quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verlang gewoon naar een vrolijke baby
Hahaha.. Godsamme wat bezield iemand om seks te hebben met bassiequote:
ik zou er twee nemen om sokjes te breienquote:
geld denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha.. Godsamme wat bezield iemand om seks te hebben met bassie
ja *ril* Sex met je dikke opaquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens Shownieuws is het allemaal een publiciteitsstuntquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ontkennen deed ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens Shownieuws is het allemaal een publiciteitsstunt
Nee, maar het wordt wel allemaal bekend gemaakt via een bevriende website.........quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ontkennen deed ie nou ook weer niet
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt wel allemaal bekend gemaakt via een bevriende website.........
Hij zal er diep in zijn hart misschien een beetje trots op zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ontkennen deed ie nou ook weer niet
De site via alles 'uitgelekt' is schijnt bevriend te zijn met Bassie en hij heeft hier tot voor kort ook columns voor geschreven...quote:
Dat hart zit wel erg diepquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij zal er diep in zijn hart misschien een beetje trots op zijn?
Ja duh !!!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De site via alles 'uitgelekt' is schijnt bevriend te zijn met Bassie en hij heeft hier tot voor kort ook columns voor geschreven...
Ik zie het zo voor me!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Jemig wat een herfstweer! De kinderen vlogen tegen de muren omhoog, dus zijn we lekker naar buiten gegaan en hebben keihard in de plassen gestampt. Ja ik ook, ik kan dat maar moeilijk weerstaan altijd. Ik was heel blij toen het 6 uur was, en ik naar huis kon. Nu lig ik lekker op de bank in een grote pyama. Ik zou bijna kaarsjes aan gaan steken. Dus dat.
Hoe is het hier?
Kaarsjes aan. En de verwarming ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Jemig wat een herfstweer! De kinderen vlogen tegen de muren omhoog, dus zijn we lekker naar buiten gegaan en hebben keihard in de plassen gestampt. Ja ik ook, ik kan dat maar moeilijk weerstaan altijd. Ik was heel blij toen het 6 uur was, en ik naar huis kon. Nu lig ik lekker op de bank in een grote pyama. Ik zou bijna kaarsjes aan gaan steken. Dus dat.
Hoe is het hier?
Ik moet altijd even een drempel over, heb nu 1x de verwarming aan gehad, maar het geeft me altijd het gevoel dat de zomer echt voorbij is enzo, en tja, ik ben van de ontkenning zeg maar. Dus hier staat hij nu uit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kaarsjes aan. En de verwarming ook
Goedenavond Mark!quote:
Zoiets heb ik ook, ik begin er gewoon niet aan, dan is het nog steeds zomerquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet altijd even een drempel over, heb nu 1x de verwarming aan gehad, maar het geeft me altijd het gevoel dat de zomer echt voorbij is enzo, en tja, ik ben van de ontkenning zeg maar. Dus hier staat hij nu uit.
Kan er al geneukt worden op/via de wiiquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaaaa leuk, ff de wii aanzetten!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |