Dat idee heb ik al een tijdje, misschien toch eens uitwerkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:32 schreef MouzurX het volgende:
Daar zouden we eigenlijk wel wat leuks mee kunnen doen .. dat je aandelen in users kan kopen enz en dat de koers dan door iets wordt bepaalt
Nou, leueueueuekquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:32 schreef MouzurX het volgende:
Daar zouden we eigenlijk wel wat leuks mee kunnen doen .. dat je aandelen in users kan kopen enz en dat de koers dan door iets wordt bepaalt
Ja al helemaal als je kijkt hoeveel users er zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al een tijdje, misschien toch eens uitwerkenlijkt me wel veel werk though
Dat is geen probleem op korte termijn nog genoeg inkomsten mocht dat nodig zijn, op langere termijn zijn de vooruitzichten wat minder rooskleurig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef soylent het volgende:
Hoe is het dan met haar liquiditeitspositie?
Het goede antwoord is natuurlijk dat het met haar liquiditeit wel goed zit wanneer je een kapitaalinjectie doet, mits je je dan niet beperkt tot de kortetermijnmarkt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:37 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat is geen probleem op korte termijn nog genoeg inkomsten mocht dat nodig zijn, op langere termijn zijn de vooruitzichten wat minder rooskleurig.
Te huur dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef Misstique het volgende:
SHE is niet te koop, vlerk.
Ik hoef 'r toch ook niet helemaal, ik ben slechts geinteresseerd om een gedeelte van haar te kopenquote:
En anders had je al aandelen, of niet?quote:
Ik vrees dat de beurskoers van het gedeelte waar jij op aast nog niet hard genoeg geraakt is door de kredietcrisisquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:47 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik hoef 'r toch ook niet helemaal, ik ben slechts geinteresseerd om een gedeelte van haar te kopen
precies, hier kunnen wel eens teveel kilometers op zitten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:55 schreef DumDaDum het volgende:
Lijkt me een tikkie risicovol. Zou beter investeren in de onroerend goed markt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:07 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
precies, hier kunnen wel eens teveel kilometers op zitten.
Dat is idd beter dan je geld op-potten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:29 schreef DumDaDum het volgende:
Ik had toch al een diepte-investering in harde valuta in gedachte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |