Zwart, ja.quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zwart?
Handen boven tafel!quote:
Oh ja, ik heb niet zoveel met de beurs. Er is teveel geld gedrukt de afgelopen 30 jaar. Een relatief kleine variatie van 10% leidt al tot verliezen die eigenlijk voor een normaal mens niet te bevatten zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 19:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Grootste verliesdag op de AEX sinds 20 jaar ofzo, cool he?
Smerig he? Je kan het je haast niet voorstellen, maar Sigme PMde het voorstel...quote:
Je hoeft niet alles publiek te maken.quote:Op maandag 29 september 2008 19:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Smerig he? Je kan het je haast niet voorstellen, maar Sigme PMde het voorstel...
quote:Het is inderdaad fascinerend om te zien hoe iemand een blijkbaar ondermaats uiterlijk compenseert met op het oog dikke tieten en een, door spijkerstof verworden, strak kontje.
Uiteraard heb ik graag dat het tegendeel bewezen word.
Dus Sigma ben je aantrekkelijk vanuit het gezicht laat het weten en wie weet win je de marathon met ondergetekende.
Ik denk dat er wel meer gebeurt in Den Haag. Vuil en vunzig, zelfs van achteren. Pechtold zei het al: „Achter elkaars rug om, ach, ach, ach, het is allemaal veel vuiler en vunziger dan mensen denken. Ik heb het dan niet over de Afghanistan-affaire, maar de Haagse politiek in het algemeen"quote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Als het uittrekken van een broekje onder politiek valt, nou berg je dan maar.
Dat kunnen alleen Paul Depla en Brammetje Peper navertellen...
S kieken wat ie doet!quote:Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de bailout is verworpen, dat wordt janken morgen voor de aex
Ergens meen ik mij te herinneren dat het een enorme relitroll is.quote:Op maandag 29 september 2008 20:12 schreef sigme het volgende:
Welja.
Nou ja, het verslaat ruimschoots deze avance van een mij verder onbekende jongeheer Tiesemans
[..]
bron
Wat een durfal.quote:Op maandag 29 september 2008 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ergens meen ik mij te herinneren dat het een enorme relitroll is.
Fokken natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 18:13 schreef du_ke het volgende:
Ik zal hier maar niks vertellen over wat Echtgaaf in z'n vrije tijd doet.
Nog te vroeg. Moet onder de 1,- zitten dan voor 5k instappenquote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef MrX1982 het volgende:
Als je lef hebt koop je Fortis aandelen.
quote:Op maandag 29 september 2008 21:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nog te vroeg. Moet onder de 1,- zitten dan voor 5k instappen
waar???quote:Op maandag 29 september 2008 21:42 schreef Fastmatti het volgende:
Gaat even naar de extra nieuwsuitzending kijken.
Ik vraag me af of hij onder de ¤1 gaat dat is wel heel erg laag.quote:Op maandag 29 september 2008 21:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
dat heb ik, echter laat ik het mooi op mijn spaarrekening met 5,25% staan denk ikquote:Op maandag 29 september 2008 21:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Soms moet je een gokje wagen. Dit zijn mooie tijden hiervoorquote:Op maandag 29 september 2008 22:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat heb ik, echter laat ik het mooi op mijn spaarrekening met 5,25% staan denk ik
Als je een paar duizend euro over hebt om mee te spelen en wat verstand van beleggen hebt wel.quote:Op maandag 29 september 2008 23:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Soms moet je een gokje wagen. Dit zijn mooie tijden hiervoor
Even morgen aankijken en dan waarschijnlijk overmorgen 2.5k erin stoppen. Kijken we over een jaartje wel hoe het ervoor staatquote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je een paar duizend euro over hebt om mee te spelen en wat verstand van beleggen hebt wel.
Dus ik sla even over
ach dat maakt het luchtiger morgen is heel die onzin verdwenenquote:Op maandag 29 september 2008 23:51 schreef sneakypete het volgende:
Dus daar was het implosietopic heen.
Wat een shitload een onzintopics, is dat nog wel de moeite waard.
Het zou misschien een idee zijn als er even een sticky komt met een uitleg over wat de kredietcrisis is en welke visies er op zijn. Nu gaat het over soepblikken e.d.
quote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik studeer real estate![]()
ook een leuk vooruitzicht
Vroeg het me vandaag nog af, wat gaat de huizenmarkt doen door deze crisis?quote:
De Nederlandse huizenmarkt zal binnenkort gewoon instorten. De rest van de wereld is dan de kredietcrisis allang vergeten, maar wij zitten nog jaren in een recessie. Net als begin jaren 80.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:09 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Vroeg het me vandaag nog af, wat gaat de huizenmarkt doen door deze crisis?
Prijzen omhoog, prijzen omlaag?
Het is sowieso al moeilijker geworden een hypotheek te krijgen, daar ben ik helaas achter gekomen dit jaar.
Dus als ik nu eventjes mijn kapitaal veilig stel en rustig afwacht, kan ik over pak m beet 2 jaar een huis gaan kopen voor veel minder dan nu?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De Nederlandse huizenmarkt zal binnenkort gewoon instorten. De rest van de wereld is dan de kredietcrisis allang vergeten, maar wij zitten nog jaren in een recessie. Net als begin jaren 80.
echter hebben wij itt de rest van de wereld nog steeds een (kwalitatief) tekort aan woningen dus het lage segment blijft populair echter je ziet nu al dat het middel tot dure segment aan het stagneren is en de prijzen daar dalen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De Nederlandse huizenmarkt zal binnenkort gewoon instorten. De rest van de wereld is dan de kredietcrisis allang vergeten, maar wij zitten nog jaren in een recessie. Net als begin jaren 80.
Dat is toch wel betaalbaar?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:20 schreef sneakypete het volgende:
even spammen dan maar
http://www.funda.nl/Wonin(...)08-84fe-def61a0d13db
[ afbeelding ]
![]()
Juist wel dit biedt alleen maar meer kansen en uitdagingen.quote:
Zoals ik al zei: nieuwe ronden, nieuwe kansenquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist wel dit biedt alleen maar meer kansen en uitdagingen.
Heijmans maakt dikke kans inderdaad die doen het al een paar jaar bijzonder slecht. Hun projecten verkopen ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En met een beetje pech klappen dan ook heymans en Bam
Lekker met de hype meequote:Op dinsdag 30 september 2008 00:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens ben ik me nu ook meer op de energie sector aan het richten
quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist wel dit biedt alleen maar meer kansen en uitdagingen.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:44 schreef Monidique het volgende:
Laatst op RTL: Het gaat niet goed met de huizenprijzen, ze dalen.
Ik:. Niet goed?
Ja, maar dat is wel een waardedaling. Ik wil zelf een huis kopen dus twijfel alom. De rente stijgt maar de prijzen zijn nu idd meer bespreekbaar.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook erg gunstig
Maar ze dalen toch niet echt? Ze stijgen minder hard dan de inflatie.
Ach man, als er iets overrated is zijn het wel youngtimers.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Das mooi. Ik ben op zoek naar een kasteel. Heb nu geen plek om een youngtimer Mercedes 190 te kopen uit 1993.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel een waardedaling. Ik wil zelf een huis kopen dus twijfel alom. De rente stijgt maar de prijzen zijn nu idd meer bespreekbaar.
Interesseert me geen zak. Ik vind het de mooiste type ooit van het merk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ach man, als er iets overrated is zijn het wel youngtimers.
Hier idem dito. De vraag is of de prijs sneller zakt dan de rente stijgt...quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel een waardedaling. Ik wil zelf een huis kopen dus twijfel alom. De rente stijgt maar de prijzen zijn nu idd meer bespreekbaar.
Waar ga je wonen in de stad?quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vond het nu wel een goed moment en ik had ook geen zin meer om te wachten op de oplevering van het nieuwbouwappartement die toen ik vorig jaar tekende eind dit jaar/begin volgend jaar opgeleverd zou worden maar waar nog steeds de eerste schop de grond in moet. In mijn prijsklasse (of beter gezegd wat ik uit wil geven) staan er nu zoveel woningen te koop in Groningen dat er voldoende mogelijkheden waren om te onderhandelen.
en ik begon het aardig zat te worden in het gastenveblijf van mijn ouders![]()
Awegquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar ga je wonen in de stad?
Wanneer is rente "normaal"quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Aweg
Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat de rente zo hoog is? Het was juist een paar jaar geleden absurd laag maar het huidige niveau is vrij normaal te noemen.
Buurman! Heb ik jou de afgelopen dagen/weken horen zagen en schuren....?quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Aweg
Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat de rente zo hoog is? Het was juist een paar jaar geleden absurd laag maar het huidige niveau is vrij normaal te noemen.
Nee, ik krijg de sleutel in novemberquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Buurman! Heb ik jou de afgelopen dagen/weken horen zagen en schuren....?
quote:''Minister-president Jan Peter Balkenende is een billenknijper. Hij geeft de voorkeur aan jonge vrouwen, die er niets van durven zeggen.''
Dat stelt vandaag schrijver/columnist Peter Middendorp in zijn dagelijkse column over het leven op en rond het Binnenhof, in gratis dagblad De Pers. Middendorp, die dit jaar het boek Lange Poten publiceerde (over zijn journalistieke ervaringen op het Binnenhof) zegt dat hij wel even getwijfeld heeft of hij dit moest opschrijven.
Die twijfel laat hij in de rest van de column achterwege. Uitvoerig beschrijft Middendorp over de manier waarop onze premier op feestjes het achterwerk van jonge vrouwen betast. ''Dan legt hij zijn hand op een onderrug. Langzaam daalt de hand af naar het grijze gebied tussen rug en billen'' [....] ''De premier geniet. Het ontbreekt nog aan een lange druppel aan het puntje van zijn neus.''
Volgens Middendorp hebben twee door Balkenende betaste vrouwen de mogelijkheid onderzocht een aanklacht in te dienen. Uiteindelijk besloten ze het erbij te laten zitten omdat ze anders de rest van hun leven te boek zouden staan als 'de vrouw die een aanklacht tegen de premier had ingediend'.
Uit het kamp van het CDA was vanochtend nog geen reactie gekomen op de beweringen uit de column.
Ik woon zelf aan het begin van de nieuwe blekerstraat, met de achterkant naar de A-weg, nog net voor het appartementencomplex ad N. blekerstraat . Ik heb uitzicht op de appartementen, zo uit m'n hoofd, #17-a t/m kquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee, ik krijg de sleutel in november![]()
Maak je borst maar nat, moet een nieuwe keuken en badkamer in.
Blame Sigme.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:00 schreef One_of_the_few het volgende:
Gelokt door de TT. Niks te zien.
wij moesten voor een vak de jaarrekening van enkele bouwers doornemen en daar kwamen niet al te beste cijfers uit, volgens de normale economische waarden hadden ze al failliet moeten zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heijmans maakt dikke kans inderdaad die doen het al een paar jaar bijzonder slecht. Hun projecten verkopen ook voor geen meter.
Turkenbak.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Das mooi. Ik ben op zoek naar een kasteel. Heb nu geen plek om een youngtimer Mercedes 190 te kopen uit 1993.![]()
quote:Er is een vernietiger aan de gang! SATAN. Waarom schiet een jongen op school negen leerlingen en een leraar dood? Waarom schoot hij daarna zichzelf dood? Mensen vragen zich af waarom, maar ze zien het niet. Open je ogen, want er is een vernietiger aan de gang en hij creëert chaos en ellende. Zijn naam is Satan. Wie voorheen de engel der aanbidding was en voor Gods troon meesterlijke muziekstukken componeerde. Maar door zijn hoogmoed en trots kwam hij ten val en werd uit de hemel verstoten. Nu heeft hij zich tegen God gekeerd en zal zoveel mogelijk schade willen brengen in Gods geliefde schepping. Hoe? Door de mensheid met muziek te indoctrineren. In het bijzonder onder de jeugd, want zij zijn zoekend naar een identiteit en staan open voor allerlei invloeden. Muziek beïnvloedt mensen, het doorbreekt barrières. Muziek kan verschillende gevoelens laten ontstaan of juist versterken. En laat het nu zijn dat M. Saari, die afgelopen week al schietend een Finse school inliep, luisterd naar de Duitse metalband Rammstein, die bijvoorbeeld in het nummer ‘Weisses Fleisch’ de volgende teksten zingt: “Je bent op het schoolplein, staat klaar om te doden. Rood vloeit op blanke huid. Ik doe je pijn en je schreeuwt luid. Nu ben je bang en ik ben er klaar voor. Mijn zwarte bloed besmeurt jouw jurk. Ik word meer en meer opgewonden van jouw kreten.” Waarom deed hij het? M. Saari was (misschien onbewust) een instrument van Satan geworden. We zijn geneigd om de schuld en de verantwoording in de schoenen van God te schuiven. Maar het zijn wij die al jaren niets met Hem te maken willen hebben. Ik geloof dat God door dit alles even diep bedroefd was als wij.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:13 schreef Monolith het volgende:
Ingezonden brieven in de Metro.![]()
[..]
Nog een schoolslachting op het programma staan toevallig?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Enter to the realm of Satan!!!!!!!!1
Niet gluren dan als ik er woonquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik woon zelf aan het begin van de nieuwe blekerstraat, met de achterkant naar de A-weg, nog net voor het appartementencomplex ad N. blekerstraat . Ik heb uitzicht op de appartementen, zo uit m'n hoofd, #17-a t/m k
Wie stuurt een antwoord met de vraag wie nu werkelijk de "badguy" is in de bijbel?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:13 schreef Monolith het volgende:
Ingezonden brieven in de Metro.![]()
[..]
Daar krijg je neuzeldiscussietjes met zinloze bijbelcitaatjes van. Het meest onzinnige is nog wel de opmerking dat wij zo'n drama 'God aanrekenen'. Ik zie heel veel mogelijke verklaringen en schuldigen, maar "God" is er daar geen van. Eigenlijk zou je een heel betoog moeten houden over het feit dat Xenu en het feit dat mensen niet allemaal braaf de weg van de dianetica volgen ofzo hier verantwoordelijk voor zijn. Als je een voldoende serieus betoog weet te houden, dan wordt het misschien nog wel geplaatst ook.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wie stuurt een antwoord met de vraag wie nu werkelijk de "badguy" is in de bijbel?
Nog steeds bezig met mijn portfolioquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef Fastmatti het volgende:
Bah, moet vandaag mijn stageverslag afmaken. Zit nu in de verschrikkelijke corrigeerfase, wil het voor vieren af hebben. Dan nog een ijzersterke zelfevaluatie schrijven en dan is het vrees ik al nacht.
Dat god meer doden op zijn geweten heeft dan satan in de bijbel is gewoon een feit en na te tellen in de bijbel, alleen niet echt exact omdat het giswerk is hoeveel doden er zijn gevallen bij Sodom en Gomorra en de zondvloed. De bijbel probeert die feiten niet eens te verdoezelen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar krijg je neuzeldiscussietjes met zinloze bijbelcitaatjes van. Het meest onzinnige is nog wel de opmerking dat wij zo'n drama 'God aanrekenen'. Ik zie heel veel mogelijke verklaringen en schuldigen, maar "God" is er daar geen van. Eigenlijk zou je een heel betoog moeten houden over het feit dat Xenu en het feit dat mensen niet allemaal braaf de weg van de dianetica volgen ofzo hier verantwoordelijk voor zijn. Als je een voldoende serieus betoog weet te houden, dan wordt het misschien nog wel geplaatst ook.
Dan krijg je dus zo'n 'discussie' waarbij de selectieve bijbelcitaatjes over en weer worden gegooid, de 'acties van God' zijn uitgelokt door 'Satan', etcetera. Oftewel een typisch gevalletje "Never argue with an idiot..".quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat god meer doden op zijn geweten heeft dan satan in de bijbel is gewoon een feit en na te tellen in de bijbel, alleen niet echt exact omdat het giswerk is hoeveel doden er zijn gevallen bij Sodom en Gomorra en de zondvloed. De bijbel probeert die feiten niet eens te verdoezelen.
Dat die discussie weinig zinvol is klopt helemaal maar daarom kan die nog wel vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan krijg je dus zo'n 'discussie' waarbij de selectieve bijbelcitaatjes over en weer worden gegooid, de 'acties van God' zijn uitgelokt door 'Satan', etcetera. Oftewel een typisch gevalletje "Never argue with an idiot..".
Je gaat dus echt daar wonenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat god meer doden op zijn geweten heeft dan satan in de bijbel is gewoon een feit
De bijbel meerdere malen gelezen en het is toch echt god die de meeste slachtoffers op zijn naam heeft staan. Dat dit niet strookt met jouw denkbeelden over deze religie is jammer voor je maar in deze laat jij wel zien de bijbel slecht te kennen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Dan je satan niet (en ja die gaat rond als ene briezende leeuw) laat staan dat je God kent.
Satan heeft ontelbare doden op zijn geweten. Lees de Bijbel eerst. Dat begint al bij de zondeval. De rest hoef ik niet te vertellen, wat de zondeval voor ons aardse lot heeft betekent: nl de aardse dood aan iedereen.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je gaat dus echt daar wonen
Gelukkig huur ik! Al gaat dit natuurlijk wel ten koste van mijn woonplezier... Ik denk overigens dat je niet het meeste last hebt van mij maar meer van die zwakzinnigen die in het appartementcomplex naast je wonen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
![]()
Maar met deze kennis had ik natuurlijk nog meer van de vraagprijs af moeten halen.
Nou, hoe vreemd dat jij de Bijbel interpreteertquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
De bijbel meerdere malen gelezen en het is toch echt god die de meeste slachtoffers op zijn naam heeft staan. Dat dit niet strookt met jouw denkbeelden over deze religie is jammer voor je maar in deze laat jij wel zien de bijbel slecht te kennen.
Wat zit daarnaast dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gelukkig huur ik! Al gaat dit natuurlijk wel ten koste van mijn woonplezier... Ik denk overigens dat je niet het meeste last hebt van mij maar meer van die zwakzinnigen die in het appartementcomplex naast je wonen...
Mja, die hele zondeval is een beetje een onzinnig verhaaltje in het licht van onze kennis van de geschiedenis op deze planeet natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Dan je satan niet (en ja die gaat rond als ene briezende leeuw) laat staan dat je God kent.
Satan heeft ontelbare doden op zijn geweten. Lees de Bijbel eerst. Dat begint al bij de zondeval. De rest hoef ik niet te vertellen, wat de zondeval voor ons aardse lot heeft betekent: nl de aardse dood aan iedereen.
Dat is wel een hele goedkope manier om het aantal slachtoffers af te wentelen op een anderquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, hoe vreemd dat jij de Bijbel interpreteert![]()
Iedereen gaat dood, en ja dat komt door satan. Ik hoef niet eens te tellen.
Volgens mij is het sociale verhuur. Het volk dat door de trappengang loopt, daarvan kan je zien dat ze stinken...quote:
Wow, om drie uur al klaar. Vanavond die verschrikkelijk zelf-evaluatie, morgen laatste correctie ronde en dan de conclusie. Komt allemaal goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef Fastmatti het volgende:
Bah, moet vandaag mijn stageverslag afmaken. Zit nu in de verschrikkelijke corrigeerfase, wil het voor vieren af hebben. Dan nog een ijzersterke zelfevaluatie schrijven en dan is het vrees ik al nacht.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens mij is het sociale verhuur. Het volk dat door de trappengang loopt, daarvan kan je zien dat ze stinken...
Ik maak helemaal geen noodsprong. De satan heeft Adam en Eva verleid met dodelijk gevolg met een bijzonder vervelend precedent.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is wel een hele goedkope manier om het aantal slachtoffers af te wentelen op een ander![]()
Dit soort noodsprongen maken een religie er niet geloofwaardiger op.
Geniet er nou van, de studie is het leukste.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wow, om drie uur al klaar. Vanavond die verschrikkelijk zelf-evaluatie, morgen laatste correctie ronde en dan de conclusie. Komt allemaal goed
Ik bedoel het complex daarnaast. Het blok witte baksteen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
17 a t/m k is allemaal koop (mischien wat particuliere verhuur, schijnen helemaal bovenin wat studenten te wonen).
Niks onzinnig aan. De satan bestaat. Dat merk je ook dagelijks.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, die hele zondeval is een beetje een onzinnig verhaaltje in het licht van onze kennis van de geschiedenis op deze planeet natuurlijk.
Sukkel.quote:
Ach dan kom je in hetzelfde gezemel als waarin DrWolff zich wentelt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niks onzinnig aan. De satan bestaat. Dat merk je ook dagelijks.![]()
Ontken je het goed en het kwade dan? Het bestaat echt.
Heb enorme spijt dat ik ben gaan studerenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geniet er nou van, de studie is het leukste.
De bijbel heeft die noodsprong dan ook al voor je gemaakt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik maak helemaal geen noodsprong. De satan heeft Adam en Eva verleid met dodelijk gevolg met een bijzonder vervelend precedent.
Goed en kwaad hebben m.i. weinig van doen met religiequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Huurders maken bijna zonder uitzondering een puinzooi van hun omgeving. Kan ze daar ook niet eens ongelijk in geven. Het is toch niet van hun.quote:
Ik hoop het fucking wel dat hij bestaat. Moet er niet aan denken om een eeuwigheid tussen de religieuze prekers te moeten zitten in de hemel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ah, gelukkig ga ik zover mogelijk van die kant afwonen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik bedoel het complex daarnaast. Het blok witte baksteen.
Helemaal eens. Huurders zijn gewoon een slag mensen waar je ver vandaan moet blijven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Huurders maken bijna zonder uitzondering een puinzooi van hun omgeving. Kan ze daar ook niet eens ongelijk in geven. Het is toch niet van hun.
Ik woon echt 100x liever tussen koop dan huur. Het prijs of hoogte van de huur is niet eens zo relevant.
Mwa, het is geen apart type mens, maar met spullen die van jezelf zijn ga je in de regel nou eenmaal voorzichtiger om dan met spullen die van een ander zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef Fastmatti het volgende:
Helemaal eens. Huurders zijn gewoon een slag mensen waar je ver vandaan moet blijven.
Ik zou zeggen , blijft uit zijn klauwen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoop het fucking wel dat hij bestaat. Moet er niet aan denken om een eeuwigheid tussen de religieuze prekers te moeten zitten in de hemel.
Doe mij maar een eeuwigheid tussen pornosterren in de hel.
He als ik er plezier aan beleef is het goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef EchtGaaf het volgende:
En lichte zeden is niet goed, dat weet je best.
Voor mij is er geen grotere hel denkbaar dan de hele dag naar religieuze dwazen te luisteren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou zeggen , blijft uit zijn klauwen.
In de hel is het niet fijn. Vraag het aan mensen die een bijna dood ervaring hebben meegemaakt en een blik in de hel hebben mogen werpen....
Daar is het vreselijk.
En lichte zeden is niet goed, dat weet je best.
Volgens mij heb je dat best goed. Maar, je punt is?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef Monidique het volgende:
Kan het mis hebben, maar niet iedereen (meer dan de helft van de bevolking? Ik weet niet?) heeft mogelijkheden een huis te kopen?
Geniet gepast met mate. Op seksualiteit moet je zuinig zijn. Je weet wat de risico's zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
He als ik er plezier aan heb is het goed
Dat lijkt mij wel duidelijk...quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat best goed. Maar, je punt is?
Ik denk dat de relatie tussen sociale omstandigheden en troep groter is dan de relatie tussen huur en troep...quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Huurders maken bijna zonder uitzondering een puinzooi van hun omgeving. Kan ze daar ook niet eens ongelijk in geven. Het is toch niet van hun.
Ik woon echt 100x liever tussen koop dan huur. Het prijs of hoogte van de huur is niet eens zo relevant.
Te laat en redding is ook al te laat. Toen ik nog in Rotterdam woonde heeft er al een keer een vrouw (type Antiliaanse big mama) in de metro geprobeert satan bij me uit te drijven maar dat is mislukt. (waar gebeurd verhaal)quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geniet gepast met mate. Op seksualiteit moet je zuinig zijn. Je weet wat de risico's zijn.![]()
Geen seks voor het huwelijk. Denk erom.
ow, vertel mij iets ........quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Heb enorme spijt dat ik ben gaan studeren
Het kan dus echt. Er zijn mensen die gebukt gingen onder een occulte belasting. Dat gun ik echt niemand.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Te laat en redding is ook al te laat. Toen ik nog in Rotterdam woonde heeft er al een keer een vrouw (type Antiliaanse big mama) in de metro geprobeert satan bij me uit te drijven maar dat is mislukt. (waar gebeurd verhaal)
Je moet ook niet niet naar dwazen luisteren. Maar jij weet niet hoe het daarboven is hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor mij is er geen grotere hel denkbaar dan de hele dag naar religieuze dwazen te luisteren.
Goed punt! Ik heb ff de verlichting aangedaan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het kan dus echt. Er zijn mensen die gebukt gingen onder een occulte belasting. Dat gun ik echt niemand.
En ja, is het mogelijk om de satan uit je te laten drijven. Maar moet je wel opstaan.
Maar beter is om met de rug naar satan te gaan staan. Zie het als je grootste vijand. En ontmoet de liefde van Jezus Christus. zie het licht.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Goed punt! Ik heb ff de verlichting aangedaan.
Wat wordt het alweer vroeg donker he?
Ik ging er niet onder gebukt hoor, die vrouw blijkbaar wel. Het is dat iemand anders haar wel kon verstaan en het mij vertelde anders had ik nog niet geweten wat de bedoeling was van dat mens.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het kan dus echt. Er zijn mensen die gebukt gingen onder een occulte belasting. Dat gun ik echt niemand.
En ja, is het mogelijk om de satan uit je te laten drijven. Maar moet je wel opstaan.
Maar beter is om met de rug naar satan te gaan staan. Zie het als je grootste vijand. En ontmoet de liefde van Jezus Christus. zie het licht.
Dat als je 40 bent en je erachter komt dat je maar een handjevol wijven geneukt hebtquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geniet gepast met mate. Op seksualiteit moet je zuinig zijn. Je weet wat de risico's zijn.![]()
Geen seks voor het huwelijk. Denk erom.
Misschien is die belasting enigszins gradueel. Maar zie wat het kwaad en het goed is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ging er niet onder gebukt hoor, die vrouw blijkbaar wel. Het is dat iemand anders haar wel kon verstaan en het mij vertelde anders had ik nog niet geweten wat de bedoeling was van dat mens.
En ik vind het wel wat hebben dat ik gezien werd als een Damien
Het gaan niet om kwantiteit maar over kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat als je 40 bent en je erachter komt dat je maar een handjevol wijven geneukt hebt
Met preutse relichicks batsen zonder ervaring is geen kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Het gaan niet om kwantiteit maar over kwaliteit.
En als ik nu kies voor de darkside?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien is die belasting enigszins gradueel. Maar zie wat het kwaad en het goed is.
Je ziet het als je het door hebt.
Volgens mij hebben die Staphorster relichicks meer ervaring dan je zo op het eerste gezicht zou denken. Maar daar kan EG waarschijnlijk alles over vertellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met preutse relichicks batsen zonder ervaring is geen kwaliteit.
Met familie telt ook toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die Staphorster relichicks meer ervaring dan je zo op het eerste gezicht zou denken. Maar daar kan EG waarschijnlijk alles over vertellen.
Don't ask, don't tell. Het gebeurt, wordt min of meer gedoogd, maar is nog steeds te gevoelig om publiekelijk aan te halen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die Staphorster relichicks meer ervaring dan je zo op het eerste gezicht zou denken. Maar daar kan EG waarschijnlijk alles over vertellen.
Vaders zijn daar vaak niet te beroerd om enige seksuele voorlichting te geven inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
he wij huren ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Helemaal eens. Huurders zijn gewoon een slag mensen waar je ver vandaan moet blijven.
Ja het is een vrij absurde bedrijfstak wat dat betreftquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wij moesten voor een vak de jaarrekening van enkele bouwers doornemen en daar kwamen niet al te beste cijfers uit, volgens de normale economische waarden hadden ze al failliet moeten zijn
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik denk dat de relatie tussen sociale omstandigheden en troep groter is dan de relatie tussen huur en troep...
Het bosje bij het zwembad is berucht.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Pek, veren, besmeuren en dan een platte kar door het dorp. Het ideaalbeeld van de libertariër deden ze ook nog niet zo lang geleden nog volop aan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Als dat het enige was
Wie?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pek, veren, besmeuren en dan een platte kar door het dorp. Het ideaalbeeld van de libertariër deden ze ook nog niet zo lang geleden nog volop aan.
De staphorsters deden het en de libertariërs juichen het toequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wie?
Libertariers? Staphorsters? Breezers?
Staphorsterse mensen zie ik nog wel eens op zaterdag in de stad. Als er markt is ofzo en ik ben dan daar te vinden, sporadisch gebeurt dat helaas. Dan schaam ik me voor hen als ik ze zie.
meppelquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
De staphorsters deden het en de libertariërs juichen het toe.
Je ziet ze hier (Meppel) ook regelmatig lopen op de markt of in de supermarkt.
Haha, ik vermaak me hier prima dus het zwaar hebben valt meequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
meppel![]()
Ik dacht dat ik het zwaar had met zwolle.
Omdat mensen spreken over "Zwollywood", maar niet over "The big Meppel" betekent nog niet dat Zwolle een meer wereldse uitstraling heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
meppel![]()
Ik dacht dat ik het zwaar had met zwolle.
in mijn beleving gaat het om een minder provinciale uitstralingquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat mensen spreken over "Zwollywood", maar niet over "The big Meppel" betekent nog niet dat Zwolle een meer wereldse uitstraling heeft natuurlijk.
Ik vind Zwolle niet onaardig. Als de NS het nachtnet nou zou uitbreiden tot aan Zwolle dan zou je er verder prima kunnen wonen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
in mijn beleving gaat het om een minder provinciale uitstraling![]()
najah, zijn best leuke steden hoor. Mensen die er nooit komen hebben vaak een positieve eerste indruk, maar er is ook wel wat op aan te merken. Zo is de ontbreken van een middelgrote stad in de buurt van zwolle niet echt gunstig. Voor je het weet trekken van die boomklevers, vergeef me de geenstijl kwalificatie, massal je stad binnen.
Daar heb je een goed punt. Al vind ik bij mensen slapen nog beterquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Zwolle niet onaardig. Als de NS het nachtnet nou zou uitbreiden tot aan Zwolle dan zou je er verder prima kunnen wonen.
er zijn mensen die het zo noemen ja,quote:
Eerst de normale treinen maar eens fatsoenlijk regelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Zwolle niet onaardig. Als de NS het nachtnet nou zou uitbreiden tot aan Zwolle dan zou je er verder prima kunnen wonen.
naja, dat is wel goed in zwolle. Alleen moet je niet naar het oosten of noorden willen vanuit zwolle.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Eerst de normale treinen maar eens fatsoenlijk regelen![]()
want wat een drama is dat daar zeg in het noorden
Uiteraard. Ten eerste moet je ook met nachttreinen nog relatief vroeg terug en daarnaast is gewoon binnen een 10-15 minuten thuis zijn en in slaap pleuren toch iets prettiger na een stevig avondje stappen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Al vind ik bij mensen slapen nog beter
sluit prima aan bij zwolle inderdaadquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
gelukkig is er nu brabantnet
eh jullie zijn een achtergesteld gebiedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
sluit prima aan bij zwolle inderdaad
De frequentie is te laag maar de verbindingen zijn vnaaf hier naar oa Groningen, Leeuwarden, Utrecht, Amsterdam, Schiphol, Den Haag en Rotterdam wel prima, allemaal rechtstreeks.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Eerst de normale treinen maar eens fatsoenlijk regelen![]()
want wat een drama is dat daar zeg in het noorden
Dan hadden hier wel meer brabo's gewoond.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
eh jullie zijn een achtergesteld gebied![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan hadden hier wel meer brabo's gewoond.
Geeft de ontwikkeling van Fok ook wel aardig aan.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:41 schreef Boze_Appel het volgende:
"We tolereren geen enkel ander kartel.", waarschuwde Kroes.
En de boete vloeit vrolijk naar de nationale schatkisten. Mooie vorm van verkapte belasting.quote:"In Europa heeft, denk ik, elk huishouden of onderneming wel een product gekocht van deze 'paraffinemaffia'. Het zijn te duur betaalde producten.''
Nee, de boete gaat rechtstreeks de Europese kas in. Dat is de hele ellende met de boete's van Kroes. De burger die zogenaamd te veel betaald bij de non-monopolisten ziet er geen cent van de terug, maar zal het wel verrekend zien in de prijzen van de producten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:44 schreef Monolith het volgende:
En de boete vloeit vrolijk naar de nationale schatkisten. Mooie vorm van verkapte belasting.
Het komt in de Europese kas, maar uiteindelijk vloeit het weer terug naar de kassen van de lidstaten als ik het goed heb.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, de boete gaat rechtstreeks de Europese kas in. Dat is de hele ellende met de boete's van Kroes. De burger die zogenaamd te veel betaald bij de non-monopolisten ziet er geen cent van de terug, maar zal het wel verrekend zien in de prijzen van de producten.
Verlies verlies situatie voor de burger, win win voor Europa, want meer geld en elke keer meer macht(svertoon). Uw trouwe extra toplaag overheid aan het werk.
Zelfs als dat zo is komt het niet uit bij diegenen die volgens Kroes gedupeerd zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:59 schreef Monolith het volgende:
Het komt in de Europese kas, maar uiteindelijk vloeit het weer terug naar de kassen van de lidstaten als ik het goed heb.
Dat zei ik toch ook?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is komt het niet uit bij diegenen die volgens Kroes gedupeerd zijn.
Moahrquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het klonk verdacht Achterhoeks.
Ik kom helemaal niet uit de Achterhoek.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het klonk verdacht Achterhoeks.
Uw belastingcenten goed besteedt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
78dagen werken levert 5 miljoen euro op.
Onzin. Jij zou moeten weten dat contracten boven de TK gaan, gelukkig maar trouwens.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uw belastingcenten goed besteedt.
Pff 'tikvil.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
slettebakken. @Auto: Wat heeft Bush in z'n oor gestopt in je Avatar?
Ik doel erop dat het geld voor de bonus met belastinggeld betaald zal worden omdat het gered moest worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:02 schreef Fastmatti het volgende:
Onzin. Jij zou moeten weten dat contracten boven de TK gaan, gelukkig maar trouwens.
Maar dan heb je ook wat...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doel erop dat het geld voor de bonus met belastinggeld betaald zal worden omdat het gered moest worden.
Bij de EU hebben ze nog wel een potje beschikbaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doel erop dat het geld voor de bonus met belastinggeld betaald zal worden omdat het gered moest worden.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
"If evolution is so slow, why don't we see anything evolving now?"
Ik heb training.... Maar het plenst echt dikke plassen regen...quote:
Hoog!quote:
Affelayfan.quote:
Zo slecht is het gesteld met het Nederlandse voetbal.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkanen roeleren het NL voetbal.
Daardoor voetbalt elke goede nederlander in het buitenland.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ze hier niet meer aan de bak komen inderdaad.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Daardoor voetbalt elke goede nederlander in het buitenland.
Want Real Madrid, Manchester United, Arsenal, Liverpool zijn slechter dan een ADO, Feyenoord of Sparta?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ze hier niet meer aan de bak komen inderdaad.
Sigmes broekje blijft boeien blijkbaar...quote:
Zeg ik dat dan. Ik zeg gewoon dat ze hier niet aan de bak kunnen komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Want Real Madrid, Manchester United, Arsenal, Liverpool zijn slechter dan een ADO, Feyenoord of Sparta?
Die vallen binnen vanuit het Zuiden, vanuit het noorden komen de Scandinaviers en de Belgen zijn inmiddels al opgerukt tot Alkmaar en Amsterdam.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je impliceerde wel iets.quote:
Omdat de bak vol zit met Marokkanen ja.quote:Ik zeg gewoon dat ze hier niet aan de bak kunnen komen.![]()
Ga jij toch lekker golf kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:07 schreef Wheelgunner het volgende:
Voetbal is voor klootjesvolk...
Allee Polo is niet voor klootsjesvolkquote:
Ik kijk sowieso geen sport eigenlijk... Nee, geen homo. (Anders zou ik ook graag naar zweterige kerels kijken toch?)quote:
Behalve de keeperquote:
Dan issie nog lekkerder.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Leven volgens de 34 D's
Douwe Egberts
Duyvis
Dr. Oetker
Drum.
Drank?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Leven volgens de 3 D's
Douwe Egberts
Duyvis
Dr. Oetker.
quote:Man eist gesprek met Albayrak op Waalbrug
Nijmegen, 2 okt. Het verkeer vanuit het noorden richting Nijmegen staat vanmorgen muurvast, doordat een man op de Waalbrug bij die stad is geklommen. De man, vermoedelijk een Iraniër of een Irakees, dreigt van de brug te springen. Daarom heeft de politie de rijbanen stadsinwaarts afgesloten.
Eens kijken of de toeschouwers de laatste trend uit Engeland overnemen.quote:
quote:Magnetische hoofdkap maakt mensen creatief
Uitgegeven: 1 oktober 2008 10:53
AMSTERDAM - Australische onderzoekers werken aan een hoofdkapje dat het menselijk brein met een magneet zou kunnen stimuleren tot meer creativiteit en extra denkvermogen.
De onderzoekers van Sydney University presenteerden hun vinding eerder deze week op een conferentie van het Britse wetenschappelijke genootschap Royal Society.
Hun hoofdkap lijkt op een soort haarnet, maar is uitgerust met een magneet die elektrische stroompjes kan opwekken in de onderliggende hersencellen.
Met de techniek is het volgens de wetenschappers mogelijk om bepaalde delen in het brein te stimuleren en andere juist te kalmeren.
Verbanden
De hoofdkap vermindert vooral de activiteit in de linkerhersenhelft. Dat deel van het brein houdt zich vooral bezig met 'grotere verbanden' en onderdrukt normaal gesproken het meer op details en creativiteit gerichte rechterdeel van het brein.
Autisme
De onderzoekers proberen met hun uitvinding de hoogbegaafdheid na te bootsen die soms gepaard gaat met autisme.
Ongeveer 10 procent van alle mensen met autisme heeft een buitengewoon talent. Zo beschikken sommigen over een interne kalender, waardoor ze zonder na te denken precies kunnen zeggen op welke dag een datum valt.
Anderen kunnen bijvoorbeeld na één keer luisteren een muziekstuk feilloos naspelen. Ook die verschijnselen worden waarschijnlijk veroorzaakt door een minder actieve linkerhersenhelft.
Hoogbegaafdheid
Tot nu toe hebben elf proefpersonen de magnetische hoofdkap getest. Volgens de onderzoekers vertoonden die vrijwilligers tijdens het experiment ook een tijdelijke, milde vorm van hoogbegaafdheid.
Hun tekenvaardigheden gingen bijvoorbeeld plotseling spectaculair vooruit en ze waren beter in staat om fouten in teksten op te sporen.
Ook bij een computertest waarbij ze moesten inschatten hoeveel stipjes er op een scherm verschenen (het waren er duizenden) presteerden ze veel beter als ze het kapje op hun hoofd hadden. Wel was het effect van de hoofdkap na een uur uitgewerkt. De plotselinge talenten van de proefpersonen verdwenen toen weer.
Ingevingen
Hoofdonderzoeker Allan Snyder hoopt dat zijn uitvinding in de toekomst kan worden gebruikt als middel om op commando creativiteit en artistieke ingevingen op te roepen.
"Sommige creatieve vaardigheden gebruiken we bijna nooit, of alleen maar op de achtergrond bij beslissingen in het dagelijks leven.", zegt hij in de Britse krant Daily Telegraph.
Kind
"Mijn theorie is dat je meer van die creativiteit zult merken als je het bewuste linkerdeel van het brein tijdelijk uitschakelt . Stel je voor dat je de wereld weer heel even door de ogen van een kind kunt zien."
mag de volgende keer in fb maar toch bedanktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:39 schreef pberends het volgende:
Moderator: Amerikaanse Presidentsverkiezingen #43: VP-debat Palin-Biden
Topic moet nog een kickje naar US-Elections subforum krijgen.
is niet zo raar als het lijkt ze kunnen al enkele jaren bepaalde delen van de hersenen uitzetten dmv sterke magnetenquote:
Ik zeg ook niet dat het raar is, eerder een interessante ontwikkeling.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is niet zo raar als het lijkt ze kunnen al enkele jaren bepaalde delen van de hersenen uitzetten dmv sterke magneten
Wat zijn die zwarten toch lui en dom.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kan iemand me ff kort uitleggen hoe de verhoudingen in de VS liggen tussen de senaat en het huis van afgevaardigden? In relatie tot bijvoorbeeld bevoegdheden, beperkingen, controles, etc, etc
* Wheelgunner pakt studieboek erbij..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kan iemand me ff kort uitleggen hoe de verhoudingen in de VS liggen tussen de senaat en het huis van afgevaardigden? In relatie tot bijvoorbeeld bevoegdheden, beperkingen, controles, etc, etc
Ik vrees toch dat Obama's geloof wel oprecht is, maarja dat hoort er daar een beetje bij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:45 schreef pberends het volgende:
Bill Maher, whose new documentary "Religulous" is out this months appears on The Daily Show (30th September) discussing his movie and general religion.
Geweldig interview. Gaat ook een beetje over de verkiezingen.
http://technology.newscie(...)tbrained-robots.htmlquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is niet zo raar als het lijkt ze kunnen al enkele jaren bepaalde delen van de hersenen uitzetten dmv sterke magneten
quote:To create the "brain", the neural cortex from a rat fetus is surgically removed and disassociating enzymes applied to it to disconnect the neurons from each other. The researchers then deposit a slim layer of these isolated neurons into a nutrient-rich medium on a bank of electrodes, where they start reconnecting.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://technology.newscie(...)tbrained-robots.html
[..]
Dan vertel je gewoon dat je Wall-e's maakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:01 schreef Autodidact het volgende:
Toch een leuke op een feestje hè. Dan kun je vertellen dat je voor je werk in rattenhersenen woelt. Gatverdamme.
Kaart 9.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:00 schreef Monidique het volgende:
Mapfappers, alstublieft: http://www.telegraph.co.u(...)-the-Real-World.html
Alle oliestaten zijn onzichtbaar in deze kaart. Vreemd.quote:Projected wealth in the year 2015
China seems set to come full circle from 2,000 years ago. If estimates are correct, by 2015 China will be producing 27 per cent of the world's wealth, up from just five per cent in 1960.
die zijn er zeker ook de oorzaak van dat ik vorige week zwaar verkouden was?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
De overheid heeft een van de problemen gevonden van de financiële crisis en gaat het verbieden![]()
Het komt niet eens in ze op dat overheden zelf de oorzaak zijn.
Ja, door door de overheid afgedwongen monopolistische snotfabrieken continue snot bij te laten snotteren en met snotwagens aan komen rijden als de snothandelaars een stomme actie doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:06 schreef du_ke het volgende:
die zijn er zeker ook de oorzaak van dat ik vorige week zwaar verkouden was?
Whehehe, ze verbieden iets dat al verboden wasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
De overheid heeft een van de problemen gevonden van de financiële crisis en gaat het verbieden![]()
Het komt niet eens in ze op dat overheden zelf de oorzaak zijn.
En ze verbieden iets met terugwerkende kracht. Dat kan wettelijk toch helemaal niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Whehehe, ze verbieden iets dat al verboden was
Natuurlijk kan het wel. Bovendien betreft het van die walgelijke kapitalisten dus die horen sowieso in de cel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En ze verbieden iets met terugwerkende kracht. Dat kan wettelijk toch helemaal niet?
ach, dan neem je toch zo niet werkend homeopathisch middel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
die zijn er zeker ook de oorzaak van dat ik vorige week zwaar verkouden was?
quote:
DVV?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:31 schreef sizzler het volgende:
Mijn verbouwing
De liefde voor iemand zijn partij gaat soms wel erg ver .....
Flaporen en een bierpens?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een collega van ons noemen we altijd "Brain". Hij lijkt er nog op ook!!
Je bedoelt dat je net terug bent van je werk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:26 schreef Picchia het volgende:
Vandaag zat mijn trein weer eens vol, dus ik heb de auto moeten pakken. Gelukkig waren de wegen niet helemaal vol.
Hard aan het werk uiteraard.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar is iedereen ?
Oja, natuurlijk. Ik moet het nog terugkijkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uitslapen na het kijken van Biden vs. Palin.
Schijnt weinig boeiend geweest te zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk. Ik moet het nog terugkijken
quote:Biden liet meerdere keren weten dat hij opgroeide in de oude industriestad Scranton in Pennsylvania en benadrukte dat hij veel tijd doorbrengt in de doe-het-zelf-zaak Home Depot
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:50 schreef Monidique het volgende:
Palin-houdt-stand-tegen-Biden.dhtml
Sarah Palin redt het niet tegen Joe Biden
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:47 schreef Autodidact het volgende:
Inderdaad.
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)nd-tegen-Biden.dhtml
In een land waarin denken dat de aarde 6.000 jaar oud is en er 4.000 jaar geleden dinosaurussen rondliepen onder gezond verstand valt wel ja.quote:Palin wist ondanks de grote druk partij te bieden aan Biden. De 'hockey mom' presenteerde zich als de buitenstaander die 'gezond verstand' naar Washington kan brengen.
Koolstofdatering heeft een liberal bias.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
In een land waarin denken dat de aarde 6.000 jaar oud is en er 4.000 jaar geleden dinosaurussen rondliepen onder gezond verstand valt wel ja.
Ze stond er wel bij alsof ze ieder moment in haar broek poept.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:50 schreef Monidique het volgende:
Zolang ze niet in 'r broek poept, houdt ze al stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |