Het is echt naar weer. Kijk ik uit mijn raam, dan zie ik een troosteloze snelweg, vol troosteloze vrachtwagens en auto's.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
Ik moet met spoed naar de bakker maar het regent heel hard.
Oh jee, vocht achter je mascaraquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
Ik moet met spoed naar de bakker maar het regent heel hard.
Kom dan naar Delft. Er is nog één bed leeg...........om 13:15 moet men hier verplicht duttenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is echt naar weer. Kijk ik uit mijn raam, dan zie ik een troosteloze snelweg, vol troosteloze vrachtwagens en auto's.
Blegh. Ik wil een winterslaap houden. Tot mei.
mooie tijd was datquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik luister de jaarmix van 1991, toen was ik 6.
ik 17quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, niks. Ik wacht wel. Ondertussen lurk ik vrolijk door. Ik wil niet ziek worden!quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh jee, vocht achter je mascara![]()
ja, wat nu?
Ik nog niet helemaal {5}, is het leuk ??? Lekkere nummers of jakkkkkkkkkquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel herkenning, dat is altijd leukquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:02 schreef Mathara het volgende:
Ik nog niet helemaal {5}, is het leuk ??? Lekkere nummers of jakkkkkkkkk
Zie post onder jequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
"Fortis koploper op nerveus Damrak"... heb je je slag nog geslagen gisteren, Manu? Nee zeker hè?
Best snel, merkte ik vorige week. DVD's gekocht in V&A en mijn Fortisgeld stond de volgende avond al op de Postbankrekening van de verkoper.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
Hoe snel is geld van een normale rekening naar een postbank rekening?
Bij de ABN soms 4 dagen,......kan sneller tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
Even checken.... nee, géén goed jaar!quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft ook al 5% in de min gestaan hequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
"Fortis koploper op nerveus Damrak"... heb je je slag nog geslagen gisteren, Manu? Nee zeker hè?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, niks. Ik wacht wel. Ondertussen lurk ik vrolijk door. Ik wil niet ziek worden!
Gordon zit toch niet in de mix van Ben Liebrandquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:04 schreef Gert het volgende:
Wat was dat voor sentimenteel hoerejaar?
Niks mee te maken! Wie weet een goede broker?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft ook al 5% in de min gestaan he.
3 tot 4 werkdagenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
Doe normaal via postbankquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binck?
Het goede nieuws is dat het economisch toen héél goed ging. Dus ik stel me voor dat het dit jaar echt rétegoeie muziek komtquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Even checken.... nee, géén goed jaar!![]()
Bryan Adams (Everything I do) I do it for you: bijna DRIE MAANDEN op 1 in de top 40.
En de héle maand december: Górdon met "Kon ik maar even bij je zijn".
Wat was dat voor sentimenteel hoerejaar?
Kan ook, geen idee of je dan ook real time koersinfo, technische analyses, etc. krijgt.quote:
Sgl servise Broker, is wel goed toch?? Heeft mijn broer zaken mee gedaan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks mee te maken! Wie weet een goede broker?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan ook, geen idee of je dan ook real time koersinfo, technische analyses, etc. krijgt.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:09 schreef hierissieweer het volgende:
Nou ja goed, elke laatste 2 weken van de maand is het in elk geval op mijn bankrekening kredietcrisis...
Ik bid voor een wonderlijke genezing!quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh jee, vocht achter je mascara![]()
ja, wat nu?
Hierissieweer houdt dus een stuk maand over aan het einde van zijn geld.quote:
Die staat wel -6quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binck?
Daar staat Hierissieweer niet alleen in. Al zo oud, en nog steeds niet met geld om kunnen gaan. Ik schaam me diep. En dat gevoel verdrijf ik dan weer met een shop-attack.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef dieenebart het volgende:
Hierissieweer houdt dus een stuk maand over aan het einde van zijn geld.
Das gewoon copyright van Loesje enzo, heb zo'n mok in m'n kastquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je jezelf laat ombouwen tot een financiële instelling, dat je dan wél staatssteun krijgt. Vanaf vandaag ga ik dan ook door het leven als Bart Spring in 't Geld. Bijdrages zijn welkom.
*Meldt!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je jezelf laat ombouwen tot een financiële instelling, dat je dan wél staatssteun krijgt. Vanaf vandaag ga ik dan ook door het leven als Bart Spring in 't Geld. Bijdrages zijn welkom.
Weet je nog, vroeger? Toen ze mijn favoriete lipstick uit het assortiment hebben gekickt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar staat Hierissieweer niet alleen in. Al zo oud, en nog steeds niet met geld om kunnen gaan. Ik schaam me diep. En dat gevoel verdrijf ik dan weer met een shop-attack.
Duh. Had ik dat er serieus bij moeten zettenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das gewoon copyright van Loesje enzo, heb zo'n mok in m'n kast
[ afbeelding ]
LOL. Nog meer mensen die mee willen doen. We kunnen natuurlijk ook ons eigen monetair systeem bedenken. Hoef je nooit meer naar de bank.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
*Meldt!
Ik laat me namelijk ombouwen tot chinees: Gelt. [ afbeelding ]
Zo zie je maar weer; al het goeds komt uit Nijmegenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Duh. Had ik dat er serieus bij moeten zettenJij wilde gewoon je mok showen.
![]()
Mijn ouwe baas had op zijn kast hangen: 'Streef onbekommert naar het ideale' en 'Op het strand is iedereen directeur'. Volgens hem had hij aan de oprichting gestaan van Loesje, in Nijmegen, ergens in de jaren zeventig of tachtig. Ben er nooit achter gekomen of dat waar was, maar hij was er eigenzinnig genoeg voor.
Het verstrekken van zakgeld op wekelijkse basis gaat zich dus nu royaal terugbetalenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sambal bei?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
LOL. Nog meer mensen die mee willen doen. We kunnen natuurlijk ook ons eigen monetair systeem bedenken. Hoef je nooit meer naar de bank.
Ik begin met schelpjes. Wie biedt???
Drie wulken en een kokkelquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
LOL. Nog meer mensen die mee willen doen. We kunnen natuurlijk ook ons eigen monetair systeem bedenken. Hoef je nooit meer naar de bank.
Misschien forceer ik wel een doorbraakquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:43 schreef Dementor het volgende:
De dag dat debuurvrouw valt.
Ik moet er niet aan denken...
Ik dacht meer aan twee onder één wordt vrijstaande woning.quote:
De buurvrouw: Grip op de zaak.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
jazeker, debuurvrouw!
Ze lult Jochem en fatima de mero de melo zo onder tafel.quote:
Ik ga voor de zwitserse bankquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dát zekerquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze lult Jochem en fatima de mero de melo zo onder tafel.
Meld 2 zachte tomaten, is Mathara daar ook blij mee?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
Is het al bezoekuur?
Ik heb nog wel een bruine banaan en als iemand nog een appel heeft dan gaan we even op ziekenbezoek bij Mathara.
Nu ik er over nadenk, komt Juud eigenlijk uit LS regio?quote:
Godzijdank niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk, komt Juud eigenlijk uit LS regio?
Shit, had een appel, maar neem er net een hap uitquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
Is het al bezoekuur?
Ik heb nog wel een bruine banaan en als iemand nog een appel heeft dan gaan we even op ziekenbezoek bij Mathara.
Cool! Hier zit wel een aardige fotosoep in, toch? Iets van "Gratis Sperma" of "In één dag leren lezen".quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
Run on the buurvrouw..
[ afbeelding ]
Geeft niks. Alle beetjes helpen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Shit, had een appel, maar neem er net een hap uit
Bij mij hangtquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:37 schreef dieenebart het volgende:
Mijn ouwe baas had op zijn kast hangen: 'Streef onbekommert naar het ideale' en 'Op het strand is iedereen directeur'. Volgens hem had hij aan de oprichting gestaan van Loesje, in Nijmegen, ergens in de jaren zeventig of tachtig. Ben er nooit achter gekomen of dat waar was, maar hij was er eigenzinnig genoeg voor.
hij heeft een nieuw projectjequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Godzijdank niet.
Tenzij LS landelijke dekking heeft.
Maar Juud is out of his league.
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft een nieuw projectje
[ afbeelding ]
Holy cow! Amanda ziet er inderdáád slecht uit tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft een nieuw projectje
[ afbeelding ]
Alleen internetbankieren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
Daar wil je toch niet mee bankieren?
Volgens mij is deze foto het origineel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Cool! Hier zit wel een aardige fotosoep in, toch? Iets van "Gratis Sperma" of "In één dag leren lezen".
Heh heh...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is deze foto het origineel.
[ afbeelding ]
De "vrienden" van Manu82
Nog steeds gefrustreerd dat je niet binnen mochtquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is deze foto het origineel.
[ afbeelding ]
De "vrienden" van Manu82
Wanneer laat jij je een keer opnemen voor het LS-Syndroom?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd dat je niet binnen mocht
Jij bent begonnenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wanneer laat jij je een keer opnemen voor het LS-Syndroom?
Je begint nu echt ziekelijk geobsedeerd te worden tegen mij he?![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij bent begonnen![]()
En zullen we nu weer verder gaan met zakdoekje leggen
Je hebt het zelf dus niet door hoe geobsedeerd je bent. Ik was toen nog niet eens on-line, stumperd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk, komt Juud eigenlijk uit LS regio?
Oh! Word er bijna pedofiel van. Geil man, zakdoekje leggen. Ik kom uit een dorp waar ze eerdergenoemd gebruiksvoorwerp een 'zaddoek' noemen. Dan kun je dat spelletje ook niet spelen, dat bekt voor geen meter.quote:
copycat: Helemaal off topic maar ik erger me echt aan het taalgebruik van sommigen van jullie. De enige zoals bedoeld om aan te geven dat er geen anderen zijn wordt door velen van jullie geschreven als "enigste" wat, als je het heel letterlijk opvat, neer komt op het feit dat jullie hem heel leuk vinden. Natuurlijk begrijp ik dat jullie dat niet zo bedoelen, maar stop aub met elkaars fouten over te nemen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij hangt
To be stupid is an extremely valuable tool, to be innocent and to be open for everything.
en
Don't tell my mother I work in an advertising agency, she thinks I play the piano in a whorehouse.
en
I'm not just some guy with a big dick, I'm an artist.
en gelukkig ook
Ik vind zelfs mezelf irritant.
Fijn dat je je lipstick weer hebt gevonden, noekje. Nummers veranderd toevallig? Daar liep ik dit weekend ook tegenaan, bij Etos. Dat hele rek omgeflikkerd natuurlijk.
ach jonguhhh, weet ik veel dat je weer bij je projectje bentquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het zelf dus niet door hoe geobsedeerd je bent. Ik was toen nog niet eens on-line, stumperd.
In de óndertiteling nota benequote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
Ik zag toch gisteren iets op tv!
'Hoord!'
BQ riep het ook al! Lelijk hoor, zou dat Roekie weer zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
'Hoord!'
Ongehoord!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
'Hoord!'
jij ergert je aan taalgebruik? dan zit je in een leuke werkomgevingquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
copycat: Helemaal off topic maar ik erger me echt aan het taalgebruik van sommigen van jullie. De enige zoals bedoeld om aan te geven dat er geen anderen zijn wordt door velen van jullie geschreven als "enigste" wat, als je het heel letterlijk opvat, neer komt op het feit dat jullie hem heel leuk vinden. Natuurlijk begrijp ik dat jullie dat niet zo bedoelen, maar stop aub met elkaars fouten over te nemen.
Ik heb gesproken
geplaatst op: 27-9-2008 15:29:31u.
dit vond ik ergens bij een stuk over een spits die gestopt is met voetballen,
ben blij dat copy cat opkomt voor de rechten van de Nederlands-sprekende-en-schrijvende mens
Ik mag toch hopen dat ik hier schrijffouten mag maken, ik heb een blinde vlek voor d en t'squote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
'Hoord!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |