Nietus!quote:
quote:
Oh byte orderquote:
Hapquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Muck
Fha
Bengel
MM
BX
Ladylike
Es
en-ik-zei-de-gek
quote:
Ik heb hier een sandwich rauwe ham/kaas/komkommerquote:
Geen interessequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hier een sandwich rauwe ham/kaas/komkommer
Van die lijst heb ik 3 personen gemeetquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Muck
Fha
Bengel
MM
BX
Ladylike
Es
en-ik-zei-de-gek
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Van die lijst heb ik 3 personen gemeet.
Ik twee. Wel beide minstens twee keerquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Specs en pics aubquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een laptop gekocht.
ook bevestigd.![]()
Zeg... kun jij geen andere UI nemen? Mijn kids hebben allebei zo'n Elmo.... ik kan dat ding nu niet meer normaal aankijkenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben je nog erger dan Papier!
Andere UI in de maak, of kan je ook niet tegen ontpitte perziken?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg... kun jij geen andere UI nemen? Mijn kids hebben allebei zo'n Elmo.... ik kan dat ding nu niet meer normaal aankijken
ROFL.... Ik kan me voorstellen wat voor aanblik dat geeft. Maar daar hoef ik dan weer minder tegenaan te kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Andere UI in de maak, of kan je ook niet tegen ontpitte perziken?
Het is dat of Elmoquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ROFL.... Ik kan me voorstellen wat voor aanblik dat geeft. Maar daar hoef ik dan weer minder tegenaan te kijken
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben je nog erger dan Papier!
Avond Psquote:
homoquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
http://tweakers.net/price(...)ok-gx610p-051nl.html
deze en dan de rechter.
http://global.msi.com.tw/html/popup/NB/GX610/index.html
AMDŽ Mobile Turion64 X2 Processor (TL-60 , 2 gighz dual core)
• Genuine Windows is authentic Windows software that is properly licensed and legally installed. Learn more about the special benefits reserved for genuine Windows customers by visiting www.microsoft.com/genuine Windows VistaŽ Home Premium
• 15.4" WSXGA+/WXGA ACV (Amazing Crystal Vision) Display
• ATi HD2600 Graphic with 256MB GDDR3(Supports Hyper Memory)
• The Exquisite and Stylized Design
• Colorful W、A、S、D Buttons on the Keyboard for Gamers
• Exclusive MSI VIVID Image Enhancement Technology
• HDMI (High-Definition Multimedia Interface) Output
• Digital/Analog 5.1 Channel Headphone Output
Hij is al opquote:
En je doet het met 1 ervan. Smeerpijp!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:57 schreef MPG het volgende:
EEE PC
Ik 1 overigens. En die meerdere kerenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
ja ze zijn aanhanger van de EEE pc.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:07 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Is toch best een aardig laptopje? Of mis ik iets?
We hebben hem een EEE PC geadviseerd, maar meneer luistert nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:07 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Alsof jij het niet met een fokster doetquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je doet het met 1 ervan. Smeerpijp!
Hoe verhoudt SC4 zich tot SC3quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
Sim city is wel leuk. Iig is de interface makkelijk op te pakken. Nu nog een cursusje stedenbouwkunde
Kan ik ook!quote:
Ik twee, plus de gequote persoonquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo weinig maar? Ik meet mensen tenminste minimaal 3 keerquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik twee. Wel beide minstens twee keer
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:07 schreef PoepSnoet het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef DaMart het volgende:
Zo weinig maar? Ik meet mensen tenminste minimaal 3 keer.
Let even op, de gequote persoon hoort niet in dat rijtje thuisquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik twee, plus de gequote persoon.
quote:[..]
Zo weinig maar? Ik meet mensen tenminste minimaal 3 keer.
ontploft ? nou dan hoef ik hem niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaEEE PC is de BOM.
Alle andere keuzes, mis je iets
Ik zal niet in discussie gaan over wel of niet een EEE pc, ik ben alleen blij dat ik niet degene ben die verantwoordelijk is voor de RMA handlingquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaEEE PC is de BOM.
Alle andere keuzes, mis je iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |