, toch? Iets van "Gratis Sperma" of "In één dag leren lezen".
Heh heh...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is deze foto het origineel.
[ afbeelding ]
De "vrienden" van Manu82
Nog steeds gefrustreerd dat je niet binnen mochtquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is deze foto het origineel.
[ afbeelding ]
De "vrienden" van Manu82
Wanneer laat jij je een keer opnemen voor het LS-Syndroom?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd dat je niet binnen mocht
Jij bent begonnenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wanneer laat jij je een keer opnemen voor het LS-Syndroom?
Je begint nu echt ziekelijk geobsedeerd te worden tegen mij he?![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij bent begonnen![]()
En zullen we nu weer verder gaan met zakdoekje leggen
Je hebt het zelf dus niet door hoe geobsedeerd je bent. Ik was toen nog niet eens on-line, stumperd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk, komt Juud eigenlijk uit LS regio?
Oh! Word er bijna pedofiel van. Geil man, zakdoekje leggen. Ik kom uit een dorp waar ze eerdergenoemd gebruiksvoorwerp een 'zaddoek' noemen. Dan kun je dat spelletje ook niet spelen, dat bekt voor geen meter.quote:
copycat: Helemaal off topic maar ik erger me echt aan het taalgebruik van sommigen van jullie. De enige zoals bedoeld om aan te geven dat er geen anderen zijn wordt door velen van jullie geschreven als "enigste" wat, als je het heel letterlijk opvat, neer komt op het feit dat jullie hem heel leuk vinden. Natuurlijk begrijp ik dat jullie dat niet zo bedoelen, maar stop aub met elkaars fouten over te nemen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij hangt
To be stupid is an extremely valuable tool, to be innocent and to be open for everything.
en
Don't tell my mother I work in an advertising agency, she thinks I play the piano in a whorehouse.
en
I'm not just some guy with a big dick, I'm an artist.
en gelukkig ook
Ik vind zelfs mezelf irritant.
Fijn dat je je lipstick weer hebt gevonden, noekje. Nummers veranderd toevallig? Daar liep ik dit weekend ook tegenaan, bij Etos. Dat hele rek omgeflikkerd natuurlijk.
ach jonguhhh, weet ik veel dat je weer bij je projectje bentquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het zelf dus niet door hoe geobsedeerd je bent. Ik was toen nog niet eens on-line, stumperd.
In de óndertiteling nota benequote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
Ik zag toch gisteren iets op tv!
'Hoord!'
BQ riep het ook al! Lelijk hoor, zou dat Roekie weer zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
'Hoord!'
Ongehoord!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
'Hoord!'
jij ergert je aan taalgebruik? dan zit je in een leuke werkomgevingquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
copycat: Helemaal off topic maar ik erger me echt aan het taalgebruik van sommigen van jullie. De enige zoals bedoeld om aan te geven dat er geen anderen zijn wordt door velen van jullie geschreven als "enigste" wat, als je het heel letterlijk opvat, neer komt op het feit dat jullie hem heel leuk vinden. Natuurlijk begrijp ik dat jullie dat niet zo bedoelen, maar stop aub met elkaars fouten over te nemen.
Ik heb gesproken
geplaatst op: 27-9-2008 15:29:31u.
dit vond ik ergens bij een stuk over een spits die gestopt is met voetballen,
ben blij dat copy cat opkomt voor de rechten van de Nederlands-sprekende-en-schrijvende mens
Ik mag toch hopen dat ik hier schrijffouten mag maken, ik heb een blinde vlek voor d en t'squote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
'Hoord!'
Tuurlijk mag dat hier. Zolang je maar geen CBML gaat ondertitelen. Of gedichten gaat schrijven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:40 schreef Kaat38 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik hier schrijffouten mag maken, ik heb een blinde vlek voor d en t's
Tuurlijk mag jij dat! Jij wordt hier ook niet voor betaald.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik hier schrijffouten mag maken, ik heb een blinde vlek voor d en t's
Yep, jij bend de goeiste.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:34 schreef Copycat het volgende:
Ik snap er geen hol van, maar ik ben blij dat jij blij bent dat ik opkom voor de rechten van de Nederlands sprekende en schrijvende mens. Als enigste!
Over dat laatste twijfel ik, we gaan richting sinterklaas tenslottequote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat hier. Zolang je maar geen CBML gaat ondertitelen. Of gedichten gaat schrijven.
Sinterklaas? Nu al?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Over dat laatste twijfel ik, we gaan richting sinterklaas tenslotteen mocht ik CBML ondertitelen smijt ik er wel een spelling controle eroverheen.
Ach, zat vanmorgen op mijn fietsje en had echt zo'n gevoel van: zal ik alvast maar kadootjes halen, pepernoten enz...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Sinterklaas? Nu al?
Ach, je kan altijd Brian's gedichtenbundel erbij pakken als je er niet uitkomt.
'Op weg naar de wei
zag ik mij
door angst overvallen
bij de markthallen
heb ik toen gekocht
waar Sint al zolang naar zocht'
of zoiets
BH op de wegquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
Raadseltje: wat betekent dit bord?![]()
[ afbeelding ]
Auto rijdt in diep gat in de weg
DEN HAAG - Een Haagse 21-jarige automobiliste en haar passagier kregen dinsdagochtend in Den Haag de schrik van hun leven. Op de Finnenburg ter hoogte van de Reigersbergenweg in de Haagse wijk Mariahoeve kwam de auto in een groot, diep gat van 4,5 bij 5 meter terecht.
Volgens de politie probeerden twee weggebruikers het overige verkeer te waarschuwen toen zij over het nog kleine gat reden. De auto met daarin twee 21-jarige Haagse vrouwen reed daardoor om het gat heen toen plotseling het wegdek verder verzakte en de auto in het ruim 2 meter diepe gat verdween.
De inzittenden werden door omstanders uit hun benarde positie bevrijd en kwamen met de schrik vrij. Agenten zetten de weg direct af en leidden het verkeer om. De auto werd door de brandweer uit het gat getakeld.
[ afbeelding ]
had ik op de blz 1 al lang een linkje naar gezet jonguhquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
Raadseltje: wat betekent dit bord?![]()
[ afbeelding ]
Auto rijdt in diep gat in de weg
DEN HAAG - Een Haagse 21-jarige automobiliste en haar passagier kregen dinsdagochtend in Den Haag de schrik van hun leven. Op de Finnenburg ter hoogte van de Reigersbergenweg in de Haagse wijk Mariahoeve kwam de auto in een groot, diep gat van 4,5 bij 5 meter terecht.
Volgens de politie probeerden twee weggebruikers het overige verkeer te waarschuwen toen zij over het nog kleine gat reden. De auto met daarin twee 21-jarige Haagse vrouwen reed daardoor om het gat heen toen plotseling het wegdek verder verzakte en de auto in het ruim 2 meter diepe gat verdween.
De inzittenden werden door omstanders uit hun benarde positie bevrijd en kwamen met de schrik vrij. Agenten zetten de weg direct af en leidden het verkeer om. De auto werd door de brandweer uit het gat getakeld.
[ afbeelding ]
Die mods van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
had ik op de blz 1 al lang een linkje naar gezet jonguh
Aha. Dat zou kunnen. It wasn't me, though. Dit keerquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij doelde Huub op een persoon genaamd Copycat die elders mensen op hun taalfouten wees. Hij dacht dat het om de one and only Cc van hier ging. Vandaar dat hij even een qoute van elders hier plempte.
Toch?
Ja ik zat ook even in zo´n break, ben wel vrij vandaag maar druk met van alles en nog wat in huis. Dat Fok! he, tis als een magneet en maakt dat ik toch dan weer even een half uurtje achter mijn laptop kruip...quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:02 schreef Gert het volgende:
O het is al lang weer lunchpauze geweest eigenlijk. Maar weer eens ff wat doen.![]()
Moet niet gekker worden!!!!!! Mag wel hopen dat die gasten hier niet makkelijk mee wegkomen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:11 schreef beequeen het volgende:
Lekker dan. Mijn nicht en haar vriendin zijn vannacht hun huis uitgevlucht. Ze werden gestalkt door een stel kut Marokkanen, puur en alleen omdat ze lesbisch zijn. Gelukkig neemt de politie het hoog op en is een uitgebreid onderzoek gestart.
Vanochtend alle waardevolle spullen in veiligheid gebracht, ze bivakkeren tijdelijk bij mijnpa.
Dat zou top zijn,.......dat jullie niet meer dat wat verrot fruit hebben deert nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
Is het al bezoekuur?
Dat zeg ik, de politie neemt het allemaal heel serieus. Ik zit nog te shaken op mijn stoel, van woede hč?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:14 schreef Kaat38 het volgende:
Moet niet gekker worden!!!!!! Mag wel hopen dat die gasten hier niet makkelijk mee wegkomen!![]()
Hoi Mathara, blij dat je je weer wat beter voelt. Door alle commotie vergeet ik je helemaal welkom terug te heten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:18 schreef Mathara het volgende:
Dat zou top zijn,.......dat jullie niet meer dat wat verrot fruit hebben deert niet. Het is in Delft he".
Tot zo !!!!!
alles, maar dan ook alles is er aan gedaan om dat terug te draaien.... maar toen was het al in luxemburgquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
'Hoord!'
Hai Beeq thanks, meer dan weer wat beter is het helaas nog niet. Ik sta echt liever aan de andere kant van het bed,.......maar dat komt wel weer.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Mathara, blij dat je je weer wat beter voelt. Door alle commotie vergeet ik je helemaal welkom terug te heten.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
alles, maar dan ook alles is er aan gedaan om dat terug te draaien.... maar toen was het al in luxemburg
Dank je, het voelt net alsof jullie allemaal bij me in bed liggen. En dan ook nog die infusen,......zou de koorts weer oplopen, ik ga wartaal uitslaan...helpquote:
genauquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij doelde Huub op een persoon genaamd Copycat die elders mensen op hun taalfouten wees. Hij dacht dat het om de one and only Cc van hier ging. Vandaar dat hij even een qoute van elders hier plempte.
Toch?
soms zijn foutjes hylarischquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
alles, maar dan ook alles is er aan gedaan om dat terug te draaien.... maar toen was het al in luxemburg
Maar hé, spraakmakend is het wél!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Was ik niet. Ik ben alleen hier bekend als Copycat, nergens anders.quote:
Ik hoop echt dat je er weer snel bovenop komt, koorts is heel vervelend, ik ben gelukkig zelden tot nooit ziek maar kan me heel goed voorstellen hoe vervelend het voor je moet zijn dus alle beterschapquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef Mathara het volgende:
[..]
Dank je, het voelt net alsof jullie allemaal bij me in bed liggen. En dan ook nog die infusen,......zou de koorts weer oplopen, ik ga wartaal uitslaan...help![]()
Dankjewel Bong
Kom er zo aanquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef Mathara het volgende:
[..]
Dank je, het voelt net alsof jullie allemaal bij me in bed liggen.
Wat is de naam van je antibiotica Mathara? En hoe lang gaan ze daar nog mee door?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef Mathara het volgende:
[..]
Dank je, het voelt net alsof jullie allemaal bij me in bed liggen. En dan ook nog die infusen,......zou de koorts weer oplopen, ik ga wartaal uitslaan...help![]()
Dankjewel Bong
Ik heb al verschillende gehad maar nu heet het Chinolon. Ja, ik doe ongeveer 3 uur met een zakje, maar heb ook nog veel meer medicijnen door het infuus lopen. Er lopen 4 stuks infusen vanuit de ifax.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is de naam van je antibiotica Mathara? En hoe lang gaan ze daar nog mee door?
Lig je aan meer dan 1 infuus?
Ze kunnen toch de zakjes verwisselen?
Joh, dat de koorts maar zo hoog blijft, wat een ellende
Misschien moet je daar een Column over schrijvenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
Een hele map vol knipsels voor mijn neus en gewoon geen zin erin te duiken om inspiratie op te doen voor weer een column. Ik ben columnmoe.
Goed idee!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien moet je daar een Column over schrijven
Ik ben eigenlijk ook nooit ziek. Het is alleen nu een keer totaal anders, en ik was best bang die 1e 12 dagen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je er weer snel bovenop komt, koorts is heel vervelend, ik ben gelukkig zelden tot nooit ziek maar kan me heel goed voorstellen hoe vervelend het voor je moet zijn dus alle beterschap![]()
WB Matharaquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende gehad maar nu heet het Chinolon. Ja, ik doe ongeveer 3 uur met een zakje, maar heb ook nog veel meer medicijnen door het infuus lopen. Er lopen 4 stuks infusen vanuit de ifax.
De koorts is al veel lager nu, zoals ik al schreef is het 12 dagen niet anders dan 40>3 geweest, nu zit ik op 38.6 is net weer gemeten.
Mijn longen moeten eerst weer helemaal schoon zijn, zolang blijf ik dan ook hier. Ze durven nu niet weer een fout te maken.
Jou vraag eerder deze dag, waar ik de tijd vandaan haal voor modellen werk. Dat heb ik nu niet meer, ik ben ook gestopt daarmee. Doe het nu alleen nog 1 of 2 keer per jaar, maar dan moet de opdracht bijzonder zijn.
Alle tijd zit nu in mijn studie, dat is veel belangrijker
Bedoel je dat stukje van jou buuf?? Je kan al jaren arts zijn, maar als je zelf iets hebt valt de gedachte dat je het zelf allemaal wel weet meteen weg. {niet bij griepje ofzo}quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
hier staat ook nog een vraag open.
Ik heb gisteren wat stukjes zitten kijken LS. Wat is dat een walgelijk zelfverzekerd mannetje, althans hij denkt zelfverzekerd te zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WB Mathara
Wat vond jij van Sebastiaan?
Wat een ellende Beeq, is maar goed dat de politie het hoog op neemt. Echt shokkie, dat zal niet makkelijk zijn voor hun en jullie als fam.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de politie neemt het allemaal heel serieus. Ik zit nog te shaken op mijn stoel, van woede hč?
Uhhhh Sebastiaan Manu, je kan maar beter thuis blijven. Ik denk dus niet dat ze op ee Sebastiaan look-a-like zit te wachten.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:15 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wat stukjes zitten kijken LS. Wat is dat een walgelijk zelfverzekerd mannetje, althans hij denkt zelfverzekerd te zijn.
Hij had het zoveel beter kunnen aanpakken, maar heeft al zijn echte kansjes laten lopen. Nee, dat was of heel erg gestuurd om commotie te veroorzaken, en het was naar mijn idee een truc om de kijkcijfers te verhogen?? Dan moeten ze met betere plannen komen.
En persoonlijk zou het mijn type al helemaal niet zijn, wat een arrogante bal![]()
Ik heb jullie reacties nog niet allemaal kunnen lezen over Sebas, maar denk wel een vermoeden te hebben.
Nee, het stukje waar je eerst beweerd zélf beslist te hebben dat je uit het ziekenhuis ging en vervolgens dat je uit het ziekenhuis gezet bent omdat je jong was ofzo. Ik vroeg me af welke van de twee nou waar was. Het was op zijn zachtst nogal tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:09 schreef Mathara het volgende:
[..]
Bedoel je dat stukje van jou buuf?? Je kan al jaren arts zijn, maar als je zelf iets hebt valt de gedachte dat je het zelf allemaal wel weet meteen weg. {niet bij griepje ofzo}
Dat ik me b.v dat 1e weekend naar huis heb laten sturen, is zo fout geweest. Daar is hier nog veel over te doen geweest, ik was gewoon te ziek om zelf te kunnen beslissen.
Verder kan ik daar geen vraag ontdekken
Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Als er wordt gesuggereerd dat je ook thuis wel verder kan met de kuur, ga je toch zelf je best doen om naar huis te kunnen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, het stukje waar je eerst beweerd zélf beslist te hebben dat je uit het ziekenhuis ging en vervolgens dat je uit het ziekenhuis gezet bent omdat je jong was ofzo. Ik vroeg me af welke van de twee nou waar was. Het was op zijn zachtst nogal tegenstrijdig.
Misschien kun je het huidige gezeur om groene stroom er in verwikkelen, dan heb je meteen een voorbeeld.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Copycat het volgende:
Grappig. Met al die nadruk op Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, heb je na witwassen nu ook green washing: bedrijven die het milieu commercieel uitbuiten.
Daar zit wellicht een column in ...
Misschien ook niet.
Het moet over food gaan ... Maar ook daar zijn talloze voorbeelden van te vinden. Iedereen schermt tegenwoordig met MVO, tenslotte. En voor de man in de straat is het verdomd moeilijk om ware claims van nepclaims te onderscheiden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef kahaarin het volgende:
Misschien kun je het huidige gezeur om groene stroom er in verwikkelen, dan heb je meteen een voorbeeld.
Goedemiddag trouwens.
Hij zorgde iig voor opschudding. Nu gaan we weer terug naar de arrogante reutjes en hun slaafse bitches.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:15 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wat stukjes zitten kijken LS. Wat is dat een walgelijk zelfverzekerd mannetje, althans hij denkt zelfverzekerd te zijn.
Hij had het zoveel beter kunnen aanpakken, maar heeft al zijn echte kansjes laten lopen. Nee, dat was of heel erg gestuurd om commotie te veroorzaken, en het was naar mijn idee een truc om de kijkcijfers te verhogen?? Dan moeten ze met betere plannen komen.
En persoonlijk zou het mijn type al helemaal niet zijn, wat een arrogante bal![]()
Ik heb jullie reacties nog niet allemaal kunnen lezen over Sebas, maar denk wel een vermoeden te hebben.
Dat klopt, hmm, biodiesel en die beweringen dat het de voedselproductie in de weg staat dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het moet over food gaan ... Maar ook daar zijn talloze voorbeelden van te vinden. Iedereen schermt tegenwoordig met MVO, tenslotte. En voor de man in de straat is het verdomd moeilijk om ware claims van nepclaims te onderscheiden.
SeBASSIEtiaan aka Manu82 is echt helemaal bezeten van de foto van Mathari he?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:37 schreef Gert het volgende:
Een teleurstelling voor de vrouwen die van plan waren vanmiddag met Bassie het spookhuis in te duiken.![]()
Bassie niet op Amsterdamse kermis
AMSTERDAM - Clown Bassie heeft een optreden dinsdagmiddag in Amsterdam Oud-West afgezegd. Bassie zou op de kermis van Frans Stuy op het Mercatorplein optreden, maar laat verstek gaan.
Of de annulering iets te maken heeft met het gerucht dat de 73-jarige clown de 31-jarige vrouw uit Heerhugowaard, Sandra K. zou hebben bezwangerd, is onbekend. Dat meldt At5.
Kermisexploitant Frans Stuy reageert teleurgesteld op het afzeggen van de clown. Hij heeft ook de roddels langs horen komen, maar zegt tegen At5: "Ik kan me niet voorstellen dat Bassie een kind heeft verwekt bij de vrouw, en ook niet dat hij liegt." (telegr)
Je kunt er je klokje ook op gelijk zetten, onwetenden zouden misschien denken dat je aan het werk bent en in de pauzes hier post, maar jij post gewoon exact in de lunch en thee pauzes van de buurmannen.....quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
SeBASSIEtiaan aka Manu82 is echt helemaal bezeten van de foto van Mathari he?
Hij zegt zelfs zijn afspraken ervoor af.
Bassie cancelt kermisoptreden
Hoi Petraquote:
Deuze dus.quote:
Hoezo, is dat populair hier dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:38 schreef Manu82 het volgende:
Daar zit dus iedereen, eerst gaat de helft WOW´en en nu zit iedereen achter die MK
Zullen we bongetje?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Petra
Ik heb je nog niet online gezien bij MK
Ah er staat een telefoonnummer opquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deuze dus.
http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/
En dit is de nieuwe site van Claire. Dat Nederlands.![]()
http://www.studioclaire.nl/index.php?page=7
Mss straks?quote:
Ja, maar je bent al wat ouder, dus weet niet of het nog wel verantwoord is om jou achter zo´n ding neer te zettenquote:
En je bent ook zo bescheiden geblevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss straks?
20:30 komt mij wel goed uit btwLijkt me iig leuk!! Oja, ik ben wel een klein beetje goed dus schrik niet teveel als ik voorbij scheur
keej ik probeer er straks te zijn, enne ik ben nie zo goed dussssssssss.........quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss straks?
20:30 komt mij wel goed uit btwLijkt me iig leuk!! Oja, ik ben wel een klein beetje goed dus schrik niet teveel als ik voorbij scheur
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, ik ben wel een klein beetje goed dus schrik niet teveel als ik voorbij scheur
Dan zal ik voorzichtig racenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:53 schreef petraa het volgende:
[..]
keej ik probeer er straks te zijn, enne ik ben nie zo goed dussssssssss.........
Guitar Hero Wii? Of een andere console?quote:
Heb jij je grotemensen-rijbewijs al, snotaap?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent al wat ouder, dus weet niet of het nog wel verantwoord is om jou achter zo´n ding neer te zetten
quote:
Is dat ook iets op WII, snap er geen reet van en racen kan ik al helemaal niet. Kut.quote:
O.a. op de Wii idd, maar ook Xbox dacht ik (ben niet zo thuis in andere spelsystemen dan Nintendo)quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat ook iets op WII, snap er geen reet van en racen kan ik al helemaal niet. Kut.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij je grotemensen-rijbewijs al, snotaap?
DS.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Guitar Hero Wii? Of een andere console?
Guitar Hero is ook cool! Alleen dat lukt me nog slechter dan karten!quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Guitar Hero Wii? Of een andere console?
We hebben hem op de Wii, maar me dochter is vandaag voor 12 dagen naar Rome gegaan met school en is zo verslaafd aan het spelletje dat ze hem voor de DS is gaan halen gisteren!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:02 schreef noekje het volgende:
[..]
DS.![]()
Maar heel die MK kan me gestolen worden. Als er hier een wii komt dan wordt er automatisch een gitaar bijgeleverd. De rest kan me gestolen worden.
MK is érg leuk en verslavend hoor, net als FOK!, once you'r in you never get out zegmaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:02 schreef noekje het volgende:
[..]
DS.![]()
Maar heel die MK kan me gestolen worden. Als er hier een wii komt dan wordt er automatisch een gitaar bijgeleverd. De rest kan me gestolen worden.
Zulke "games" zijn niets voor mij, ik hou meer van echt gamen, klassiek en daar hoort MK ook bij, al speel ik ook meer hardcore games van vroeger toen gamen nog echt moeilijk wasquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Guitar Hero is ook cool! Alleen dat lukt me nog slechter dan karten!
Fuck stond ik daar voor jan lul met mijn netkousenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:37 schreef Gert het volgende:
Een teleurstelling voor de vrouwen die van plan waren vanmiddag met Bassie het spookhuis in te duiken.![]()
Bassie niet op Amsterdamse kermis
AMSTERDAM - Clown Bassie heeft een optreden dinsdagmiddag in Amsterdam Oud-West afgezegd. Bassie zou op de kermis van Frans Stuy op het Mercatorplein optreden, maar laat verstek gaan.
Of de annulering iets te maken heeft met het gerucht dat de 73-jarige clown de 31-jarige vrouw uit Heerhugowaard, Sandra K. zou hebben bezwangerd, is onbekend. Dat meldt At5.
Kermisexploitant Frans Stuy reageert teleurgesteld op het afzeggen van de clown. Hij heeft ook de roddels langs horen komen, maar zegt tegen At5: "Ik kan me niet voorstellen dat Bassie een kind heeft verwekt bij de vrouw, en ook niet dat hij liegt." (telegr)
Oh wat gaaf!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:04 schreef petraa het volgende:
[..]
We hebben hem op de Wii, maar me dochter is vandaag voor 12 dagen naar Rome gegaan met school en is zo verslaafd aan het spelletje dat ze hem voor de DS is gaan halen gisteren!
En een échte electrische gitaar? Is dat niks? Kunnen we een band beginnen. En er loopt hier vast nog wel een drummer m/v rond. En een groupie in netkousen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh wat gaaf!
Hier komt met Sinterklaas wel een wii. Alleen met Guitar Hero. Kweenie wat zij ervan vinden maar ik heb er nu al zin an.
Leuk cadeau voor St.Klaasquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh wat gaaf!
Hier komt met Sinterklaas wel een wii. Alléén met Guitar Hero. Kweenie wat zij ervan vinden maar ik heb er nu al zin an.
Paratrooper was leuk hequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:08 schreef dieenebart het volgende:
Tsjonge. Ik ben gestopt bij Paratrooper. Spelletjes speel ik verder alleen in het echt. En zijn er ook porno spellen? Zou dat interessant zijn?
De COSti band!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En een échte electrische gitaar? Is dat niks? Kunnen we een band beginnen. En er loopt hier vast nog wel een drummer m/v rond. En een groupie in netkousen.![]()
![]()
Oh yeah baby!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En een échte electrische gitaar? Is dat niks? Kunnen we een band beginnen. En er loopt hier vast nog wel een drummer m/v rond. En een groupie in netkousen.![]()
![]()
Gay Station?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Paratrooper was leuk he![]()
![]()
![]()
Een WIIbrator
Meis toch, netkousen speciaal aangeschaft voor Bassie? Zijn lul schijnt toch nog te werken en ik dacht altijd dat Adriaan de acrobaat was.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:05 schreef Soury het volgende:
Fuck stond ik daar voor jan lul met mijn netkousen
Je vergeet de beroemde Bassie-worstquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meis toch, netkousen speciaal aangeschaft voor Bassie? Zijn lul schijnt toch nog te werken en ik dacht altijd dat Adriaan de acrobaat was.
Zal die ook al leverplekken op zijn penis hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meis toch, netkousen speciaal aangeschaft voor Bassie? Zijn lul schijnt toch nog te werken en ik dacht altijd dat Adriaan de acrobaat was.
met Bassie.... moet er niet aan denken....quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deal! Én de triangel-solo's!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
De COSti band!
Ik ben voor. Ik doe rare dansjes. Oké?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Zal die ook al leverplekken op zijn penis hebben?
*ting ting*quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Deal! Én de triangel-solo's! [ afbeelding ]
Buiten dat je allemaal smiley's over elkaar heen kan plakken (hetgeen vrij verwarrend is voor iemand met een flinke dagelijkse thc-inname), bemerkte ik je sig-line. Is die niet van mij?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Deal! Én de triangel-solo's! [ afbeelding ]
Oh ja, ook dat nog. Neem nooit kinderen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef dieenebart het volgende:
Je vergeet de beroemde Bassie-worst
En dan dit:quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Ooooh, er is weer breaking news.
Balk versus Kubatz.
quote:Brian erkent dat hij zonder toestemming de mogelijkheid tot reageren op Amanda's site heeft uitgezet. "Ik was natuurlijk kwaad op haar, maar ik heb niet zuiver uit eigen belang gehandeld. Ik heb namelijk ook meteen de krabbels op mijn eigen hyves-site uitgezet", geeft hij toe. "We werden voor alles dat mooi en lelijk was uitgemaakt en dat wilde ik stoppen." De voormalig geliefde van Amanda ontkent wel met klem dat hij de wachtwoorden van de internetsite van zijn ex heeft veranderd. "Misschien heeft ze hoofdletters gebruikt op plekken waar het niet moest. Ze kan zoals altijd gewoon op haar pagina komen. Dat heb ik haar ook laten weten."
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Balk versus Kubatz.
Wachtwoord was zeker Brian. Maar hij pakte het hartje boven de i niet.quote:"Misschien heeft ze hoofdletters gebruikt op plekken waar het niet moest. Ze kan zoals altijd gewoon op haar pagina komen. Dat heb ik haar ook laten weten."
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:21 schreef noekje het volgende:
Wachtwoord was zeker Brian. Maar hij pakte het hartje boven de i niet.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Gatver ik krijg hier hele rare beelden bij!
Vind ik ook goed. Als ik maar onderdeel van de band ben.quote:
Mooi, je hebt de drive. Je mag beginnen met aankondigingen versturen en de roadies pijpen. Welkom. Wat zal je moeder trots op je zijn, eindelijk, na al die jaren...quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik ook goed. Als ik maar onderdeel van de band ben.
Kolere wat een zakquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
ik ook ........
Wauw. Gewoon. Wauw.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
ik ook ........
Wij gaan een Madonna/Britney doen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik kan trouwens niet zingen, maar doe dat altijd wel vol overgave. Ik wil ook in de band!
Ja, ik weet het. Eigenlijk zouden mijn moeder en ik ons de ogen uit het hoofd moeten schamen. In plaats van trots te zijn op deze carričremove.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:27 schreef dieenebart het volgende:
Mooi, je hebt de drive. Je mag beginnen met aankondigingen versturen en de roadies pijpen. Welkom. Wat zal je moeder trots op je zijn, eindelijk, na al die jaren...
Ehm.![]()
Ojee Brian de hacker!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Balk versus Kubatz.
Jouw moeder zal trots op je zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mooi, je hebt de drive. Je mag beginnen met aankondigingen versturen en de roadies pijpen. Welkom. Wat zal je moeder trots op je zijn, eindelijk, na al die jaren...
Ehm.![]()
Ons gezelligheidsdier is er weerquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jouw moeder zal trots op je zijn.
Je mocht in DGK ff opdraven en daar scheten ze je allemaal uit.
Je bent niet mmer de Bart die je denkt te zijn.
Je loopt over met je alter-ego.
Zoek een leven en gedraag je als een user van FOK! Maar niet als dieenebart, want dat is gewoon ee aandachtshoer om zin behaalde resulteten, maar je weet het... Behaalde resultaten hebben geen garantie voor de toekomst.
En die gelden zeker bij jou.
Ik vond je oude signature leuker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:40 schreef debuurvrouw het volgende:
is het hier nog een beetje gezellig?
Leg nu eens uit in een topic wat niets te maken heeft met jouw obsessie tegen mij, wat de buurmannen er mee te maken hebben, als ik met 3 vrijgezelle buurvrouwen af en toe het gezellig heb?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ons gezelligheidsdier is er weer![]()
Vervelend he als de buurmannen weer thuis zijn van het werk
Heeft er eigenlijk alleen mee te maken dat je tot vervelens toe mij probeerde te ´pakken´ op een meet van 3 jaar geleden en voor de rest heb je je eigen legende gecreeerdquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leg nu eens uit in een topic wat niets te maken heeft met jouw obsessie tegen mij, wat de buurmannen er mee te maken hebben, als ik met 3 vrijgezelle buurvrouwen af en toe het gezellig heb?
Je begint nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vervelend te worden met je stalken en onderbouwde uitspraken.
Kom eens met feiten en een foto van jezelf, dat je NIET lijkt op Sebastiaan.
Laat me voor de rest ff met rust met je domme gelul.
Is het ook en zal het altijd blijvenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
Ik dacht dat het altijd een lolletje was tussen Manu en LS?
ik ook, maar ik ben nog zoekendequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vond je oude signature leuker.
Dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ben nog zoekende
Alleen lacht er niemand dus de lol is wel vanaf.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het ook en zal het altijd blijven
Nog netquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Duivelse dames !!! Ja dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef Manu82 het volgende:
Was CMBL eigenlijk wat vandaag?
Ik verlang gewoon naar een vrolijke babyquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al een lul, maar hij schijnt nog steeds te werken. Oh nee.
Wat denk je er zelf van?quote:
jawel, ik kijk terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was gewoon leuk! Ja, dat is even schrikken.
Jij kijkt niet zeker?
Nou ja, er komt iig geen poeder uit zeg maar.quote:
Maar Bassie is toch een ongevoelige seksistische drankmuil met een depressie?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verlang gewoon naar een vrolijke baby
Ik vind de verhaallijnen te doorzichtig en teveel gescript en daarnaast vind ik dat je geen echte mening kunt ontwikkelen over de karakters door het ontbreken van streams......quote:
Stay away from the Chardonnay!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat dit in een ander topique behoort maar toch plaats ik 'm even., gewoon voor de leut.
http://www.clipser.com/watch_video/780241
Met dank aan dgklieke.![]()
Het schijnt dat Kally ook een dochter van Bassie is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
* zoekt breinaald op ...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar Bassie is toch een ongevoelige seksistische drankmuil met een depressie?
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de verhaallijnen te doorzichtig en teveel gescript en daarnaast vind ik dat je geen echte mening kunt ontwikkelen over de karakters door het ontbreken van streams......
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha.. Godsamme wat bezield iemand om seks te hebben met bassiequote:
ik zou er twee nemen om sokjes te breienquote:
geld denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha.. Godsamme wat bezield iemand om seks te hebben met bassie
ja *ril* Sex met je dikke opaquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens Shownieuws is het allemaal een publiciteitsstuntquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ontkennen deed ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens Shownieuws is het allemaal een publiciteitsstunt
Nee, maar het wordt wel allemaal bekend gemaakt via een bevriende website.........quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ontkennen deed ie nou ook weer niet
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt wel allemaal bekend gemaakt via een bevriende website.........
Hij zal er diep in zijn hart misschien een beetje trots op zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ontkennen deed ie nou ook weer niet
De site via alles 'uitgelekt' is schijnt bevriend te zijn met Bassie en hij heeft hier tot voor kort ook columns voor geschreven...quote:
Dat hart zit wel erg diepquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij zal er diep in zijn hart misschien een beetje trots op zijn?
Ja duh !!!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De site via alles 'uitgelekt' is schijnt bevriend te zijn met Bassie en hij heeft hier tot voor kort ook columns voor geschreven...
Ik zie het zo voor me!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Jemig wat een herfstweer! De kinderen vlogen tegen de muren omhoog, dus zijn we lekker naar buiten gegaan en hebben keihard in de plassen gestampt. Ja ik ook, ik kan dat maar moeilijk weerstaan altijd. Ik was heel blij toen het 6 uur was, en ik naar huis kon. Nu lig ik lekker op de bank in een grote pyama. Ik zou bijna kaarsjes aan gaan steken. Dus dat.
Hoe is het hier?
Kaarsjes aan. En de verwarming ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Jemig wat een herfstweer! De kinderen vlogen tegen de muren omhoog, dus zijn we lekker naar buiten gegaan en hebben keihard in de plassen gestampt. Ja ik ook, ik kan dat maar moeilijk weerstaan altijd. Ik was heel blij toen het 6 uur was, en ik naar huis kon. Nu lig ik lekker op de bank in een grote pyama. Ik zou bijna kaarsjes aan gaan steken. Dus dat.
Hoe is het hier?
Ik moet altijd even een drempel over, heb nu 1x de verwarming aan gehad, maar het geeft me altijd het gevoel dat de zomer echt voorbij is enzo, en tja, ik ben van de ontkenning zeg maar. Dus hier staat hij nu uit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kaarsjes aan. En de verwarming ook
Goedenavond Mark!quote:
Zoiets heb ik ook, ik begin er gewoon niet aan, dan is het nog steeds zomerquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet altijd even een drempel over, heb nu 1x de verwarming aan gehad, maar het geeft me altijd het gevoel dat de zomer echt voorbij is enzo, en tja, ik ben van de ontkenning zeg maar. Dus hier staat hij nu uit.
Kan er al geneukt worden op/via de wiiquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaaaa leuk, ff de wii aanzetten!![]()
![]()
Vanavond de tweede keer mijn verwarming aangezet, aangezien mijn persoonlijke kachel er niet is, is het noodzaak...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet altijd even een drempel over, heb nu 1x de verwarming aan gehad, maar het geeft me altijd het gevoel dat de zomer echt voorbij is enzo, en tja, ik ben van de ontkenning zeg maar. Dus hier staat hij nu uit.
Ik zou het je niet durven zeggen Coos!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan er al geneukt worden op/via de wii![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedenavond Mark!![]()
![]()
![]()
Ik wil je niet gelijk aan het werk zetten hoor, maar ik zou wel een kopje thee lusten?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
Hier ook kaarsen aan, joggingbroek, sloffen en een vestje aan. Ik zit aan mijn eettafel, vlak naast de kachel, zo nog even een mok koffie maken. Laat de herfst maar komen, ik ben er klaar voor...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Vanavond de tweede keer mijn verwarming aangezet, aangezien mijn persoonlijke kachel er niet is, is het noodzaak...
Of je neemt genoegen met een potje klaverjassen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Haai Mark, ik wil graag een cappuccino, met zo´n hartje in de schuimlaag... Thnx!
Bij mij lukte 't ook niet, je bent nu online en ik heb een room aangemaaktquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje het lukt helemaal nietFf opnieuw proberen?
Ik heb nu visite. Is een beetje lullig nu.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of je neemt genoegen met een potje klaverjassen?
Lekkere borrel erbij en spelen maar
Ja, dat kun je niet maken Coos, andere keer dan maarquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nu visite. Is een beetje lullig nu.
Wat doe je dan op fokquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nu visite. Is een beetje lullig nu.
Ballen scheren? We gaan niet biljarten hoor, maar klaverjássenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja Coos, ga je ballen scheren man![]()
je moet je wel een beetje goed voorbereiden op je visite
ow..... sorryquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ballen scheren? We gaan niet biljarten hoor, maar klaverjássen
Ach, gladde ballen is natuurlijk altijd goed he?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow..... sorry![]()
[ afbeelding ]
kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, gladde ballen is natuurlijk altijd goed he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |