quote:
Heb je je omgekleed?quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef LastRequest het volgende:
dan post ik er ook een, dit is zo'n schattige reclame![]()
Ik moest echt lang nadenkenquote:
Het zal niet zo smaken maargoedquote:Op maandag 29 september 2008 19:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moest echt lang nadenken
Maar ik wilde em gewoon even melden, hij is zo schattig.. we hebben em zelfs in de les behandeld
Jongens ik moet nog eten maar ben echt te lui voor de supermarkt.
Wie weet of je aardappelpureepoeder ook kunt aanmaken met alleen water ipv water en melk? Ik ben te lui om melk te halen
Ik heb pas 20000 km achter de rugquote:Op maandag 29 september 2008 20:02 schreef IrishBastard het volgende:
Srsly, hebben jullie beiden nog geen autorijbewijs?
Installatie van de barcommissie geloof ik.. met darten voor drankquote:
Whahaha gaan we patsen met het aantal kilometers?quote:Op maandag 29 september 2008 20:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb pas 20000 km achter de rug![]()
broekie
quote:
quote:ik moet nerderig een online spelletje spelen
ja hoi dupjequote:Op maandag 29 september 2008 20:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha gaan we patsen met het aantal kilometers?Pfff...
Nee joh, ben druk zat bezig alle muziek in iTunes te frotten en ben kansloos aan t wachten tot mijn iPod arriveertquote:Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb je verder nog iets leuks toe te voegen
Oh halloquote:Op maandag 29 september 2008 20:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja hoi dupjeik wilde alleen maar aanduiden dat ik niet 2 dagen geleden begonnen ben met lessen
Ik ook nietquote:Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh hallo![]()
Op die fiets uhhhh auto
Ik heb mijn rijbewijs ook al 2,5 jaarMaar heb niet zoveel km afgelegd, heb ook geen eigen auto.
Dikke 5% dow jones, valt op zich nog mee. Als de 2e stemming ook negatief wordt dan worden de gevolgen wat definitiever, het blijft dus afwachten en onzekerheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |