En de shortsellers alleen "naked" is verboden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die put opties hebben gekocht?
De chinezen zijn zelf ook heel veel geld verloren, want die zaten met hun geld overal al in. Ook de chinese beurs heeft flink wat klappen gekregen want minder vraag uit het westen betekent in china meteen minder produktie.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:21 schreef soylent het volgende:Sterke banken en Chinezen die nu banken in moeilijkheden voor een prikkie kunnen opkopen. Beleggers en speculanten die op het laagtepunt effecten kopen. Privepersonen die niet hebben belegd maar hun geld op een spaarrekening hebben staan. Topbestuurders van falende banken die belachelijke vertrekpremies krijgen. Wetgevers die nu een rechtvaardigingsgrond hebben om sterkere controle en meer openheid binnen het financiele systeem erdoorheen te drukken.
Dat gebeurt niet in nederland. Het aanbod is nl. nog steeds veel te laag en het aantal opleveringen is onlangs weer gedaald. In Nederland zijn geen hypotheken verkocht aan mensen zonder werk etc. Dus de huizenmarkt reageert niet hetzelfde als in de VS.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
huizenmarkt moet instorten dan doe ik een dansje
Er zitten op dit moment zeker enkele zeer lucratieve kandidaten op de markt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja precies, ik zat er net aan te denken aandelen te kopen.
Moet zeggen dat ik hem erg sterk vind in dit hele gebeuren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wouter Bos, een heleboel mensen zullen opeens een toekomstig premier in hem zien na de crisis.
Nu nog wel, want de hele affaire heeft nog niet zijn weerslag gehad op de Nederlandse economie. En het is nog lang tot de volgende verkiezingen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wouter Bos, een heleboel mensen zullen opeens een toekomstig premier in hem zien na de crisis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |