Bruce was aan het einde van de Magic tour vocaal top. De 2007 leg was hij een stuk minder bij stem dan de 2008 leg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Norrage het volgende:
Hij wordt wel beter naarmate de concerten vorderen, vind ik nu....Drive All Night in GothenburgDie doet ie ook niet elke dag
The Wrestlerquote:Op woensdag 26 november 2008 22:29 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Op Youtube staat nu de volledige versie van The Wrestler:
Kippenvel!!
En op Amazon.com staat een stukje van de 2de single van het nieuwe album.
My Lucky Day:
http://www.amazon.com/My-Lucky-Day-Amazon-Exclusive/dp/B001MA4PZS/ref=sr_1_15?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1227782132&sr=8-15
Op de site van Springsteen staat A Night With The Jersey Devil niet meer op de playlist van de nieuwe cd...erg jammer.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:28 schreef Pistol_Pete het volgende:
Van wat ik tot nu toe gehoord heb spreken de bonus tracks van de nieuwe CD me het meeste aan.
Alleen al voor The Wrestler en A Night With The Jersey Devil de aanschaf waard lijkt me.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Op de site van Springsteen staat A Night With The Jersey Devil niet meer op de playlist van de nieuwe cd...erg jammer.
Eerst z'n stem bekritiseren tijdens de tour, nu nog 2 van die uitspraken hier over het nieuwe albumquote:Op zondag 30 november 2008 22:06 schreef Norrage het volgende:
Wel cool, maar ik vind hem beetje eentonig....ja sorry voor mijn negatieve toon in het bruce topic! Bruce is een held, en ik leg de lat gewoon hoog
quote:Op zondag 30 november 2008 22:00 schreef Razer het volgende:
Oeehh My Lucky Day is een erg lekker nummer! Volgens mij is dit een erg goed gemixed album! Laat maar snel komen!![]()
Morgen maar even het nummer op Amazon kopen.
Aan het downloaden geslagen met bootlegs?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:05 schreef Norrage het volgende:
Wat een geniale intro-teksten bij het concert Roses in the kansas RainStuk voor stuk
en hij kan zijn eigen lach ook niet bedwingen...
Verder erg goed concert!
Thunder Road:quote:Op zondag 7 december 2008 11:59 schreef Norrage het volgende:
Zit nu dus de Racing In The Street versies van Tampa 2008 en Harley in heat 2008 te luisteren (omdat die mij aangeraden werden als beste versies ooit)...en die zij me inderdaad een potje geweldig zeg
Hebben jullie nog van bepaalde legendarische nummers tips voor de beste uitvoeringen van dat nummer? The River, Thunder Road,Jungleland...etc?
Heb tot nu toe alleen Working on a Dream als cd-kwaliteit. My Lucky Day en The Wrestler alleen op 128 kbit/squote:Op maandag 1 december 2008 14:21 schreef Razer het volgende:
Mm kunt met een Nederlandse creditcard My Lucky Day niet op Amazon kopenDan maar hopen dat hij ergens anders als MP3 tevoorschijn komt.
Nog interesse? Of ondertussen al gevonden?quote:Op maandag 8 december 2008 17:22 schreef Norrage het volgende:
Heeft iemand misschien de lossless versie van racing in the street harley in heat 2008?
Ik heb geen zin om het hele concert te downloaden (geen ruimte op HD) en er is vast iemand bij jullie die hem lossless heeft....Ik moet de best mogelijke versie van dat nummer hebben, wat een genialiteit
Doeetumijmaar die deluxe uitvoering, alstublieftdankuwel..quote:De officiële Nederlandse releasedatum van Working on a Dream is 26 januari, dus een dag voor de Amerikaanse release, zo laat Sony weten. Maar de verwachting is dat de cd op 23 januari al in veel Nederlandse winkels te vinden zal zijn. Billboard.com heeft meer details over het nieuwe album van Springsteen gepubliceerd. Zo is bekendgemaakt dat Danny Federici nog op het album te horen is. Het album verschijnt op vinyl en in een deluxe uitvoering met dvd. Volgens Amazon verschijnt er ook een single disc-uitvoering. De single disc is eind januari niet meteen in Nederland verkrijgbaar. Kijk voor meer details en een afbeelding van de hoes van het nieuwe album op de nieuwspagina van Be True.
Super, dank je. Heb ik nu meteen goed vergelijkingsmateriaal of het lossless nou echt beter klinkt of niet, en die indruk heb ik nietquote:Op donderdag 11 december 2008 00:45 schreef Razer het volgende:
Done:
http://www.megaupload.com/?d=N11I1NU9
Bruce Springsteen - Racing in the Street
http://www.cityfm.nl/quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:03 schreef Norrage het volgende:
wtf, welke FM is dat?:P
Ligt het aan mij of is nergens een preview knopje te vinden ofzo? Kan ze nergens afspelen.quote:Op maandag 15 december 2008 19:08 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Stukjes van het nieuwe album zijn hier te beluisteren:
http://www.amazon.co.uk/Working-On-A-Dream/dp/B001NS4AT0
Klinkt erg goed alleen over Queen of the supermarket heb ik mij bedenkingen
Ze zijn er afgehaald maar hier zijn ze nog te vinden:quote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef Razer het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is nergens een preview knopje te vinden ofzo? Kan ze nergens afspelen.
Live 1975 - 1985 niet in z'n geheel en niet in de goede volgorde .... maarja wat maakt het uit....blijft een meesterlijke plaatquote:Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welk concert is uitgezonden gister?
De Kuipquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef Norrage het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Bruce liefhebbertjes! Laten we hopen dat er misschien dit jaar nog een fantastische tour komt waarmee hij Nederland aandoet...en alsjeblieft, geen Arena!
Geen Ekdom?;(quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef boeiuh het volgende:
Op HetGesprek stond gisteren een uitzending een uur lang geheel in het teken van Bruce. Te gast waren Guus Meeuwis en die kale Brabo van de VPRO. Twee die-hard Bruce-fans. Waarschijnlijk was het al een herhaling en het wordt vast nog wel paar keer herhaald.
Ik vond het wel vermakelijk!
Hij laat zich volgens mij vaak inspireren door Bruce. Ook soms een beetje té, luister maar naar zijn 'Proosten' wat erg overeenkomt met Jacobs's Ladder van Bruce.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef Norrage het volgende:
Meeuwis(ik werd ineens fan toen ik hoorde dat ie zo'n Bruce fan was
) Hij praat echt vol lof over Bruce en is echt idolaat. Echt cool
Om hier nog even een keer op terug te komen, de tekst is dus van Bruce Springsteen, de melodie komt grotendeels van The Biggest Thing That Man Has Ever Done van Woody Guthrie, las ik net. Op Last.fm kun je een fragment horen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vraagje, is American Land van Bruce zelf?? Ik kan hm niet op een studio album van Bruce vinden namelijk...
Mm kan niks vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:00 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Het album is inmiddels gelekt via de bekende wegen. En het is echt een heel goed album!
Nu hoofdtelefoon op en genieten!
Same for me!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:13 schreef Razer het volgende:
[..]
Mm kan niks vinden![]()
PM is welkom, kan niet wachten op me pre-order
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:00 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Het album is inmiddels gelekt via de bekende wegen. En het is echt een heel goed album!
Nu hoofdtelefoon op en genieten!
Enorm positief juist, geweldig album. Soort TOL, maar dan anders.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mijn 1e indruk is niet bepaald positief... wat vinden jullie?
Hier sluit ik me bij aan, overtrof echt al mijn verwachtingen. Met name Outlaw Pete is geweldig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:05 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
[..]
Enorm positief juist, geweldig album. Soort TOL, maar dan anders.
Kan niet stoppen met spelen en Magic heb ik na de lek maar 3X geluister, dus ja, zeer positief!
Of ik een komende tour ga doen weet ik niet. Geloof nooit dat het beter kan als Barcelona 2008.
Wacht wel op een solo tour, of nog een SSB tour
Ja had de cd gevonden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:49 schreef Razer het volgende:
[..]
Ohww lees me PM nu pas, volgens mij heb je um al he?
Nog geen tijd gehad om naar het nieuwe album te luisterenquote:The Obama Inaugural Celebration
Onder het motto We are one is in Washington het inauguratieconcert ter ere van de nieuwe president Barack Obama. Verwacht worden artiesten als Beyoncé, Bono, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Garth Brooks en Shakira. Ook zijn er voordrachten van o.a. Denzel Washington, Queen Latifah en Martin Luther King 3. Het concert vindt plaats op de Mall voor het Lincoln Monument, waar honderdduizenden bezoekers worden verwacht.
Hij zou ook nog een nummer met Pete Seeger gaan zingen. Oja de man is 90 jaar oud...quote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Razer het volgende:
Mooie uitvoering van The Rising!![]()
Zou hij straks nog een nummer spelen, of blijft het bij THe Rising?
Serieus? Damn, geweldigquote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Hij zou ook nog een nummer met Pete Seeger gaan zingen. Oja de man is 90 jaar oud...
nopequote:Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is Bruce al voor de tweede keer opgekomen?
Alleen heb ik Bruce niet echt gehoord maar jahquote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Pistol_Pete het volgende:
nu wel met pete seeger. vooruitziende blik van Dylanesque
Ik was wel verrast dat ze het couplet zongen dat normaal gesproken achterwege wordt gelaten door de 'communistische' inslagquote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Pistol_Pete het volgende:
nu wel met pete seeger. vooruitziende blik van Dylanesque
Woody Guthrie heeft dit nog aan zijn zoon Arlo geleerd omdat hij bang was dat dit juist zo belangrijke couplet zou verdwijnen. Mooi dat ze dat hier gewoon meenamenquote:There was a big high wall there that tried to stop me;
Sign was painted, it said private property;
But on the back side it didn't say nothing;
That side was made for you and me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |