De langverwachte Tracks II boxset met 7 niet eerder uitgebrachte albums!quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:26 schreef Peter88Online het volgende:
Nieuwe muziek lijkt er snel aan te komen. Er wordt (al jaren, maar nu sterker) gefluisterd over een vervolg op de boxset Tracks.
https://www.instagram.com/p/DH56SbwPRv_/

heywoodu

heywoodu

Bijzonder, muziek is juist een manier om (onder anderen, natuurlijk) meningen aan te kaarten, verhalen te vertellen, van alles (of gewoon dingen te verzinnen, ook prima). Uitgerekend zijn carrière zit er al vol mee, had best wat bij mogen komen nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind dat muzikanten zich niet moeten mensen in de politiek, en vind het juist onwijs tof dat Springsteen kiest om 7!! Albums te releasen i.p.v een plaat te maken die politiek gericht is. Kom op zeg

Muziek is bij uitstek een middel om politieke statements te maken. En als Springsteen carrière door iets getekend is, dan is het wel door sociaal-maatschappelijke betrokkenheid. Meermaals op het podium bij Democratische ralliy's. Na de verkiezing Obama zelfs een heel album over hoe dat hoop geeft. Als er een moment is om te staan, is het nu wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind dat muzikanten zich niet moeten mensen in de politiek, en vind het juist onwijs tof dat Springsteen kiest om 7!! Albums te releasen i.p.v een plaat te maken die politiek gericht is. Kom op zeg

. Helaas zonder Steven van Zandt die in het ziekenhuis lag vanwege een blindendarmontsteking, maar het was er niet minder om. Het leek juist wel alsof Bruce weer vitaler was van vorige jaren.
 . Helaas zonder Steven van Zandt die in het ziekenhuis lag vanwege een blindendarmontsteking, maar het was er niet minder om. Het leek juist wel alsof Bruce weer vitaler was van vorige jaren. 

Van mij ook niet, vind dat eigenlijk best een kutnummer, al begrijp ik in tegenstelling tot veel rechtse Amerikanen wel degelijk waar het over gaat. Sowieso scoort dat hele album vrij laag op m'n persoonlijke Springsteen index.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:40 schreef linebear het volgende:
[..]
Het viel me bij meerdere concerten van hem al op dat een groot gedeelte van het publiek echt los gaat bij Born in USA (welke die van mij niet hoeft te spelen)

Voor een website waarvoor ik schrijf mocht ik hem twee weken geleden zien om er een recensie over te schrijven: https://www.maxazine.nl/2(...)e-from-nowhere-2025/quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:41 schreef kladderadatsch het volgende:
24 oktober komt de film 'Springsteen: Deliver Me from Nowhere' uit, gaan jullie er heen?

Cool!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:38 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Voor een website waarvoor ik schrijf mocht ik hem twee weken geleden zien om er een recensie over te schrijven: https://www.maxazine.nl/2(...)e-from-nowhere-2025/
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |