Vanavond de tweede keer mijn verwarming aangezet, aangezien mijn persoonlijke kachel er niet is, is het noodzaak...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet altijd even een drempel over, heb nu 1x de verwarming aan gehad, maar het geeft me altijd het gevoel dat de zomer echt voorbij is enzo, en tja, ik ben van de ontkenning zeg maar. Dus hier staat hij nu uit.
Ik zou het je niet durven zeggen Coos!quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan er al geneukt worden op/via de wii![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedenavond Mark!![]()
![]()
![]()
Ik wil je niet gelijk aan het werk zetten hoor, maar ik zou wel een kopje thee lusten?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
Hier ook kaarsen aan, joggingbroek, sloffen en een vestje aan. Ik zit aan mijn eettafel, vlak naast de kachel, zo nog even een mok koffie maken. Laat de herfst maar komen, ik ben er klaar voor...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Vanavond de tweede keer mijn verwarming aangezet, aangezien mijn persoonlijke kachel er niet is, is het noodzaak...
Of je neemt genoegen met een potje klaverjassen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Haai Mark, ik wil graag een cappuccino, met zo´n hartje in de schuimlaag... Thnx!
Bij mij lukte 't ook niet, je bent nu online en ik heb een room aangemaaktquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje het lukt helemaal nietFf opnieuw proberen?
Ik heb nu visite. Is een beetje lullig nu.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of je neemt genoegen met een potje klaverjassen?
Lekkere borrel erbij en spelen maar
Ja, dat kun je niet maken Coos, andere keer dan maarquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nu visite. Is een beetje lullig nu.
Wat doe je dan op fokquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nu visite. Is een beetje lullig nu.
Ballen scheren? We gaan niet biljarten hoor, maar klaverjássenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja Coos, ga je ballen scheren man![]()
je moet je wel een beetje goed voorbereiden op je visite
ow..... sorryquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ballen scheren? We gaan niet biljarten hoor, maar klaverjássen
Ach, gladde ballen is natuurlijk altijd goed he?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow..... sorry![]()
[ afbeelding ]
kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, gladde ballen is natuurlijk altijd goed he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |