abonnement Unibet Coolblue
pi_62018408
Ik gooi de hem vol, dus hier gaan we lekker verder.. Met een leuk nieuwtje..

BRUCE SPRINGSTEEN AND THE E STREET BAND TO PERFORM DURING BRIDGESTONE SUPER BOWL XLIII HALFTIME SHOW ON NBC
quote:
BRUCE SPRINGSTEEN AND THE E STREET BAND will perform in the BRIDGESTONE SUPER BOWL XLIII HALFTIME SHOW on NBC Sports at Raymond James Stadium in Tampa on Sunday, February 1, the NFL announced today.

The Super Bowl halftime show is annually the most-watched musical performance. More than 148 million viewers in the U.S. watched last year's show. The Super Bowl and halftime show will be broadcast worldwide in more than 230 countries and territories.

Bruce Springsteen and the E Street Band join an esteemed list of recent halftime acts that includes the Rolling Stones, U2, Paul McCartney, Prince and Tom Petty and the Heartbreakers.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_62018657
Bruce
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_62019114
Springsteen
pi_62019144
Nieuws uit het vorige topic wat ook niet onopgemerkt mag blijven:

BRUCE SPRINGSTEEN: Album in January
We have confirmed that Bruce Springsteen and the E Street Band are recording a new album and that it will be released in the new year, prior to the band playing halftime at the Super Bowl on February 1st in Tampa, Florida. Brendan O'Brien, who produced The Rising and Magic for Bruce, has been behind the board at sessions in his Southern Tracks studio in Atlanta and Springsteen's Thrill Hill studio in New Jersey. While O'Brien would not confirm for us that Springsteen is recording, he did tell us that Bruce is "on an amazing creative roll right now." As we understand it, Springsteen plans to follow the album with a tour in the spring.
from the hawk 105.7 web page.
pi_62019321
Leuke nieuwtjes
pi_62019412
Woehoe, waar moet ik gaan liggen voor de kaarten?!?!?!?!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_62020508
Vette shit dat nieuws.
pi_62022807
Bruce Rockt!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:51:21 #9
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62025861
Houden we even in de gaten
pi_62044222
Gaat de goeie kant op voor volgend jaar!
pi_62057128
Even een TVP'tje

Ben erg benieuwd wat Bruce in 2009 ons gaat brengen, hopelijk ook nog wat in 2008 zoals een dvd van de Magic Tour of een Darkness 30th anv box.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:23:03 #12
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_62089042
TVP.

Goed nieuws.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:41:35 #13
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_62143803
Ordinaire TVP
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_62144989
Springsteen haalt uit naar Bush

Niks nieuws lijkt me, maar leuk dat het even aandacht krijgt
pi_62145408
Die reacties bij dat bericht
Bush meer rock en roll in zijn kleine teen? Alleen 40+ers? Is iemand van jullie uberhaupt 40+?

Bruce is een held!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_62145544
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:07 schreef Norrage het volgende:
Die reacties bij dat bericht
Bush meer rock en roll in zijn kleine teen? Alleen 40+ers? Is iemand van jullie uberhaupt 40+?

Bruce is een held!
Erg reacties bij dat bericht, maar ja wij weten wel beter!!

Bruce

(p.s. ik ben 23 jaar en ik was 17 toen ik fan werd)

Gisteren heeft Springsteen dus opgetreden:


Setlist:
1. The Promised Land
2. TGOTJ
3. Thunderroad
4. No Surrender
5. Does this bus stop at 82nd street?
6. The Rising
7. This land is my land

En wat hij te vertellen had:
quote:
BRUCE SPRINGSTEEN'S COMMENTS FROM THE STAGE AT TODAY'S VOTE FOR CHANGE RALLY IN PHILADELPHIA

"Hello Philly,

"I am glad to be here today for this voter registration drive and for Barack Obama, the next President of the United States.

"I've spent 35 years writing about America, its people, and the meaning of the American Promise. The Promise that was handed down to us, right here in this city from our founding fathers, with one instruction: Do your best to make these things real. Opportunity, equality, social and economic justice, a fair shake for all of our citizens, the American idea, as a positive influence, around the world for a more just and peaceful existence. These are the things that give our lives hope, shape, and meaning. They are the ties that bind us together and give us faith in our contract with one another.

"I've spent most of my creative life measuring the distance between that American promise and American reality. For many Americans, who are today losing their jobs, their homes, seeing their retirement funds disappear, who have no healthcare, or who have been abandoned in our inner cities. The distance between that promise and that reality has never been greater or more painful.

"I believe Senator Obama has taken the measure of that distance in his own life and in his work. I believe he understands, in his heart, the cost of that distance, in blood and suffering, in the lives of everyday Americans. I believe as president, he would work to restore that promise to so many of our fellow citizens who have justifiably lost faith in its meaning. After the disastrous administration of the past 8 years, we need someone to lead us in an American reclamation project. In my job, I travel the world, and occasionally play big stadiums, just like Senator Obama. I've continued to find, wherever I go, America remains a repository of people's hopes, possibilities, and desires, and that despite the terrible erosion to our standing around the world, accomplished by our recent administration, we remain, for many, a house of dreams. One thousand George Bushes and one thousand Dick Cheneys will never be able to tear that house down.

"They will, however, be leaving office, dropping the national tragedies of Katrina, Iraq, and our financial crisis in our laps. Our sacred house of dreams has been abused, looted, and left in a terrible state of disrepair. It needs care; it needs saving, it needs defending against those who would sell it down the river for power or a quick buck. It needs strong arms, hearts, and minds. It needs someone with Senator Obama's understanding, temperateness, deliberativeness, maturity, compassion, toughness, and faith, to help us rebuild our house once again. But most importantly, it needs us. You and me. To build that house with the generosity that is at the heart of the American spirit. A house that is truer and big enough to contain the hopes and dreams of all of our fellow citizens. That is where our future lies. We will rise or fall as a people by our ability to accomplish this task. Now I don't know about you, but I want that dream back, I want my America back, I want my country back.

"So now is the time to stand with Barack Obama and Joe Biden, roll up our sleeves, and come on up for the rising."
Op de bekende sites staan al bootlegs van deze show.
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:28:06 #17
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_62146974
Ik ben 18, val nét buiten de categorie 40+
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:14:07 #18
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_62256640
schandalige tvp dit.


En wow, alweer een nieuw album?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_62268005
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:14 schreef GooseFM het volgende:
schandalige tvp dit.


Schaam je

tvp
pi_62268046
Eindelijk doet m'n computer thuis het weer, wat is een beetje goed recent concert om te downloaden van Jungleland?
pi_62269814
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:56 schreef Luni het volgende:
Eindelijk doet m'n computer thuis het weer, wat is een beetje goed recent concert om te downloaden van Jungleland?
Crystal Cat:
Gothenburg Night 1 & 2 vooral 2 is een aanrader met oa Drive All Night.
pi_62271047
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:52 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Crystal Cat:
Gothenburg Night 1 & 2 vooral 2 is een aanrader met oa Drive All Night.
Thanx!
pi_62343989
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:52 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Crystal Cat:
Gothenburg Night 1 & 2 vooral 2 is een aanrader met oa Drive All Night.
Nogmaal bedankt, erg goed optreden!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:42:15 #24
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_62436274
The River vind ik echt een van de beste nummers ooit.. En van dat nummer vind ik de uitvoering op Live in NYC het meeste geniaal, echt prachtig, tien minuten lang kippenvel! Hier staat die op Youtube:



Gewoonweg briljant hoe aan het eind van het nummer de solo's vlekkeloos overgaan van zang naar mondharmonica naar sax...

Maar verder heb ik nooit meer een soortgelijke uitvoering van dit nummer gehoord. Weet iemand er nog een? Dus The River maar dan zonder gitaar, in een soort ballad jasje.
Funk Gezond, Soul een Appel
pi_62436526
The River op Live 1975-1985 vind ik echt fenomenaal
pi_62439641
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
The River op Live 1975-1985 vind ik echt fenomenaal
Ik ook, mooi verhaal ook over z'n vader
pi_62446120
Posten jullie wel je album top 100 ??? Met zoveel mogelijk Bruce erin? Ik wel hoor!

En qua versies van the River staat die van 1975-1985 inderdaad ruim bovenaan. Als er iets kippenvel is het dat, na dat verhaal over zijn vader. En dat dan het publiek gaat klappen dat het goed was afgelopen...En als hij dan het nummer inzet Elke keer weer krijg ik kippenvel...En ook de uitvoering van het nummer zelf is echt heel goed. Dat harmonica eind met die piano

Maar die van Live in NY is ook wel echt cool, die intro van Clarence
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_62664052
Weet iemand toevallig of er ook een audiorip bestaat van deze Breathless In Paris - 29 June 1985 - Uber Series Volume 07 dvd?
pi_62665645
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Weet iemand toevallig of er ook een audiorip bestaat van deze Breathless In Paris - 29 June 1985 - Uber Series Volume 07 dvd?
Die bestaat, zie je pm.
pi_62666393
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:17 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Die bestaat, zie je pm.
pi_62679133
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:17 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Die bestaat, zie je pm.
Kan er ook een PM naar mij als ik het heel lief vraag?
pi_62681332
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:35 schreef Razer het volgende:

[..]

Kan er ook een PM naar mij als ik het heel lief vraag?
Ik hoop dat deze post ook subtiel genoeg is
pi_62684039
pm'metjes (is dat fatsoenlijk NL??) zijn verstuurd!
pi_62688326
Luister live at the hammersmith. De piano in Lost in the Flood is echt zo geniaal
pi_62831492
Een aardigheidje van Bruce voor Halloween..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_62831591
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Luister live at the hammersmith. De piano in Lost in the Flood is echt zo geniaal
Hammersmith (ik neem aan dat je die van 1975 bedoelt?)
Lost in the Flood is inderdaad megageniaal. Maar andere hoogtepunten zijn Spirit in the night, kitty's back, saint in the city, rosalita, thunder road....en alle andere nummers...Wat een geweldig concert moet dat geweest zijn, waanzinnig.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_62833219
haha, wat geniaal
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_62833927
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:36 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
pm'metjes (is dat fatsoenlijk NL??) zijn verstuurd!
Dankjewel!! Sorry voor de iets late reactie
pi_62834455
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hammersmith (ik neem aan dat je die van 1975 bedoelt?)
Lost in the Flood is inderdaad megageniaal. Maar andere hoogtepunten zijn Spirit in the night, kitty's back, saint in the city, rosalita, thunder road....en alle andere nummers...Wat een geweldig concert moet dat geweest zijn, waanzinnig.
Die bedoel ik ja!
Heel dat concert is waanzinnig
pi_62839833
HQ linkje naar Springsteen's Halloween clip:
http://media.brucesprings(...)seyDevil_Deinter.mov
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:40:54 #42
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_62843357
Vet nummer! ) Ben nu alleen nog maar meer benieuwd naar het volgende album! (mocht dit er een voorbode van zijn )
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_62871112
Geweldig nieuw nummer!! Doet me een beetje aan de man die aan de basis van mijn avatar staat
pi_62900517
Ah, gelukkig heeft 't me maar iets meer dan een maand gekost om erachter te komen waarom het vorige deel nooit meer omhoog kwam in m'n MyAt.

.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62906777
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, gelukkig heeft 't me maar iets meer dan een maand gekost om erachter te komen waarom het vorige deel nooit meer omhoog kwam in m'n MyAt.

.
Ik miste je al, kanjer!

On-topic: Bruce =
pi_62915156
De baas heeft weer een nieuw nummer geschreven voor de Obama Rally van gisteren:


Working On A Dream
Van Backstreets:
A six-song set, similar to the Columbus set a couple weeks ago, added a welcomed duet with Patti on a new song: "Workin' on a Dream." The song has been recorded for the follow-up to Magic, which Springsteen has been working on this fall, an album expected to see release around the time of the Presidential Inauguration in January 2009.



[ Bericht 33% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 03-11-2008 21:16:25 ]
pi_63025742
20 januari nieuw album? Volgens enkele Belgische media... Twaalf nummers, korte rocksongs, ESB, enkele gastspelers (SS?). De tour die volgt zou omstreeks maart België (of in ieder geval omgeving) aandoen.
pi_63027960
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:22 schreef Fargo het volgende:
20 januari nieuw album? Volgens enkele Belgische media... Twaalf nummers, korte rocksongs, ESB, enkele gastspelers (SS?). De tour die volgt zou omstreeks maart België (of in ieder geval omgeving) aandoen.
Rock is goed.

Ik heb wel weer zin in een concert. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:55:15 #49
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_63028062
Yeah!! .... alleen jammer dat we niet meer in de rij hoeven slapen om kaartjes te halen
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_63029402
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Rock is goed.

Ik heb wel weer zin in een concert. .
Zou het dan wellicht wel tot een rendezvous komen? Wat ons twee betreft dan...
pi_63029538
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:45 schreef Fargo het volgende:

[..]

Zou het dan wellicht wel tot een rendezvous komen? Wat ons twee betreft dan...
Het wordt inderdaad hoog tijd dat ik dat accent van jou eens in het echt hoor, en niet alleen op m'n voicemail!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63029574
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het wordt inderdaad hoog tijd dat ik dat accent van jou eens in het echt hoor, en niet alleen op m'n voicemail!
Neem dan ook gewoon op in het vervolg

Maarre...lekker rocken in het voorjaar!
pi_63029664
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:52 schreef Fargo het volgende:

[..]

Neem dan ook gewoon op in het vervolg

Maarre...lekker rocken in het voorjaar!
Ik stond huilend in de hal van een ziekenhuis, ik mocht helemaal niet opnemen. .

Wij zien elkaar sowieso voor komende zomer. Deal? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63030771
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik stond huilend in de hal van een ziekenhuis, ik mocht helemaal niet opnemen. .

Wij zien elkaar sowieso voor komende zomer. Deal? .
Wij hebben een dikke deal!
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:37:09 #55
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_63228569
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:53 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
De video staat al op youtube:


Geweldige clip!!
Tof zeg...zie het nu pas Lekkere rauw nummer

Heeft veel weg van de live versie van Reason to Believe zoals in het begin van de Magic tour
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_63241185
Wat is nou dat geweldige concert van de jaren 70? Kan er eventjes niet meer opkomen. Iets met Winter ofzo, ik was die toch zo aan het zoeken!

Dan kan ik ook meteen vragen, voor wat extra activiteit in dit topic wat nou de beste Live Albums zijn van Bruce!

Zelf zeg ik voorlopig Hammersmith 75, maar goed, dat is ook een van de weinige "oude" concerten die ik volledig in mijn bezit heb. Jullie hebben er vast meer. Van de nieuwe concerten vind ik New York City echt wel wat speciaals hebben.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:15:17 #57
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_63241321
Winterland Night 3 cd's
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:27:25 #58
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_63241553
Ik zal even de mijne listen :p

Ashbury park Rehearsal (SSB)
Born in the USA - Opening Night
The Clear DIfference
The Firecracker Show
Hammersmith Odeon, London '75
Holiday Show 2001
I'll show you some controversy
Kenan Stadium
Live '75 - '85 (niet echt een concert, maar wel live dus moet die er ook bij )
Live At Gelredome
Live at Nassua Colloseum
Live at Ullevi
Live in Hamburg
Live in New York City
Live To Run - dec 31, 1975
Magic rehearsal Night II
Oh Boy
A Phantom in Tampa Bay
Saint in the City
Sha La La
Stockholm Night (Globen)
The Tables are Waiting
VFC Tour Cleveland
Winterland Night
Winterland Night - 25th Anniversary Remaster
31-12-1980 Nassau Night
2008-03-29 Seattle (Travitz)
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_63241859
Als ik mijn lijst hier neerzet zijn we 2 topics verder, want dat zijn er ~650 inmiddels (lijst is niet meer up to date), maar winterland is inderdaad wel een klassieker, maar tegenwoordig houdt ik het wel bij de flinn verzamerlaars per tour, dat scheelt kastruimte. Tegenwoordig ben ik meer van de DVD's dan echt de bootlegs, het weer terug kunnen zien is toch ook wel leuk.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63244693
Is the 25h Anniversary van Winterland Night beter dan de normale?

En wat een lijsten...Kan je ook zeggen welke dan de betere zijn? Of welke er speciaal zijn?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:42:18 #61
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_63246100
Ik heb het verschil nog niet echt opgemerkt, maar er zitten wel een paar andere nummers bij dacht ik.

Die rehearsals zijn niet heel speciaal.. VCF Tour is ook niet, teveel andere artiesten

A Phantom in Tampa Bay is de eerste show na het overlijden van Danny, winterland is erg tof. Live to Run ook. en verder zou ik gewoon wat downloaden van jungleland en maar zien welke er tof zijn
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_63246630
Winterland van jungleland is een beetje traag geworden, kan iemand hem even seeden of een andere link geven? (of wat er ook moet gebeuren om het sneller te laten gaan, ik ben nieuw met torrents eigenlijk vandaar ook dat ik even die bootlegs en zo moet krijgen )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63250586
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:10 schreef Norrage het volgende:
Winterland van jungleland is een beetje traag geworden, kan iemand hem even seeden of een andere link geven? (of wat er ook moet gebeuren om het sneller te laten gaan, ik ben nieuw met torrents eigenlijk vandaar ook dat ik even die bootlegs en zo moet krijgen )
Je kan ze ook ruilen over de hele wereld, door de opkomst van torrents enzo is dat wat ondergesneeuwd, maar zo ben ik ooit wel begonnen. Je houdt er veel wereldwijde contacten aan over, en zo kan je ook wat ouder/specialere bootlegs op de kop tikken. Maar je moet wel wat hebben om te ruilen, je moet even iemand hebben die je op gang helpt met wat leuk spul, daarna gaat het eigenlijk vanzelf wel. Het schijnt trouwens dat hazy davy alle 2000+ bootlegs heeft die er ooit gemaakt zijn, maar dat weet ik niet zeker..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63252741
Ooeh, kennelijk ben ik uit die hele download scene geraakt want ineens kom ik in aanraking met dingen als .flac en .shn . Nu kende ik dat wel, maar ik wist niet dat alles (iig al die bootlegs) in die formaten er zijn! Beetje irritant, want A) ik heb niet genoeg ruimte op mijn computer meer ( ) en B) ik wil ze op mijn ipod krijgen....
Kan ze wel converteren,maar is net vervelend als je het mij vraagt.

Wel cool dat ik eraan kan komen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63258317
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef Norrage het volgende:
Ooeh, kennelijk ben ik uit die hele download scene geraakt want ineens kom ik in aanraking met dingen als .flac en .shn . Nu kende ik dat wel, maar ik wist niet dat alles (iig al die bootlegs) in die formaten er zijn! Beetje irritant, want A) ik heb niet genoeg ruimte op mijn computer meer ( ) en B) ik wil ze op mijn ipod krijgen....
Kan ze wel converteren,maar is net vervelend als je het mij vraagt.

Wel cool dat ik eraan kan komen.
Er bestaat een site waar je alle bovenstaande bootlegs gewoon in mp3 kan downloaden, voorwaarde is wel dat je ze niet gaat ruilen met andere bootleggers.

Ik heb je een pm gestuurd met de link, want ik denk niet dat die link hier mag staan van de fok bazen
quote:
Debuut single 'Working on a Dream'
[11-11-2008]
Op zondag 16 november wordt de nieuwe single 'Working on a Dream' officieel gepresenteerd op de Amerikaanse televisie, in de rust van de American Football-wedstrijd tussen de Dallas Cowboys en de Washington Redskins. Bruce en Patti hebben het nummer al eerder akoestisch live ten gehore gebracht, op 2 november bij de politieke rally in Cleveland. Aanstaande zondag wordt de studioversie gedraaid onder beelden van de hoogtepunten van de wedstrijd.
Ben erg benieuwd!!!!
pi_63258911
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef Norrage het volgende:
Ooeh, kennelijk ben ik uit die hele download scene geraakt want ineens kom ik in aanraking met dingen als .flac en .shn . Nu kende ik dat wel, maar ik wist niet dat alles (iig al die bootlegs) in die formaten er zijn! Beetje irritant, want A) ik heb niet genoeg ruimte op mijn computer meer ( ) en B) ik wil ze op mijn ipod krijgen....
Kan ze wel converteren,maar is net vervelend als je het mij vraagt.

Wel cool dat ik eraan kan komen.
Haha, pas maar op, voordat je het weet sta je bij de ikea voor een stel van die Benno CD torens.. (trust me, I know....) Maar goed, als je ooit nog wat wilt gaan ruilen is mp3 toch wel een doodzonde, veel mensen willen het niet hebben met een trade. (ik ook niet). Die paar Gb om er even wav van te maken en ze vervolgens te rippen naar mp3 heb je toch wel?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63259078
Ik heb ook wel mijn luxe Stereo Installatie, maar uiteindelijk vind ik mezelf toch weer luisteren naar de mp3s vanaf mijn computer dan naar mijn cds en dvds Merk eigenlijk geen (lees, te weinig om het het waard te laten zijn meer moeite te doen) verschil
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63259261
Jezus wat zijn Live Prove it All Night versies toch ongelooflijk geweldig (vooral die van de 1978 Darkness tour )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63293231
Zet 27 Januari 2009 in je agenda!!!!!
quote:
Bruce Springsteen

Click artist name above for photos and more info.

FOR IMMEDIATE RELEASE
November 17, 2008

Bruce Springsteen's 'Working On A Dream' Set For January 27 Release On Columbia Records

Bruce Springsteen's new album 'Working on a Dream' has been set for January 27 release on Columbia Records. 'Working on a Dream' was recorded with the E Street Band and features twelve new Springsteen compositions plus two bonus tracks. It is the fourth collaboration between Springsteen and Brendan O'Brien, who produced and mixed the album.

'Working on a Dream' Song Titles:

1. Outlaw Pete
2. My Lucky Day
3. Working On a Dream
4. Queen of the Supermarket
5. What Love Can Do
6. This Life
7. Good Eye
8. Tomorrow Never Knows
9. Life Itself
10. Kingdom of Days
11. Surprise, Surprise
12. The Last Carnival

Bonus tracks:
The Wrestler
A Night with the Jersey Devil

Bruce Springsteen said, "Towards the end of recording 'Magic,' excited by the return to pop production sounds, I continued writing. When my friend producer Brendan O'Brien heard the new songs, he said, 'Let's keep going.' Over the course of the next year, that's just what we did, recording with the E Street Band during the breaks on last year's tour. I hope 'Working on a Dream' has caught the energy of the band fresh off the road from some of the most exciting shows we've ever done. All the songs were written quickly, we usually used one of our first few takes, and we all had a blast making this one from beginning to end."

'Working on a Dream' is Bruce Springsteen's twenty-fourth album and was recorded and mixed at Southern Tracks in Atlanta, GA with additional recording in New York City, Los Angeles, and New Jersey.

http://www.shorefire.com

http://www.brucespringsteen.net
Bron: http://shorefire.com/index.php?a=pressrelease&o=2462

Youtube: Working On A Dream:


Mp3 tje:
http://www.megaupload.com/?d=5BCGA693

Ik ben erg benieuwd maar Queen of the supermarket
pi_63293429
Tour? Tour? Tourtourtour? . .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 17 november 2008 @ 17:35:41 #71
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_63293833
Vind het maar een matige titel, maar ach.

TOUR TOUR TOUR TOUR
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_63294400
vind het wel cool, maar de nieuwe albums kunnen me stiekem gewoon niet echt bekoren...En ik ben bang dat het deze ook niet direct gaat lukken.

Maar, in het geval een tour,
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63297497
Zag een leuke reactie bij de youtube comments staan:
"I can't possibly afford a new tour, I'll be paying off the last one for years. "

maarre Tour Tour Tour!!


quote]Op maandag 17 november 2008 17:35 schreef Thealexfiles het volgende:
Vind het maar een matige titel, maar ach.

TOUR TOUR TOUR TOUR
[/quote]
pi_63300314
Goed nieuws.
pi_63306679
Oeeh yeah! Nu nog een coole tour DVD van de Magic tour en een complete Flynn bootleg compilatie van de Magic tour en mijn 2009 kan niet meer stuk
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:50:23 #76
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_63308204
woohoo! Een nieuw album is leuk, maar een nieuwe tour erbij zal helemaal top zijn
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_63308336
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:28 schreef Razer het volgende:
Oeeh yeah! Nu nog een coole tour DVD van de Magic tour en een complete Flynn bootleg compilatie van de Magic tour en mijn 2009 kan niet meer stuk
Jij ben snel tevreden, ik wil dan toch zeker nog wel een paar concerten vooraan meemaken..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63334905
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:00 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Jij ben snel tevreden, ik wil dan toch zeker nog wel een paar concerten vooraan meemaken..
Ohjah die was ik er nog vergeten bij te vermelden
Hoop er dan wel weer 3 te kunnen mee pikken
pi_63341726
Vet hoor die live concerten

Ik heb nu:
Capitol Passaic 19-9
Winterland Night
Nassau Night
Roses in the Kansas Rain
City of Angels 1999 (advies )

En had al (DVDS)

Live in New York City 2001
Hammersmith Odeon
Barcelona
Live 1975-1985
Devils & Dust Storytellers


Voorlopig heb ik van al de mooie tours wel iets. Verder nog een briljante tip? Voorlopig vind ik deze echt allemaal geniaal. Heb iets minder met de nummers die vanaf Born In The USA zijn uitgebracht, dus mijn voorkeur ligt vooral bij alles t/m the River. Wat een emotie opwekkende topnummers zijn Racing In The Street, the River, Thunder Road, Drive All Night, Point Blank , Independence Day, Lost In The Flood, New York City Serenade etc etc toch Kan ik non-stop naar luisteren.

En de Kitty's Back versies van Hammersmith en Capitol Passaic

[ Bericht 5% gewijzigd door Norrage op 19-11-2008 12:21:10 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63343471
Ga eens op zoek naar Acoustic Tales. Geweldige bootleg. Uit november 1990 volgens mij...
pi_63343767
De beste bootleg die ik heb gevonden van de Magic tour is die van San Jose. Iemand nog tips?
pi_63343845
Acoustic Tales zijn die Christic Concerts zeker?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63398641
De album hoes voor Working On A Dream:


En op de site van Amazon is een stukje van Working On A Dream te horen:
http://www.amazon.com/Working-On-A-Dream/dp/B001LR6J6U/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1227257500&sr=8-2


Aanraders voor de bootleg verzamerlaars:
19-11-2007 Boston (EV2) Laatste show met Danny Federici
It's A Good Night For A Ride (uber series) 1-7-2000 de laatste show van de Reunion tour met een kippenvel bezorgende, Bruce met een brok in de keel, Blood Brothers.

2003 Gothenborg 2nd night
2008 Gothenborg 2nd night
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:26:52 #84
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_63406381
ALs iemand nou even uber series deel 7 gaat downen van jungleland kom ik ook weer aan een betere ratio
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_63407255
Ik vind die hoes best ok.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63408210
Het nummer Working On A Dream is nu in zijn geheel te horen:
http://www.q1043.com/pages/news/brucespringsteen/

Ik vind het een erg gaaf nummer, maar dat had ik al gezegd.
pi_63408679
Ik heb er ook niet veel tegen. Beetje makkelijk, maar wel lekker
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:24:50 #88
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_63414003
hmm moet er nog een beetje aan wennen ... een fluitende Bruce Springsteen
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_63426489
Ik heb de laatste week ofzo, iets van 300 nummers van Bruce geluisterd of zo Terwijl ik niet eens zoveel thuis was (tsja, ook in de trein though )
Wat een verslaving ineens, die bootlegs
Maar ben nu Live in Dublin aan het luisteren (had die nog niet, alleen een keertje gezien) en wat een blijheid toch, en wat anders dan de rest maar toch zo goed...Die Seeger Session tour van Bruce is toch wel een van de meest respect opwekkende dingen die een artiest ooit heeft gedaan
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63427086
Heb laatst maar een tweede HD van 1TB er bij gehaald om de bootlegs een beetje bij te houden haha Maar er is zoveel te krijgen, zal collectie vast nooit compleet krijgen

Vraag me af wanner er een DVD/Bluray komt van de Magic tour. Denk dat het één van de beste tours was die Bruce ooit heeft gespeeld, jammer dat daar nog niks over bekend is. Maar goed eerst eens een nieuw album en dan zien we daarna wel weer verder
pi_63427394
Wat is de beste Magic Tour bootleg?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63427433
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:09 schreef Razer het volgende:
Heb laatst maar een tweede HD van 1TB er bij gehaald om de bootlegs een beetje bij te houden haha Maar er is zoveel te krijgen, zal collectie vast nooit compleet krijgen

Vraag me af wanner er een DVD/Bluray komt van de Magic tour. Denk dat het één van de beste tours was die Bruce ooit heeft gespeeld, jammer dat daar nog niks over bekend is. Maar goed eerst eens een nieuw album en dan zien we daarna wel weer verder
Bruce schuwt nieuwe technologieën niet, hij was ook vrij vlot met het uitbrengen van "live in New York" op SACD bijvoorbeeld, en Live in Dublin (seeger sessions) is al meteen op Blu-ray uitgebracht.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63427950
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:09 schreef Razer het volgende:
Heb laatst maar een tweede HD van 1TB er bij gehaald om de bootlegs een beetje bij te houden haha Maar er is zoveel te krijgen, zal collectie vast nooit compleet krijgen

Vraag me af wanner er een DVD/Bluray komt van de Magic tour. Denk dat het één van de beste tours was die Bruce ooit heeft gespeeld, jammer dat daar nog niks over bekend is. Maar goed eerst eens een nieuw album en dan zien we daarna wel weer verder
Ik ga vast wel wat bootlegs verzamelen, maar ik wil er wel gewoon een beetje goed naar kunnen luisteren...Zitten zoveel qualitatief slechte tussen.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63435400
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef Norrage het volgende:
Wat is de beste Magic Tour bootleg?
Trust none of what you hear- Magic tour 2007-2008 complete van Ceoil Deas (11 CD's)

Die moet je natuurlijk wel hebben totdat de Flynn compilatie van de hele tour uitkomt. De compilaties van Flynn zijn gewoon de beste die je van elke tour kunt hebben

Van losse concerten zijn de CC (Crystal Cat) releases altijd wel aan te bevelen. Hier zijn laatst een paar hele goede releases van geweest (Barcelona Magic Night, Antwerpen Magic Night, Amsterdam Magic Night en Gothenburg second Magic Night) paar leuke voorbeelden
pi_63453484
Benieuwd naar het nieuwe album !!! Sneller dan verwacht.
'Cause The Nameless One's Gonna Have Some Fun
  maandag 24 november 2008 @ 19:29:27 #96
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_63486346
Working on a Dream is vandaag gratis te downloaden op zijn site.
quote:
Bruce Springsteen's single "Working on a Dream" is available now in the iTunes Store and is available on brucespringsteen.net until midnight EST tonight. Free downloads are available through both sites today only. The track will be a paid download in the iTunes Store from tomorrow exclusively through December 9.
Ik kan niet wachten tot het album er is.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_63496504
Working on a Deam wordt met de keer dat ik hem luister beter! Krijg er elke keer weer goede zin van Echt een top nummer!
pi_63509800
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:55 schreef Razer het volgende:

[..]

Trust none of what you hear- Magic tour 2007-2008 complete van Ceoil Deas (11 CD's)

Die moet je natuurlijk wel hebben totdat de Flynn compilatie van de hele tour uitkomt. De compilaties van Flynn zijn gewoon de beste die je van elke tour kunt hebben

Van losse concerten zijn de CC (Crystal Cat) releases altijd wel aan te bevelen. Hier zijn laatst een paar hele goede releases van geweest (Barcelona Magic Night, Antwerpen Magic Night, Amsterdam Magic Night en Gothenburg second Magic Night) paar leuke voorbeelden
Merkte het ook bij de concerten waar ik geweest was, maar ook bij alles wat ik gehoord heb....Maar in ieder geval vind ik dat het instrumentaal misschien wel de beste tour is, maar Bruce vind ik zo ontzettend slecht bij stem....Het klinkt zo schor, hij haalt het gewoon steeds net niet...Vind het daardoor allemaal maar matigjes
Maar het enthousiasme vind ik daarentegen alles goedmaken hoor, dus mooi
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63511379
Hij wordt wel beter naarmate de concerten vorderen, vind ik nu....Drive All Night in Gothenburg Die doet ie ook niet elke dag
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63512058
Om nog even te bevestigen dat Bruce stoer is:

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63525848
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Norrage het volgende:
Hij wordt wel beter naarmate de concerten vorderen, vind ik nu....Drive All Night in Gothenburg Die doet ie ook niet elke dag
Bruce was aan het einde van de Magic tour vocaal top. De 2007 leg was hij een stuk minder bij stem dan de 2008 leg.
pi_63549792
Op Youtube staat nu de volledige versie van The Wrestler:


Kippenvel!!


En op Amazon.com staat een stukje van de 2de single van het nieuwe album.
My Lucky Day:
http://www.amazon.com/My-Lucky-Day-Amazon-Exclusive/dp/B001MA4PZS/ref=sr_1_15?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1227782132&sr=8-15

[ Bericht 25% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 27-11-2008 15:06:30 ]
  donderdag 27 november 2008 @ 20:26:08 #103
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_63575157
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:29 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Op Youtube staat nu de volledige versie van The Wrestler:


Kippenvel!!


En op Amazon.com staat een stukje van de 2de single van het nieuwe album.
My Lucky Day:
http://www.amazon.com/My-Lucky-Day-Amazon-Exclusive/dp/B001MA4PZS/ref=sr_1_15?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1227782132&sr=8-15
The Wrestler Geweldig nummer zeg!
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  donderdag 27 november 2008 @ 20:28:48 #104
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_63575241
Van wat ik tot nu toe gehoord heb spreken de bonus tracks van de nieuwe CD me het meeste aan.

Alleen al voor The Wrestler en A Night With The Jersey Devil de aanschaf waard lijkt me.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_63575850
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:28 schreef Pistol_Pete het volgende:
Van wat ik tot nu toe gehoord heb spreken de bonus tracks van de nieuwe CD me het meeste aan.

Alleen al voor The Wrestler en A Night With The Jersey Devil de aanschaf waard lijkt me.
Op de site van Springsteen staat A Night With The Jersey Devil niet meer op de playlist van de nieuwe cd...erg jammer.
  donderdag 27 november 2008 @ 21:14:40 #106
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_63576696
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Op de site van Springsteen staat A Night With The Jersey Devil niet meer op de playlist van de nieuwe cd...erg jammer.


Op Amazon nog wel...er is nog hoop
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:41:17 #107
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_63621250
Er is weer een nieuw nummer te beluisteren op amazon.com!! http://www.amazon.com/My-Lucky-Day-Amazon-Exclusive/dp/B001MA4PZS/ref=sr_1_15?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1227782132&sr=8-15

Vind het een beetje heel erg lijken op Working on a Dream.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_63623694
Lijkt inderdaad een beetje meer van hetzelfde te worden....Had ik ook in bepaalde mate met Magic....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63640121
En de volledige versie van My Lucky Day staat op Youtube:


Ik vind hem gaaf, volgens mij wordt dit een erg vrolijk album
pi_63654077
Oeehh My Lucky Day is een erg lekker nummer! Volgens mij is dit een erg goed gemixed album! Laat maar snel komen!

Morgen maar even het nummer op Amazon kopen.
pi_63654291
Wel cool, maar ik vind hem beetje eentonig....ja sorry voor mijn negatieve toon in het bruce topic! Bruce is een held, en ik leg de lat gewoon hoog
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63656098
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:06 schreef Norrage het volgende:
Wel cool, maar ik vind hem beetje eentonig....ja sorry voor mijn negatieve toon in het bruce topic! Bruce is een held, en ik leg de lat gewoon hoog
Eerst z'n stem bekritiseren tijdens de tour, nu nog 2 van die uitspraken hier over het nieuwe album Gaat het nog goed komen?
  maandag 1 december 2008 @ 11:13:22 #113
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_63663278
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:00 schreef Razer het volgende:
Oeehh My Lucky Day is een erg lekker nummer! Volgens mij is dit een erg goed gemixed album! Laat maar snel komen!

Morgen maar even het nummer op Amazon kopen.

goed gemixed? overgeprodueerd zul je bedoelen

maar goed.... koop hem toch wel en hoop ook op kaarten voor een optreden
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_63667889
Mm kunt met een Nederlandse creditcard My Lucky Day niet op Amazon kopen Dan maar hopen dat hij ergens anders als MP3 tevoorschijn komt.
pi_63668187
Hier trouwens wat leuk studio materiaal van My Lucky Day:

pi_63801554
Wat een geniale intro-teksten bij het concert Roses in the kansas Rain Stuk voor stuk en hij kan zijn eigen lach ook niet bedwingen...

Verder erg goed concert!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63820515
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:05 schreef Norrage het volgende:
Wat een geniale intro-teksten bij het concert Roses in the kansas Rain Stuk voor stuk en hij kan zijn eigen lach ook niet bedwingen...

Verder erg goed concert!
Aan het downloaden geslagen met bootlegs?
pi_63820591
Ja. Je denkt nog zo dat als je er 20 hebt ofzo dat je dan wel genoeg hebt, maar dan lees je op een een of andere forum weer dat een bepaalde versie van een nummer van een bepaald concert toch wel zo ontzettend goed is, en dan download je weer dat hele concert
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63820767
Zit nu dus de Racing In The Street versies van Tampa 2008 en Harley in heat 2008 te luisteren (omdat die mij aangeraden werden als beste versies ooit)...en die zij me inderdaad een potje geweldig zeg

Hebben jullie nog van bepaalde legendarische nummers tips voor de beste uitvoeringen van dat nummer? The River, Thunder Road,Jungleland...etc?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63821726
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:59 schreef Norrage het volgende:
Zit nu dus de Racing In The Street versies van Tampa 2008 en Harley in heat 2008 te luisteren (omdat die mij aangeraden werden als beste versies ooit)...en die zij me inderdaad een potje geweldig zeg

Hebben jullie nog van bepaalde legendarische nummers tips voor de beste uitvoeringen van dat nummer? The River, Thunder Road,Jungleland...etc?
Thunder Road:
Hammersmith 1975 geweldige kippenvel versie met alleen Roy op Piano.
Bologna 2002 het outro wordt door het publiek zolang meegezongen dat Bruce weer terug het podium op komt en het nummer opnieuw alleen op piano naar zijn einde brengt.
pi_63828599
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:21 schreef Razer het volgende:
Mm kunt met een Nederlandse creditcard My Lucky Day niet op Amazon kopen Dan maar hopen dat hij ergens anders als MP3 tevoorschijn komt.
Heb tot nu toe alleen Working on a Dream als cd-kwaliteit. My Lucky Day en The Wrestler alleen op 128 kbit/s
Ga de losse nummers sowieso niet kopen, ik wacht wel tot het hele album uit is. Deze 3 nummers vind ik al ontzettend mooi

[ Bericht 3% gewijzigd door Verstreujem op 07-12-2008 22:51:32 ]
pi_63849856
Ik heb van de broers van m'n vriend de 30th anniversary box van Born to Run gekregen. Eindelijk heb ik Hammersmith dus ook. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63855884
Heeft iemand misschien de lossless versie van racing in the street harley in heat 2008?
Ik heb geen zin om het hele concert te downloaden (geen ruimte op HD ) en er is vast iemand bij jullie die hem lossless heeft....Ik moet de best mogelijke versie van dat nummer hebben, wat een genialiteit
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63920848
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:22 schreef Norrage het volgende:
Heeft iemand misschien de lossless versie van racing in the street harley in heat 2008?
Ik heb geen zin om het hele concert te downloaden (geen ruimte op HD ) en er is vast iemand bij jullie die hem lossless heeft....Ik moet de best mogelijke versie van dat nummer hebben, wat een genialiteit
Nog interesse? Of ondertussen al gevonden?
Anders ga ik even voor je op me HD speuren
pi_63920963
nope heb nog niet gevonden
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 10 december 2008 @ 23:49:25 #126
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_63921332
Net de antwerpen sportpaleis 2007 weer terug gevonden op mijn hd
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_63922517
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef Norrage het volgende:
nope heb nog niet gevonden
Uploading...
pi_63923027
Done:

http://www.megaupload.com/?d=N11I1NU9

Bruce Springsteen - Racing in the Street
pi_63924889
Volgens BeTrue
quote:
De officiële Nederlandse releasedatum van Working on a Dream is 26 januari, dus een dag voor de Amerikaanse release, zo laat Sony weten. Maar de verwachting is dat de cd op 23 januari al in veel Nederlandse winkels te vinden zal zijn. Billboard.com heeft meer details over het nieuwe album van Springsteen gepubliceerd. Zo is bekendgemaakt dat Danny Federici nog op het album te horen is. Het album verschijnt op vinyl en in een deluxe uitvoering met dvd. Volgens Amazon verschijnt er ook een single disc-uitvoering. De single disc is eind januari niet meteen in Nederland verkrijgbaar. Kijk voor meer details en een afbeelding van de hoes van het nieuwe album op de nieuwspagina van Be True.
Doeetumijmaar die deluxe uitvoering, alstublieftdankuwel..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63935814
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:45 schreef Razer het volgende:
Done:

http://www.megaupload.com/?d=N11I1NU9

Bruce Springsteen - Racing in the Street
Super, dank je. Heb ik nu meteen goed vergelijkingsmateriaal of het lossless nou echt beter klinkt of niet, en die indruk heb ik niet (ik merk het iig niet)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63935902

Bruce en Steve
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:55:10 #132
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_63992942
Op CityFM zenden ze vanavond tot 22:00 een concert uit van Bruce Springsteen. Ik luister net, klinkt als live 75 - 85
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_63993140
wtf, welke FM is dat?:P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:05:48 #134
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_63993190
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:03 schreef Norrage het volgende:
wtf, welke FM is dat?:P
http://www.cityfm.nl/

On-line te beluisteren of in de Randstad in de ether. Zie link voor frequenties.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_64006716
Welk concert is uitgezonden gister?
pi_64037534
Stukjes van het nieuwe album zijn hier te beluisteren:
http://www.amazon.co.uk/Working-On-A-Dream/dp/B001NS4AT0

Klinkt erg goed alleen over Queen of the supermarket heb ik mij bedenkingen
pi_64040805
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:08 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Stukjes van het nieuwe album zijn hier te beluisteren:
http://www.amazon.co.uk/Working-On-A-Dream/dp/B001NS4AT0

Klinkt erg goed alleen over Queen of the supermarket heb ik mij bedenkingen
Ligt het aan mij of is nergens een preview knopje te vinden ofzo? Kan ze nergens afspelen.
pi_64041513
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef Razer het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of is nergens een preview knopje te vinden ofzo? Kan ze nergens afspelen.
Ze zijn er afgehaald maar hier zijn ze nog te vinden:
http://adeepershadeofsoul(...)new-springsteen.html
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:38:21 #139
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_64066507
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welk concert is uitgezonden gister?
Live 1975 - 1985 niet in z'n geheel en niet in de goede volgorde .... maarja wat maakt het uit....blijft een meesterlijke plaat
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_64230258
Zonet weer ff naar het conert in Amsterdam geluisterd. Wat een man is het ook met Summertime Blues
pi_64235449
En we hebben weer een preview party in Utrecht!!!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_64241778
In Stairway? Wanneer?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64242006
21 januari
pi_64242325
Oh ja, goh.

.

Dank voor je kerstkaartje! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64243265
You're very welcome, my dear
pi_64267747
Vraagje, is American Land van Bruce zelf?? Ik kan hm niet op een studio album van Bruce vinden namelijk...
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:14:35 #147
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_64268170
Die is van Bruce Springsteen zelf, speciaal geschreven voor de Seeger Sessions Tour, d'r is alleen geen studioversie van.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_64569831
Gelukkig nieuwjaar Bruce liefhebbertjes! Laten we hopen dat er misschien dit jaar nog een fantastische tour komt waarmee hij Nederland aandoet...en alsjeblieft, geen Arena!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_64578118
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef Norrage het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Bruce liefhebbertjes! Laten we hopen dat er misschien dit jaar nog een fantastische tour komt waarmee hij Nederland aandoet...en alsjeblieft, geen Arena!
De Kuip
pi_64579986
Bruce Springsteen

The River

Ik ga dit topic in de gaten houden..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_64580881
1468 keer Bruce geluisterd in 2008! En dan telt last.fm niet eens alle plays vanuit mijn cd-speler
Kom dan denk ik wel op 2000. Dat kan meer! (het mooiste is dat de helft van al die plays uit de afgelopen maand komt )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_64582028
Heb net even gekeken wat ik heb geluisterd naar Bruce:
01 Bruce Springsteen 1,972
02 Bruce Springsteen & The E Street Band 1,377
08 Bruce Springsteen & The Sessions Band 118 (+ seeger sessions band)
15 Bruce Springsteen & The Max Weinberg 7 50
29 Bruce Springsteen & The '92-'93 Band 26
32 Bruce Springsteen & Friends 24

Dus een totaal van 3567x naar Bruce geluisterd (albums & bootlegs)

Hebben jullie het nieuwe nummer van Bruce al gehoord:

Life Itself
pi_64594089
Ook wel een redelijk getal

Ik had de nieuwe uiteraard al gehoord, vind het wel een mooi nummer...Ben niet dolenthousiast maar vind het wel leuk dat hij nog steeds andere dingen probeert.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 5 januari 2009 @ 17:27:46 #154
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_64693668
1Bruce Springsteen 1,530
2 Bruce Springsteen & The E Street Band 1,074

Dat is van vorig jaar
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  maandag 5 januari 2009 @ 19:19:23 #155
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_64698614
Laat ik dan ook maar meedoen.

Bruce Springsteen 3,103

[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_64706626
Bruce met Atlantic City (van unplugged is zooooo geniaal) staat op de 2e plaats in mn most played
Nummer 1 staat Comfortably Numb van Floyd
  maandag 5 januari 2009 @ 21:55:12 #157
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_64707116
Op HetGesprek stond gisteren een uitzending een uur lang geheel in het teken van Bruce. Te gast waren Guus Meeuwis en die kale Brabo van de VPRO. Twee die-hard Bruce-fans. Waarschijnlijk was het al een herhaling en het wordt vast nog wel paar keer herhaald.
Ik vond het wel vermakelijk!
Funk Gezond, Soul een Appel
pi_64721480
Meeuwis (ik werd ineens fan toen ik hoorde dat ie zo'n Bruce fan was ) Hij praat echt vol lof over Bruce en is echt idolaat. Echt cool
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:29:45 #159
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_64722282
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef boeiuh het volgende:
Op HetGesprek stond gisteren een uitzending een uur lang geheel in het teken van Bruce. Te gast waren Guus Meeuwis en die kale Brabo van de VPRO. Twee die-hard Bruce-fans. Waarschijnlijk was het al een herhaling en het wordt vast nog wel paar keer herhaald.
Ik vond het wel vermakelijk!
Geen Ekdom?;(
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_64726836
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef Norrage het volgende:
Meeuwis (ik werd ineens fan toen ik hoorde dat ie zo'n Bruce fan was ) Hij praat echt vol lof over Bruce en is echt idolaat. Echt cool
Hij laat zich volgens mij vaak inspireren door Bruce. Ook soms een beetje té, luister maar naar zijn 'Proosten' wat erg overeenkomt met Jacobs's Ladder van Bruce.
pi_64732639
Het Gesprek is op usenet te vinden voor de geintesseerden
  woensdag 7 januari 2009 @ 00:08:33 #162
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_64753809
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vraagje, is American Land van Bruce zelf?? Ik kan hm niet op een studio album van Bruce vinden namelijk...
Om hier nog even een keer op terug te komen, de tekst is dus van Bruce Springsteen, de melodie komt grotendeels van The Biggest Thing That Man Has Ever Done van Woody Guthrie, las ik net. Op Last.fm kun je een fragment horen.

http://www.last.fm/music/(...)at+Man+Has+Ever+Done
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_64785677
Rolling Stone:

Just after Bruce Springsteen wrapped up recording 2007's Magic, the E Street Band headed back to the studio to shoot a video - but Springsteen had bigger plans for the group. "Bruce said, 'I've got a new group of songs, and everyone's gonna be in one place,' " recalls Magic producer Brendan O'Brien. "He said, 'Let's get together while we're there and get them done.'"

Those songs - and others cut in New York and L.A. during breaks from the Magic tour - became Springsteen's 16th studio album, Working on a Dream, due January 27th. "I hope Working on a Dream has caught the energy of the band fresh off the road from some of the most exciting shows we've ever done," Springsteen said in a statement announcing the new album. "A lot of stuff was done on the fly," O'Brien confirms. "We would hear things and go, 'That would sound great, let's try that.' There wasn't a lot of dwelling."

But Working on a Dream is also an intricately arranged album, combining the dense whirl of E Street stage shows with orchestral and vocal flourishes that recall classic recordings by Roy Orbison and the Byrds. "My Lucky Day," one of the first songs cut for the album, is a burst of garage-guitar clatter with huge Sixties-pop vocal harmonies, and the dark, psychedelic swirl of "Life Itself" includes a backward guitar break by Nils Lofgren. "What Love Can Do" and "Surprise, Surprise" are both pop stomps loaded with Beatlesque guitar jangle, and "This Life" is draped in 1966-Beach Boys vocal harmonies. Ironically, "Tomorrow Never Knows" is not the Beatles' Revolver song but a Springsteen original outfitted with fiddle, strings and pedal steel guitar à la Bob Dylan's Nashville Skyline.

"Bruce was into this material being more orchestral, not just capturing a live feel," O'Brien says, "and that takes different sounds, orchestrations and vocal presentations." No song captures that ambition better than the eight-minute opening track, "Outlaw Pete," a gunfighter saga with changing time signatures, a driving Steven Van Zandt guitar riff and dramatic interjections of tubular bell, marxophone (an antique keyboard instrument that sounds like a hammer dulcimer) and Springsteen's "Thunder Road"-style harmonica. The combined effect is like a Pete Seeger ballad scored by Sergio Leone. "It is a beast of music," O'Brien concedes. "We actually cut it in pieces, one step at a time. In Bruce's mind, it was 'Let's make every moment as interesting as we can.'"

Sessions continued through this fall when, during mixing, Springsteen brought in the moving finale, "The Last Carnival," a tribute to E Street keyboard player Danny Federici, who played on a few songs on the album before his death last April. (Federici's son, Jason, plays accordion on "The Last Carnival," which is followed by a bonus track, Springsteen's Golden Globe-nominated title song for The Wrestler.)

Springsteen and the E Street Band will tour behind the new album, following their Super Bowl halftime set on February 1st. A source says the tour will not be "a total marathon," probably 50 to 60 shows divided between the U.S. and Europe. One idea under consideration is a miniset each night devoted to a full performance of one of Springsteen's classic albums - "a way of addressing the past," the source says.

In the meantime, Springsteen has songs left over that could be the start of another album. "But you have to remember," O'Brien says, "when Bruce calls, it's not 'Oh, I gotta crank up for an album.' It's 'Hey, man, I've got some songs. What are you doing? Let's record.' Sometimes it's hard to tell when one record stops and another one starts."
pi_64974875
Het album is inmiddels gelekt via de bekende wegen. En het is echt een heel goed album!
Nu hoofdtelefoon op en genieten!
pi_64975407
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:00 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Het album is inmiddels gelekt via de bekende wegen. En het is echt een heel goed album!
Nu hoofdtelefoon op en genieten!
Mm kan niks vinden
PM is welkom, kan niet wachten op me pre-order
pi_64975701
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:13 schreef Razer het volgende:

[..]

Mm kan niks vinden
PM is welkom, kan niet wachten op me pre-order
Same for me!
pi_64976116
[Als je mij ook een pm zou willen sturen graag.
Kom een hoop fake-downloads tegen of een aantal nummers.
Ben toch wel erg benieuwd naar het hele album.

Bedankt!

Bruuuuuuuuuuuuce
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:00 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Het album is inmiddels gelekt via de bekende wegen. En het is echt een heel goed album!
Nu hoofdtelefoon op en genieten!
pi_64977181
Oké net binnen via Usenet, eerste nummer Outlaw Pete klinkt al erg goed
pi_64989585
Ben hm nu aan het luisteren
pi_64990514
Mijn 1e indruk is niet bepaald positief... wat vinden jullie?
pi_64990606
Nu alweer eventueel een nieuwe tour... daar heb ik toch helegaar geen geld voor mensen!! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_64990979
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mijn 1e indruk is niet bepaald positief... wat vinden jullie?
Enorm positief juist, geweldig album. Soort TOL, maar dan anders.
Kan niet stoppen met spelen en Magic heb ik na de lek maar 3X geluister, dus ja, zeer positief!

Of ik een komende tour ga doen weet ik niet. Geloof nooit dat het beter kan als Barcelona 2008.
Wacht wel op een solo tour, of nog een SSB tour
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:15:29 #173
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_64996869
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:05 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:

[..]

Enorm positief juist, geweldig album. Soort TOL, maar dan anders.
Kan niet stoppen met spelen en Magic heb ik na de lek maar 3X geluister, dus ja, zeer positief!

Of ik een komende tour ga doen weet ik niet. Geloof nooit dat het beter kan als Barcelona 2008.
Wacht wel op een solo tour, of nog een SSB tour
Hier sluit ik me bij aan, overtrof echt al mijn verwachtingen. Met name Outlaw Pete is geweldig.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_64998056
Morgen dan maar nog een keer luisteren Magic vond ik eigenlijk gelijk al geweldig...
pi_65000371
Klinkt erg lekker allemaal.
Mijn favorieten tot nu toe:Outlaw Pete,Good Eye en The Wrestler.

Al ga ik waarschijnlijk definitief failliet....laat die tour maar komen.
pi_65000710
Outlaw Pete
pi_65002105
Favorieten tot nu toe: Outlaw Pete, The Wrestler, Working on a dream en Suprise, Suprise, Suprise.
Eerste helft van het album is super, maar daarbij vind het niveau van de nummers een beetje omlaag gaan (met uitzondering dan van The Wrestler). Had als eerbetoon aan Danny ook wel eens iets opbeurenders nummer verwacht als je de titel The Last Carnival ziet. Valt me een beetje tegen. Maar laat die tourdata's nu maar komen.
pi_65007988
Oh shit zit ik hier zonder internet en alleen met mobiel maar mooi die positieve verhalen! Wrestler had toch ook al die globe te pakken? Geweldig nummer. Ik ben benieuwd als ik thuiskom! . . . Volgende week.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65016474
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Outlaw Pete
Ohww lees me PM nu pas, volgens mij heb je um al he?
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:09:49 #180
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_65022250
/hem nu aan het luisteren is.
pi_65087202
Weet iemand toevallig welke gedachten (waar het nummer over gaat) er achter de nr's zit op het album "Working on a dream"? Zo gaat "The Wrestler" over die film... maar de rest van de nr's?
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:09:17 #182
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_65088928
Gevonden....zometeen even branden. Meteen nieuw luistervoer voor morgen in de auto. Ik ben benieuwd
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:14:25 #183
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_65104356
Vette plaat joh die Outlaw Pete!!
8 minuten lang een mooi vol geluid met strijkers en al, prachtig. En dat 'I was made for loving you' hoor je alleen de eerste keer, daarna niet meer.
Funk Gezond, Soul een Appel
pi_65113557
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:49 schreef Razer het volgende:

[..]

Ohww lees me PM nu pas, volgens mij heb je um al he?
Ja had de cd gevonden.

Ik moet toch even terugkomen op mij bedenking over Queen of The Supermarket, wat een leuk nummer is dat zeg.

Op www.springsteenlyrics.com zijn de teksten van het nieuwe album te vinden.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:09:16 #185
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_65126203
Beetje makkelijk van Bruce om de hele chorus van Outlaw Pete rond Kiss' - I was made for loving you te bouwen.

Niemand vermeldt dat Bruce Springsteen een Golden Globe heeft gewonnen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:42:22 #186
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_65138177
Morgenavond om 20:30 een registratie van een live optreden van onder meer Bruce Springsteen ter ere van de inaugiratie van Obama op Nederland 3.
quote:
The Obama Inaugural Celebration
Onder het motto We are one is in Washington het inauguratieconcert ter ere van de nieuwe president Barack Obama. Verwacht worden artiesten als Beyoncé, Bono, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Garth Brooks en Shakira. Ook zijn er voordrachten van o.a. Denzel Washington, Queen Latifah en Martin Luther King 3. Het concert vindt plaats op de Mall voor het Lincoln Monument, waar honderdduizenden bezoekers worden verwacht.
Nog geen tijd gehad om naar het nieuwe album te luisteren
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_65149154
Het begin van 'Tomorrow never knows' lijkt wel geïnspireerd door Bright Eyes, en dan met name het begin van 'At the bottom of everything'. Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat Bruce dat wel leuk vond, aangezien Bright Eyes ook met Bruce getourd heeft en dat Conor Oberst een keertje mee mocht zingen met Thunder Road (wat 'ie trouwens heel slecht deed )
pi_65185152
Bruce nu op Ned3! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65185188
Bruce nu op Ned3 met The Rising
pi_65185201
En hoe!!! The rising met een gospel koor!!!!!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65185438
Mooie uitvoering van The Rising!
Zou hij straks nog een nummer spelen, of blijft het bij THe Rising?
pi_65185473
Mooi zeg
pi_65185762
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Razer het volgende:
Mooie uitvoering van The Rising!
Zou hij straks nog een nummer spelen, of blijft het bij THe Rising?
Hij zou ook nog een nummer met Pete Seeger gaan zingen. Oja de man is 90 jaar oud...
pi_65186383
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Hij zou ook nog een nummer met Pete Seeger gaan zingen. Oja de man is 90 jaar oud...
Serieus? Damn, geweldig Dat zal wel This land is your land worden
pi_65189192
Is Bruce al voor de tweede keer opgekomen?
pi_65189567
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is Bruce al voor de tweede keer opgekomen?
nope
  zondag 18 januari 2009 @ 22:20:46 #197
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_65189920
nu wel met pete seeger. vooruitziende blik van Dylanesque
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_65190014
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Pistol_Pete het volgende:
nu wel met pete seeger. vooruitziende blik van Dylanesque
Alleen heb ik Bruce niet echt gehoord maar jah
pi_65190191
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Pistol_Pete het volgende:
nu wel met pete seeger. vooruitziende blik van Dylanesque
Ik was wel verrast dat ze het couplet zongen dat normaal gesproken achterwege wordt gelaten door de 'communistische' inslag
quote:
There was a big high wall there that tried to stop me;
Sign was painted, it said private property;
But on the back side it didn't say nothing;
That side was made for you and me.
Woody Guthrie heeft dit nog aan zijn zoon Arlo geleerd omdat hij bang was dat dit juist zo belangrijke couplet zou verdwijnen. Mooi dat ze dat hier gewoon meenamen

Prachtig om Pete Seeger nog te zien optreden trouwens
pi_65198545
Ik vond Pete Seeger echt een geweldige kerel. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65204721
Maar wie was nu die linker? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65205724
Dat is de zoon volgens mij van Pete Seeger.
pi_65205921
Ah, ok, dat vermoeden had ik al, maar ik wist het niet zeker.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65210604
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat is de zoon volgens mij van Pete Seeger.
Kleinzoon zelfs
pi_65211125
Pete Seeger heeft 't echt geweldig naar z'n zin daar. . Ik kijk 't nog even op youtube. Briljant. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65214581
quote:
There were Southern accents
On the radio
As I drove home
And at night I wake up with the sheets soaking wet
It's a pretty good song
Maybe you know the rest
Maybe you know the rest
Tip: The Gaslight Anthem. Uit New Jersey, duidelijk geïnspireerd door Bruce. Ik ga ze eind februari zien, hun album The '59 Sound klinkt heerlijk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65246131
Nog niet alles en ook nog zeker niet allemaal bevestigd (Scandinavische data overigens wel), maar hier alvast een voorproefje...

June 2 - Finland
June 4 - Stockhom
June 5 - Stockhom
June 9 - Bergen
June 10 - Bergen
June 12 - Munich
June 14 - Franfurt
June 22 - Berlin
July 8th - Denmark
July 19- Roma
July 21 - Udine
July 23 - Modena

En oh ja, het wordt een stadiontour...
pi_65246289
Nu eens sàmen naar Berlijn, Fargo? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65246355
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu eens sàmen naar Berlijn, Fargo? .
Een date in het Olympia Stadion zie ik wel zitten, ja
pi_65246483
Zou echt briljant zijn. Ik vond Berlijn al een geweldige stad!

22 juni valt op een maandag. Midweekje doen? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65246584
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zou echt briljant zijn. Ik vond Berlijn al een geweldige stad!

22 juni valt op een maandag. Midweekje doen? .
Het zou een prima start zijn van de midweek. Op dinsdag lekker bijkomen en de andere dagen genieten van die geweldige stad. Ja, ik vond het daar ook geweldig. Baal nu wel dat we niet de Fernsehturm zijn opgeweest. En dat terwijl ons hotel er echt pal naast lag!

Ga je naar het buitenland voor een concert, denk je? Ervan uitgaande dat hij ook gewoon Nederland nog aandoet trouwens...
pi_65246616
Nederland staat dr nog niet tussen, maar dat komt wel hoop ik
pi_65246742
Ik denk eind juni Nederland, dan België, en tussen Denmark en Roma nog even Spanje?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65246773
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nederland staat dr nog niet tussen, maar dat komt wel hoop ik
Er is wel een flink gat tussen 22 juni en 8 juli. Prima kans dat hij dan de Benelux aandoet. Frankrijk en Engeland staan er ook nog niet tussen. Die slaat hij ook heus niet over.
pi_65247029
Goed nieuws
pi_65247124
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef Fargo het volgende:

[..]

Het zou een prima start zijn van de midweek. Op dinsdag lekker bijkomen en de andere dagen genieten van die geweldige stad. Ja, ik vond het daar ook geweldig. Baal nu wel dat we niet de Fernsehturm zijn opgeweest. En dat terwijl ons hotel er echt pal naast lag!

Ga je naar het buitenland voor een concert, denk je? Ervan uitgaande dat hij ook gewoon Nederland nog aandoet trouwens...
Ik heb voor mezelf een beetje besloten dat ik alleen naar een concert in Nederland ga als dat in de Kuip is. Vorig jaar ben ik dus naar Hamburg geweest en dat is zeker vanuit Groningen nauwelijks verder. Ik kom er ook steeds meer achter dat niets in Europa echt ver is, dus voor een mooie ervaring met Bruce heb ik een reis best over!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65247227
De kuip, oh mocht dat nou eens zo zijn.... Overigens, bij cdwow is de deluxe versie met DVD 14 euro inc verzendkosten..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65247581
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb voor mezelf een beetje besloten dat ik alleen naar een concert in Nederland ga als dat in de Kuip is. Vorig jaar ben ik dus naar Hamburg geweest en dat is zeker vanuit Groningen nauwelijks verder. Ik kom er ook steeds meer achter dat niets in Europa echt ver is, dus voor een mooie ervaring met Bruce heb ik een reis best over!
Wel jammer, want ik heb niet de volle overtuiging dat het dit keer De Kuip gaat worden. Maar ik begrijp je wel. Ik zou graag eens naar Scandinavië gaan, maar denk dat dit er financieel simpelweg niet in zit. Misschien België (Brussel, Antwerpen?) of Duitsland, mits het net over de grens is (Düsseldorf, Keulen, Gelsenkirchen?). En misschien Parijs. Maar verder echt niet...
pi_65247726
Ja ik roep nu wel heel stoer ook, maar zomaar naar Madrid vliegen of zo zie ik mezelf toch eigenlijk ook niet doen. . We zien wel!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65247997
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja ik roep nu wel heel stoer ook, maar zomaar naar Madrid vliegen of zo zie ik mezelf toch eigenlijk ook niet doen. . We zien wel!
We zien elkaar nooit, bedoel je
pi_65248190
Dan spreken jullie toch af in Utrecht morgen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65248241
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:55 schreef fruityloop het volgende:
Dan spreken jullie toch af in Utrecht morgen?
Die releaseparty's zijn niets voor mij. Bovendien swing ik liever samen met haar in De Kuip dan in een zaaltje in Utrecht
pi_65248459
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Fargo het volgende:

[..]

We zien elkaar nooit, bedoel je
Hahaha. . Deze zomer moet het er écht eens van komen hoor. Ik wil niet nog een keer diezelfde tekst op m'n kerstkaartje hoeven zetten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65248528
Je hebt gelijk. Twee jaar achter elkaar de hoop uitspreken dat het er dit jaar eindelijk maar eens van moet komen lijkt me meer dan voldoende

Ik kom in het voorjaar trouwens nog wel een weekend naar Groningen. Misschien....?
pi_65248715
Je hebt m'n nummer en m'n adres, dusseh...!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65249000
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt m'n nummer en m'n adres, dusseh...!
Is prima! Ik weet nog niet precies wanneer het een en ander zal plaatsvinden in Groningen. Maar zeker is wel dat ik daar dan blijf slapen en pas zondag weer vertrek. Dus het lijkt me leuk om dan even wat af te spreken. Ik laat je nog weten tegen die tijd wat de exacte plannen worden... Gezellig!
pi_65249310
Leuk, gaan we gezellig iets drinken of zo! Hou me maar op de hoogte. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:26:07 #230
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_65249474
Hopen dat ik dit keer wel kaarten scoor voor Stockholm. Waarom is hij hier zo ongelovelijk populair.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_65250982
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tip: The Gaslight Anthem. Uit New Jersey, duidelijk geïnspireerd door Bruce. Ik ga ze eind februari zien, hun album The '59 Sound klinkt heerlijk.
Ik sluit mij hier graag bij aan. Het lijkt of ze dezelfde vibe hebben als Springsteen in zijn begintijd. Ik ga er ook naartoe, 1 van de betere albums van vorig jaar.
pi_65255241
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:59 schreef Joostebrood het volgende:

[..]

Ik sluit mij hier graag bij aan. Het lijkt of ze dezelfde vibe hebben als Springsteen in zijn begintijd. Ik ga er ook naartoe, 1 van de betere albums van vorig jaar.
Oh, tof! Ik vind het heerlijk energiek, dus dat wordt weer een avondje springen.

Waar ga jij ze zien?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:01:16 #233
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_65255707
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wel jammer, want ik heb niet de volle overtuiging dat het dit keer De Kuip gaat worden. Maar ik begrijp je wel. Ik zou graag eens naar Scandinavië gaan, maar denk dat dit er financieel simpelweg niet in zit. Misschien België (Brussel, Antwerpen?) of Duitsland, mits het net over de grens is (Düsseldorf, Keulen, Gelsenkirchen?). En misschien Parijs. Maar verder echt niet...
Ik denk dat je best een tentje bij ons in de tuin mag opztten als ik mijn ouders lief aankijk.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_65256012
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, tof! Ik vind het heerlijk energiek, dus dat wordt weer een avondje springen.

Waar ga jij ze zien?
Melkweg, 1 maart. Treden ze nog meer op in Nederland behalve dan?
pi_65256089
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:09 schreef Joostebrood het volgende:

[..]

Melkweg, 1 maart. Treden ze nog meer op in Nederland behalve dan?
28 februari in Groningen. Handig, want 't is op tien minuutjes lopen dan voor mij.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65263277
Dat is inderdaad niet verkeerd. Raar trouwens, dat concert in Groningen staat niet op Ticketmaster, dat heb ik al vaker met artiesten gehad. Heeft dat niet te maken met het feit dat niet elke promotor bij Mojo is aangesloten en dat er dan een soort van boycot ontstaat?

Ik dacht dat Conor Oberst en zijn Clear Channel ban daar ook mee te maken hebben.

Of het komt dat ik net The Bourne Ultimatum weer eens heb gezien, en overal een complot in zie.
pi_65271213
Bruce Springsteen
naar Pinkpop


Bruce Springsteen en de E-Street Band is de hoofdact van de jubileumeditie van Pinkpop. De Amerikaanse rocklegende geeft Pinksterzaterdag 30 mei een volledige show van bijna drie uur op het Megalandterrein in Landgraaf.
door Peter van de Berg

De voorverkoop voor de veertigste uitvoering van het oudste onafgebroken muziekfestival van Europa start zaterdag 7 maart. Voor festivaldirecteur Jan Smeets is Springsteen de grootste artiest die hij in 40 jaar Pinkpop naar Limburg heeft gehaald. "Een droom is uitgekomen. Zijn komst zal voor veel mensen een grote verrassing zijn. De naam van Springsteen is tot nu toe niet genoemd in lijstje met potentiële bands en artiesten."
Smeets moet veel geld neerleggen om The Boss naar Landgraaf te halen. Het exacte bedrag geeft hij niet prijs - "dat is het geheim van de smid" - maar aangenomen mag worden dat Bruce Springsteen een groot deel van het budget van vier miljoen euro wegsnoept. De gage die hij ontvangt is waarschijnlijk meer dan een miljoen euro.

Bruce Springsteen en de E-Street Band: derde wereldtournee in drie jaar

Bruce Springsteen komt met zijn vaste begeleidingsgroep de E-Street Band voor de derde keer in drie jaar naar Nederland. Springsteen was november 2007 te zien in de Gelredome in Arnhem en in de zomer van 2008 in de Amsterdamse Arena. Naar beide shows kwamen in totaal ongeveer 70.000 mensen kijken.
Volgende week verschijnt het vierentwintigste album van The Boss: Working on a dream. De Amerikaanse rockster draait al sinds 1972 mee in het circuit. In meer dan dertig jaar is hij uitgegroeid tot een van de grootste artiesten in de muziekbranche.
Zijn grote doorbraak beleefde hij met het album Born to run uit 1975. Springsteen werd met zijn verfrissende en pure muziek en het imago van working class hero destijds gezien als redder van de rock-'n-roll. Zijn status als superster werd in 1984 definitief verzegeld met hits als Dancing in the dark en Born in the USA, van het gelijknamige album. Met de cd The rising uit 2002 bereikte hij de eerste plaats van de album hitlijst. De cd, die sterk geïnspireerd is door de aanslagen op 11 september 2001 in Amerika, wordt algemeen gezien als één van zijn beste albums.
Hoewel Springsteen met rasse schreden de de 60 nadert, is hij nog steeds razend populair. Nagenoeg al zijn concerten zijn wereldwijd nog steeds uitverkocht. Afgelopen jaar eindigde hij in de eindlijst van Pollstar - het gerenommeerde vakblad met gegevens over de muziekindustrie - op de vierde plaats met een omzet van 165 miljoen euro.
Voor gitarist Nils Lofgren is het concert van Springsteen ook een hernieuwde kennismaking met Pinkpop. Hij speelde al in 1977 als solo-artiest op het oudste muziekfestival van Europa. Van de E-Street Band maken onder meer saxofonist Clarence Clemons en gitarist 'Little' Steve Van Zandt deel uit.
pi_65271254
.
pi_65271483
Bruce op pinkpop
pi_65271864
Volgens de Limburger.
quote:
Smeets: 'De biggest ever"

Een cadeautje voor de bezoekers van Pinkpop. Zo noemt Jan Smeets de komst van Bruce Springsteen en de E-Street Band naar het oudste onafgebroken muziekfestival van Europa. De Amerikaanse rocklegende is de hoofdact van de veertigste editie.

Hij kan weer rustig slapen. Jan Smeets heeft zijn grote vis binnengehaald. Na weken koortsachtig onderhandelen kwam gisteren een verlossend antwoord van het management van The Boss uit de Verenigde Staten. Bruce Springsteen start zijn Europese tournee in Landgraaf zaterdag 30 mei, de eerste dag van Pinkpop.

Afgelopen zondag speelde Bruce Springsteen in Washington nog tijdens het muzikaal feestje van de nieuwe president Barack Obama. Pinkpopbaas Jan Smeets zag de beelden op televisie, maar had nog geen groen licht gekregen. Gisteren, tijdens de inauguratie van Obama, kwam dan toch de bevestiging uit Amerika. Voor Smeets een dubbel feest. "We zijn al weken in onderhandeling. Eindelijk is het gelukt. Bruce is voor Pinkpop de biggest ever. Ik ben hartstikke blij."

Enkele weken worden op internet veelvuldig namen genoemd van bands die naar Pinkpop zouden komen. Bruce Springsteen was daar niet bij. Smeets slaagde er in de naam van de rocklegende zorgvuldig geheim te houden. "We zaten wel verlegen om een cadeautje voor de jubileumeditie van Pinkpop. De namen van Paul McCartney, Neil Young en Bob Dylan kwamen regelmatig voorbij. Ook Coldplay en AC/DC. Het zijn echter geen festivalacts. Bruce Springsteen normaal ook niet. Hij maakt echter een uitzondering door naar Pinkpop te komen."

Springsteen is ook makkelijker in te plannen bij een festival dan een band of artiest die een grote show bij zich heeft. De concerten van de rockzanger zijn doorgaans vrij sober van opzet. Buiten de lichtshow draait bij Springsteen alles om de muziek zelf.

Het concert in Landgraaf is het enige optreden van de 59-jarige artiest met zijn beroemde E-Street Band in de Benelux. Springsteen speelt de rest van zijn tournee nagenoeg alleen maar in grote stadions. Hij wordt naar Landgraaf gehaald dankzij de contacten en invloed van Leon Ramakers, oud-directeur van Mojo Concerts. Ramakers is nog steeds als chairman en adviseur aan de evenementenorganisatie uit Delft verbonden. "Leon belde me op een gegeven moment op. Hij zei 'Jan, ik heb je geschenk'. Dat was voor mij werkelijk prachtig nieuws. Van een artiest van het kaliber Springsteen kun je alleen maar dromen", glimlacht Jan Smeets.

Voor festivaldirecteur Smeets is Springsteen de grootste artiest die in veertig jaar naar Pinkpop is gehaald. U2 stond weliswaar ook op het affiche in de jaren tachtig, maar dat was voordat de Ierse de band de absolute sterstatus bereikte. "Metallica is natuurlijk ook erg groot, maar spreekt toch minder mensen aan dan Bruce Springsteen. Hij is geliefd bij een veel breder publiek."

Smeets verwacht dan ook dat de komst van de Amerikaan ook aanslaat bij het merendeel van de jonge Pinkpop-bezoekers. "Dat mag geen enkel probleem zijn. Hij heeft in alle leeftijdscategorieën zeer trouwe fans."

Smeets had Springsteen liever als afsluiter van Pinkpop gezien op 1 juni, maar die datum paste niet in het tourschema van de The Boss. Daarom speelt hij zaterdag 30 mei in Landgraaf. Net als vorig jaar bij Metallica zal Springsteen met zijn band ook een avondvullend concert verzorgen van bijna drie uur.

Met Bruce Springsteen op zaterdag en Depeche Mode op zondag 31 mei, heeft Smeets inmiddels twee van de drie hoofdacts voor de jubileumeditie van Pinkpop contractueel vastgelegd. Alleen de afsluiter van maandagavond 1 juni is nog niet naar buiten gebracht.

Hij maakt op korte termijn nieuwe namen voor het festival bekend. "Het wordt een mooi affiche. De bands en artiesten die er nog bij komen, moeten ervoor zorgen dat we ook dit jaar weer uitverkopen."
Het is dan wel geen kuip, maar hiervoor wil ik wel in de modder staan.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65272089
Dus als ik bovenstaand stuk goed begrijp komt Bruce niet meer in de Arena, Gelredome, Sportpaleis of iets dergelijks?
pi_65272324
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:52 schreef Exterminator het volgende:
Dus als ik bovenstaand stuk goed begrijp komt Bruce niet meer in de Arena, Gelredome, Sportpaleis of iets dergelijks?
Als dit alle info is ja, dan weer geen kuip dit keer, maar goed, het is ook geen gegalm zoals het Gelredome.. Ik gok trouwens dat er als er wat animo is, ze eind van het jaar nog weer een flinke stadiontour doen, als het weer wat minder is.. Hij komt ook best goed tot zijn recht buiten..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:11:26 #243
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65272428
Dat word dus op tijd de kaartjes halen
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65272672
Ik zat te gillen. . En ik heb kippenvel.

Hoe kom ik aan een kaartje?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65272679
Blech. Pinkpop. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65272741
Oh, voorverkoop start 7 maart. Dan moet ik werken. Ga m'n werk wel bellen. Oh jeetje, ik ben helemaal hyper!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65272883
Ik meteen m'n broer smsen (m'n concertmaatje), maar ik had nog helemaal niet goed naar die datum gekeken, en z'n vrouw (m'n schoonzusje) is zwanger en in dát weekend uitgerekend. Oh jezus.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65272940
Kun je eigenlijk dagkaarten kopen?
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_65273131
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:34 schreef Simpleton het volgende:
Kun je eigenlijk dagkaarten kopen?
Jazeker. Volgens mij zijn er zo'n 35.000 passe-partouts en dan blijven er pak hem beet 25.000 dagkaarten over.
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:47:18 #250
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65273208
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tip: The Gaslight Anthem. Uit New Jersey, duidelijk geïnspireerd door Bruce. Ik ga ze eind februari zien, hun album The '59 Sound klinkt heerlijk.
Die zijn erg tof idd. ... hoop dat ze dit jaar iig nog op pinkpop of lowlands staan
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65273218
Langste Pinkpopoptreden ooit
The Boss drie uur lang op Pinkpop

Bruce Springsteen en zijn E-Street Band komen naar Pinkpop. De Amerikaanse zanger sluit de eerste dag van het muziekfestival, zaterdag 30 mei, af. Dat meldt organisator Jan Smeets naar aanleiding van berichtgeving in Metro.
Wereldtoernee

Het optreden van The Boss is het startsein voor de toer die hij en zijn band door Europa maken. De concertreeks is onderdeel van een wereldtournee. Springsteen geeft een drie uur durend optreden, vertelt Smeets: "Het was een van de eisen die aan zijn komst werden gesteld. Nog nooit heeft iemand zo lang op het Pinkpoppodium gestaan."
pi_65273238
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Die zijn erg tof idd. ... hoop dat ze dit jaar iig nog op pinkpop of lowlands staan
Helaas. Budget is op, heb ik uit betrouwbare bron vernomen
pi_65273266
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef Fargo het volgende:

The Boss drie uur lang op Pinkpop
Ja jezus. Maak het anders even nóg aantrekkelijker!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:51:13 #254
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65273302
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:48 schreef Fargo het volgende:

[..]

Helaas. Budget is op, heb ik uit betrouwbare bron vernomen

Zo bekend zijn ze nog niet dat ze de hoofdprijs kunnen vragen
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65273441
Ben benieuwd of hij ook nog een stadionconcert in Nederand zal geven.......
pi_65273784
Ik vind het echt bijna sneu voor m'n broer. Het is natuurlijk geweldig dat ze een tweede kindje krijgen, maar hij gaat echt élk jaar naar Pinkpop. En nu komt Bruce en kan 't niet.

Fargo! Ga jij?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65274095
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het echt bijna sneu voor m'n broer. Het is natuurlijk geweldig dat ze een tweede kindje krijgen, maar hij gaat echt élk jaar naar Pinkpop. En nu komt Bruce en kan 't niet.

Fargo! Ga jij?
Inderdaad wel zonde voor je broer. Misschien komt de kleine wel een paar daagjes eerder, dan kan hij wat makkelijker weg. Al is het dan weer lastig om op het laatste moment aan kaarten te komen (en dagen van huis te zijn).

Ja, ik ga wel. Landgraaf is te voet te doen vanaf het appartement van mijn vriendin. Die gaat ook mee trouwens. It's her first time...
pi_65274155
Zeg, wat ik me afvroeg (dat weet iemand hier vast wel), komt dat pinkpop altijd drie dagen lang live op TV? of alleen de afsluitende maandag?
pi_65274178
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:19 schreef Fargo het volgende:

[..]

Inderdaad wel zonde voor je broer. Misschien komt de kleine wel een paar daagjes eerder, dan kan hij wat makkelijker weg. Al is het dan weer lastig om op het laatste moment aan kaarten te komen (en dagen van huis te zijn).

Ja, ik ga wel. Landgraaf is te voet te doen vanaf het appartement van mijn vriendin. Die gaat ook mee trouwens. It's her first time...
Wow, das helemaal gemakkelijk! En leuk zeg. . Mijn vriend bekijkt het allemaal een beetje van een afstandje en rolt af en toe met z'n ogen als ik weer sta te springen en te schreeuwen over Bruce dit en Bruce dat. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65274220
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:19 schreef Fargo het volgende:

[..]

Inderdaad wel zonde voor je broer. Misschien komt de kleine wel een paar daagjes eerder, dan kan hij wat makkelijker weg.
Haha, mijn vrouw had me vermoord iig. . Kun je nog beter hopen dat ze te laat is (most are), als alles nog in goede gezondheid verloopt kun je dan misschien makkelijker weg. Als de eerste tekenen daar zijn heb je meestal nog wel flink wat uurtjes om thuis te geraken... Maar goed, of je dan erg op je gemak bij zó'n concert bent?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65274300
Ik kan me ook niet voorstellen dat 'ie gaat. Hij is een enorme fan, maar z'n vrouw en kinderen komen wel op de eerste plaats, en zo hoort het ook!

Ik zie alleen wel een herhalend patroon. Bij hun eerste zoontje was ze uitgerekend op de dag dat John Hiatt in Groningen optrad, iets waar we normaal elk jaar samen heen gaan, .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65274828
Kaarten voor Duitsland inmiddels te bestellen via eventim.de
pi_65274939
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Fargo het volgende:
Kaarten voor Duitsland inmiddels te bestellen via eventim.de
M'n vriend vanaf de bank toen ik dit voorlas: "Ja, weet je wel wat dat allemaal kost!"
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65275080
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:21 schreef Fargo het volgende:
Zeg, wat ik me afvroeg (dat weet iemand hier vast wel), komt dat pinkpop altijd drie dagen lang live op TV? of alleen de afsluitende maandag?
Normaal wordt vooral maandag uitgezonden en wat highlights van de dagen ervoor. Misschien dat ze dat dit jaar anders doen, maar daarvoor is 't nog te vroeg .
pi_65275182
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Normaal wordt vooral maandag uitgezonden en wat highlights van de dagen ervoor. Misschien dat ze dat dit jaar anders doen, maar daarvoor is 't nog te vroeg .
Laatste gerucht is een speciale Pinkpop-zender, maar dat zal ongetwijfeld alleen voor de digitale kijkers onder ons zijn. Maar goed, wie is dat tegenwoordig nog niet?
pi_65275611
Dagkaarten Pinkpop kosten 69 euro.
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:03:26 #267
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65275643
Net als een normaal Springsteen-concert dus.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65275692
Scheelt nagenoeg niks inderdaad. En als je naast de dagkaarten grijpt leg je maar gewoon 130 euro neer voor een passe-partout. Denk dat het met de ticketstress wel mee zal vallen dit keer.
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:09:51 #269
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65275863
Mwa... Springsteen-fans zijn en blijven mafkezen Dus ik ben er 7 maart wel vroeg bij om kaarten te halen (moet ook wel, want de 8e vertrek ik richting Ierland )
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65275987
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:09 schreef GooseFM het volgende:
Mwa... Springsteen-fans zijn en blijven mafkezen Dus ik ben er 7 maart wel vroeg bij om kaarten te halen (moet ook wel, want de 8e vertrek ik richting Ierland )
Wordt er wel verkocht via het postkantoor dan? Ging het vanaf 2009 niet alleen maar via internet?

Dagkaarten 79 euro hoor ik nu, trouwens. Passe-partouts 135 euro...
pi_65276103
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:09 schreef GooseFM het volgende:
Mwa... Springsteen-fans zijn en blijven mafkezen Dus ik ben er 7 maart wel vroeg bij om kaarten te halen (moet ook wel, want de 8e vertrek ik richting Ierland )
Net zoals altijd laat ik het er niet op aan komen, en zal ook ik een nachtje gaan kamperen voor het postkantoor.. (of naar Duitsland gaan, dat kan ook nog). En sommige acts willen niet dat er ook maar 1 seconde van hun act wordt uitgezonden, oa linkin park is daar berucht om dacht ik?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:18:58 #272
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65276183
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wordt er wel verkocht via het postkantoor dan? Ging het vanaf 2009 niet alleen maar via internet?

Dagkaarten 79 euro hoor ik nu, trouwens. Passe-partouts 135 euro...

Ja, dat hoorde ik ook... maar alleen als gerucht oid. nog geen bevestiging van instanties gehoord volgens mij Dat even afwachten nog.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65276697
Verkoop via internet/ Dat wordt nog leuk met dat oude barrel van een computer van mij. . Waarschijnlijk nemen m'n vriend en ik een passe-partout.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65276795
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verkoop via internet/ Dat wordt nog leuk met dat oude barrel van een computer van mij. . Waarschijnlijk nemen m'n vriend en ik een passe-partout.
Ga je kamperen?
pi_65276875
Ja, dan wel. . Elke dag heen en weer van Groningen naar Landgraaf lijkt me niet zo tof. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:50:42 #276
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_65277370
Ik ga dan maar een kaartje voor Pink Pop regelen
pi_65278043
Wtf Bruce naar Pinkpop, wat geniaal! Niet alleen voor ons maar ook voor algemene bekendheid etc, geweldig
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65278559
En hij gaat geloof ik ook al het Glastonbury festival doen, toch? Goed bezig

Ben alleen bang dat ik er nu alleen niet heen kan, ben niet echt zo'n festival ganger en mijn vrienden ook niet echt...Maar wel eventjes een poging wagen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65278691
In dat pinkpop topic zijn ze bijna teleurgesteld dat Bruce komt...Maar op zich niet heel raar, vind hem ook niet echt een festivalact of zo...en zo'n uitschieter op een festival trekt alle andere concertjes krom...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:30:05 #280
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_65278869
Bruce Springsteen naar Pinkpop

Bruce Springsteen en de E-Street Band is de hoofdact van de jubileumeditie van Pinkpop. De Amerikaanse rocklegende geeft Pinksterzaterdag 30 mei een volledige show van bijna drie uur op het Megalandterrein in Landgraaf.
door Peter van de Berg

De voorverkoop voor de veertigste uitvoering van het oudste onafgebroken muziekfestival van Europa start zaterdag 7 maart. Voor festivaldirecteur Jan Smeets is Springsteen de grootste artiest die hij in 40 jaar Pinkpop naar Limburg heeft gehaald. "Een droom is uitgekomen. Zijn komst zal voor veel mensen een grote verrassing zijn. De naam van Springsteen is tot nu toe niet genoemd in lijstje met potentiële bands en artiesten."

Smeets moet veel geld neerleggen om The Boss naar Landgraaf te halen. Het exacte bedrag geeft hij niet prijs - "dat is het geheim van de smid" - maar aangenomen mag worden dat Bruce Springsteen een groot deel van het budget van vier miljoen euro wegsnoept. De gage die hij ontvangt is waarschijnlijk meer dan een miljoen euro.

Bruce Springsteen en de E-Street Band: derde wereldtournee in drie jaar

Bruce Springsteen komt met zijn vaste begeleidingsgroep de E-Street Band voor de derde keer in drie jaar naar Nederland. Springsteen was november 2007 te zien in de Gelredome in Arnhem en in de zomer van 2008 in de Amsterdamse Arena. Naar beide shows kwamen in totaal ongeveer 70.000 mensen kijken.
Volgende week verschijnt het vierentwintigste album van The Boss: Working on a dream. De Amerikaanse rockster draait al sinds 1972 mee in het circuit. In meer dan dertig jaar is hij uitgegroeid tot een van de grootste artiesten in de muziekbranche.

Zijn grote doorbraak beleefde hij met het album Born to run uit 1975. Springsteen werd met zijn verfrissende en pure muziek en het imago van working class hero destijds gezien als redder van de rock-'n-roll. Zijn status als superster werd in 1984 definitief verzegeld met hits als Dancing in the dark en Born in the USA, van het gelijknamige album. Met de cd The rising uit 2002 bereikte hij de eerste plaats van de album hitlijst. De cd, die sterk geïnspireerd is door de aanslagen op 11 september 2001 in Amerika, wordt algemeen gezien als één van zijn beste albums.

Hoewel Springsteen met rasse schreden de de 60 nadert, is hij nog steeds razend populair. Nagenoeg al zijn concerten zijn wereldwijd nog steeds uitverkocht. Afgelopen jaar eindigde hij in de eindlijst van Pollstar - het gerenommeerde vakblad met gegevens over de muziekindustrie - op de vierde plaats met een omzet van 165 miljoen euro.

Voor gitarist Nils Lofgren is het concert van Springsteen ook een hernieuwde kennismaking met Pinkpop. Hij speelde al in 1977 als solo-artiest op het oudste muziekfestival van Europa. Van de E-Street Band maken onder meer saxofonist Clarence Clemons en gitarist 'Little' Steve Van Zandt deel uit.

Bron: Limburgs Dagblad
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_65278967
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef Norrage het volgende:
In dat pinkpop topic zijn ze bijna teleurgesteld dat Bruce komt...Maar op zich niet heel raar, vind hem ook niet echt een festivalact of zo...en zo'n uitschieter op een festival trekt alle andere concertjes krom...
Ja, dat viel mij ook al op. Gillen bij zo'n gehypede band als Coldplay bijvoorbeeld, maar als iemand met een staat van dienst (en naam!!) als Bruce komt, zijn ze ontevreden. Die moeten nog veel leren
pi_65278989
Ik kan het niet laten dit te citeren:
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Asl zo nou iemand asl Bowie of Dylan hadden gehaald.
Dat zijn pas helden. Springsteen is niks meer en niks minder dan middle of the road.
Middelmatigheid te top. Depeche mode was al geen topper, maar dit gaat hem niet worden.
Dylan boven Springsteen plaatsen, okee, maar Bowie? En qua live acts komen ze niet eens in de buurt (alleen in hun hoogtij jaren, maar niet 30 jaar lang)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65279217
Munchen en Frankfurt besteld,echt relaxt bestellen in duitsland,altijd genoeg kaarten.
Nu nog Pinkpop en het wordt weer een mooie Bruuuuuuuuuuuuuce zomer
Alleen het jaar moet nog beginnen en het is hier meteen kredietcrisis zo
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:44:07 #284
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65279418
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef Norrage het volgende:
Ik kan het niet laten dit te citeren:
[..]

Dylan boven Springsteen plaatsen, okee, maar Bowie? En qua live acts komen ze niet eens in de buurt (alleen in hun hoogtij jaren, maar niet 30 jaar lang)

bowie heeft compleet andere shows volgens mij, dus die zijn sowieso niet te vergelijken vind ik.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65279487
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef GooseFM het volgende:

[..]

bowie heeft compleet andere shows volgens mij, dus die zijn sowieso niet te vergelijken vind ik.
Bruce is gewoon pure muziek, ook veel geschikter voor Pinkpop als je het mij vraagt
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65279677
BRUUUUUUUUCE
wat een baas is het weer he, komtie naar Pinkpop!


Gaan de kaarten van Pinkpop alleen via internet of zijn die ook bij postkantoren te halen?
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:54:42 #287
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65279789
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:46 schreef Norrage het volgende:

[..]

Bruce is gewoon pure muziek, ook veel geschikter voor Pinkpop als je het mij vraagt

Juh, als je de parijs-concerten bekijkt (tevens buiten) zijn die wel erg vet idd ... alleen hoop ik een beetje dat ie niet gaat vervallen in acoustisch gereutel (zie obama-concerts) want dat vind ik meer iets voor een binnen (=intiemer) concert
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65280957
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
BRUUUUUUUUCE
wat een baas is het weer he, komtie naar Pinkpop!


Gaan de kaarten van Pinkpop alleen via internet of zijn die ook bij postkantoren te halen?
verkoop via de postkantoren is vanaf begin dit jaar helemaal afgeschaft.
pi_65280979
kaartje voor Frankfurt is besteld. wordt nog een leuke zomer op deze manier
pi_65281069
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef Norrage het volgende:
Ik kan het niet laten dit te citeren:

quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Oh de Springsteen groupies zijn ook in dit topic komen opdagen

Denk dat ze bij Pinkpop wat meer bejaardenvoorzieningen moeten regelen dit jaar.
Hier nog zo'n reactie
pi_65281091
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef rockin_the_lowland het volgende:
kaartje voor Frankfurt is besteld. wordt nog een leuke zomer op deze manier
Hoe en waar bestel je die?
pi_65281228
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef Luni het volgende:

[..]


[..]

Hier nog zo'n reactie
Daar kun je niet tegen vechten...
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_65281313
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef Luni het volgende:

[..]


[..]

Hier nog zo'n reactie
Heerlijk die reacties in dat topic....Ze zullen niet weten wat hun overkomt 30 Mei
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65281458
Niemand daar die Bruce ooit live heeft gezien, maar ze hebben allemaal een mening. Dan gaan ze toch lekker niet? Ik neem hun kaartje met liefde over.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65281460
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

Heerlijk die reacties in dat topic....Ze zullen niet weten wat hun overkomt 30 Mei
Misschien gaan ze wel niet en bekijken ze na afloop een filmpje op YouTube om hun mening op te baseren.
pi_65282474
Maak je vast een mooie openingspost, Devil?
pi_65282602
Ik? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65282941
Working on it!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65282974
pi_65283004
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')