En dan dit:quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Ooooh, er is weer breaking news.
Balk versus Kubatz.
quote:Brian erkent dat hij zonder toestemming de mogelijkheid tot reageren op Amanda's site heeft uitgezet. "Ik was natuurlijk kwaad op haar, maar ik heb niet zuiver uit eigen belang gehandeld. Ik heb namelijk ook meteen de krabbels op mijn eigen hyves-site uitgezet", geeft hij toe. "We werden voor alles dat mooi en lelijk was uitgemaakt en dat wilde ik stoppen." De voormalig geliefde van Amanda ontkent wel met klem dat hij de wachtwoorden van de internetsite van zijn ex heeft veranderd. "Misschien heeft ze hoofdletters gebruikt op plekken waar het niet moest. Ze kan zoals altijd gewoon op haar pagina komen. Dat heb ik haar ook laten weten."
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Balk versus Kubatz.
Wachtwoord was zeker Brian. Maar hij pakte het hartje boven de i niet.quote:"Misschien heeft ze hoofdletters gebruikt op plekken waar het niet moest. Ze kan zoals altijd gewoon op haar pagina komen. Dat heb ik haar ook laten weten."
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:21 schreef noekje het volgende:
Wachtwoord was zeker Brian. Maar hij pakte het hartje boven de i niet.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Gatver ik krijg hier hele rare beelden bij!
Vind ik ook goed. Als ik maar onderdeel van de band ben.quote:
Mooi, je hebt de drive. Je mag beginnen met aankondigingen versturen en de roadies pijpen. Welkom. Wat zal je moeder trots op je zijn, eindelijk, na al die jaren...quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik ook goed. Als ik maar onderdeel van de band ben.
Kolere wat een zakquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
ik ook ........
Wauw. Gewoon. Wauw.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
ik ook ........
Wij gaan een Madonna/Britney doen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik kan trouwens niet zingen, maar doe dat altijd wel vol overgave. Ik wil ook in de band!
Ja, ik weet het. Eigenlijk zouden mijn moeder en ik ons de ogen uit het hoofd moeten schamen. In plaats van trots te zijn op deze carričremove.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:27 schreef dieenebart het volgende:
Mooi, je hebt de drive. Je mag beginnen met aankondigingen versturen en de roadies pijpen. Welkom. Wat zal je moeder trots op je zijn, eindelijk, na al die jaren...
Ehm.![]()
Ojee Brian de hacker!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Balk versus Kubatz.
Jouw moeder zal trots op je zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mooi, je hebt de drive. Je mag beginnen met aankondigingen versturen en de roadies pijpen. Welkom. Wat zal je moeder trots op je zijn, eindelijk, na al die jaren...
Ehm.![]()
Ons gezelligheidsdier is er weerquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jouw moeder zal trots op je zijn.
Je mocht in DGK ff opdraven en daar scheten ze je allemaal uit.
Je bent niet mmer de Bart die je denkt te zijn.
Je loopt over met je alter-ego.
Zoek een leven en gedraag je als een user van FOK! Maar niet als dieenebart, want dat is gewoon ee aandachtshoer om zin behaalde resulteten, maar je weet het... Behaalde resultaten hebben geen garantie voor de toekomst.
En die gelden zeker bij jou.
Ik vond je oude signature leuker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:40 schreef debuurvrouw het volgende:
is het hier nog een beetje gezellig?
Leg nu eens uit in een topic wat niets te maken heeft met jouw obsessie tegen mij, wat de buurmannen er mee te maken hebben, als ik met 3 vrijgezelle buurvrouwen af en toe het gezellig heb?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ons gezelligheidsdier is er weer![]()
Vervelend he als de buurmannen weer thuis zijn van het werk
Heeft er eigenlijk alleen mee te maken dat je tot vervelens toe mij probeerde te ´pakken´ op een meet van 3 jaar geleden en voor de rest heb je je eigen legende gecreeerdquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leg nu eens uit in een topic wat niets te maken heeft met jouw obsessie tegen mij, wat de buurmannen er mee te maken hebben, als ik met 3 vrijgezelle buurvrouwen af en toe het gezellig heb?
Je begint nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vervelend te worden met je stalken en onderbouwde uitspraken.
Kom eens met feiten en een foto van jezelf, dat je NIET lijkt op Sebastiaan.
Laat me voor de rest ff met rust met je domme gelul.
Is het ook en zal het altijd blijvenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
Ik dacht dat het altijd een lolletje was tussen Manu en LS?
ik ook, maar ik ben nog zoekendequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vond je oude signature leuker.
Dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ben nog zoekende
Alleen lacht er niemand dus de lol is wel vanaf.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het ook en zal het altijd blijven
Nog netquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meis toch, netkousen speciaal aangeschaft voor Bassie? Zijn lul schijnt toch nog te werken en ik dacht altijd dat Adriaan de acrobaat was.
Duivelse dames !!! Ja dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef Manu82 het volgende:
Was CMBL eigenlijk wat vandaag?
Ik verlang gewoon naar een vrolijke babyquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al een lul, maar hij schijnt nog steeds te werken. Oh nee.
Wat denk je er zelf van?quote:
jawel, ik kijk terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was gewoon leuk! Ja, dat is even schrikken.
Jij kijkt niet zeker?
Nou ja, er komt iig geen poeder uit zeg maar.quote:
Maar Bassie is toch een ongevoelige seksistische drankmuil met een depressie?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verlang gewoon naar een vrolijke baby
Ik vind de verhaallijnen te doorzichtig en teveel gescript en daarnaast vind ik dat je geen echte mening kunt ontwikkelen over de karakters door het ontbreken van streams......quote:
Stay away from the Chardonnay!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat dit in een ander topique behoort maar toch plaats ik 'm even., gewoon voor de leut.
http://www.clipser.com/watch_video/780241
Met dank aan dgklieke.![]()
Het schijnt dat Kally ook een dochter van Bassie is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
* zoekt breinaald op ...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar Bassie is toch een ongevoelige seksistische drankmuil met een depressie?
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de verhaallijnen te doorzichtig en teveel gescript en daarnaast vind ik dat je geen echte mening kunt ontwikkelen over de karakters door het ontbreken van streams......
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha.. Godsamme wat bezield iemand om seks te hebben met bassiequote:
ik zou er twee nemen om sokjes te breienquote:
geld denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha.. Godsamme wat bezield iemand om seks te hebben met bassie
ja *ril* Sex met je dikke opaquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens Shownieuws is het allemaal een publiciteitsstuntquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ontkennen deed ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens Shownieuws is het allemaal een publiciteitsstunt
Nee, maar het wordt wel allemaal bekend gemaakt via een bevriende website.........quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ontkennen deed ie nou ook weer niet
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt wel allemaal bekend gemaakt via een bevriende website.........
Hij zal er diep in zijn hart misschien een beetje trots op zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ontkennen deed ie nou ook weer niet
De site via alles 'uitgelekt' is schijnt bevriend te zijn met Bassie en hij heeft hier tot voor kort ook columns voor geschreven...quote:
Dat hart zit wel erg diepquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij zal er diep in zijn hart misschien een beetje trots op zijn?
Ja duh !!!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De site via alles 'uitgelekt' is schijnt bevriend te zijn met Bassie en hij heeft hier tot voor kort ook columns voor geschreven...
Ik zie het zo voor me!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Jemig wat een herfstweer! De kinderen vlogen tegen de muren omhoog, dus zijn we lekker naar buiten gegaan en hebben keihard in de plassen gestampt. Ja ik ook, ik kan dat maar moeilijk weerstaan altijd. Ik was heel blij toen het 6 uur was, en ik naar huis kon. Nu lig ik lekker op de bank in een grote pyama. Ik zou bijna kaarsjes aan gaan steken. Dus dat.
Hoe is het hier?
Kaarsjes aan. En de verwarming ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Jemig wat een herfstweer! De kinderen vlogen tegen de muren omhoog, dus zijn we lekker naar buiten gegaan en hebben keihard in de plassen gestampt. Ja ik ook, ik kan dat maar moeilijk weerstaan altijd. Ik was heel blij toen het 6 uur was, en ik naar huis kon. Nu lig ik lekker op de bank in een grote pyama. Ik zou bijna kaarsjes aan gaan steken. Dus dat.
Hoe is het hier?
Ik moet altijd even een drempel over, heb nu 1x de verwarming aan gehad, maar het geeft me altijd het gevoel dat de zomer echt voorbij is enzo, en tja, ik ben van de ontkenning zeg maar. Dus hier staat hij nu uit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kaarsjes aan. En de verwarming ook
Goedenavond Mark!quote:
Zoiets heb ik ook, ik begin er gewoon niet aan, dan is het nog steeds zomerquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet altijd even een drempel over, heb nu 1x de verwarming aan gehad, maar het geeft me altijd het gevoel dat de zomer echt voorbij is enzo, en tja, ik ben van de ontkenning zeg maar. Dus hier staat hij nu uit.
Kan er al geneukt worden op/via de wiiquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaaaa leuk, ff de wii aanzetten!![]()
![]()
Vanavond de tweede keer mijn verwarming aangezet, aangezien mijn persoonlijke kachel er niet is, is het noodzaak...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet altijd even een drempel over, heb nu 1x de verwarming aan gehad, maar het geeft me altijd het gevoel dat de zomer echt voorbij is enzo, en tja, ik ben van de ontkenning zeg maar. Dus hier staat hij nu uit.
Ik zou het je niet durven zeggen Coos!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan er al geneukt worden op/via de wii![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedenavond Mark!![]()
![]()
![]()
Ik wil je niet gelijk aan het werk zetten hoor, maar ik zou wel een kopje thee lusten?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
Hier ook kaarsen aan, joggingbroek, sloffen en een vestje aan. Ik zit aan mijn eettafel, vlak naast de kachel, zo nog even een mok koffie maken. Laat de herfst maar komen, ik ben er klaar voor...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Vanavond de tweede keer mijn verwarming aangezet, aangezien mijn persoonlijke kachel er niet is, is het noodzaak...
Of je neemt genoegen met een potje klaverjassen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Haai Mark, ik wil graag een cappuccino, met zo´n hartje in de schuimlaag... Thnx!
Bij mij lukte 't ook niet, je bent nu online en ik heb een room aangemaaktquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje het lukt helemaal nietFf opnieuw proberen?
Ik heb nu visite. Is een beetje lullig nu.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of je neemt genoegen met een potje klaverjassen?
Lekkere borrel erbij en spelen maar
Ja, dat kun je niet maken Coos, andere keer dan maarquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nu visite. Is een beetje lullig nu.
Wat doe je dan op fokquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nu visite. Is een beetje lullig nu.
Ballen scheren? We gaan niet biljarten hoor, maar klaverjássenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja Coos, ga je ballen scheren man![]()
je moet je wel een beetje goed voorbereiden op je visite
ow..... sorryquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ballen scheren? We gaan niet biljarten hoor, maar klaverjássen
Ach, gladde ballen is natuurlijk altijd goed he?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow..... sorry![]()
[ afbeelding ]
kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, gladde ballen is natuurlijk altijd goed he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |