Ooitquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:58 schreef DaMart het volgende:
Wanneer worden de oude topics bijgewerkt?
goed plan!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan ga ik weer even verder met werken en zie ik jullie in het volgende deel wel weer.
goud stijgt idd flink jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
Is daar veel geld in te verdienen dan in de koffie?
Goud zal nu hard omhoog gaan.
Olie is, als het nog even blijft dalen, straks een goede investering.
Da's wel smakelijk ja.quote:
Goud moet je eigenlijk al niet meer komen. Des te beter het gaat des te minder dat waard wordt. En anders om ook, dus dat zal nog wel wat stijgen, maar hoeveel is maar de vraag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goud stijgt idd flink ja
en olie is volgens mij altijd een goede investering
Een Belgische wafel met chocolade en vruchtjes en slagroomquote:
Sterktequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
Veel plezier vanmiddag, ik ga weer naar een omgeving met witte muren en slechte thee. Ziekenhuis dus
sterktequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
Veel plezier vanmiddag, ik ga weer naar een omgeving met witte muren en slechte thee. Ziekenhuis dus
Al vanaf 9 uur, maar ik had last van Murphyquote:
Eddy? Gewoon het huis uitschoppen hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al vanaf 9 uur, maar ik had last van Murphy![]()
Mogguh iedereen
buiten dat de beurs in elkaar aan het tiefen is heb je niets gemistquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
INdahGebeurt hier nog wat smakelijks de laatste tijd? Ben een weekendje weggeweest zie
Te weinig tietenpostsquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
INdahGebeurt hier nog wat smakelijks de laatste tijd? Ben een weekendje weggeweest zie
Kleinigheidjequote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
buiten dat de beurs in elkaar aan het tiefen is heb je niets gemist
tja.. die kans zit er dik in.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
die beurs is wel neukend jammer ja. Ik kan natuurlijk straks alleen maar schraal dure kuthypotheken krijgen
Nee, wet van Murphy. Gisteren 1 pjoeter gecrashed, vandaag de 2equote:Op dinsdag 30 september 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eddy? Gewoon het huis uitschoppen hoor.
da's inderdaad k.u.t.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, wet van Murphy. Gisteren 1 pjoeter gecrashed, vandaag de 2e
Mooi man, straks weer 2 lekker frisse machinesquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, wet van Murphy. Gisteren 1 pjoeter gecrashed, vandaag de 2e
en daar komen de eerste traantjes op zijn wangenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi man, straks weer 2 lekker frisse machinesWant al je data en pr0n is natuurlijk vakkundig gebackupt
Toch?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Grappig, wel. Ik heb Yahoo mail, en ik klik NOOIT op banners echt NOOIT. En dat is nu kennelijk opgevallen, want kreeg ik ze tot voor kort altijd in het Nederlands, er is blijkbaar ooit geindexeerd dat ik wel eens af en toe heb zitten mailen met iemand met een yahoo.no adres en iemand anders met een yahoo.it adres, en nu krijg ik ineens banners in het Noors en Italiaans
quote:
d'r reet ligt op de chipsquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een mannen topic. Op Kuukske na.
[ afbeelding ]
Pr0n wel, muziek staat voor belangrijk deel origineel op CD.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi man, straks weer 2 lekker frisse machinesWant al je data en pr0n is natuurlijk vakkundig gebackupt
Toch?
Dat is wel balen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pr0n wel, muziek staat voor belangrijk deel originel op CD.
Maar ik ben mijn MSN-smylies kwijt
dat zijn de meer dramatische dingen in het leven jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pr0n wel, muziek staat voor belangrijk deel origineel op CD.
Maar ik ben mijn MSN-smylies kwijt
My life is overquote:
ohhhhh.. moet ik er vanavond een paar naar je sturen?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ohhhhh.. moet ik er vanavond een paar naar je sturen?
Heb je nog in de regen gefietst, Klonkie?quote:
Pheño, your still alivequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn manboobs staan ook weer op de xray foto.
Die stonden niet in de kamer bij mequote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pheño, your still alive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
Schaamteloze crosspost. Dan weten jullie het ook weer wat er in het ziekenhuis gezegd en gedaan is (diegene die het wilt weten iig. De rest moet deze post overslaan).Pics van ribSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Spareribsquote:
Tieten postenquote:
quote:
Je meldt je maar als je zover bent. Ik ben er.quote:
Ok, en anders maar niet, zoals de rest van de vrouwelijke users hier. Maar ik kon het toch proberenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
Schaamteloze crosspost. Dan weten jullie het ook weer wat er in het ziekenhuis gezegd en gedaan is (diegene die het wilt weten iig. De rest moet deze post overslaan)... En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik ben rond 11 uur thuisquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je meldt je maar als je zover bent. Ik ben er.
ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ok, en anders maar niet, zoals de rest van de vrouwelijke users hier. Maar ik kon het toch proberen
Ik ben al getrouwd met een fokster, een is genoeg :pquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja, inderdaad.
je kunt het ook wat anders aanpakken, maargoed. you live you learn
Dat schiet op.. .dan lig ik er misschien al in. KUn je offline berichten ontvangen of heb je dat uit staan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben rond 11 uur thuis
Na volgende week niets meer.quote:
Dan worden custom smileys niet weergegevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat schiet op.. .dan lig ik er misschien al in. KUn je offline berichten ontvangen of heb je dat uit staan?
Ik weet niet hoe die standaard staat, hij is vers geïnstalleerdquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat schiet op.. .dan lig ik er misschien al in. KUn je offline berichten ontvangen of heb je dat uit staan?
Zo blijkt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:57 schreef JortK het volgende:
Niet nog meer tieten?
Je eigen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:57 schreef JortK het volgende:
Niet nog meer tieten?
nou ja, als ik nog op ben merk je dat welquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die standaard staat, hij is vers geïnstalleerd
Gewoon, omdat het kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |