Ooitquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:58 schreef DaMart het volgende:
Wanneer worden de oude topics bijgewerkt?
goed plan!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan ga ik weer even verder met werken en zie ik jullie in het volgende deel wel weer.
goud stijgt idd flink jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
Is daar veel geld in te verdienen dan in de koffie?
Goud zal nu hard omhoog gaan.
Olie is, als het nog even blijft dalen, straks een goede investering.
Da's wel smakelijk ja.quote:
Goud moet je eigenlijk al niet meer komen. Des te beter het gaat des te minder dat waard wordt. En anders om ook, dus dat zal nog wel wat stijgen, maar hoeveel is maar de vraag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goud stijgt idd flink ja
en olie is volgens mij altijd een goede investering
Een Belgische wafel met chocolade en vruchtjes en slagroomquote:
Sterktequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
Veel plezier vanmiddag, ik ga weer naar een omgeving met witte muren en slechte thee. Ziekenhuis dus
sterktequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
Veel plezier vanmiddag, ik ga weer naar een omgeving met witte muren en slechte thee. Ziekenhuis dus
Al vanaf 9 uur, maar ik had last van Murphyquote:
Eddy? Gewoon het huis uitschoppen hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al vanaf 9 uur, maar ik had last van Murphy![]()
Mogguh iedereen
buiten dat de beurs in elkaar aan het tiefen is heb je niets gemistquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
INdahGebeurt hier nog wat smakelijks de laatste tijd? Ben een weekendje weggeweest zie
Te weinig tietenpostsquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
INdahGebeurt hier nog wat smakelijks de laatste tijd? Ben een weekendje weggeweest zie
Kleinigheidjequote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
buiten dat de beurs in elkaar aan het tiefen is heb je niets gemist
tja.. die kans zit er dik in.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
die beurs is wel neukend jammer ja. Ik kan natuurlijk straks alleen maar schraal dure kuthypotheken krijgen
Nee, wet van Murphy. Gisteren 1 pjoeter gecrashed, vandaag de 2equote:Op dinsdag 30 september 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eddy? Gewoon het huis uitschoppen hoor.
da's inderdaad k.u.t.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, wet van Murphy. Gisteren 1 pjoeter gecrashed, vandaag de 2e
Mooi man, straks weer 2 lekker frisse machinesquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, wet van Murphy. Gisteren 1 pjoeter gecrashed, vandaag de 2e
en daar komen de eerste traantjes op zijn wangenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi man, straks weer 2 lekker frisse machinesWant al je data en pr0n is natuurlijk vakkundig gebackupt
Toch?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Grappig, wel. Ik heb Yahoo mail, en ik klik NOOIT op banners echt NOOIT. En dat is nu kennelijk opgevallen, want kreeg ik ze tot voor kort altijd in het Nederlands, er is blijkbaar ooit geindexeerd dat ik wel eens af en toe heb zitten mailen met iemand met een yahoo.no adres en iemand anders met een yahoo.it adres, en nu krijg ik ineens banners in het Noors en Italiaans
quote:
d'r reet ligt op de chipsquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een mannen topic. Op Kuukske na.
[ afbeelding ]
Pr0n wel, muziek staat voor belangrijk deel origineel op CD.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi man, straks weer 2 lekker frisse machinesWant al je data en pr0n is natuurlijk vakkundig gebackupt
Toch?
Dat is wel balen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pr0n wel, muziek staat voor belangrijk deel originel op CD.
Maar ik ben mijn MSN-smylies kwijt
dat zijn de meer dramatische dingen in het leven jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pr0n wel, muziek staat voor belangrijk deel origineel op CD.
Maar ik ben mijn MSN-smylies kwijt
My life is overquote:
ohhhhh.. moet ik er vanavond een paar naar je sturen?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ohhhhh.. moet ik er vanavond een paar naar je sturen?
Heb je nog in de regen gefietst, Klonkie?quote:
Pheño, your still alivequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn manboobs staan ook weer op de xray foto.
Die stonden niet in de kamer bij mequote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pheño, your still alive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
Schaamteloze crosspost. Dan weten jullie het ook weer wat er in het ziekenhuis gezegd en gedaan is (diegene die het wilt weten iig. De rest moet deze post overslaan).Pics van ribSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Spareribsquote:
Tieten postenquote:
quote:
Je meldt je maar als je zover bent. Ik ben er.quote:
Ok, en anders maar niet, zoals de rest van de vrouwelijke users hier. Maar ik kon het toch proberenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
Schaamteloze crosspost. Dan weten jullie het ook weer wat er in het ziekenhuis gezegd en gedaan is (diegene die het wilt weten iig. De rest moet deze post overslaan)... En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik ben rond 11 uur thuisquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je meldt je maar als je zover bent. Ik ben er.
ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ok, en anders maar niet, zoals de rest van de vrouwelijke users hier. Maar ik kon het toch proberen
Ik ben al getrouwd met een fokster, een is genoeg :pquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja, inderdaad.
je kunt het ook wat anders aanpakken, maargoed. you live you learn
Dat schiet op.. .dan lig ik er misschien al in. KUn je offline berichten ontvangen of heb je dat uit staan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben rond 11 uur thuis
Na volgende week niets meer.quote:
Dan worden custom smileys niet weergegevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat schiet op.. .dan lig ik er misschien al in. KUn je offline berichten ontvangen of heb je dat uit staan?
Ik weet niet hoe die standaard staat, hij is vers geïnstalleerdquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat schiet op.. .dan lig ik er misschien al in. KUn je offline berichten ontvangen of heb je dat uit staan?
Zo blijkt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:57 schreef JortK het volgende:
Niet nog meer tieten?
Je eigen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:57 schreef JortK het volgende:
Niet nog meer tieten?
nou ja, als ik nog op ben merk je dat welquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die standaard staat, hij is vers geïnstalleerd
Gewoon, omdat het kan.quote:
quote:
Dat mag. Maar je tieten zijn ook welkom hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik kom hier alleen maar voor mijn kopje thee op zijn tijd hoor
LOLquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag. Maar je tieten zijn ook welkom hoor
AC dingesquote:
Ja hoor, met jou ook?quote:
Vandaag nieuwe brief gehadquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Nog ontwikkelingen rondom ultimoo?
Beetje grieperig, maar niks wat een blik Warsteiner niet oplost natuurlijk hequote:
Ik heb anders zat tieten geplaatst net nogquote:
Ph!quote:
Toevallig trek ik hier een HJ'tje openquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje grieperig, maar niks wat een blik Warsteiner niet oplost natuurlijk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Neuh, maar dat gezwaai lijkt op een andere vroegere sc.quote:
Nee, helaas. Alleen nog een oude mac. Niet supersnelquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie heeft er nog een supersnelle pjoeter over?
Ik. Even wachten tot de Large Hadron Collider het weer doet. Mijn harddisk spint mee op die rondzoemende deeltjes namelijk. Keisnel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie heeft er nog een supersnelle pjoeter over?
Vroegere SC's zijn zooo 2003quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, maar dat gezwaai lijkt op een andere vroegere sc.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
Mannen.... WATJES zijn het, allemaal!Woei, ik ben die uitzonderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
Mannen.... WATJES zijn het, allemaal!kee joh, wat jij wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik. Even wachten tot de Large Hadron Collider het weer doet. Mijn harddisk spint mee op die rondzoemende deeltjes namelijk. Keisnel.
Ja, werken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Jullie nog plannen voor morgen?
Werken, zoals al het plebsquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Studeren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Arme plantenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
hihihi, ik snap nu waarom al mijn planten altijd slap gaan hangen en bruin worden.. ze zijn gewoon jaloers omdat ik de gieter vaker gebruik om mijn strijkijzer bij te vullen dan dat ik hen daar water mee geef
*gniffel*quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Planten?In huis? Je bedoelt BINNEN?
![]()
Raar wijf![]()
Ik werk thuis, half dagje.quote:
quote:
quote:
Ik eet die dingen echt nooitquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
pepernoten? Dat komt half november wel
C++ >>> C# Pointers naar pointers etcquote:
optyfen naar DIG rukkersquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
C++ >>> C# Pointers naar pointers etc
Little endian devvenquote:
Posten? Straks weer aan die van mijn vrouw zitten.quote:
F#m is ook een mooi accoordquote:
Ik kreeg een stomp.quote:
ac4wheels?quote:
Ik ben al voorzien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
Of gewoon niemand. Jullie jagen al het vrouwvolk weg hier!
Lompquote:
Ze was bezig met een mesje, ze vond het even niet sjiek hendigquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lomp
Zo'n vrouw zou niks voor mij zijn. Die moet het fijn vinden om zo af en toe eens bij verrassing even gegrepen te worden
In dat geval: Blij zijn dat je er met een stomp vanaf gekomen bentquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze was bezig met een mesje, ze vond het even niet sjiek hendig
egoïstquote:
Je hebt er toch wel een harde zuigzoen in dr nek gegeven he?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze was bezig met een mesje, ze vond het even niet sjiek hendig
quote:
Jij hebt ze allemaal al gemeet.quote:
Nietesquote:
Hallo nog-niet-uitzondering die de regel bevestigdquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo nog-niet-uitzondering die de regel bevestigd
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
C++ >>> C# Pointers naar pointers etc
quote:
Nietusquote:
Dat zijn ze allemaal!quote:
Nietus!quote:
quote:
Oh byte orderquote:
Hapquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Muck
Fha
Bengel
MM
BX
Ladylike
Es
en-ik-zei-de-gek
quote:
Ik heb hier een sandwich rauwe ham/kaas/komkommerquote:
Geen interessequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hier een sandwich rauwe ham/kaas/komkommer
Van die lijst heb ik 3 personen gemeetquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Muck
Fha
Bengel
MM
BX
Ladylike
Es
en-ik-zei-de-gek
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Van die lijst heb ik 3 personen gemeet.
Ik twee. Wel beide minstens twee keerquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Specs en pics aubquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een laptop gekocht.
ook bevestigd.![]()
Zeg... kun jij geen andere UI nemen? Mijn kids hebben allebei zo'n Elmo.... ik kan dat ding nu niet meer normaal aankijkenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben je nog erger dan Papier!
Andere UI in de maak, of kan je ook niet tegen ontpitte perziken?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg... kun jij geen andere UI nemen? Mijn kids hebben allebei zo'n Elmo.... ik kan dat ding nu niet meer normaal aankijken
ROFL.... Ik kan me voorstellen wat voor aanblik dat geeft. Maar daar hoef ik dan weer minder tegenaan te kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Andere UI in de maak, of kan je ook niet tegen ontpitte perziken?
Het is dat of Elmoquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ROFL.... Ik kan me voorstellen wat voor aanblik dat geeft. Maar daar hoef ik dan weer minder tegenaan te kijken
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben je nog erger dan Papier!
Avond Psquote:
homoquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
http://tweakers.net/price(...)ok-gx610p-051nl.html
deze en dan de rechter.
http://global.msi.com.tw/html/popup/NB/GX610/index.html
AMD® Mobile Turion64 X2 Processor (TL-60 , 2 gighz dual core)
• Genuine Windows is authentic Windows software that is properly licensed and legally installed. Learn more about the special benefits reserved for genuine Windows customers by visiting www.microsoft.com/genuine Windows Vista® Home Premium
• 15.4" WSXGA+/WXGA ACV (Amazing Crystal Vision) Display
• ATi HD2600 Graphic with 256MB GDDR3(Supports Hyper Memory)
• The Exquisite and Stylized Design
• Colorful W、A、S、D Buttons on the Keyboard for Gamers
• Exclusive MSI VIVID Image Enhancement Technology
• HDMI (High-Definition Multimedia Interface) Output
• Digital/Analog 5.1 Channel Headphone Output
Hij is al opquote:
En je doet het met 1 ervan. Smeerpijp!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:57 schreef MPG het volgende:
EEE PC
Ik 1 overigens. En die meerdere kerenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
ja ze zijn aanhanger van de EEE pc.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:07 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Is toch best een aardig laptopje? Of mis ik iets?
We hebben hem een EEE PC geadviseerd, maar meneer luistert nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:07 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Alsof jij het niet met een fokster doetquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je doet het met 1 ervan. Smeerpijp!
Hoe verhoudt SC4 zich tot SC3quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
Sim city is wel leuk. Iig is de interface makkelijk op te pakken. Nu nog een cursusje stedenbouwkunde
Kan ik ook!quote:
Ik twee, plus de gequote persoonquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo weinig maar? Ik meet mensen tenminste minimaal 3 keerquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik twee. Wel beide minstens twee keer
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:07 schreef PoepSnoet het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef DaMart het volgende:
Zo weinig maar? Ik meet mensen tenminste minimaal 3 keer.
Let even op, de gequote persoon hoort niet in dat rijtje thuisquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik twee, plus de gequote persoon.
quote:[..]
Zo weinig maar? Ik meet mensen tenminste minimaal 3 keer.
ontploft ? nou dan hoef ik hem niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaEEE PC is de BOM.
Alle andere keuzes, mis je iets
Ik zal niet in discussie gaan over wel of niet een EEE pc, ik ben alleen blij dat ik niet degene ben die verantwoordelijk is voor de RMA handlingquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaEEE PC is de BOM.
Alle andere keuzes, mis je iets
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:35 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Simpel gezegd, de arme sukkel die verantwoordelijk is voor het afhandelen van de reparaties
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
loop toch niet zo te zeiken man t is een geweldig ding
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
loop toch niet zo te zeiken man t is een geweldig ding
Ga fietsenquote:
Dat geldt ook voor jou.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:57 schreef PoepSnoet het volgende:
Ja precies
Jammer dat mensen het pas doorhebben als het te laat is
Nee dank je.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:00 schreef cablegunmaster het volgende:
iemand zin in een broodje bapao ? ik wel en ze kosten 30 cent in de winkel maar ik heb er geen....
Hij zal zo wel thuis zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:05 schreef DR34M3R het volgende:
Waar Is Pier?!
Het is 11 uur. Ik wil naar bed maar kan niet rustig slapen met de wetenschap dat hij zijn MSN-smileys kwijt is.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:05 schreef DR34M3R het volgende:
Waar Is Pier?!
Het is 11 uur. Ik wil naar bed maar kan niet rustig slapen met de wetenschap dat hij zijn MSN-smileys kwijt is.
quote:Run away from all your boredom
Run away from all your whoredom and wave
Your worries, and cares, goodbye
All it takes is one decision
A lot of guts, a little vision to wave
Your worries, and cares goodbye
Je hebt mij toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:05 schreef DR34M3R het volgende:
Waar Is Pier?!
Jamaar, jij bent niet zielig, want jij bent je MSN-smileys niet kwijtquote:
Welke smiley?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jij bent niet zielig, want jij bent je MSN-smileys niet kwijt.
Alle.quote:
Wil jij ook smileys met me delen?quote:
klinkt heerlijk perversquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil jij ook smileys met me delen?
Welke wil jij van mij hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil jij ook smileys met me delen?
Die ging al een hele tijd terug zn bed in.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:20 schreef cablegunmaster het volgende:
nu missen we alleen nog jortk
Die heeft Fles al gepostquote:
Alleen de leuke.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Welke wil jij van mij hebben?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen de leuke.
Maar nu niet, ik ga slapen
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen de leuke.
Maar nu niet, ik ga slapen
Een giechelend puppiequote:Op dinsdag 30 september 2008 23:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Welke wil jij van mij hebben?
ik wil hem ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een giechelend puppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |