quote:
Heb je je omgekleed?quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef LastRequest het volgende:
dan post ik er ook een, dit is zo'n schattige reclame![]()
Ik moest echt lang nadenkenquote:
Het zal niet zo smaken maargoedquote:Op maandag 29 september 2008 19:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moest echt lang nadenken
Maar ik wilde em gewoon even melden, hij is zo schattig.. we hebben em zelfs in de les behandeld
Jongens ik moet nog eten maar ben echt te lui voor de supermarkt.
Wie weet of je aardappelpureepoeder ook kunt aanmaken met alleen water ipv water en melk? Ik ben te lui om melk te halen
Ik heb pas 20000 km achter de rugquote:Op maandag 29 september 2008 20:02 schreef IrishBastard het volgende:
Srsly, hebben jullie beiden nog geen autorijbewijs?
Installatie van de barcommissie geloof ik.. met darten voor drankquote:
Whahaha gaan we patsen met het aantal kilometers?quote:Op maandag 29 september 2008 20:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb pas 20000 km achter de rug![]()
broekie
quote:
quote:ik moet nerderig een online spelletje spelen
ja hoi dupjequote:Op maandag 29 september 2008 20:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha gaan we patsen met het aantal kilometers?Pfff...
Nee joh, ben druk zat bezig alle muziek in iTunes te frotten en ben kansloos aan t wachten tot mijn iPod arriveertquote:Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb je verder nog iets leuks toe te voegen
Oh halloquote:Op maandag 29 september 2008 20:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja hoi dupjeik wilde alleen maar aanduiden dat ik niet 2 dagen geleden begonnen ben met lessen
Ik ook nietquote:Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh hallo![]()
Op die fiets uhhhh auto
Ik heb mijn rijbewijs ook al 2,5 jaarMaar heb niet zoveel km afgelegd, heb ook geen eigen auto.
Dikke 5% dow jones, valt op zich nog mee. Als de 2e stemming ook negatief wordt dan worden de gevolgen wat definitiever, het blijft dus afwachten en onzekerheid.quote:
Idols is er toch ook weer ieder jaar opnieuw?quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef IrishBastard het volgende:
Prachtig, alsof er ieder jaar een nieuwe is
De Amerikaanse economie & politiek staat op springen, maar verder gaat alles prima.quote:
Sterker nog: nu al. Ik twijfel nu alleen nog of ik op de bank het jaarverslag ga lezen, het laatste half uur U.S. Marshals ga kijken (niet af gekregen van de week), of dat ik gewoon naar bed ga...quote:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
nou succes en welterusten mikkieaan t einde van de week n welverdiend biertje
Dat wist ik. En meneer Bos schijnt miljarden geïnvesteerd te hebben in Fortis? Miljarden die van burgers zijn en waarvan het nog maar de vraag is of ze terugverdiend worden?quote:Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De Amerikaanse economie & politiek staat op springen, maar verder gaat alles prima.
Ik had iets gepost over een druk weekend en huidige drukte, maar had 't weer weggehaald omdat het niet zo relevant en Fok-geschikt was.quote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar waar kwam dat succes wensen uberhaupt vandaan>
Burgers? Joh komt gewoon uit een potje man.quote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wist ik. En meneer Bos schijnt miljarden geïnvesteerd te hebben in Fortis? Miljarden die van burgers zijn en waarvan het nog maar de vraag is of ze terugverdiend worden?
ok tot zoquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat was mijn plan ook.
vanavond was helemaal geen feest. Zit nu nog steeds literatuur door te nemen over 'risk factors for congenital renal anomalies'......quote:
niet eens geslapenquote:Op dinsdag 30 september 2008 06:18 schreef Swine het volgende:
[..]
vanavond was helemaal geen feest. Zit nu nog steeds literatuur door te nemen over 'risk factors for congenital renal anomalies'......
Whahaha ik ben dinsdagochtend soort van vrij. Mag de ochtend gebruiken voor schoolwerk, maar dat mag zowel thuis als op stage. Dus ik heb even lekker uitgeslapenquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef swarmahoer het volgende:
dupje je mag niet msnnen tijdens je stageof ben je weer aan het spijbelen
Slapenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:49 schreef swarmahoer het volgende:
kutkick... heeft iedereen iets beters te doen ofzo?
zou ik ook maar doen aangezien niemand anders het komt doenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
zet een lekker kopje thee voor mezelf
Nielez twijfelt nog.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, Moblo IB en Nielez gaan jullie naar het beestfeest donderdag?
Waarom?quote:
Morgane is toch al bezet?quote:
ouch!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:29 schreef morgane het volgende:
Ja, ik snap ook niet waarom hij het nog steeds niet opgeeft. ik vind t maar een kansloos ventje eigenlijk.
Kijk mij als klein meisje een grote mond hebben, meen je toch niks vanquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:29 schreef morgane het volgende:
Ja, ik snap ook niet waarom hij het nog steeds niet opgeeft. ik vind t maar een kansloos ventje eigenlijk.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:40 schreef morgane het volgende:
Ik kan wel terugslijmen, maar eerlijkheid heeft hij uiteindelijk het meest aan.
ok, die zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:40 schreef morgane het volgende:
Ik kan wel terugslijmen, maar eerlijkheid heeft hij uiteindelijk het meest aan.
Nou, we staan gewoon in de plusquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet hoest met de economiemoet ik al naar de pinautomaat rennen?
Heb je koffie met speed op of zoquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:57 schreef morgane het volgende:
En wat wil 'ie doen dan? Me in de oven of de broodbakmachine douwen?
Geen idee, ergens achter de zuivelwaren je bespieden en zich stiekem afrukken. Weet ik veul wat die gast doet in zijn vrije tijdquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:57 schreef morgane het volgende:
En wat wil 'ie doen dan? Me in de oven of de broodbakmachine douwen?
Onder het mom van 'ik heb een pak melk kapot laten vallen'quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, ergens achter de zuivelwaren je bespieden en zich stiekem afrukken. Weet ik veul wat die gast doet in zijn vrije tijd
4-0quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:02 schreef morgane het volgende:
Onder het mom van 'ik heb een pak melk kapot laten vallen'
bij de hanos voor n euro per blikje, scheelt weerquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
Sloten red bull ftw.
Sinds kort 2.05 hier, kunnen ze net zo goed mijn eerstgeboren kind vragen. wat een prijzen man.
kan je niet alsnog gaan met iemand zegmaar gewoon ''vrij'' squashenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:21 schreef Mikkie het volgende:
Thuis van werk. Wel matig... helemaal haast gemaakt om m'n squashcursus te halen, blijkt zojuist dat 'ie niet door gaat...
.
Kan wel, maar ik heb geen telefoonnummers van medecursisten, dus weet niet of ze er zijn. Bovendien heb ik stiekem nog best last van die ontsteking in m'n onderrug, dus is het wat dat betreft wel verstandig dat ik niet ga. Minder verstandig is het overigens weer in het licht van mn fanatieke en gezonde sportvoornemen, dat nu voor het eerst in een paar weken weer compleet op de fles gaatquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je niet alsnog gaan met iemand zegmaar gewoon ''vrij'' squashen
hier ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm warme chocolademelk als LR dan toch bezig is mag ze meteen ff langs hier
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:43 schreef LastRequest het volgende:
Mik je klinkt een beetje herfstdepressief [ afbeelding ]
klinkt er eerder naar dat mikkie bij jou chocomel langs kan komen brengen, en gelijk ff kokenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:54 schreef LastRequest het volgende:
LR ligt lekker brak op de bank al de hele dag en hoe lief Mikkie ook is, voorlopig kom ik nog niet van m'n bankie af![]()
Pas als het écht etenstijd is en ik boodschappen moet doen
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:54 schreef LastRequest het volgende:
LR ligt lekker brak op de bank al de hele dag en hoe lief Mikkie ook is, voorlopig kom ik nog niet van m'n bankie af![]()
Pas als het écht etenstijd is en ik boodschappen moet doen
je had wc papier nodigquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets noodzakelijks moet doenmaar behalve mijn schoolwerk is dat dus niet zo
Game, Set & Match voor Morgane!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:26 schreef morgane het volgende:
Het gaat uitstekend met mn vriendjedenk dat het door t voorbereiden op writing (en het schrijven van een short story) kwam, was ineens ff goed met woorden ofzo
maar ik ben alweer uitgeblust, don't worry
ik ga me alsnog niet tot jouw niveau verlagen door te gaan slijmen, maar ik zal wel weer sociaal doen dan.
ben nooit goed geweest in tennisquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Game, Set & Match voor Morgane!
Nee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Worden jullie niet depri als je naar buiten kijkt?
Neu, ik lag in bed maar kon de slaap om de één of andere reden niet vatten. Hooguit een beetje dommelen maar binnen twee minuten weer wakker schrikken. Viel pas tegen twee uur, half drie fatsoenlijk in slaap. Maar ja, toen ging om kwart over vijf de wekker alweer...quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Worden jullie niet depri als je naar buiten kijkt?
Ik ben kei zieligquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het zit je echt allemaal niet mee he
Er is een debat in Lux over vroegtijdige signalering van jeugddelinquentie. Daar ga ik heenquote:
mits er dikke kado's tegenover staanquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeejdat wordt dan dus trakteren, alhoewel ik niet weet of ik ga
In welke context, that is?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah ik moet nog stellingen voor een debat gaan verzinnen over de onderwerpen geweld en misbruik van kinderen (binnen en buitenland) en kinderen van vreemdelingen in nederland
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte ontwikkeld dat ik na etenstijd niks meer voor school doemaar sowieso ik ken mezelf.
Als ik nu een boek pak denk ik na 5 minuten: Waar de fuck ben ik mee bezig. En ga ik weer fokken
Lekker makkelijk toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb vandaag gewoon 1500 kcal aan M&ms zitten eten zie ik net
Naja wel geen avond eten opIk ben weer goed bezig
![]()
Wel kilo's vet en bergen calorieën naar binnen werken, maar dan geen groente als avondeten en dus die vitaminen ook nog laten zitten. Hoe moet er nou ooit iets terecht komen van jou?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb vandaag gewoon 1500 kcal aan M&ms zitten eten zie ik net
Naja wel geen avond eten opIk ben weer goed bezig
![]()
Duh. Wat denk jij dan, dat er in chocolade geen vet zit?quote:
Welkom bij de cursus "Hoe verpest ik mezelf?", les 1.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
uur of 3 mee begonnen en net toen ik dat poste de laatste op![]()
Toen zag ik ineens hoeveel calorien het wel wasVoel me ook wel schuldig nu
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoeveel de sponsoring isquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg in 2 dagen 2 keer salaris dus ik zou opzich kunnen sponsoren
Maar terug betalen in natura is dan dus hier het vuilnis buiten zetten, mijn afwas doen, mijn kamer schoonmaken, mijn chauffeur zijn alst regent.
Net op ene tijdstip dat je niet kan zodat ie vol is of zodat je met de kneusjes opgescheept zit!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:03 schreef Mikkie het volgende:
Ah neeeeeeeeeeeeeeeeeee.....zit ik op TIS, komt die hele klotewerkgroep er om middernacht nog niet op. Zullen ze 'm wel weer morgen online prikken op één of ander onmogelijk tijdstip.
quote:
Nope, maar ik doe met je mee!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:00 schreef HostiMeister het volgende:
is er trouwens al gemeld dat ik een schurft hekel aan die tamboerijn doos heb?
Dan is je nachtrust wel héél verrotquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt slecht geslapen.. Werd continu wakker voor vanalles.
Werd zelfs om half 6 wakker omdat ik me bedacht dat ik m'n pak green tea naast de koelkast had gezet ipv erin tijdens het wegbergen van m'n boodschappen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt slecht geslapen.. Werd continu wakker voor vanalles.
Werd zelfs om half 6 wakker omdat ik me bedacht dat ik m'n pak green tea naast de koelkast had gezet ipv erin tijdens het wegbergen van m'n boodschappen
Schoolfeest? WTF?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen eerste schoolfeest![]()
Altijd leuk...
Waar Yashi 800Kcal aan M&M's eetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:41 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen #220 - Waar Yashi een halve kilo M&M's eet.
quote:
Het waren 1.500 Kcal en dik 350 gram. Een beetje overdrijven is nooit wegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar Yashi 800Kcal aan M&M's eet
Vet goaf!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yup wij hbo hlo scholiertjes doen daar nog aan. Ranja en schuifelen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |