Ik dacht meer aan twee onder één wordt vrijstaande woning.quote:
De buurvrouw: Grip op de zaak.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
jazeker, debuurvrouw!
Ze lult Jochem en fatima de mero de melo zo onder tafel.quote:
Ik ga voor de zwitserse bankquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
LOL. Nog meer mensen die mee willen doen. We kunnen natuurlijk ook ons eigen monetair systeem bedenken. Hoef je nooit meer naar de bank.
Ik begin met schelpjes. Wie biedt???
Dát zekerquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze lult Jochem en fatima de mero de melo zo onder tafel.
Meld 2 zachte tomaten, is Mathara daar ook blij mee?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
Is het al bezoekuur?
Ik heb nog wel een bruine banaan en als iemand nog een appel heeft dan gaan we even op ziekenbezoek bij Mathara.
Nu ik er over nadenk, komt Juud eigenlijk uit LS regio?quote:
Godzijdank niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk, komt Juud eigenlijk uit LS regio?
Shit, had een appel, maar neem er net een hap uitquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
Is het al bezoekuur?
Ik heb nog wel een bruine banaan en als iemand nog een appel heeft dan gaan we even op ziekenbezoek bij Mathara.
Cool! Hier zit wel een aardige fotosoep in, toch? Iets van "Gratis Sperma" of "In één dag leren lezen".quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
Run on the buurvrouw..
[ afbeelding ]
Geeft niks. Alle beetjes helpen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Shit, had een appel, maar neem er net een hap uit
Bij mij hangtquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:37 schreef dieenebart het volgende:
Mijn ouwe baas had op zijn kast hangen: 'Streef onbekommert naar het ideale' en 'Op het strand is iedereen directeur'. Volgens hem had hij aan de oprichting gestaan van Loesje, in Nijmegen, ergens in de jaren zeventig of tachtig. Ben er nooit achter gekomen of dat waar was, maar hij was er eigenzinnig genoeg voor.
hij heeft een nieuw projectjequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Godzijdank niet.
Tenzij LS landelijke dekking heeft.
Maar Juud is out of his league.
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft een nieuw projectje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |