quote:
Dat mag. Maar je tieten zijn ook welkom hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik kom hier alleen maar voor mijn kopje thee op zijn tijd hoor
LOLquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag. Maar je tieten zijn ook welkom hoor
AC dingesquote:
Ja hoor, met jou ook?quote:
Vandaag nieuwe brief gehadquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Nog ontwikkelingen rondom ultimoo?
Beetje grieperig, maar niks wat een blik Warsteiner niet oplost natuurlijk hequote:
Ik heb anders zat tieten geplaatst net nogquote:
Ph!quote:
Toevallig trek ik hier een HJ'tje openquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje grieperig, maar niks wat een blik Warsteiner niet oplost natuurlijk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Neuh, maar dat gezwaai lijkt op een andere vroegere sc.quote:
Nee, helaas. Alleen nog een oude mac. Niet supersnelquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie heeft er nog een supersnelle pjoeter over?
Ik. Even wachten tot de Large Hadron Collider het weer doet. Mijn harddisk spint mee op die rondzoemende deeltjes namelijk. Keisnel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie heeft er nog een supersnelle pjoeter over?
Vroegere SC's zijn zooo 2003quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, maar dat gezwaai lijkt op een andere vroegere sc.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
Mannen.... WATJES zijn het, allemaal!Woei, ik ben die uitzonderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
Mannen.... WATJES zijn het, allemaal!kee joh, wat jij wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik. Even wachten tot de Large Hadron Collider het weer doet. Mijn harddisk spint mee op die rondzoemende deeltjes namelijk. Keisnel.
Ja, werken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Jullie nog plannen voor morgen?
Werken, zoals al het plebsquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Studeren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Arme plantenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
hihihi, ik snap nu waarom al mijn planten altijd slap gaan hangen en bruin worden.. ze zijn gewoon jaloers omdat ik de gieter vaker gebruik om mijn strijkijzer bij te vullen dan dat ik hen daar water mee geef
*gniffel*quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Planten?In huis? Je bedoelt BINNEN?
![]()
Raar wijf![]()
Ik werk thuis, half dagje.quote:
quote:
quote:
Ik eet die dingen echt nooitquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
pepernoten? Dat komt half november wel
C++ >>> C# Pointers naar pointers etcquote:
optyfen naar DIG rukkersquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
C++ >>> C# Pointers naar pointers etc
Little endian devvenquote:
Posten? Straks weer aan die van mijn vrouw zitten.quote:
F#m is ook een mooi accoordquote:
Ik kreeg een stomp.quote:
ac4wheels?quote:
Ik ben al voorzien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
Of gewoon niemand. Jullie jagen al het vrouwvolk weg hier!
Lompquote:
Ze was bezig met een mesje, ze vond het even niet sjiek hendigquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lomp
Zo'n vrouw zou niks voor mij zijn. Die moet het fijn vinden om zo af en toe eens bij verrassing even gegrepen te worden
In dat geval: Blij zijn dat je er met een stomp vanaf gekomen bentquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze was bezig met een mesje, ze vond het even niet sjiek hendig
egoīstquote:
Je hebt er toch wel een harde zuigzoen in dr nek gegeven he?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze was bezig met een mesje, ze vond het even niet sjiek hendig
quote:
Jij hebt ze allemaal al gemeet.quote:
Nietesquote:
Hallo nog-niet-uitzondering die de regel bevestigdquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo nog-niet-uitzondering die de regel bevestigd
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
C++ >>> C# Pointers naar pointers etc